Hiekkarannalla ajelu on kyllä hienoa. Onneksi hyviä rantoja löytyy Suomestakin, esimerkiksi Hailuodosta.
Läskipyörä sopii hyvin juurakkoonkin:
#fatbikesfi
Fiilistellään nyt täälläkin huhtikuun alun paikallisajoilla Ylläksellä! Lumitilanne on edelleen kohtuullinen ja yöpakkasia pukkaa, joten hankimenoja luvassa viikonlopulle jälleen...
^^hieno video!
Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa
Kookilla ja kumppaneilla aika nastaa tunturissa. Hankikelit ja kaikki. Aurinko ja lunta. Ja Fatbike. Komiaa!
Metsäkoneet uralla.![]()
Reps..
Toivottavasti spessu ei haasta komatsua oikeuteen värin takia tai päinvastoin 😜
Komea pyörä oivassa telineessä ^
Jotenki luontokin näyttää paremmalta Läskipyörä kuvissa![]()
Loistava kuva..Kiitos! ^^😊
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Rantafiiliksiä
![]()
Simmottis tämmöttis.
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Hienoja ja tunnelmaa kohottavia kuveja ovatten kollegat laittaneet, kiitokset siitä. Mää olen läskillä fiilistellyt viimeksi .... muista edes, mutta jos kohta lähi aikoina. Menny kaikki aika rostseikkailuun. Semmosta yksivaihdepaksurengassyklottelua.
Tankin pyörä on vaan ihan helvetin hieno.
Kaadoit sitten puun perkele. P.s. Hiano phätti.
Se on toi Borealis kyllä aivan hemmetin hieno.
Fiilistelyä eilisaamulta ja vähän iltapäivältäkin. Taustamusiikki on aika tappava.
Mitä taikasanaa jengi käyttää kun suurin osa fattiskuskeista saa itsenä näkymättömäksi fiilistellessä poluilla?
Pöörät rullaa varmaan ihan itekseen?
Rumaa,kömpelöä mutta ehkä jonain päivänä....
9v Pojanpoika jota fillarihommat ei kiinnosta kutsuu mua Samovaariksi= Vanha mies joka on eksynyt polkupyörällä metsään moneksi tunniksi.
Trek omilla spekseillä 13,92kg.Keula ja navat uusiksi niin about 400g dietti mahdollinen.
![]()
Hienoja kuvia Ja Siistiä tää on😎
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Tämän päivän lenkiltä, sain veljenikin suolle mukaan. Edit: Ei halunnut kuvaan
![]()
svheebo muokkasi tätä : 04.05.2014 at 17.49
Runkolaukku. Koska se on 10cm leveä niin se kai jo kuuluu fatbike-ketjuun. Ja koska se on nahkaa, niin menköön fiilistelyketjuun eikä tech talkkiin.
Nyt joku tonkimaan istuisiko kuin räätälin tekemänä jonkin kokoiseen Muklukkiin tai Surlyyn. Yksi jäljellä näitä Revelaten kyyykyttäjiä!
http://www.varusteleka.fi/fi/product...aa-repro/28587
Kirjanmerkit