ElectrobikeGarminHephaGiant
Sivu 16 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 662

Aihe: Nyky enduroon renkaat

  1. #451
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti samu88 Katso viesti
    Juu, mutta vois samalla kokeilla sitä ilman litkuja ajamista, kun haveneilla ilmeisesti aika vaivattomasti onnistuu. Vaatii vaan sen tubeless renkaan.
    Ei kannata koska vuodot todennäköisiä plus ei paikkausainetta jos/kun tikku tai jokin tekee renkaaseen reijän.
    Pluspuolena jos ajat rajusti ja tykkäät hyppiä yms...tubelesvanne ja tubelesrengasyhdistelmä erittäin jämäkkä eikä burbbaile. Pystyt myös ajamaan pienemmillä paineilla ku exo kyljillä.
    laittaisin silti puolikuppia stania vaikka ois tubeless.
    - Fear is a mindkiller -


  2. #452
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    520
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Ei kannata koska vuodot todennäköisiä plus ei paikkausainetta jos/kun tikku tai jokin tekee renkaaseen reijän.
    Pluspuolena jos ajat rajusti ja tykkäät hyppiä yms...tubelesvanne ja tubelesrengasyhdistelmä erittäin jämäkkä eikä burbbaile. Pystyt myös ajamaan pienemmillä paineilla ku exo kyljillä.
    laittaisin silti puolikuppia stania vaikka ois tubeless.
    Hyvä tietää tässä vaiheessa =)

    Pähkäilen että tilaanko nuo Bronsonit vai HR II + Ardent kombon.

    Onko tuo Magic Mary + Rock Razor kovin rullaava? Luulis ainakin takarenkaan, mutta eturengas mietityttää.

  3. #453
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti samu88 Katso viesti
    Hyvä tietää tässä vaiheessa =)

    Pähkäilen että tilaanko nuo Bronsonit vai HR II + Ardent kombon.

    Onko tuo Magic Mary + Rock Razor kovin rullaava? Luulis ainakin takarenkaan, mutta eturengas mietityttää.
    Unohda Magic mary jos sulla on tapana 50km lenkkejä heitellä. Hiki tuleee ja se kuluu loppuun nopsaan.
    Jos tilaisin WTb:tä renkaat millä pitäs ajaa kilpaakinniin , Bronson tulis taakse ,mutta eteen waikka wigilante joka tosin voi ahdistaa lenkellä.

    Minä tilaisin sinuna rullaavan ja kevyehkon rengascombon ja ajelisin niillä jos et vaihtele jatkuvaan niinkuin minä
    . Tahkolle joudut kuitenkun ostamaan tupla/Triplakyljillä olevaa jos tulossa oot.

    EDIT:tai sit tosiaan tubeless rengasta. niissä on niin vahvat kyljet ettei iso ilmatila ole mikään pakkojuttu.
    - Fear is a mindkiller -


  4. #454
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705

    Nyky enduroon renkaat

    Maxxikselta on osoittautunut myös erittäin toimivaksi 27.5 kesärengastukseksi ardent 2.4 tr exo edessä ja ikon 2.35 3C exo tr takana. Rullaa todella maukkaasti. Ikon painaa noin 700g ja ardent 750g. Lenkkikäytössä loistava yhdistelmä ja eilen päivän rallailu messilän enskapätkiä myös todella mukavasti ja ilman minkään sortin pito-ongelmia. Kuivalle kelille ja loivaan mäkeen kuten messilä ei ainakaan kaipaa yhtään enempää nappulaa. Uskon että välikelilläkin toimii vielä ihan ok, mutta syysmärällä tai mudassa ei toki enää optimi. Eli näillä mennään ainakin messilän enskaan, jos pysyy maa kuivana. Suosittelen.

    Niin ja WTB:ltä odottelisin näitä uutuuksia takarenkaaksi. Varsinkin trail boss vaikuttaa todella lupaavalta. Edessä vigilante toimii kyllä mainiosti, mutta ei tosiaan rullaavimmasta päästä.
    http://www.wtb.com/pages/2015-new-product-preview
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  5. #455
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Maxxikselta on osoittautunut myös erittäin toimivaksi 27.5 kesärengastukseksi ardent 2.4 tr exo edessä ja ikon 2.35 3C exo tr takana. Rullaa todella maukkaasti. Ikon painaa noin 700g ja ardent 750g. Lenkkikäytössä loistava yhdistelmä ja eilen päivän rallailu messilän enskapätkiä myös todella mukavasti ja ilman minkään sortin pito-ongelmia. Kuivalle kelille ja loivaan mäkeen kuten messilä ei ainakaan kaipaa yhtään enempää nappulaa. Uskon että välikelilläkin toimii vielä ihan ok, mutta syysmärällä tai mudassa ei toki enää optimi. Eli näillä mennään ainakin messilän enskaan, jos pysyy maa kuivana. Suosittelen.
    Minä ajelin kans viime kesän vähän vastaavalla combolla Maxxixsen Larsen TT 2,35/ Butcher 2,35 ja kyllähän ne kivasti rullaa ja kesäolosuhteissa
    takapitokin on riittävä ,mutta Ikonissa taitaa olla vähän paremmat kanttausnappulat.

    Nyt on menty raskaammalla rengastuksella ardent/baron koska puijon sysimetsä ei ole vielä kuivunut ja siellä on paikoin mutaa ja jopa luntakin. Lunta!! Oikeesti.
    Sit kun yrittää pysyä paikallisten hullujen kyydissä ja pois sairaalasta niin Ardent 2,4 exo a60 :kin on tuntunut paikoin vähän kelkalta.
    syklopaatti muokkasi tätä : 18.05.2014 at 21.02
    - Fear is a mindkiller -


  6. #456
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    takapitokin on riittävä ,mutta Ikonissa taitaa olla vähän paremmat kanttausnappulat.

    Nyt on menty raskaammalla rengastuksella ardent/baron koska puijon sysimetsä ei ole vielä kuivunut ja siellä on paikoin mutaa ja jopa luntakin. Lunta!!
    Aika hillittyhän tuo ikonin sivunappulakin on, mutta hyvin se tuntui kantatessa kyydissä pysyvän ja perässä tulevan. Hallittuja sladeja ja helposti ennakoitava käytös. Ja messilässä ei märkää ollut kuin niissä parissa kurakossa, mitkä on aina märkiä. Muuten ihan rutikuivaa ja loistava pito kun siellä ei ole edes sitä liukasta irtosoraa ja höttöä mitä calpiksessa.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  7. #457
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.033
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Maxxikselta on osoittautunut myös erittäin toimivaksi 27.5 kesärengastukseksi ardent 2.4 tr exo edessä ja ikon 2.35 3C exo tr takana.
    Joo, toi vois olla kova combo. Tai tarvittaessa Maxxikselta jotain rouheempaa eteen, mutta pitää Ikonin takana. Tämmonen ois vähän kuin Magic Mary + Rock Razor, mutta Maxxikselta.

  8. #458
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Ajatuksena kokeilla 2.5 Muddy Marya edessä ja takana; mitäs seoksia porukka on käyttänyt yleisrenkaana? Olen noista svalpen seoksista pihalla kuin lumiukko.
    Jos joku viitsii ne tähän kerrata niin kiitollisena kumarran.

    Tällä hetkellä rengastus on Minion DHF:t edessä ja takana. 3C max terra exo edessä ja takana se kovempi mikäsenytoli...
    Tyytyväinen kyllä tähänkin komboon, vähintään samaa pitoa haetaan kuivalle ja märälle.

  9. #459
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Ajatuksena kokeilla 2.5 Muddy Marya edessä ja takana; mitäs seoksia porukka on käyttänyt yleisrenkaana? Olen noista svalpen seoksista pihalla kuin lumiukko.
    Jos joku viitsii ne tähän kerrata niin kiitollisena kumarran.

    Tällä hetkellä rengastus on Minion DHF:t edessä ja takana. 3C max terra exo edessä ja takana se kovempi mikäsenytoli...
    Tyytyväinen kyllä tähänkin komboon, vähintään samaa pitoa haetaan kuivalle ja märälle.
    Pacestar taakse ja trailstar eteen. Itse tosin jättäisin kuivalla kesäkelillä nuo muddy maryt hyllyyn odottamaan niitä märkiä ja mutaisia kelejä mihin nuo on tehty.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  10. #460
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    En mä mutaisille keleille ala erikseen renkaita vaihtamaan. Alla pitää olla sellaiset kummit joilla pärjää jokakelillä.
    Vierintävastus on sivuseikka. Polkemalla edetään.
    Tärkeintä on luotettava pito ja renkaan kestävyys kaikenlaisessa ajossa.

    EDIT: Ja miten noihin suhtautuu Vertstar?

  11. #461
    Liittynyt
    01/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.046
    Se on limaisten juurakoiden ja kivikoiden rengas. Taitaa kovettua kylmällä, mutta kuivalla siitä jää musta rantu ajaessa vähän kuten etanalla jää limavana.
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

  12. #462
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780

    Vink vink

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    En mä mutaisille keleille ala erikseen renkaita vaihtamaan. Alla pitää olla sellaiset kummit joilla pärjää jokakelillä.
    Vierintävastus on sivuseikka. Polkemalla edetään.
    Tärkeintä on luotettava pito ja renkaan kestävyys kaikenlaisessa ajossa.

    EDIT: Ja miten noihin suhtautuu Vertstar?
    BAROOOOON 2,3 musta chili.



    BAROOOOoooooooooooooonnnnnnnnnnn!!!!!!!!! Myös kuivana.
    - Fear is a mindkiller -


  13. #463
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Saako tuolla seoksella 2.5 leveänä? Onko 2.3:n todellinen leveys mitä luokkaa verrattuna Maxxiksen DHF 2.5:een?

    Toki ei mulla oikeastaan ole moittimista nykyisestä Maxxiksen kombostakaan, mutta ainahan voi vaihtoehtoja kokeilla.

  14. #464
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Saako tuolla seoksella 2.5 leveänä?
    2.5" leveänä saa vain DH-Baronia, joka on jäykkä, painava ja pehmeämpi kuin nallekarkki. Hyvä DH-kumi kyllä märkään kivikkoon ja juurakkoon.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Onko 2.3:n todellinen leveys mitä luokkaa verrattuna Maxxiksen DHF 2.5:een?
    Hiukan pienempi runko. Nappuloista mitattuna aika paljon pienempi kuin DHF, koska Baronin nappulat ei ole niin ulkonevat.


    Itse en ole kyllä aivan noin täysin ihastunut pikku-Baroniin kuin syklopaatti. Märässä kivikossa ja juurakossa kyllä hyvä rengas, lähtee luistamaan yleensä jotenkin hitaasti ja ennakoitavasti liukkaissa paikoissa. Myös mudassa melko toimiva kumi, mutta semmoisessa loose over hardpack-maastossa lähtee jotenkin varoittamatta alta sitten kun pidon raja ylittyy kovaa kantatessa. Tuohon rajaan asti kyllä erittäin hyväkäytöksinen kumi. Vähän samaa vikaa on myös siinä isossa DH-Baronissa.

    Syksyn kurakelien lenkkirenkaana mielestäni parhaimmillaan, vauhdikkaampaan mäkikurvailuun ei kaikista paras valinta mun mielestä.

  15. #465
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    BAROOOOON 2,3 musta chili.



    BAROOOOoooooooooooooonnnnnnnnnnn!!!!!!!!! Myös kuivana.
    Onko noissa uusissa BC kumeissa rengasrungot suorat?

  16. #466
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    2.5" leveänä saa vain DH-Baronia, joka on jäykkä, painava ja pehmeämpi kuin nallekarkki. Hyvä DH-kumi kyllä märkään kivikkoon ja juurakkoon.


    Hiukan pienempi runko. Nappuloista mitattuna aika paljon pienempi kuin DHF, koska Baronin nappulat ei ole niin ulkonevat.


    Itse en ole kyllä aivan noin täysin ihastunut pikku-Baroniin kuin syklopaatti. Märässä kivikossa ja juurakossa kyllä hyvä rengas, lähtee luistamaan yleensä jotenkin hitaasti ja ennakoitavasti liukkaissa paikoissa. Myös mudassa melko toimiva kumi, mutta semmoisessa loose over hardpack-maastossa lähtee jotenkin varoittamatta alta sitten kun pidon raja ylittyy kovaa kantatessa. Tuohon rajaan asti kyllä erittäin hyväkäytöksinen kumi. Vähän samaa vikaa on myös siinä isossa DH-Baronissa.

    Syksyn kurakelien lenkkirenkaana mielestäni parhaimmillaan, vauhdikkaampaan mäkikurvailuun ei kaikista paras valinta mun mielestä.
    Juu. Se ei todellakaan oo mikään leveä kumi 2.3 kooksi. Korkeutta sen sijaan riittää ja tuntus sopivan täkäläiseen maastoon.
    Ekaks vierastin sitä juurikin mutakumimaisen ulkonäön vuoksi mut kun laitoin sen sit kokeeks niin se oli menoa.

    Märässähän se toimi mahtavasti mutta kun tossa yks päivä lähdin lenkille aurinkoon enkä jaksanu vaihtaa etukoekkoo jossa ois ollu
    HR II niin huomasin että kapeudestaan huolimatta baron ohjautui rutikuivallakin paremmin kun HR ja jopa asfaltti/kaupunki räppäilyssäkin se pesi HR exon. Siinähän on paljon paksummat kyljet ja on pienestä koostaan huolimatta melkein kilon painoisena pirun hyväryhtinen rengas plus rullaa ainakin edessä.

    Se miten pyörän ohjattavuus muuttui baronin myötä teki suurimman vaikutuksen ja ehkä toi sitä dh renkaan jämäkkää"kaiser projekt"tuntua.

    Rengas menee minne sen ohjaat ja pitää linjansa. Kumiseoksen rebound ja esim. Maxxissen vajaan kilon Exo kylkisiin endurorenkaisiin verrattuna eleettömän varma ja jämäkämpi käytös teki ehkä suurimman vaikutuksen. Mitenkään sen pienempää kokoa en ole huomannut kun visuaalisesti.

    Kun tohon alkoi luottamaan niin märällä kuin kuivalla, kivikossa että juurakossa niin mikään rengas ei ole antanut suurempaa itseluottamusbuustia. En keksi mitään syytä
    Vaihtaa rengasta kunnes on nastojen aika. Noh tahko mbt:lle saattaisin ehkä laittaa vähän rullaavampaa ja selkeästikään tuo onns. ison pyörän rengas joka on nimenomaan yllätyksetön rullaava ja aina jostain pidon hakeva renkula.Eterenkaana tosin mulla vaan kokemusta tosta enkä ole ajanut silläkovavauhtisessa hiekkapohjaisessa maastossa,joten hyvin voi pitää paikkaansa ne heikkoudet jotka tuossa yllä mainittiin. kaikilla renkailla on omat heikkoutensa.,

    on myös totta että joku pitää vähän erityyppisestä renkaasta mutta minä taisin löytää omani. Seuraavaksi pitää kokeilla laittaa HR II a60 ton kaveriks taakse ja kokeilla sillä combolla. Missään tapauksessa ei kannata antaa pienen koon hämätä tässä tapauksessa.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    syklopaatti muokkasi tätä : 20.05.2014 at 23.42
    - Fear is a mindkiller -


  17. #467
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Pacestar taakse ja trailstar eteen. Itse tosin jättäisin kuivalla kesäkelillä nuo muddy maryt hyllyyn odottamaan niitä märkiä ja mutaisia kelejä mihin nuo on tehty.
    Keväisellä Espanjan reissulla sattui samaan aikaan olemaan Schwalben myyntipäällikkö ajamassa ja hän kertoi, että syy Magic Maryn lanseeraukselle oli se, että Schwalbe halusi eroon ajattelusta jossa Muddy Mary miellettiin muta/saderenkaaksi.

    Saksan herra kertoili, että heidän kategoriassaan Magic/Muddy Mary lokeroidaan all conditions renkaaksi all mountain käyttöön.

    Toki en kyllä itsekään mielellään aja muddylla kuivalla kelillä, aika nihkeesti rullaa ja vaikka Schwalbe mitä mieltä onkin niin kyllähän se rengas sateella toimii.

    Muutenkin kertoili mielenkiintoisia tarinoita renkaiden nimien takaa...

  18. #468
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Onko noissa uusissa BC kumeissa rengasrungot suorat?
    Mitä oon ajanut vuoden sisään ehkä viidellä eri 2013 BC:llä niin vippaus ollut "toleranssin" sisällä.
    - Fear is a mindkiller -


  19. #469
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Iso ilmatila on yksi mitä tässä haetaan. Eli varmuutta/kestävyyttä kivikkoon(ja juurakkoon) pienemmilläkin paineilla. Ehkä myös päänsisäistä varmuutta :P
    Kuskilla painoa tosin vain 71kg.

    Maxxiksen komboon olen kyllä tosiaan tyytyväinen jokakelin ja -paikan rengastuksena, varsinkin etupäähän. Luotettavaa ja ennakoitavaa toimintaa.
    Takana DHF saisi omata hiukkasen enemmän vetopitoa, muuten sekin ok.

    Ehkä viisainta pitäytyä nykyisessä, tutut kun on ominaisuudet.
    brilleaux muokkasi tätä : 21.05.2014 at 09.32

  20. #470
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Iso ilmatila on yksi mitä tässä haetaan. Eli varmuutta/kestävyyttä kivikkoon(ja juurakkoon) pienemmilläkin paineilla. Ehkä myös päänsisäistä varmuutta :P
    Kuskilla painoa tosin vain 71kg.

    Maxxiksen komboon olen kyllä tosiaan tyytyväinen jokakelin ja -paikan rengastuksena, varsinkin etupäähän. Luotettavaa ja ennakoitavaa toimintaa.
    Takana DHF saisi omata hiukkasen enemmän vetopitoa, muuten sekin ok.

    Ehkä viisainta pitäytyä nykyisessä, tutut kun on ominaisuudet.
    Taakse löytyy kyllä lähes kaikilta ominaisuuksiltaan parempiakin renkaita kuin tuo DHF. Sen vetopito ei ole tosiaan kovin häävi eikä oikein rullaakaan. Tosin itse en ole ollut minkään maxxiksen vetopitoon tyytyväinen kun ne nappulat rampitetaan niin voimakkaasti. Toimii alamäessä ja eturenkaina mutta pitäväksi lenkkirenkaaksi taakse katselisin muita valmistajia. Esim. Contin trail king tai schwalben hans dampf on hyviä. Tässä ketjussa tosin puhutaan enskarenkaista joten vetopito on aika toissijaista.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  21. #471
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Mitä oon ajanut vuoden sisään ehkä viidellä eri 2013 BC:llä niin vippaus ollut "toleranssin" sisällä.
    Eli ei, jätän siis hyllyyn

  22. #472
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Tässä ketjussa tosin puhutaan enskarenkaista joten vetopito on aika toissijaista.
    Kuinka niin? Mulle enska on kyllä muutakin kuin alaspäin menoa. Poljinvoimalla mennään polkuja/kivikkoja/juurakkoja myös ylöspäin. Ja tasamaalla. Joten vetopito ei todellakaan ole toissijaista.
    Itseasiassa hyvinkin tärkeässä asemassa.

    Edit: unohdin itsekkin otsikon; nykyenskahan on oikeastaan dh:ta jo melkein.
    Vetopito taitanee olla tosiaan toissijaista.
    Taidan siirtyä johonkin maastopyöräilyn rengastusta koskevaan ketjuun. :P
    brilleaux muokkasi tätä : 22.05.2014 at 08.06

  23. #473
    Liittynyt
    11/2003
    Paikkakunta
    saari
    Viestit
    2.652
    RockRazor SG on kyllä oiva keksintö, kestää vaikka ja sun mitä (paitsi Pikkukoskienduron) mut näemmä kuluu loppuun viikossa
    Miä tilalle kattelin Crossmarkkia tai Larsen TT:tä, mut nyt täälä sanotaankin et taakse pitäs olla Ikon
    Eppäilenpä et siinä on miulle liian pienet nappulat. Nyt tarttis löytää semmonen takakumes joka kestää (vähintään) 5000 nousu- ja 25000 laskumetriä
    TimoF muokkasi tätä : 22.05.2014 at 22.18
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

  24. #474
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoF Katso viesti
    Miä tilalle kattelin Crossmarkkia tai Larsen TT:tä, mut nyt täälä sanotaankin et taakse pitäs olla Ikon
    Kai noikin vielä ihan soivia renkaita on, mutkun ei niitä saa tohon välikokoon järkevillä spekseillä niin ikoni oli ainoa tommonen rullaava vaihtoehto maxxikselta. Siinäkin tosin nappulat sitä kokoluokkaa että ei tarttis varmaan silläkään paljon yli viikkoa etelässä jarrutella. Oivalta tuntuu kuitenkin rullaavuuden ja pidon kompromissina.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  25. #475
    Liittynyt
    11/2003
    Paikkakunta
    saari
    Viestit
    2.652

    Vink vink

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    ei niitä saa tohon välikokoon järkevillä spekseillä
    Niinpä niin - 26 ain't dead!
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

  26. #476
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Timolle laitetaan siis Crossmark LUST taakse, ja luonnollisesti harvennat reunanappuloista ne nysänappulat pihdeillä veks.
    Mud, sweat and beers.

  27. #477
    Liittynyt
    11/2003
    Paikkakunta
    saari
    Viestit
    2.652
    Jaa ne pyöreät nappulat? Eiks ne lähde ihan perinteisellä tavalla...

    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

  28. #478
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780

    Nyky enduroon renkaat

    Millainen ero Ardentilla ja HR II:lla on takarenkaana. Molemmat 2,4 a60 Exo. Oon ollut ihan tyytyväinen Ardenttiin ,mutt tekis mieli kokeilla highrolleria takana kun conti on vallannut sen paikan edessä . Varmaan jarrutuspito on
    Hyvä niinkuin vanhassakin.

    Rullaus vähän arveluttaa kun ne ardentit rullaa niin hyvin.
    Tosin rullaus ei niin elintärkeä ole.
    Kuitenkin tavoite on hinkuttaa ylämäkeen joten kuten ja sitten alamäessä odottaa palkinto.

    HRII;n sivunappulat lupaa hyvää kanttipitoa ja muutenkin rengas on jotenkinkin ärhäkämmän näköinen.
    Onko kellään vertailutietoa näistä kahdesta.
    Pyörä on isohko 175/180 joustava.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    - Fear is a mindkiller -


  29. #479
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Timolle, ja miksei muillekkin, takarenkulaksi Crossmax Roam XL, löytyy sekä 26" että "muodikkaassa välikoossa". Kestävyydessä isoissa mäissä ei vielä omakohtaista kokemusta, mutta runko on jämäkkä ja kuviossa ei pääosin tasamaa-ajelulla ole vielä juurikaan käytön jälkeä havaittavissa syksyn ja talven sutimisien jälkeen...

    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  30. #480
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    168
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Timolle, ja miksei muillekkin, takarenkulaksi Crossmax Roam XL, löytyy sekä 26" että "muodikkaassa välikoossa". Kestävyydessä isoissa mäissä ei vielä omakohtaista kokemusta, mutta runko on jämäkkä ja kuviossa ei pääosin tasamaa-ajelulla ole vielä juurikaan käytön jälkeä havaittavissa syksyn ja talven sutimisien jälkeen...

    kattelin tuota livenä ja minusta nuo sivunappulat on niin alhaalla että en tiiä koskeeko ne ikinä maata. Schwalben vastaava vaikutti paremmalta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •