Joo tuttu naama, mutta ei sytyttänyt.
offtopic
Hullukoirakin on näemmä saanut tyhmäpyörän valmiiksi. Onko sillai oikealla tavalla tyhmä?
Joo tuttu naama, mutta ei sytyttänyt.
offtopic
Hullukoirakin on näemmä saanut tyhmäpyörän valmiiksi. Onko sillai oikealla tavalla tyhmä?
Suo, kalja ja läski.
Viimeisimmän rastin ohi ajettiin Matin porukkalenkillä elokuun alussa ja silloin lasketeltiin vettä kohti. Vähän arvelin, että Teku olisi tämän jo käynyt hakemassa.
Offtopic
Ihan liian hyödyllinen pyörä väärinkäyttöön, auto meni juuri seisontaan. Polut on siis vielä korkkaamatta, mutta en hetkeäkään epäile etteikö oikea tyhmyys joskus metsästä löytyisi.
Kävin rastia jo kovin hakemassa Lausteen ja Vaalan suunnalta, mutta nyt on (taas) vahva kutina, että missä tuo sittenkin taitaa majailla. Saa nähdä ehtiikö joku muu oman kutinansa kanssa paikalle ensin![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Tunnistin paikan Hullukoiran vihjeen perusteella. En ole menossa hakemaan tätä ainakaan huomenaamulla, joten TeKu , aikaa on![]()
ÖRM 2021
Vihjeen perusteella kanssa keksin, että täällä lasketellaan kohti vesistöä.
Piti hakea jo aamulla, mutta katsoin paremmaksi ajanvietteeksi tapella vessan vuotavan hanan kanssa
Uusi, joka ei varmaan kauaa ehdi vanhenemaan.
![]()
Tuli itsellekin vähän yllätyksenä, että kuvassa ollaan vielä Kaarinan puolella, sillä Turun raja näyttää menevän noin kolmenkymmenen metrin päässä kuvaajan selän takana.
Lisää vihjeitä:
Rasti 173 on leikkipuiston toisella puolella.
Vihjeiden perusteella löytyi nyppylä Vaalan ja Lähteenmäen välistä
Uusi
![]()
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Ajelen viimeistään huomenna tuosta, jos joku ei ennätä ensin![]()
Ei ehdi aamulla, joten hämmästelen vaan herättyäni, että mihin rasti on aamuyön tunteina siirretty![]()
pitkokset sijaitsee suurinpiirtein täällä..
ja uusi...
pistetään heti vihjeeksi että tuo rakennus on hartwall..
The end of the road is just the beginning...
Korsuvuori
Uusi
EDIT: Kuvan vaihto, kun ensin laittamani oli jo kertaalleen ollut
Tehtaanmäki..
ja uusi...
![]()
The end of the road is just the beginning...
´´Silta´´ löytyy Lausteen kuntoradan tuntumasta. (Karttalinkki ei ihan kunnolla toimi, tuo viimeisin: Helsingin valtatie, pitäisi olla ´´silta´´)
Ja uusi:
![]()
Vihjettä kehiin.Hirvensalon alkupäästä löytyy...
Moikoisten ls.alue.... Fillarin takaa avautuu polku pellolla...
Ei sen noin paha pitänyt olla. :/ Uutta kehiin vaan!
Aamuisella rastinhakumatkalla olisi saanut kuvattua videon teemalla Maastopyöräilijän elämää Ajokieltoviidakossa. Aamulla ajoin läpi ajokieltoviidakon, ohittamatta kuitenkaan yhtään ajokieltotaulua edestäpäin. Takaapäin tuli useita ja useimmat ylättäen. Yllätyin oikein itsekin, että kuinka helposti ja huomaamatta eksyy "kielletyille" väylille.
Jos tietää rastin, niin kannatta hakea, tai tiputtelen lisää vinkkiä huomisaamusta...
Vaarniemi
Ja uusi. (Joku voi taas seuraavan viedä johonkin vähän kauemmaksi, kun itse on niin laiska ja tulee aina ajeltua samalla puolella kaupunkia)
Vaihteeksi vähän myöhässä.
Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Metsässä, jossa voi nähdä myös peikkoja.
Emmää sinne asti jaksa mennä. Tulee vielä hiki.
Vanha (Suurinpiirtein oikein kartalla?) Tuli vähän suttunen kun piti ehtiä saada ohikulkeva nelijalkainen kanssa kuvaan.
Ja uusi
![]()
BMC Trailfox TF01 höystettynä kaikella jännällä
Vinkkiä vinkkiä kiitoksia![]()
Kaarinan puolella edelleen.
Ja tarkennusta vaan tulemaan, kun ei tunnu kenelläkään sytyttävän![]()
Ajelin tänään Lähteenmäki-Vyyryläisenmäki alueen Paavon polut, eikä tärpännyt. Voi tietty olla, että ajoin väärään suuntaan. Liittyyköhän nuo siniset merkit edes Paavon polkuihin?
Kirjanmerkit