ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 129 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 79 119 127 128 129 130 131 139 179 229 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.841 - 3.870 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Vapunpäivän ajelua tiileriltä etelään. Lähtö klo 12:00 paikallista aikaa. Lenkkiin ei kuulu asphaltti eikä juuri soratietäkään. Eteneminen pyritään pitämään maastopainotteisena.
    Nyt kun tuo tuli laittettua julkiseksi, nii voip ottaa tänään hyvällä syyllä sen verran, että siirtymät pitää ajaa villarilla.

Ei pääse. Sima/munkkilinjalla tänään. Huomenna Karjaalle anopin jäämistöä selvittämään. Autolla tullut ajattua viikon sisään lähes normaalin 1 ½ kuukauden ajojen verran sattuneesta syystä. Pyörällä ei juuri ole päässyt ajamaan.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama
    Vapunpäivän ajelua tiileriltä etelään....
    Kalusto lienee vapaa mutta pakollinen ja loiventimen saa ottaa reppuun? Vappunaamari onkin jo päässä :-E

Nimim.
    Sa De Varaus
    Shimaani muokkasi tätä : 30.04.2014 at 15.54

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Vapunpäivän ajelua tiileriltä etelään. Lähtö klo 12:00 paikallista aikaa
    H E P

mutanaama Guest
    Jos markiisitar Sade tulee mukaan niin mä jään pois. YR:n mukaan sadetta tulis kuitenkin niin vähän, ettei tuo haittaa.

50/60 Tasajako

Mä tulen kanssa mukaan. Sadevarauksella tietty, mutta pikkutihku ei haittaa
    mtok77 muokkasi tätä : 01.05.2014 at 09.02

nyt on syöty niin paljo munkkia,että tämä sokeriukko jättää kuitenki ajot väliin.

Ja testipunkka näyttää ihan punaista tonne mun takapihalle.

Ai, tuo otsikon luku viittaakin suurimpaan sallittuun kosteusprosenttiin, milloin voi vielä ajaa No, itse kiirehdin kotiin takaisin ennen kuin alkoi sataa.

Vattujoo.
    Se *piip* kylmä sade loppusis kun pääsin kotiovelle, en päässyt Aidalla kuvaan enkä juanu eväskaljaa, ei yhtään ooteebeetä tahi kalustotapahtumaa eli väärin ajettu mutta lohdutukseksi saatiin vastapaistettua possua Munkkikoskella. Aidalla oli joku sarvipääki:

Lisää harjootusta, nyt se ryhmäkoonvaihtelu kesken lenkin alkaa jo olla hallinnassa...

Olipas mukava lenkki. Kiitos sedille ajoseurasta.

Pitää jatkossa pakata reppuun kevyt sadetakki ja vaihtohanskat. Oli aikaa viilee ajelle tiesiirtymä kotiin märissä hanskoissa ja takissa.

Tuli sit reilu 3,5h ajoa tälle päivälle. Tuntuu kyllä kiitettävästi jaloissa..

mutanaama Guest
    Kiitos vaan kaikille, paparazzia myöten. Saatiin kokea suomen kevätkelit: Kylmää, vesi-, rae- ja räntäsadetta, tuulta ja auringonpaistetta. Mahtui lenkkiin muutama itsensäylittäminenkin. Mulle kilsoja kertyi 32,5. Ja olis siellä ollu kuntoilijallekin valkoista viivaa seurattavaksi.

Kiitos vain huostaanotosta, kun harhailin sen spandex-pökäisen mimmin perässä Birqqolassaa. Mieluummin sitä setämiehiä tsiigailee, hyvä lenkura.

Onkos herrasmiehet, sedät ja ihmiset nähneet jossain nilkkasuojia, esim. tämmösiä tai vaikka tommosia?
    Ei varsinaisesti tarvitse nilkalle tukea vaan lähinnä pehmentämään kolhuja noille luupalloille (kehräsluut vissin ammattilaisten kielellä) ja hyvä jos ei pahasti hiostaisi.

Sormi vapisee SeeÄrSeen tilausnapilla mutta harkitaan hetki. Ensin saunaan, vastahan sitä kuukausi sitten pääsi edellisen kerran.

En oo tollaisia irtosuojia käyttänyt, mutta kolmet viimeiset flättitossut olleet varrellisia (Axo Dually, 661 jokupiruntöppöstussunen ja nyt FiveTen Impact korkea versio). Yhtä juhlaa komuta milloin mitenkin, kun ei nilkat pauku kampiin. Eli voishan noissa nilkkasuojissa olla ideaa matalien kenkien suojauksen petraamiseen. Yksi huolenaihe vähemmän ajaessa...

Mulla on noi Daineset olleet matalavartisten lukkokenkien kanssa metsäkäytössä. Ei ole mun mielestä hiostaneet ja/tai hiertäneet. Korkeavartisilla kengillä noita ei tarvitse mutta jos niilläkin kammet kolisee luuhun niin kannatta hankkia.
    ex. OldBeard

Dänks, laitetaan tilaukseen. Kammet ei ole kolisseet mutta jos noihin leikattuihin kohtiin osuu yhtään mitään niin silmissä mustenee ja polvet notkahtaa.
    Korkeavartinen tossu ei kelpaa sen vuoksi että siitä ei saa vartta pois jos ne alkaa hiertämään tuosta nilkan alueelta.

Eilen oli muka lämmin keli niin suuntasin heti töiden jälkeen maantielle ja ajoin tämän vuoden pisimmän siivun 3 h 40 min.
    70 km:n asti meni varsin kevyesti, mutta kun käännyn Jokelasta kotia päin oli koko loppumatka yhtä pirun vastaista. Onneksi olin lähtiessä fiksu ja laitoin vähän enempi varustetta päälle, enkä antanut ennen lenkkiä nähdyn juoksianeidon hämätä shortsi ja hihaton paita varustuksellaan. Kotiin saavuin yhdeksän jälkeen varpaat kohmeessa ja jalat aivan loppu. Piti mennä viltin alle heti elpymään, ei ole koskaan ennen moinen matka noin raskalta tuntunut. Onneksi yön aikana paikat palautui ennalleen ja la tai su taas uudestaan jos keli antaa myöden. Vuoden eka satku takana ja lisää tulee.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 08.05.2014 at 12.32

Täytyis vähän tuulakin seurailla ja mihin menee mielummin vastatuuli lähtiessä ja myötä tuuli takastullessa. Ja kukaskäskee sitä valkoista viivaa seurailla metsässä ei oo koskaan kovatuuli vaikka ois 20m/s tuulen nopeus

Lämmin keli ajaa maantiellä tarkoittaa hätätapauksessa +15C, normaalisti +22C, ainakin minun asteikolla. Yksinumeroisilla plussakeleillä en edes ajattele koko lajin harrastamista itse

Nooh, se vasta tuuli vaan tuntuu pirulliselta, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin sehän vaan kehittää paremmin jerkkua reiteen.

Olen täysin marcon kanssa samaa mieltä alle 10 asteessa maantiellä ei ole lämmintä, mutta eilen lähtiessä aurinko kyllä paistoi. Pari viikkoa sitten, kun oli lämmintä ja olisi ollut ajokelejä, niin oli muut asiat tärkeämpiä kuin ajopuuhastelut. Huomenna vaihteeksi metsän hämyyn harrastamaa, jos ei sada.

Joku aikaansaava toveri voisi ihan oikeasti järjestää perinteisen jo nyt unholaan kadonneen setälenkin vaikka diileriltä, kun a) kelit lämpenee b) ei sada c) jos illalla, niin ei starttia ennen 17.30

ps. ja ei, minulle ei käy ensi viikonloppu, koska odotan tulikomentoa joko la tai su, joilloin suuntana Hanko.

Setälenkit olis kyllä paikallaan, joudun issekin muutaman päivän passaamaan taas yhden kuurin vuoksi mutta ens viikolla yritetään uudestaan kun saan uudet suojatkin.

Nolottaa toki kaluston puolesta kun Pivotti on vailla keulaa ja vaikka myynnissäkin runkona jos jotakuta kiinnostaisi. Ajossa on vaan antiikkinen Tiitu ja vielä vähän vanhempi maantie-Canuuna odottelee lämpimiä kelejä.

Kuntoilijan pyynnöstä Maanantaina kl.18 Diileriltä, kalustona vapaavalintainen maastopyörä.

Viikonloppunakin ajan mutta en osaa vielä tarkemmin sanoa milloin ja missä.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tulen jos ei sada.

Aamulenkki takana, 37km, 4h, kaksi kahvitaukoa ja yksi rengasrikko. Metsä oli melko märkä, törmäsin Pahiksen kanssa toiseen setäjunaan jonka konduktöörinä toimi PMT. Fillari pesty ja vaatteet kuivuu, iltalenkki sitten koirien kanssa S-korvessa.

Kauden eka OTB tuli vedettyä iltalenkillä, sateet oli pehmentänyt Viirilän suon todella pehmeäksi... pääsin etenemään ehkä 5m kaasulinjalta kun läskin koko eturengas upposi suohon, itse jatkoin tangentin suuntaan.

Oliko jommalla kummalla teistä alla Endomorffi? Melko tuoreet jäljet bongasin altaanreunukselta larstaina

Mulla on takana Endomorffi, kurvailin kotiin altaanreunaa pitkin.

Tänään joku menossa huojumaan johonkin päin pääkaupunkiseutua?? Tai sit yksin kyhnystelemään S-korpeen karhuja pelkäämään...

Mä meen jossain vaiheessa IP:tä kunhan pääsen anopin kynsistä puis.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •