Ja mää olen Somerolla duunissa.
Ja mää olen Somerolla duunissa.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Minäpä yritän tuohon aikaan. Suap nähä pysyykö kilpaurheilijan vauhdissa.
Viisseiska lipsahti myyntiin, en tiiä miksi kun en parempaakaan fillaria tiedä mutta pitää keksiä jotain sitten joskus kun pysyvämpi ajokunto selviää.
Katson kuinka vointi kehittyy, tänään kipeän väänteisenä kävin hissuttelemassa reilun kakskyt kilsaa. Taival kesti viidettä tuntia, osasyynä norppaunet kolmen uimarenkaan laavussa auringon paahtaessa persauksiin. Ei ihan ripein veto...
![]()
Sinne menee vain kilpailuhenkiset![]()
Siis bmx rata kutsuu. Piru kun rutiinit unohtuu
Eiku pelataan takaisin, jos saadaan marco1 mukaan lenkille. Eli 18:00 Munkkis pitää.
Kiva lenkki. T: asunnon ja rungon kaupittelija...
No niin oli, Kevyttä pyörittelyä ylästön maastossa reilu 10kilsaa, päälle siirtymät, niin ihan kelvollinen rupeama tuosta tuli.
Työyhteisön juipit koittaa pitää ketjut kireällä kilometrikisassa, niin oli pakko ajaa vielä pieni ketunlenkki päälle. Hyvä lenkki vaikka tatsi oli aluksi vähän hakusessa.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Mä jätin ketunlenkit nuoremmille, siirtymä kun oli joku 30km.
Tarkoitus on ajaa tällä viikolla vaihtelevasti maantietä ja metsää tiistaista - sunnuntaihin joka ikinen päivä. Olisikos joku innokas setämies lähdössä veturiksi arkiehtoona vaikkapa m-koskelta tai diileriltä ja kaikki vanhat setämiehet sekä uudet halukkaat kokelaat jonoon jatkoksi.
Tiistai klo 18 vois olla mahdollinen, aikataulut selviää huomisaamun aikana.
Tiistaina voisin lähteä jonon jatkoksi, vaikka en ole edes setä. Olen vain eno. Lähtö Diileriltä?
Ei sitninku mitään käryä huomisen duunitilanteesta. Lähden mukaan jos ilmestyn paikalle![]()
Läski tsekkasi läskin ja kunto ok. Näillä näppäimillä ilmeisesti huomenissa olen huudeilla klo 18.00 joko tahi diileri tai m-koski, kun vaan joku kertoisi että kumpi.
ps. jos monsuunisade on päällä tai uhkaa taikka sama nelisenttisin rakein, niin en saavu paikalle.
Diileri 18:00 sitten.
Ja tässä välissä sain jalan tärvättyä siihen kuntoon että ajokunto on arvoitus. Täytyy kattella Tiilerillä että pystyykö ajamaan vai ei.
Dainese Trail skins-polvarit ihan lupaavan oloiset läpyskät kevytsarjassa, väärä koko L tais tulla otettua kun M:ää ei ollut hyllyssä oikein missään.
No ni, jalkaterä joka ei kestänyt astumista kesti ajamista, hienoa. Ajokuntoa ei kehuta.
Setäosaston kysymys: löytyiskö tietoa hyvästä ilmalämpöpumpun asentajasta / firmaa. Ei tää mökki vissin mene kaupaksi niin päivitetään sitten tätä...
Hyvä neljän sedän juna oli. Kiitokset vetäjille ja muille. Nimim. Ketkuilija antoi "Ei moitittavaa" suosituksen Klaukkalan kodinkoneasennukselle. Koskien siis tuota ilmalämpöpumputinta.
Sunnuntai kl. 10 Kuusijärven parkkis, 3-5h ajoa, anyone?
Entäs lauantai, Keimolan Neste, länsi kello 11:00 ja 3-5h hyrräilyä paksuttelukelpoisissa maastoissa. Enste ajellaan keimolan moottorirata, siirtymä maastoa, hakkuuaukeaa ja hiekkateitä petikkoon, jossa kallio- ja enskabaanaa.
mutanaama muokkasi tätä : 23.05.2014 at 09.20 Syy: Lähtöpaikka muutettu
Eilen illalla kajahti tulikomento niittyjen/nurmikon raivaushommiin Hankoon.
Sunnuntaina maantielle pahaa maailmaa pakoon. Voi poijat, eilen maantienlenkillä tunsin ensimmäistä kertaa tänä vuonna, jotta nyt ropasta löytyy pikkaisen sitä, mitä sinne olen näillä omilla kuntolenkeillä yrittänyt kerryttää. Keskariin vajaan parin pykälän nousu ihan ilman tarkoitusta tai tuulen apua.
Ei pysty sitoutumaan aikatauluihin nyt mutta tuun jonnekin jos pääsen, kaikenlaista säätöä, sähläystä ja turausta luvassa viikonlopulle kun pitää yrittää meikata asuntoa houkuttelevaan myyntikuntoon. Hintaa pudotettiin melkein kymppi, en etes uskalla laskea paljonko foorumisurffailua töissä tuon erotuksen maksaminen vaatii
Vipottia ei tunnu kukaan haluavan, jos ei mene kaupaksi niin pitää ostaa vaikka Pike ja lyödä pyörä ajokuntoon.
Lähe ny. Älä oo tommonen
Höh, just siks mäkin lähen.
Meijän Akka on isompi kun teidän akka, siksi en lähde.
Kirjanmerkit