Toine testi ajopäivä uutel DH pyöräl...
http://youtu.be/2sZ0VlQbKX8
bilder uploaden
picupload
bilder kostenlos hochladen
Snowdog85 muokkasi tätä : 22.04.2014 at 05.11
Haa. Hyvä kuvakulma!
Hienot fotot! Missä tää soraharju on?
Komeita kuvia.
Minä ajan pääni jäädyksiin
Enduron pomputtelua...
![]()
The end of the road is just the beginning...
Sen verta hiljasta ollu tällä topicilla että lyödäämpä tähän kuva tän kauden ensimmäiseltä pyörälenkiltä:
![]()
The end of the road is just the beginning...
Pakko sanoa..katsoin että pistit vaan peilikuvan äskösestä kuvastas, mutta olihan se vähän eri. Oot vieny astetta pidemmälle ton touhun, mulla pysyy sentään toinen rengas maassa kiinni.
Vuoden eka käynti Maltsussa lenkin päälle.
...Tulipa pieni kuva. Mutta ei oo näköjään laadussakaan kehumista,
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Aulanko MTB -satoa...tässä vaiheessa vielä hymyilytti. Pian tämän jälkeen alkoivatkin mäet ja hymy hyytyi.
![]()
^ Auts! Oudon näköistä pyöräilyä, mutta kukin tavallaan
Mont Ventoux, toukokuu 2014:
![]()
Parin viikon takainen kuva Malminkartanon mäkireeneistä... Aamuseiskalta 10x ylös (5x etukautta ja 5 takakautta) karmeassa kelissä mutta hauskaa oli.
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Hieno OTB human trafficilta.
Kun kukaan ei ota musta kuvia, enkä minäkään tohdi suoraan ottaa nii tällaista siitä tulee
![]()
^^
Hieno selfie Mutikselta.
Päivät ilman vahinkoa
Ei kukaan ota mustakaan. Nappasin tän, kun satuin ajamaan kaupan ikkunan ohi.
![]()
OT, mutta tosipyöräilijä, jos ei nyt aivan ylly ottamaan selfietä, AINA katsoo itseään jostakin heijastavasta pinnasta kuten ikkunasta. Ja katsoo ajoasentoa ja muutenkin ihailee että onpas komea pyörä ja kuski
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Lenkille lähdössä![]()
Uomo, mikä sulla on tuossa perätuupparina? Toinen tarakka?
Follow Me -hinauslaite. Oon tykänny.
Laajavuoresta. Tais olla ainut paikka missä olin ilmassa. Poislukien OTB:t.
![]()
^ Todella makea kuva! Ootko miettinyt, että tekisit kuvasta canvastaulun? Ois aika makia jossain mancave, työhuone, yms seinällä joku 1m x 1m taulu. Itsellä pitäisi jossain olla motocross ajoilta kuva jossa hyppyrissä menen kaverin ohitse. Siitä olisi saanut loistavan taulun/julisteen tallin seinälle, mutta mokoma on hävinnyt jollekin muistitikulle, ymsp!
Multa löytyy kyllä tarvittaessa kuvasta tommoseen tarkoitukseen raakakuva tai korkearesoluutioinen jpg ilman vesilemaa, jos tulee tarvetta![]()
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
^Pidetään mielessä!![]()
Mutta säilyttäkää kuvasuhde sitten, ei mitään metri kanttiinsa neliötä. On täydellinen juuri noin
Kirjanmerkit