20km, olisiko tämä mud grindingiä? Rengasvalinta meni pieleen, Nokia sliksi ei tarjoa kovin huomattavaa vetopitoa siinä vaiheessa, kun kiekotkin ovat jo mudan sisällä piilossa. 3 tuntia meni, josta tunti elämän syvimmän olemuksen hämmästelyä ja sammakoiden jäänalaisia touhuja taivastellen, eli kun ei vaan irronnut enempää, niin taukoa.
Kkeskisyke 113 ja maksimit 146, jossa tuntui jo henki lähtevän, pudonnut hyvinkin kympin vuodessa tuo maksimi taas.


Ei riittänyt reisissä potku enää tuohon reiluun 20% nousuun mudassa rämpimisen jälkeen, piti taluttaa ylös 130 sykkeillä.


Jotain vikaa koneessa, ei vaan kulje tai sitten se kolme viikkoa sitten alkanut influenssa ei vielä ole muka ohi.

Tuli tuossa mieleen, että aikoinaanhan Tourilla ajoivat vähän vastaavissa olosuhteissa, silloin kun miehet oli rautaa, melkoista kiveäkin oli välillä tiellä, onhan se surkeaa kun nykymaasturilla ei edes 20km meinaa päästä ja toisaalta kuinka helkkarin kova ihmisen kunto voi olla, että sellaista kisaa ovat voineet ajaa? Kyllä minäkin teen yhden jalan kyykkyjä kuntotestissä sen maksimin mitä taulukossa oli lukemia, mutta ei paljoa pisempää pätkää tuollaista olisi mennyt.