ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 91 / 181 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 81 89 90 91 92 93 101 141 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 5421

Aihe: Uudet kiekot maantiepyörään

  1. #2701
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Ventot on teollisuuslaakereilla, arvaan että laakereitten irrottaminen perustuu akselin kaulukseen eli pienemmällä lekalla akselin päähän napauttamalla lentää laakeri ulos. Ei välttämättä aivan hyvä idea jos haluaa samaa laakeria edelleen käyttää. Käytännössä imho pahiten paskoittuu takana ei-vetopuoli. Kurkkaat sinne kun siltä ja kilometreilläsi tuntuu.

    Mattoveitsellä, ohkainen kellosepän lattapää ruuvari käy myös, kaivat laakerin suojat hellästi pois.Levyjarruspraycleaneria, paineilmaa jos on ,metodilla paskat pois ja tilalle uutta vaseliinia. Jos kiekot tai mikä tahansa laakerillinen jää talveksi seisomaan kylmään varastoon niin ennen pakkasia putsaan ja rasvaan laakerit. Tää vetopuolen vapaarattaan takana oleva laakeri usein jää mulla oman onnensa varaan. Venton laaakerit on vakiotavaraa, Fillari-osa myy aivan siedettävään hintaan.
    Mittoja en ny tähän hätään muista mutta voin kaivaa.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  2. #2702
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Kartiokuulalaakerit rullaa silkinpehmeästi ja foorumin "tiedoista" poiketen niitä ei ole koskaan tarvinnut säätää, ainoastaan uutena tarkistin.©Pekka L
    Mitähän Pekka ny tarkoittaa? Siis Dura-acen navat on ikuisia, ne ei kaipaa ikuna puhdistusta eikä uusia rasvoja? Sen verran olen vastaavia siis lue halvempia huoltanut jotta tää napojen puhdistus , rasvaus ynnä pakollinen säätö on tullut tutuksi
    I väntan på ännu dåligare tidet

  3. #2703
    Kävi sellanen onnettomuus, että taksikuski jyräs mun etukiekon päältä. Vanne siis solmussa, muuten pyörä onneksi kunnossa. Kysymys kuuluu, että onko järkeä ostaa pelkkä uusi etukiekko, vai kannattaako päivittää koko paketti kerralla?

    Pyörä siis itessään on trekin maantiepyörä ja Bontragerin perus tehdaskiekot alla. Suosituksia ei varmaan erikseen tarvitse kysyä, lukee vaan vanhaoja viestejä niin eiköhän sieltä löydy. Kiitoksia avusta jo etukäteen!

  4. #2704
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    mitäs tuohon nyt sanois. Jos on tyytyväinen kiekkoihin eikä selvästi parempaa kaipaa niin toki kannattaa ostaa vain yksi uusi etukiekko. Riippuen kuitenkin valmistajasta ja kiekkoja myyvästä liikkeestä, on eri asia saako pelkkää etukiekkoa ostettua ja onko ne hinnoiteltu miten (eli saako parista ison alennuksen kahteen erikseen ostettuun verrattuna). Jos vastapuolen liikennevakuutus korvaa uuden vastaavan niin silloinhan sillä ei ole merkitystä, että yksi kiekko on suhteessa vähän kalliimpi kuin kiekkopari, koska korvaavat kuitenkin vain rikkoituneen kiekon.

    edit: Jos tarkoitit kysyä, että päivittäiskö vain etukiekon paremmaksi (ja eri kiekoksi kuin takakiekon) niin minä ainakin pysyisin kuitenkin samassa sarjassa eli ostaisin takakiekon kanssa samaa sarjaa olevan samanalaisen etukiekon hajonneen tilalle tai jos sitä ei ole saatavilla erikseen tai haluaa muutoin vaihtaa kiekkoja paremmiksi niin vaihtaisin molemmat.

  5. #2705
    Yllätäen taksikuski ei jäänyt vointia kyselemään, vaan ystävällisesti kurvasi paikalta. Se niistä vakuutuskorvauksista.

    Niin, eriparikiekot ei kieltämättä houkuttelevalta kuulosta. Täytynee siis molemmat vaihtaa. Pyörän tosissaan mahdollisimman nopeasti ajokuntoon haluaisin, joten intterwebistä en tohdi tilata. Mistäköhän liikkestä pk-seudulta kannattaa lähteä metsästämään? Itsellä ei kokemusta. Muutenkin ärsyttävän ummikkona vielä pyörään liittyvissä asioissa

  6. #2706
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    275
    CRC myy mielestäni myös yksittäisiä kiekkoja. Itse en ole sieltä tilannut, mutta monesta Saksan maan putiikista on saanut 4:ssä arkipäivässä kotiin kannettuna tavarat mitä on tilannut. Siis jos niitä on ollut varastossa.

  7. #2707
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    275
    Mountainbikeshop Hesassa ainakin myi ennen kiekkoja ja kohtuu hinnoilla. Velosport ainakin myy. Lundberg myy Keravalla. Pyörähuolto.com Hesassa. Ja tosi moni muukin pyöräliike, joka myy muitakin kuin mummopyöriä. Kannattaa ensin selvittää millaiset kiekot voisi haluta ja sen jälkeen Google on tosi hyvä apuväline.

  8. #2708
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Mitähän Pekka ny tarkoittaa? Siis Dura-acen navat on ikuisia, ne ei kaipaa ikuna puhdistusta eikä uusia rasvoja? Sen verran olen vastaavia siis lue halvempia huoltanut jotta tää napojen puhdistus , rasvaus ynnä pakollinen säätö on tullut tutuksi
    Sitä, että tässäkin topikissa riittävän monesti esitetty argumentti Shimanon kiekkoja vastaan on juurikin laakerointi.
    Urakuulalaakeri on avain onneen.
    Kartiokuulalaakeria "saa aina olla säätämässä".
    No eihän ne mitkään huoltovapaat ole, mutta aika eri käsitys mulla on siitä säätötarpeesta.
    Kiekoilla on ajettu tuhansia, muttei kymmentä tuhatta.
    Ehkä ne vaseliinit vois jossain vaiheessa vaihtaa... vaikka sitten kun sitä säätötarvetta alkaa ekan kerran ilmetä.
    Kaar ittelles vaa

  9. #2709
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Varmaan monen ymmärrystä hämärtää kun cup and cone/irtokuula-rakennetta käyttää niin Campagnolo kuin Shimano paremmissa ,siis huippunavoissaan ja sama rakenne on myös näissä halvoissa kuratason kiekoissa yleinen.

    Nää halpikset on niitä ennenkuinajatmetriäkään niin avaa navat ja pane lisää vaseliinia ynnä säädä. Ja varaudu sitten navan kireys tarkistamaan säännöllisesti. Halpisnavoillakin säännöllisellä huollolla ajaa ihan kunnioitettavia kilsamääriä.

    Eli Pekan kokemusta DA-tasoisten napojen huoltotarpeesta ei sovi kiistää, itse koskaan moisilla ajaneena kirjoitan mielikuvatasolla Halvemmilla teollisuuslaakerinavoilla olen kyllä taivaltanut, niitä kyllä pitää säädellä ajoittain!
    I väntan på ännu dåligare tidet

  10. #2710
    Liittynyt
    01/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    154
    Lanka on de-railattu hienosti laakereiden huoltoon, joten käytän tilaisuuden hyväkseni: Mistä kannattaisi opetella omien Fulcrum Racing 3-kiekkojen napojen huoltoa ja mitkä ovat vähimmäisvaatimukset tarvikkeille? Tarvitsenko uuden setin laakereita, mitä rasvaa käytetään? Mistä tarvikkeet saa ostettua näppärimmin?
    #fillarifoorumi @ IRCnet

  11. #2711
    Liittynyt
    02/2007
    Paikkakunta
    Kouvostoliitos joen mutkas
    Viestit
    1.565
    Juutuupist löytyy video ko. toimenpiteest.R3:n on irtokuulat ja sekä sisä- et ulkokooli on vaihdettavissa,jos on tarvetta.
    Fulcrum R3 hub service hakuun,ni juutuubi löytää...

  12. #2712
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti termos- Katso viesti
    Niin, eriparikiekot ei kieltämättä houkuttelevalta kuulosta. Täytynee siis molemmat vaihtaa. Pyörän tosissaan mahdollisimman nopeasti ajokuntoon haluaisin, joten intterwebistä en tohdi tilata. Mistäköhän liikkestä pk-seudulta kannattaa lähteä metsästämään? Itsellä ei kokemusta. Muutenkin ärsyttävän ummikkona vielä pyörään liittyvissä asioissa
    Noh tuohan on kivaa kun saa pyöräilykamaa ostella, uusi kiekkopari kantsii hakea, imo. Käy katselemassa vaan, sillähän se selviää... mielestäni vepistä selailemalla ei niinkään.

  13. #2713
    Liittynyt
    01/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    154
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SSGT-92 Katso viesti
    Juutuupist löytyy video ko. toimenpiteest.R3:n on irtokuulat ja sekä sisä- et ulkokooli on vaihdettavissa,jos on tarvetta.
    Fulcrum R3 hub service hakuun,ni juutuubi löytää...
    Kiitos!
    #fillarifoorumi @ IRCnet

  14. #2714
    Etsin itselleni (71kg kuski) uutta kiekkosarjaa maantiepyörään Fulcrumin vitosten korvaajiksi. Tulisivat jokapäiväisiksi työjuhtiksi keski-suomen heikkokuntoisille ja mäkisille asfalttiteille, myös sateella. Budjetti 600-750e. Varsinkin nämä kolme olleet vaakalaudalla, mukana myös hieman ostopäätökseen vaikuttavaa mututuntumaa:

    Dura-Ace 9000 C24 CL: 649€ http://www.cyclecenter.fi/product/11...cl-kiekkosetti
    +Joukon kevein setti, 1364-1395g haarukassa todellisesti
    +Joukon halvin setti
    -Paljon negatiivista kommenttia kestävyydestä, tuntuu vaativan säännöllistä rihtausta ja jarrupinnat kuluvat nopeasti puhki

    FFWD F2A: 697€ http://www.wiggle.co.uk/fast-forward...cher-wheelset/
    +Eniten omaa silmää miellyttävä ulkonäkö
    +Kestäviksi mainostetut 240s -hubit
    +Laadukas kiekkolaukku mukaan
    -Ensimmäinen alusetti FFWD:ltä, ei paljoa käyttökokemuksia

    Fulcrum racing Zero: 714€ http://www.bike-discount.de/en/buy/r...11-speed-67509
    +Korkeimmat kehät
    +Luonnollinen siirtymä ylempään tasoon saman valmistajan kiekoissa
    +Hybridikeraamiset hubit, mahdollisesti joukon parhaiten rullaava kiekkosarja
    -Jäykät alupinnat mahdollisesti epämukavat huonolla asfaltilla, hyllytavarana vain pk-seudulla
    -Joukon kallein kiekkosetti

    Nyt sitten kaivattaisiin pari kommenttia ostopäätöstä vaikuttamaan ja kertomaan, onko mutuilut yhtään paikkaansapitäviä. Toki jos budjettiin löytyy vielä jotain muuta varteenotettavaa niin olisin kiinnostunut kuulemaan.
    Judgment muokkasi tätä : 19.05.2014 at 17.48

  15. #2715
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    248
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Judgment Katso viesti
    Etsin itselleni (71kg kuski) uutta kiekkosarjaa maantiepyörään Fulcrumin vitosten korvaajiksi. Tulisivat jokapäiväisiksi työjuhtiksi keski-suomen heikkokuntoisille ja mäkisille asfalttiteille, myös sateella. Budjetti 600-750e. Varsinkin nämä kolme olleet vaakalaudalla, mukana myös hieman ostopäätökseen vaikuttavaa mututuntumaa:

    Dura-Ace 9000 C24 CL: 649€ http://www.cyclecenter.fi/product/11...cl-kiekkosetti
    +Joukon kevein setti, 1364-1395g haarukassa todellisesti
    +Joukon halvin setti
    -Paljon negatiivista kommenttia kestävyydestä, tuntuu vaativan säännöllistä rihtausta ja jarrupinnat kuluvat nopeasti puhki

    FFWD F2A: 697€ http://www.wiggle.co.uk/fast-forward...cher-wheelset/
    +Eniten omaa silmää miellyttävä ulkonäkö
    +Kestäviksi mainostetut 240s -hubit
    +Laadukas kiekkolaukku mukaan
    -Ensimmäinen alusetti FFWD:ltä, ei paljoa käyttökokemuksia

    Fulcrum racing Zero: 714€ http://www.bike-discount.de/en/buy/r...11-speed-67509
    +Korkeimmat kehät
    +Luonnollinen siirtymä ylempään tasoon saman valmistajan kiekoissa
    +Hybridikeraamiset hubit, mahdollisesti joukon parhaiten rullaava kiekkosarja
    -Jäykät alupinnat mahdollisesti epämukavat huonolla asfaltilla, hyllytavarana vain pk-seudulla
    -Joukon kallein kiekkosetti

    Nyt sitten kaivattaisiin pari kommenttia ostopäätöstä vaikuttamaan ja kertomaan, onko mutuilut yhtään paikkaansapitäviä. Toki jos budjettiin löytyy vielä jotain muuta varteenotettavaa niin olisin kiinnostunut kuulemaan.
    Campagnolo Shamal Ultra: 670€ http://www.velo-motion.com/Race-Comp...lack::285.html

    Aikalailla samat kiekot kuin Fulcrum Racing Zero (keraamiset laakerit) mutta G3 puolaus takakiekossa
    Punnittu paino 1420g
    Mielestäni mukavat huonollakin asfaltilla
    Kestävät

  16. #2716
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Judgment Katso viesti
    FFWD F2A: 697€ http://www.wiggle.co.uk/fast-forward...cher-wheelset/
    +Kestäviksi mainostetut 240s -hubit
    Saahan niitä mainostaa kestäviksi, mutta noista kolmesta vaihtoehdosta ylivoimaisesti parhaat ja kestävimmät navat ovat kyllä Fulcrum Racing Zerossa olevat Campagnolo Recordit... Dura-acet sitten hyvänä kakkosena.


    En suoraan sanottuna ihan ymmärrä mikä noissa FFWD:eissä edes maksaa. Pinnat ja navat hyllytavaraa ja matalaprofiilinen vanne niin peruskamaa, ettei siitä kehdata edes sepittää tuulitunnelivalheita. Ennen kuin tuo setti alkaa napsia viiden tähden arvosanoja erinäisistä testeissä, niin pudottaisin sen auttamatta laskuista.


    Jos haluaa FRZeron tyyppiset kiekot, mutta hinta epäilyttää, niin Fulcrum Racing 3:ssa on erinomainen hinta-laatu-suhde, käytännössä yhtä hyvät navat ja vielä teräspinnatkin ajoa pehmentämään.

  17. #2717
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TPP Katso viesti
    Campagnolo Shamal Ultra: 670€ http://www.velo-motion.com/Race-Comp...lack::285.html

    Aikalailla samat kiekot kuin Fulcrum Racing Zero (keraamiset laakerit) mutta G3 puolaus takakiekossa
    Punnittu paino 1420g
    Punnitsemasi paino lienee Campagnolon vapaarattaalla? Shimano-vapaarattaalliset Fulcrumin ja Campan tehdaskiekot ovat käsittääkseni kautta linjan n. 50 g painavampia.

  18. #2718
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    248
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Punnitsemasi paino lienee Campagnolon vapaarattaalla? Shimano-vapaarattaalliset Fulcrumin ja Campan tehdaskiekot ovat käsittääkseni kautta linjan n. 50 g painavampia.
    Jep, Campan vapaarattaalla.

  19. #2719
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Kemi
    Viestit
    40
    Onko kukaan nähnyt Fulcrum Red Wind XLR 50mm Wheelset with CULT™ bearing -kiekkoja muualla tarjolla kuin CRC:llä? Saksan kaupoista näyttää olevan toimituspäivä tuntematon.

  20. #2720
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    About näillä spekseillä pyörä: http://www.canyon.com/_en/roadbikes/...92#tab-reiter2

    Aattelin että tärkein päivitys ois nuo kiekot? Tykkän apexista, putkiosat on tietty halpoja vaihtaa, alurungostakaan ei oo valittamista.

    Eli mitkä kiekot jos haluan huomata erot noihin Aksiumeihin? Mitään vikaahan niissä ei ole, joten tarvii saada parannusta.

    Bike-discountissa Ultegra WH-6800 ovat 279e, RS81-C35 599e. Huomanko eroa Ultegroissa, ovat melkeen sama ovh kuin noi nykyiset Aksiumit. Ja huomaanko eurojen verran eroa jos ostan kuitenkin RS81:t jotka ovat kuitenkin yli 300e Ultegroja kalliimmat?

    Toki jos tähän hintaluokkaan saa jotani yybeerkiekkoja niin kertojaa. Enemmän tietty nyt kiinnostaa että millaisia eroja on mahdollista saada Aksiumeihin verrattuna ylipäätänsä
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  21. #2721
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    109
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hoopeevee Katso viesti
    Onko kukaan nähnyt Fulcrum Red Wind XLR 50mm Wheelset with CULT™ bearing -kiekkoja muualla tarjolla kuin CRC:llä? Saksan kaupoista näyttää olevan toimituspäivä tuntematon.



    Evanscyclesillä näyttäisi olevan viime vuoden mallia Shimanon vapaarattaalla:

    http://www.evanscycles.com/products/...tible-ec046779

  22. #2722
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Kemi
    Viestit
    40
    Kiitos, mutta olisi Campan vapaaratas hakusessa.

  23. #2723
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    229
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hoopeevee Katso viesti
    Onko kukaan nähnyt Fulcrum Red Wind XLR 50mm Wheelset with CULT™ bearing -kiekkoja muualla tarjolla kuin CRC:llä? Saksan kaupoista näyttää olevan toimituspäivä tuntematon.
    Probikeshopista löytyy.

  24. #2724
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Kemi
    Viestit
    40
    Kiitos. Tilaus lähti.

  25. #2725
    Terve kaikille,

    Tässä olisin uutta maantiefillaria kasaamassa ja samoin olisi tarkoitus kasauttaa kiekot, joten ajattelin täällä vielä kysellä muutaman asiaa ennen kuin rupean liikkeitä kiusaamaan.

    Ajattelemani setti pitää sisällään Tune mig70/mag170 navat, Notubes Alpha340 kehät ja puolina DTSwiss revot/Sapim cx Rays. Ensimmäinen kysymys: Taakse ajattelin laittaa 32 puolaa, mutta riittääko 95kg jässikälle eteen 24 puolaa radiaalina? Entä nippelit, kannattaako mennä varmuudeksi messinki nippeleillä vai pärjääkö amuliinisilla (keveys)?

    Kolmas kysymys: Ennen kuin alan soittelemaan ympäriinsä, niin osaako joku neuvoa mistä, PKS seudulta kannattaa kasauspalvelua alkaa kyselemään, kun kiikuttaisi omat navat ja kehät paikalle. Ongelmana on, että en luota omaan taitoon laskea oikean mittaisia puolia niin olisi hyvä, jos tämä paikka pystyisi sen tekemään ja tilaamaan haluamani puolat oikean mittaisina.

    Paljon kysymyksia ja varmasti tyhmiäkin sellaisia, mutta arvostaisin suuresti vastauksia.

    Kiitos!

  26. #2726
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Ventot olleet alla noin 100km, hyviltä tuntuvat. Jämäkät olematta liian kovat. Pitävät hassua huminaa tietynlaisella alustalla. Varsinkin loivaan ylämäkeen huomaa hyvin tuon kiekkojen keventymisen. Ovat myös hieman leveämmät kuin edelliset ja 25mm Schwalbe Onet toimii mielestäni paremmin, eivät lähde matalemmalakaan paineella taittumaan alle putkelta ajettaessa. Mutta:

    Takakiekko ei ole sivusuunnassa ihan suora. Kuulee jarruttaessa. Pitäsikö noita vielä sisäänajaa vai viedä jo rihdattavaksi? Pinnat kuulostaa naputellessa samankireyksisiltä eikä löysiä pinnoja ole.

    Etukiekossa tuntuu jarrutuspinnassa pienenpieni pykällys sauman kohdalla, kuluuko tuo pois vai syökö vain jarrupaloja. Ei ole mitenkään terävä kylläkään.

    Kiekot tilattu bike24:stä, laitoin sinne kyselyä takakiekon rihtauksesta, veikkaisin että haluavat sen takaisin mihin en mielelläni suostu koska vie huonoimillaan viikkoja. Josko vaikka hyvittäisivät esim. Velosportissa tehdyn (Campan virallinen huoltoliike) rihtauksen.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  27. #2727
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Vastaan rihtaukseen itse: bike24 hyvittää 25€ rihtauksesta, Kivenlahden pyörähuolto kertoi tekevänsä sen 20€:lla jos vie pelkän kiekon.

    Onko joku hionut tuollaisia jarrupinnan epätasaisuuksia pois, kannattaako?
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  28. #2728
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Laitoin itsekin Ventot tilaukseen, oiskoon pitänyt ensin tarkistaa täältä Warlordin kokemus... http://www.bike-discount.de/en/buy/c...8398/wg_id-511.
    Aattelin laittaa crossarin nimikoiksi. Sikäli kun jarrupinnoissa on jotain epätasaisuutta niin jarrapalat ne hiekan ja kuran avulla nopsaan tasoittaa

    Etukiekossa tuntuu jarrutuspinnassa pienenpieni pykällys sauman kohdalla, kuluuko tuo pois vai syökö vain jarrupaloja.
    Ei siinä sais pykällystä juuri tuntua, kysypä niiltä Kivenlahden pojilta asiasta
    I väntan på ännu dåligare tidet

  29. #2729
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Kävi jo rihdattavana, pieni oli heitto ja hintaakin ottivat 10€. Googlasin tuota pykällysasiaa, ei liene ainukertainen tuo mun pykällys. Joku oli hionutkin sitä, mutta oli tullut kuoppa tilalle. Antaa olla, ei sitä jarruttaessa tunne.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  30. #2730
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Antaa olla, ei sitä jarruttaessa tunne.
    Jos ei jarruttaessa hoksaa niin en itsekään huolestuisi, heh kuukkeiloin itsekin.
    Kattelin että crossariin on Ventoissa kaikkea riittävästi, riittävän tukevat, -kevyet ja riittävän halvat! Pinnoja Campan kiekkoihin kuten vapaaratasta löytyy B-Componentsilta. Samat laakerit kuin Sciroccoissa ja niitähän saa halvalla Fillariosasta. Ja tuli sorvattua asennustyökalutkin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •