Oon nyt viikon verran ajellut pyörällä(cube vaihtuikin canyonille nerve täpäri) ja pyörä on erittäin mahtava, paitsi eilisen lenkin jälkeen alkoi vähän epäilykset heräillä keulan suhteen...
Climbistä vaihdetaan trail tai descent asentoon---> keula aavistuksen "tipahtaa" mutta joustaa kyllä hyvin vaikka vähän notkahtaakin alemmas
Mutta erikoisinta on, että jos ajan climb modella asfaltilla ja jarrutan, keula tipahtaa selvästi aika alas eikä siis palaudu täysin ylhäälle(paitsi kun nousee pyörän päältä pois tai keventää/nostaa itse keulaa ajaessa) tämä sama tipahtaminen tapahtuu myös jos esim ajan katukivetyksen yli tms.. tarkistin keulan ja kumi rinkula oli noin puolessa välissä keulaa, eli keula ei palaudu kunnolla ilmeisesti?? Olisko vihjeitä? Säädöillä on selvästi eroja mutta tuo climb säätö ihmetyttää ja se palautuminen... Paineet ovat noin 120-psi(iso kaveri, 112kg) takaiskari toimii mun mielestä ok, paineet 280psi siellä.
Minun mielestä tämä keulan palautuminen on ollut havaittavissa eilen tai sitten en ole kiinnittänyt vain huomiota alkuinnostuksen huumassa... Se mikä eilen oli poikkeuksellista ennen lenkkiä oli se että olin päästänyt sekä keulasta että takaiskarista paineet ulos ennen lenkkiä ja täyttänyt uudestaan nuo edellä mainitut psi määrät.
Painetta ei ilmeisesti saa lisätä enempää keulaan, maximi125psi?(fox float 32 o/c 2014)
Takaiskari fox float boostvalve, maksimi taitaa olla 300psi?
Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin ja viitsisi valaista hieman aloittelijaa näissä asioissa
Suomeks sanottuna kaula tuntuu aika nuudelilta... Eikä painetta uskalla lisätä
Kirjanmerkit