ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 204 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 104 154 194 202 203 204 205 206 214 254 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.091 - 6.120 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Minne kannattaa viedä kiekko kasattavaksi? Ostin Alfinen navan kaupunkipyörään ja nyt pitäisi saada navan ympärille puolat ja kehä. Puolia tai kehää ei ole vielä, kehän tilaan todennäköisesti Saksasta tai sitten ostan Hi5:stä vanhan Archin tarjouksesta.
    Onnistuuko kasaus Chebicissä tai Lundbergilla vai täytyykö lähteä Hi5 / Fillariosaan / Pyörähuoltoon?

Minun pyöräilyt ovat olleet nollassa pari kuukautta taudin vuoksi, lääkäri epäilee mykoplasmaa ja yhden myrkkykuurin olen syönyt. Ei ole vielä tauti lähtenyt, ehkä seuraavat myrkyt auttavat.

Toipumisia Tuomakselle, toivottavasti tauti hellittää. Eipä täs itekään viime vuoden kunnossa ihan olla alkuvuoden lentsujen takia. Pikkuhiljaa lisätään aktiviteettia.
    Vuorotyökin loppuu tälle talvee pääsiäisöihin, ja siitä pikku lomanpätkä. Poron-ja Juustopolku retkiä suunnitteilla tuolle viikolle, säiden mukaan.
    Jukka H muokkasi tätä : 13.04.2014 at 12.15

zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Ostin Alfinen navan kaupunkipyörään ja nyt pitäisi saada navan ympärille puolat ja kehä. Puolia tai kehää ei ole vielä-
    2 kpl On One Reetard kehiä ylimääräisenä.
    Lähetin YV:tä.

Tuomas: itse veisin kiekon Epun kasattavaksi Fillariosaan. RIPin takakiekko oli entinen. Fillariosasta sai Arch Ex:n pinnoineen ihan suht saksalaiseen hintaan, et ei välttämättä kannata tilata mistään, jos siihen päädyt.

Minä koitan startata huomenna aikalailla heti kun herään. Viimeistään 1200 pitää olla kotona, mieluummin jo aiemmin. Kolmisen tuntia ehkä jopa vähän kipakammin ajellen olisi mielessä. Todennäköisesti koukkaan kaupan kautta 0900.

Tämän päivän työ, kaikkine haahuiluineen reilut 7 tuntia, puolet kahden ajajan voimin, loput yksin. Pisin haahuilu oli, kun tutkin Häklin lätäkön pohjoispuolen metsää. Eipä sieltä kovin paljon ajamisen arvoista löytynyt. Mätiksessä alkoi jo uuvuttaa, niin että oli pakko tulla kelvejä kotiin. Pehmyt maasto ja täysjousitettu ibis olivat raskas yhdistelmä. Se oli ikävä havainto, että metsäntutkimusmetsääkin oli käyty raiskaamassa (harventamassa) metsäkoneella.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

^ Viime lokakuussa ajelin mt metsän läpi . Muistelisin että jo tuolloin ponsse olis hääränny mut ajettu polku kuitenkin ok silloin. Liekö sittemmin hääränny lisää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Poron-ja Juustopolku retkiä suunnitteilla tuolle viikolle, säiden mukaan.
    Jos saisi mukaan tulla, niin saattaisin kyetä järjestämään ainakin yhden vapaapäivän. Keskiviikkoiltana tosin pitää olla teatterissa, nukkumatta katsomossa.

^ Viime lokakuussa ajelin mt metsän läpi . Muistelisin että jo tuolloin ponsse olis hääränny mut ajettu polku kuitenkin ok silloin. Liekö sittemmin hääränny lisää?
    Ei siellä kaikki ollut pilalla. En tunne aluetta hyvin, mutta muun muassa yhdessä kohdass, missä piti polku lähteä OSM:nkin mukaan, oli vain syvä ponsse-ura.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

No sillähän noita ennakkovaroituksia retkistä laittelin jospa joku muukin innostuis. Varsin alustavia ovat vielä nuo pläänit mitä tuos Herra H:n kanssa kerettiin höpinöidä.
    Tarkennellaan kun lisävarmuutta saadaan ja säät näkee riittävällä tarkkuudella.

Miten noita kimppalenkkejä ? Minä päivinä?

Lenkit ovat ke 17:30 ja su 9:00. Lähtöpaikkana "maalikauppa" eli Järvenpään varastomaali kaupan edestä, http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...394985&lang=fi ,tuosta. Osanotto ollu vähäisen vaihtelevaa joten täällä huhuilemalla yleensä selvinny onko kukaan tulossa. Rohkeasti mukaan vaan ja tervetuloa.
    Itellä huomenna vp niin tulee lähdettyä jo aamusta johkin haahuilemaan, joten jää tuo ilta väliin.

Täytyy yrittää ehtiä noille leinkeille mukaa tässä lähi aikoina.

Kiinnostaakos tänään ketään muuta lähteä lenkille?

Poron-ja Juustopolku retkiä suunnitteilla tuolle viikolle, säiden mukaan.
    Nyt on sääennusteet niin pitkälle kuin niitä riittää joka päivälle upeat.
    Tarkoitit siis pääsiäisen jälkeistä viikkoa?
    Maanantaihan on vielä vapaapäivä kaikille normityöaikaa tekeville.
    Minulle kävisi lisäksi parhaiten tiistai ja perjantai. Torstaikin, jos perun/siirrän fonituntini. Keskiviikko huonoiten, kun pitäisi jaksaa olla klo 19 teatterissa hyvässä sosiaalisessa hapessa.

Maalikaupalle tulijoita tänään?
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Sitähän minäkin tuossa yllä kyselin, ja kohta sinne lähden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Nyt on sääennusteet niin pitkälle kuin niitä riittää joka päivälle upeat.
    Tarkoitit siis pääsiäisen jälkeistä viikkoa?
    Maanantaihan on vielä vapaapäivä kaikille normityöaikaa tekeville.
    Minulle kävisi lisäksi parhaiten tiistai ja perjantai. Torstaikin, jos perun/siirrän fonituntini. Keskiviikko huonoiten, kun pitäisi jaksaa olla klo 19 teatterissa hyvässä sosiaalisessa hapessa.
    Hyvinkäällä tänään kahvilla, hieno keli oli ajella. Ihan älytöntä,ei saa tehtyä linkkejä vaan menevät osotteet mihkä sattuu.. kirjaimetkin tulee joka toinen ku näpyttelee kele!
    Maantaina pääsen aamulla töistä, tietty jos tietäis et olis tooosi rauhallinen yö.. Tiistai olis hyvä retkipv, ke mullakin vähän ohjelmaa, perjataina pitäs pakkailla ja huilailla ko la aamuyöstä ajelee kohti Yllästä. Torstai olis toinen hyvä rp jos pari retkee huitasis menee. Soittelen Heculle kunhan kotiutuu ulkomaantourneelta ja katellaan sit lisää.

http://www.sports-tracker.com/#/work...5smab6ntnfe982 Tuossa tän päivän touri. Ei saa linkkiä tehtyä maalattuun sanaan, missä kiikastaa

Oisko linkkiä semmoseen perus lenkkiin minkä käytte heittää iltasin ?

http://www.sports-tracker.com/#/work...uqnejtj61v08h7 Tuossa itäpuolta
    http://www.sports-tracker.com/#/work...aq24gvco93kcja Tuossa manni ja kaatiksenmetsä.
    Noi nyt enshätään. Hiihtomajan ympäristössä myös mukavasti ajeltavaa mäkineen.

Näyttääpi olevan samoja polkuja mitä on tähänki asti poljettu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Tuomas: itse veisin kiekon Epun kasattavaksi Fillariosaan. RIPin takakiekko oli entinen. Fillariosasta sai Arch Ex:n pinnoineen ihan suht saksalaiseen hintaan, et ei välttämättä kannata tilata mistään, jos siihen päädyt.
    Ostin Zipolta kehät ja ajatus on kasata itse kiekot. Piti hoitaa askartelu pois pääsiäispyhinä mutta havahduin liian myöhään pinnaostoksille ja pinnat tulee vasta tiistaina. Mielenkiintoista nähdä kuinka käy, voi olla että lopputulemana vien kasan osia Fillariosaan

Duunikaveri (vasta-alkaja) etsii itselleen S-kokoista täpäriä. Onko jollakulla antaa vinkkiä?

Oli juttua eilen alkulenkistä että josko maanantaina Lopelle poronpolkua ja melkutinta, Marcolli ystävällissesti lupautui oppaaksi. Ihan tämmöstä vaan että ketähän olisi lähdössä ja mihin aikaan lähdettäisiin. Ajatuksia, kommentteja.
    Uudet söpöt kammetkin kotiutui rikkoutuneiden tilalle...

V.2011 Poronpolulla makkaranpaistossa:

Eli siis Tiistaina retki Poron-tai Juustopolulle. Lähtöpaikat Laakasalon lomakeskus tai Vierumäen urheiluopisto klo 9:00.
    Mulle sama kumpaan tiistaina mennään, Torstaina näillä näkymin sit toiseen. Saap toivoa.
    Ajoa tulee n60 km, aikaa menee reilusti makkaranpaistoineen rauhaksiin ajellen.
    Mietitään kuljetuksia kun tietää moniko lähtee, Heculla peräkärry tarvittaessa.

^^No nythän on ainakin mistä valita. Mulle maanantai tosiaan hankala luvata kun voi aamusta olla ihan väskä. Siksipä viikolle nuo suunnitelmat.
    Täytyy katella miltä vaikuttaa työmaalla, jos tuo maanantai sittenkin ,no ans kattoo. Jos jollekin vaan tuo ti käy niin sit ainakin se.
    Jukka H muokkasi tätä : 17.04.2014 at 17.46 Syy: Ehkä spekulaatiot

onks kukaan ajelemassa täällä nurkissa pe-la?
    siis joskus 10 jälkeen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Oli juttua eilen alkulenkistä että josko maanantaina Lopelle poronpolkua ja melkutinta, Marcolli ystävällissesti lupautui oppaaksi. Ihan tämmöstä vaan että ketähän olisi lähdössä ja mihin aikaan lähdettäisiin. Ajatuksia, kommentteja.
    Mä olen lähdössä 90% todennäköisyydellä, ilmeisesti aamulla 9-10 aikoihin, mulle sopii oikeastaan vain tuo maanantai. Voin tuoda kahvipannun ja poroja jos laitetaan tulet.
    Tuun omalla kyydillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    onks kukaan ajelemassa täällä nurkissa pe-la?
    siis joskus 10 jälkeen
    Minä ajelen huomenna, mutta en varmaan malta noin myöhään vartoa... Todennäköisesti starttaan viimeistään yhdeksältä jonkinnäköiselle, ~3-4h lenkuralle johonkin.

Joskus neljän jälkeen huomenna menen sitten tutustuttamaan emäntää lajin pariin Mätikselle. Viime viikonloppuna pörrättiin siinä Paijalan hautausmaan kupeessa ja innostuipa rouva tekemään oikein mutkatreeniä parkkipaikalla; nyt se ajaa mutkiin paremmin kuin 90 % mun tuntemista kuskeista Hauska katsoa, miten tommonen täysaloittelija oppii oikeat tekniikat todella nopeasti heti alkuun, kun ei tarvitse päästä piintyneistä huonoista tavoista ensin eroon.

Lauantaina olisin näillä näkymin menossa Calpikseen. Mites Rautapelto, tohditko lähteä kokeilemaan uusien, söpöjen kampien alamäkiominaisuuksia?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Aamulla ysin jälkee pörrää jossain päin järvenpäätä kolme nöösiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Minä ajelen huomenna, mutta en varmaan malta noin myöhään vartoa...
    yritän olla ysiltä kaupalla, jos ei näy niin ei tartte odotella. jos oot lähdössä aikaisemmin ni anna mennä vaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Mä olen lähdössä 90% todennäköisyydellä, ilmeisesti aamulla 9-10 aikoihin, mulle sopii oikeastaan vain tuo maanantai. Voin tuoda kahvipannun ja poroja jos laitetaan tulet.
    Tuun omalla kyydillä.
    oisko mun todennäköisyys sitten jotain 70 % luokkaa. samoilla tulilla kun porot paistetaan voi kait paistaa makkaraa. oma kyyti on paras kyyti vmsenytmeni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Uudet söpöt kammetkin kotiutui rikkoutuneiden tilalle...
    Eli siis Tiistaina retki Poron-tai Juustopolulle. Lähtöpaikat Laakasalon lomakeskus tai Vierumäen urheiluopisto klo 9:00.
    Mulle sama kumpaan tiistaina mennään, Torstaina näillä näkymin sit toiseen. Saap toivoa.
    Ajoa tulee n60 km, aikaa menee reilusti makkaranpaistoineen rauhaksiin ajellen.
    Mietitään kuljetuksia kun tietää moniko lähtee, Heculla peräkärry tarvittaessa.
    Minä voisin hyvin lähteä maanantaina Poronpolulle, kun siitä jo oli puhe ja se on vapaapäivä. Oli puhe että lähtö Jäkestä klo 9.
    Mielelläni lähtisin sitten tiistaina tai torstaina sinne juustopolulle, kunhan tiedän, kumpana päivänä sinne mennään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Duunikaveri (vasta-alkaja) etsii itselleen S-kokoista täpäriä. Onko jollakulla antaa vinkkiä?
    Kuuma vinkki: minä myyn loistavan M-kokoisen Gary Fisher Roscoe 3:n. Jos duunikaverisi on vähintään 168 cm pitkä, niin toimii kuin juna.

Eli maanantai Lopen keikka voisi mennä vaikka osimoilleen näin.
    1. Lähtö chebicin tyköä klo 9. Pakuun mahtuu n. 10 fillaria mutta vain 3 ihmistä. Joten hlöautokin saattaa olla tarpeen.
    2. Saapuminen Lopelle Luutasuon parkkikselle vähän yli 10.
    3. Lähdetään ajamaan sekä Poronpolku että Ilvesreitistöstön parhaus Eli Melkuttimien ympäri. Matkaa tulee 50- 60 km.
    4. Matkan varrella syödään joko Räyskälän lentokentällä (hampurilaisia ym.) tai kuten joku ehdotti ostetaan kyläkaupasta makkaraa ja rillataan. Joten kymppi pari rahnua matkaan.
    Joten aikaa menee fillarointiin 4-5 tuntia, autoiluun pari, syömiseen ja taukoiluun yksi tunti eli koko päivän keikasta on kyse.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •