WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....perkele mikä sää :'(
Nyt lentäis rapa kivasti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
pitäis vissii toi meikäläisen keulakin pikkuhiljaa huoltaa
viimehuollosta jo vuosi :S
Kävin jo laittamassa lokasuojat paikkaan. Vähän näyttäisi siltä että iltaa kohti selkenee. Jos Aulangon lenkki jää ajamatta saatan käydä jonkun kuralenkin heittämässä. Ei oikein punttikaan houkuta.
Kävin äsken käyttämässä koiran tossa viereisessä mettässä... olihan sielä mukavan luikastamut eniten ihmetyttää noiden lukkopolkimien menokyky... en tajua että miten oon ennen ilman niitä päässyt etenemään maastossa
![]()
Meinasitko itse huoltaa keulan vai huollattaa? Jos laitat liikkeeseen niin voisi kysäistä jos saisi paljousalennusta. Pitäisi nimittäin oman fillarin pamput huoltaa ja tiedön yhden toisenkin jolla täpärin jousitusosat kaipaavat huoltoa.
Ei sitten tarttunut sykedataa Aulangolta. Pers tuntumalta sanoisin että ehkä nipinnapin saattoi jäädä keskisyke alle 150. Varsinkin ekoissa nousuissa keho yritti ottaa happea joka reiästä ja ahdisti. Mutta. Huomenna joku palauttava lenkki ja viikonloppuna sitten reippaammin. Anyone?![]()
Ite meinasin duunailla kun se keulan perushuolto on siellä 100€ hujakoilla :S vaikeatahan se ei ole... ja crc:stä saa halvalla öljyt. vielä ynnäilen että vaihanko vielä tiivisteitä. ne on sen 20-30€ sarja
Samalla katon että josko ottais spacerin pois sieltä niin joustomatka olis sen 120mm sen jälkeen
Juu ne alun mäet on aika killereitäite muutaman viimesen metrin jouduin taluttaa
Vois kylä huomenissa jotain köykästä nykästä![]()
tästä vähän iltakevennystä
https://www.youtube.com/watch?v=-lGzW5LpcQg
Tuli sen verran akuuttia menoa että ei ehdi ajamaan tänään. Sori.![]()
Meitsiltä on mennyt nyt lenkit totaalisen ohi joten olempa kerrankin ajoissa. Onkos jotain suunnitelmia ajeluitten suhteen viikolle?
No toistaiseksi ei vielä mitään ole keksitty... kunhan tää viikko alkaa niin eiköhän tässä jotain keksitä![]()
Lähtisin mielelläni, mutta kun on hemmetin iltavuoroviikko niin ei tartte paljon fillarointia taas viikolla harrastaa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ennuste lupailee varovaisesti puolipilvistä keskiviikolle. Joko poksuttimen työkuviot on selvinnyt? Mulle sopii lenkkeily klo 18 jälkeen.
no kyllä tuo sopii... eli 18.00 olis miittinki missä?
Vähän kiinnostaisi käydä katsomassa missä kuosissa nuo Riutan maastot on ja ehkä kurvata Kormun kautta ABC:n suuntaan. Oliskos kohtaamispiste sitten vaikka Mattilantien ja Yritystien risteyksessä? Eli siinä RTV:n vieressä? Mulle kyllä käy joku muukin lenkki jos on jotain mielessä.
Hyvä lenksu oli.
Aika velliä on kyllä kintut![]()
Kiitokset tämänpäiväisestä. Tuli kyllä varsin monipuolinen reitti. Vielä pitää keksiä joku hiukan kuivempi reitti Kormusta takaisinpäin. Oli nimittäin kuraa kypärän allakin.Ja määrään itseni teknisen ajon kurssille. Ikinä näin usein käynyt turvallani lenkillä...
Joo monipuolisuutta piisasno näinpä... se osuus oli ainoa "huono" tolla reitillä imo. no mulla ei sentään kypärään asti lennelly, mutta repun kantakahva oli mudassa
ahha
mää en kyllä nähnyt kuin sen yhden kömmähdyksen...mutta siitähän me ei syytetä muuta kuin typerää juurisunnittelua ;D
Nyt alkaa jumi hiipimään kroppaan Nurmijärven jäljiltä. Oliskos huomenna lähtijöitä pienelle palauttavalle lenkille?
Kirjanmerkit