HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 150 / 510 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 200 250 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.471 - 4.500 / 15287

Aihe: Avautumista vaikeasta elämästä kevyen liikenteen väylillä vol 2.0

  1. #4471
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.469
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ kun joko kotona, tai koulussa opetettaisiin edes SUUNTAMERKIN NÄYTTÖ kääntyessä, auttaisi todella paljon. Mutta kun ei näköjään opeteta.
    Se suuntamerkki pitäisi näyttää ennen kääntymistä, jotta näkeville asialla olisi informaatiota ja sokeille ei milloinkaan.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  2. #4472
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sirkia Katso viesti
    Mikäli joku on keksinyt miten tuon työmaan pääsee ohittamaan otan mielelläni vinkit vastaan.
    Siitä juuri ennen Jumboa pohjoispuolella kehä IIIa hotelli Rantasipin pihan läpi tai aina Tikkurilantielle saakka ja sitä pitkin ja täältä takaisin kehän viereen jos haluttaa. Itse seikkailin muutama viikko sitten tuolla myös ja minun reittini meni noin. Sitä voi tietysti ennakoida menemällä niiden pohjoispuolisten toimistorakennusten pihojen kautta.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  3. #4473
    Ns. jopotyttösuuntamerkki on tosiaan yllättänyt muutaman kerran. Sen antaja yleensä ajaa oikeassa laidassa ja kääntää pyörän vasemmalle millisekunti suuntamerkin jälkeen.

  4. #4474
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti itv Katso viesti
    Perusjuttuja, samaan suuntaan ajanut rekka kääntyi Turvesuontielle ihan suoraan eteeni kun ajoin kelviä pitkin kehänvartta, vihreät paloi molemmille. Teki mieli heittää fillari alle. Onneksi en heittänyt, kai nää on niitä tilanteita jotka pitää vaan hyväksyä.
    Kääntyikö oikealle? Kannattaa muistaa, että raskaiden ajoneuvojen kabiinista on näkyvyys oikealle takaviistoon erityisen huono, joten kun sopivasti lähestyy, on pyöräilijä melkoisen hankala havaita. Kannattaa siis antaa hieman armoa tällaisissa tilanteissa. Henkilöauton tuulilasiin kannattaa sen sijaan heittää pyörä sen enempää miettimättä.

  5. #4475
    Liittynyt
    04/2000
    Viestit
    294
    Joo, oikealle kääntyi. Mietin kyllä itsekkin jälkeenpäin että kun suunnilleen samaa vauhtia risteystä lähestyttiin, niin saatoin olla sopivasti kuolleessa kulmassa koko ajan.

  6. #4476
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    Kääntyikö oikealle? Kannattaa muistaa, että raskaiden ajoneuvojen kabiinista on näkyvyys oikealle takaviistoon erityisen huono, joten kun sopivasti lähestyy, on pyöräilijä melkoisen hankala havaita. Kannattaa siis antaa hieman armoa tällaisissa tilanteissa. Henkilöauton tuulilasiin kannattaa sen sijaan heittää pyörä sen enempää miettimättä.
    Jos ajaa samaan suuntaan kuin pyöräilijä, ohittaa pyöräilijän ja kääntyy heti sen jälkeen eteen, niin kyse ei ole mistään huonosta näkyvyydestä takaviiston, vaan pelkästä välinpitämättömyydestä.

    Eilen minulle kävi samalla lailla Kehä 1 ja Kurkijoentien risteyksessä. Kehä 1:t Leppävaaran suunnasta Kurkijoentielle kääntynyt auto henkilöauto kääntyi suoraan eteen, vaikka oli juuri hetkeä aikaisemmin ohittanut minut, kun olin noin 5 metrin päässä risteyksestä.

  7. #4477
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyörällä ja autolla Katso viesti
    Jos ajaa samaan suuntaan kuin pyöräilijä, ohittaa pyöräilijän ja kääntyy heti sen jälkeen eteen, niin kyse ei ole mistään huonosta näkyvyydestä takaviiston, vaan pelkästä välinpitämättömyydestä.

    Eilen minulle kävi samalla lailla Kehä 1 ja Kurkijoentien risteyksessä. Kehä 1:t Leppävaaran suunnasta Kurkijoentielle kääntynyt auto henkilöauto kääntyi suoraan eteen, vaikka oli juuri hetkeä aikaisemmin ohittanut minut, kun olin noin 5 metrin päässä risteyksestä.
    Ilmeisesti viestini kohdat "kun sopivasti lähestyy" ja "henkilöauton tuulilasiin kannattaa sen sijaan heittää pyörä sen enempää miettimättä" eivät täysin auenneet. Tässähän nyt hain sitä, että tietyissä tilanteissa tuolta kuorma-autosta on erityisen hankala huomata pyöräilijää, joten siihen kannattaa varautua. Se ei tarkoita sitä, että näin olisi aina. Jos haluaa kuolla, voi kyllä pitää kiinni oikeuksistaan aivan viimeiseen asti, ja vaikka koittaa ehtiä sinne kuorma-auton alle.

    Korostan vielä uudemman kerran: tämä ei tarkoita sitä, ettei kuorma-auton tarvitsisi väistää. Eikä sitä, että alun perin lainaamani kirjoittajan tilanteessa olisi ollut kyse tästä. Kunhan totesin ihan vain muistin virkistykseksi, jos ei ole joku tullut ajatelleeksi.

  8. #4478
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    448
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sirkia Katso viesti
    Eilen lenkillä törmäsin samaan ongelmaan. Kaikki Jumbon kulmilla olevat kelvit veivät bussipysäkeille tai rakennustyömaille. En keksinyt miten idästä olisi enään kelviä pitkin jatkanut ajelua länteen päin. Onneksi olin vain lenkillä ilman päämäärää ja pystyin lennosta muuttamaan suuntaa.

    Mikäli joku on keksinyt miten tuon työmaan pääsee ohittamaan otan mielelläni vinkit vastaan.
    Oltiin hotellissa lentokentänkadulla ja käytiin kävellen jumbossa. Kyllä siinä sai katsella että mistä pääsee minne ja samalla opastaa lauma aasialaisia naisia jotka pyörivät totaalisen hukassa kelvisolmuissa.

  9. #4479
    Laittakaa palautetta kehä 3:n liikennejärjestelyistä:
    http://portal.liikennevirasto.fi/siv.../yhteystiedot1

    Tuo järjestely kun ei ole ihan lyhytaikainen vaan remontti kestää vielä 2 vuotta.

  10. #4480
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    64

    Ansoja

    Hämeenlinnanväylän itäpuolella kulkevalla kelvillä on mukava ansa pirkkolan kieppeillä: tie näyttää menevän suoraan, mutta päätyykin jyrkkiin portaisiin. Tulin tähän paikkaan noin neljääkymppiä, ja hieman heikommalla keskittymisellä olisi seurauksena ollut ns. ohjelmaa.

    Varsinainen ansa löytyy tästä paikasta, https://www.google.fi/maps/@60.16266...qAaD6VPGag!2e0 johon liikennesuunnittelija on päättänyt laittaa keihään keskelle kelviä. Tämä on aiheuttanut useamman kerran ikäviä tilanteita, kun Larusta päin tullessa on joutunut varomaan liian keskellä tietä ajelevia kanssapyöräilijöitä. Mikäli tarkoituksena on saada valmiiksi varrastettu pyöräilijä grillijuhlien pääruoaksi, on järjestely varmasti aivan asiallinen.

  11. #4481
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avisio Katso viesti
    Varsinainen ansa löytyy tästä paikasta, https://www.google.fi/maps/@60.16266...qAaD6VPGag!2e0 johon liikennesuunnittelija on päättänyt laittaa keihään keskelle kelviä. Tämä on aiheuttanut useamman kerran ikäviä tilanteita, kun Larusta päin tullessa on joutunut varomaan liian keskellä tietä ajelevia kanssapyöräilijöitä. Mikäli tarkoituksena on saada valmiiksi varrastettu pyöräilijä grillijuhlien pääruoaksi, on järjestely varmasti aivan asiallinen.
    Harvinaisen moni pyöräilijä ei tiedä mikä on yhtenäisen ja katkonaisen keskiviivan ero. Ongelman huomaa muun muassa tässä: http://goo.gl/maps/TjcGA
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  12. #4482
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    86
    Jos pitäisin kiinni oikeuksistani pyöräilijänä, en pysyisi elossa kuukauttakaan ja ehjänä en säilyisi edes viikkoa - terveisiä Helsingistä. Väistän ja varon siis kaikkia muita 'maalla, merellä ja ilmassa' liikkuvia. Ei mulla muuta asiaa sitten ollutkaan...

  13. #4483
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.491
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    Ilmeisesti viestini kohdat "kun sopivasti lähestyy" ja "henkilöauton tuulilasiin kannattaa sen sijaan heittää pyörä sen enempää miettimättä" eivät täysin auenneet. Tässähän nyt hain sitä, että tietyissä tilanteissa tuolta kuorma-autosta on erityisen hankala huomata pyöräilijää, joten siihen kannattaa varautua. Se ei tarkoita sitä, että näin olisi aina. Jos haluaa kuolla, voi kyllä pitää kiinni oikeuksistaan aivan viimeiseen asti, ja vaikka koittaa ehtiä sinne kuorma-auton alle.

    Korostan vielä uudemman kerran: tämä ei tarkoita sitä, ettei kuorma-auton tarvitsisi väistää. Eikä sitä, että alun perin lainaamani kirjoittajan tilanteessa olisi ollut kyse tästä. Kunhan totesin ihan vain muistin virkistykseksi, jos ei ole joku tullut ajatelleeksi.
    Jos ajoneuvosta on vaikea nähdä johonkin tiettyyn kulmaan tai syntyy katve, olisi erityisesti AMMATTIautoilijan ja myös muiden kuskien syytä ymmärtää tämä ja ottaa se huomioon kääntyessään. Mutta miten sitä voisi, kun puhelin on korvalla ja muutenkin on kiire.
    A Gentleman will walk but never run

  14. #4484
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Tänään näitä perusjuttuja eli autoilla täysillä joko siihen jatkeelle tai ihan sen eteen. Mistään ei vaan tiedä, milloin se pysähtyy ennen vai jälkeen viivan. Yläpeukkuja laitoin niille, jotka 'kiireestä' huolimatta pystyivät pysäyttämään rotiskonsa ennen jatkeita. Muille jaoin huonoja viboja.

    -the vibemaster

  15. #4485
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    Ilmeisesti viestini kohdat "kun sopivasti lähestyy" ja "henkilöauton tuulilasiin kannattaa sen sijaan heittää pyörä sen enempää miettimättä" eivät täysin auenneet. Tässähän nyt hain sitä, että tietyissä tilanteissa tuolta kuorma-autosta on erityisen hankala huomata pyöräilijää, joten siihen kannattaa varautua. Se ei tarkoita sitä, että näin olisi aina. Jos haluaa kuolla, voi kyllä pitää kiinni oikeuksistaan aivan viimeiseen asti, ja vaikka koittaa ehtiä sinne kuorma-auton alle.

    Korostan vielä uudemman kerran: tämä ei tarkoita sitä, ettei kuorma-auton tarvitsisi väistää. Eikä sitä, että alun perin lainaamani kirjoittajan tilanteessa olisi ollut kyse tästä. Kunhan totesin ihan vain muistin virkistykseksi, jos ei ole joku tullut ajatelleeksi.
    Kyllä aukes.

  16. #4486
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti helmijak Katso viesti
    Jos pitäisin kiinni oikeuksistani pyöräilijänä, en pysyisi elossa kuukauttakaan ja ehjänä en säilyisi edes viikkoa - terveisiä Helsingistä. Väistän ja varon siis kaikkia muita 'maalla, merellä ja ilmassa' liikkuvia. Ei mulla muuta asiaa sitten ollutkaan...
    Vuosi 2014 ja kyvyttömyydestä on tehty hyve. ***** mitä paskaa.

    Ajan juuri niin kuin sinä et ja edelleen hengissä. Mutta ethän sinä siitä kiitä. Sinun mielestäsi minunkin pitää ajaa niin kuin lammas kuset housussa. Jotta pyöräilijöiden maine ei tahriinnu. Jotta kaikki vitun bussikuskit oppivat, että pyöräilijän paikka on jalkakäytävällä.

    Muuta maalle jos pelkäät liikennettä.

  17. #4487
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Nyt kuulostaa hyvältä. Joku semmoinen "Not approved by Fillarifoorumi"-leimapyssy vielä mukaan. Sillä kun paukuttaisi kylkeen niin alkaisi varmaan taas keskustelu.

  18. #4488
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti
    Jos ajoneuvosta on vaikea nähdä johonkin tiettyyn kulmaan tai syntyy katve, olisi erityisesti AMMATTIautoilijan ja myös muiden kuskien syytä ymmärtää tämä ja ottaa se huomioon kääntyessään. Mutta miten sitä voisi, kun puhelin on korvalla ja muutenkin on kiire.
    Se vaan yksinkertaisesti on niin, että kuorma-autoissa on kuolleita kulmia ja kun sopivasti sattuu, niihin voi jäädä pyöräilijä piiloon! Ihmisillä on vain yhdet silmät ja paljon muutakin haivannoitavaa, joten kuorma-auton kuljettaja ei voi koko ajan vahtia pelkästään tien oikeaa puolta. Siinä vaiheessa kun päätään hieman kääntää, voi sinne kuolleeseen kulmaan olla pyöräilijä livahtanut.

  19. #4489
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti helmijak Katso viesti
    Jos pitäisin kiinni oikeuksistani pyöräilijänä, en pysyisi elossa kuukauttakaan ja ehjänä en säilyisi edes viikkoa - terveisiä Helsingistä. Väistän ja varon siis kaikkia muita 'maalla, merellä ja ilmassa' liikkuvia. Ei mulla muuta asiaa sitten ollutkaan...
    Terveisiä Helsingin keskustasta vain. Hyvin pysytty hengissä *kops kops*. Toki pitää ajaa korvat ja silmät auki ja jos mahdollista silmät selässäkin. Aivan kuten autollakin ajetaan tai tulisi ajaa, pitää tietää myös mitä takana ja sivulla tapahtuu eikä ajaa vain sokkona minne nenä näyttää. Selvällä ruumiin kielellä tulee viestiä 'Minä kyllä tulen täältä, koska minulla on siihen lain suoma mahdollisuus', mutta samalla tietysti varautuen, ettei se toinen tajua tai halua tajuta. Kättä vedän lippaan jokaiselle, joka antaa tietä siellä missä ei tavitsisi antaa ja lievemmällä käden heilautuksella kiitosta niille, jotka selvästi antavat ymmärtää, että ovat nähneet ja antavat arvon minun oikeudelleni mennä ensin.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  20. #4490
    ^ peukkua Fuugalle.

  21. #4491
    mutanaama Guest
    Olipa fuugalta hyvin sanottu. Juuri näin.

  22. #4492
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    86
    Juuri tuota tarkoitin, mitä 'fuuga' kirjoitti - ainakin omalle kohdalleni on osunut ihan riittävästi näitä 'kuole pyöräilijä' / 'olen sokea' -tyyppejä, joten viime kädessä heikompi väistää. Jos joku puolestaan haluaa 'olla äijä' ja ajaa mieluummin auton alle kuin väistää, niin evvk. Todellisuudessa näitä 'äijiä' vaan taitaa olla aika vähän ainakin uutisten perustella arvioituna - fillarifoorumilla heitä kyllä on elossa...
    helmijak muokkasi tätä : 26.04.2014 at 00.49 Syy: Tarkennus

  23. #4493
    Liittynyt
    09/2006
    Viestit
    115
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ kun joko kotona, tai koulussa opetettaisiin edes SUUNTAMERKIN NÄYTTÖ kääntyessä, auttaisi todella paljon. Mutta kun ei näköjään opeteta.
    Kun joskus nätisti ohjeistan, niin ollaan ihan suu ympyriäisenä, että mikä ihmeen "suuntamerkki".

    Kelveja vaan joka puolelle pitäisi saada, rauhalliselle Sorkkalantiellekin ( muka tosi ruuhkainen, olen ajanut sen nyt joka päivä noin 8-9 aikaan ja ennätys on tavata 3 autoa)
    Mutta ei osata kelvinkäyttäytymissääntöjä, alkeellisiakaan.
    Itse koen, että suuntamerkin näyttöäkin tärkeämpää on vilkaista takaviistoon ennen kääntymisaikeitaan eikä vain vilauttaa kättä kääntymisen merkiksi ja lähteä kääntymään "sokkona".

    Muitakin yksinkertaisten kevyttäkin liikennettä koskevien sääntöjen osaamattomuutta/noudattamishaluttomuutta ilmenee taas suht paljon nyt keväällä, kun kesäpyöräilijät lähteneet liikkeelle tai alustan kunto mahdollistaa kovemmat vauhdit ympärivuotisille pyöräilijöille. Suurimmiksi ongelmiksi kokisin, ettei moni tajua että oikealta tulijaa väistetään kelvienkin risteyksissä ja että se oikeanpuoleinen liikenne kelveillä on voimassa alikulkutunneleiden sisään- ja ulosmenokohdissakin.

  24. #4494
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Terveisiä Helsingin keskustasta vain. Hyvin pysytty hengissä *kops kops*. Toki pitää ajaa korvat ja silmät auki ja jos mahdollista silmät selässäkin. Aivan kuten autollakin ajetaan tai tulisi ajaa, pitää tietää myös mitä takana ja sivulla tapahtuu eikä ajaa vain sokkona minne nenä näyttää. Selvällä ruumiin kielellä tulee viestiä 'Minä kyllä tulen täältä, koska minulla on siihen lain suoma mahdollisuus', mutta samalla tietysti varautuen, ettei se toinen tajua tai halua tajuta. Kättä vedän lippaan jokaiselle, joka antaa tietä siellä missä ei tavitsisi antaa ja lievemmällä käden heilautuksella kiitosta niille, jotka selvästi antavat ymmärtää, että ovat nähneet ja antavat arvon minun oikeudelleni mennä ensin.

    Ajan samalla lailla ja sen takia mulla kuluu paljon jarrupaloja. Kädet jarrukahvoilla koko ajan keskustassa ajaessa ja pää pyörii kuin karuselli risteyksissä.

  25. #4495
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    52
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Harvinaisen moni pyöräilijä ei tiedä mikä on yhtenäisen ja katkonaisen keskiviivan ero. Ongelman huomaa muun muassa tässä: http://goo.gl/maps/TjcGA
    Asiasta toiseen - yllämainittua esimerkkiä koskien on tämmöinen tuore fiksauspyyntö.

  26. #4496
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.297
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sirkia Katso viesti
    Eilen lenkillä törmäsin samaan ongelmaan. Kaikki Jumbon kulmilla olevat kelvit veivät bussipysäkeille tai rakennustyömaille. En keksinyt miten idästä olisi enään kelviä pitkin jatkanut ajelua länteen päin. Onneksi olin vain lenkillä ilman päämäärää ja pystyin lennosta muuttamaan suuntaa.

    Mikäli joku on keksinyt miten tuon työmaan pääsee ohittamaan otan mielelläni vinkit vastaan.
    Olisikohan helpoin kiertoreitti Tulkintien/väinö Tannerintien vartta ja Jumbon eteläpuolitse?

  27. #4497
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    Se vaan yksinkertaisesti on niin, että kuorma-autoissa on kuolleita kulmia ja kun sopivasti sattuu, niihin voi jäädä pyöräilijä piiloon! Ihmisillä on vain yhdet silmät ja paljon muutakin haivannoitavaa, joten kuorma-auton kuljettaja ei voi koko ajan vahtia pelkästään tien oikeaa puolta. Siinä vaiheessa kun päätään hieman kääntää, voi sinne kuolleeseen kulmaan olla pyöräilijä livahtanut.
    Katsastuksissa kun aina nipotetaan kaikesta epäolennaisesta, luulisi että se että tonnien painoisesta vehkeestä ei fyysisesti voi nähdä ulos olisi reputuksen aihe. Joku on kuitenkin jossain katsonut sen hyväksyttäväksi puutteeksi.

  28. #4498
    Kysehän ei ole siitä, että tonnien painoisesta vehkeestä ei fyysisesti voi nähdä ulos, vaan että siitä ei voi nähdä ulos sata prosenttia ajasta 4π sr avaruuskulmassa. Erityisesti, kun isoa ajoneuvoa ohittaa oikealta - vaikka se olisikin vähän aikaa sitten mennyt vasemmalta ohi - tämä kannattaa muistaa.

    (Ei, tämä ei kiistä sitä että osa kuljettajista ei näe tai ole näkevinään sitä, mikä pitäisi nähdä. Välillä kuitenkin vaaditaan mahdottomia.)


  29. #4499
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    164
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Siitä juuri ennen Jumboa pohjoispuolella kehä IIIa hotelli Rantasipin pihan läpi tai aina Tikkurilantielle saakka ja sitä pitkin ja täältä takaisin kehän viereen jos haluttaa. Itse seikkailin muutama viikko sitten tuolla myös ja minun reittini meni noin. Sitä voi tietysti ennakoida menemällä niiden pohjoispuolisten toimistorakennusten pihojen kautta.
    Vaihtoehtoisesti (lännestä) voi suunnata Pakkalan kohdalla Ylästöntielle, sieltä Kirkkotielle ja sieltä pohjoiseen takaisin Kehä 3 kelville.

    Miinavaroitus! Kehä 3 kelvi, Motonetin bussipysäkki: pysäkin kohdalla koko tien leveydelle on levitelty lasinsiruja ja sepeliä, ilmeisen tahallaan. Suosittelen kantamaan pyörää sen viisi metriä.

  30. #4500
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Zaliv oblast
    Viestit
    582
    Eilen maantiellä vastakkaisesta suunnasta tullut muori kääntyi Puntolla eteen. Pyörä piti lähes pysäyttää, ettei auto jäänyt alle.
    No rain - no gain.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •