Tänä aamuna Vantaan Kirkkotiellä tuli pohjoisen suuntaan ajava maasturikuski vastaan n. klo 7.15. Kohtaamisen tapahduttua jäin miettimään, tervehtikö vastaantulija kohdattaessa. Eli jos näin oli, niin anteeksipyyntöni, kun en ehtinyt vastata.
Tänä aamuna Vantaan Kirkkotiellä tuli pohjoisen suuntaan ajava maasturikuski vastaan n. klo 7.15. Kohtaamisen tapahduttua jäin miettimään, tervehtikö vastaantulija kohdattaessa. Eli jos näin oli, niin anteeksipyyntöni, kun en ehtinyt vastata.
Olikohan foorumilaisia kun Ulvilassa meinasi jäädä auton alle? Tulin liikenneympyrään, olin kääntymässä vasemmalle ja joku succismies tulee suoraan ympyrään ja katsoo vain hölmö ilme naamallaan että aijaa jäänkö nyt alle kun en tajunnut väistää autoa. Ehdittiin sen verran hidastaa että ei sattunut mitään.
Jos ei kelpaa viereisellä kelvillä ajaa niin voisi nyt edes ne liikennesäännöt opetella.
Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet
Ympyrästä ei Suomessa käännytå vasemmalle koskaan.
Ei ole tarve. Siihen olen liian huono.
Näkikö joku kun Sportstrackerin kehittäjiin kuuluva heebo ajoi stravasegmenttejä tänään välillä Landbo - Teollisuuskatu? Oli menny yli satasta ja vielä fillaroinu motariakin.![]()
No rain - no gain.
Hämeenlinna. Härkätie. Torstaina klo 17 aikaan. Punanen Bianchi, reppu kuskilla selässä. Olitko se sinä? Ajelin roskakorilla ohi.
Kukas ajeli Repovedellä tänää? Fillarina tais olla Pivotti. Olit käyny vähän ennen meitä Lapinsalmella. Tiesi tämä neitokainen metsähallitukselta kertoa kun mainitsin että josko itsekkin tulisi fillarin kanssa käymään siellä suuntamilla.
Kiitos sinulle kanssapyöräilijä joka lainasit karttaa lauantaina Reitti 2000:lla Serenan ja Luukin välillä. Kyllähän se reitti oli jotenkin hanskassa mutta ekstralenkki "piristi" päivää. Itse olin liikkeellä Fiikuksen krossarilla.
Tiistaina Alppilassa kultainen Mukluk vähän ennen kuutta. Tunnustaako joku?
Kenen pyörää luulin läskiksi Aidan lähettyvillä eilen keskiviikkona?
Kuka myöntää ajelleensa Kartanonkoskella LOOP-merkkisellä pyörällä pitkän perjantain iltapäivänä? Jos ohjaus tuntuu oudolta niin käännä etuhaarukka oikeinpäin ja kokeile sitten vaikka uudestaan.
Kouvolassa VT15:n varressa vähän Tykkimäen sillalta Kotkaan päin seisoskeli kaksi harrastajan näköistä henkilöä arviolta varttia yli viisi tänään.
Minä, anteeksi mää, en kiellä enkä myönnä, mutta 29" oli renkaattomana katollaan varastossa tuolloin ja taisin käydä muklukilla Nallikarissa katsomassa jäätilanteen. Mutta jos mut näkee paksulla asvaltilla toistekin niin toki se ei tarkoita että 29 olis taas service asennossa.
Kiitos Gir'sillä (?) ajaneelle kaverille ja CCH-asuiselle kundille, jotka Katriinantiellä varmistitte, josko olisin tarvinnut jeesiä. Rengas repesi siinä määrin kyljestä, että soittelin itselleni autokyydin.
http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/
Eilen tuli noin puolenpäivän aikaan pari maantiepyöräilijää vastaan salon ja paimion välillä. Toinen oli menossa turkuun, mut toisesta en tiedä kun meni sen verta vikkelään ohi, ettei kerennyt kuin morjenstaa. Kuka uskaltaa tunnustaa?![]()
Tunnukset unohtuneet, mutta oli niin hauska sattuma, että pakko jakaa tänne samanlaisia tuntemuksia herättänyt tapahtuma.
Eli, eilen illalla Kumpulassa pitstopin jälkeen liikkelle lähdettyäni huomasin etukumin puhjenneen cyclostani. Juuri samalla hetkellä vastaan pyöräili nainen Trekillä ja huomasi tämän. Itsellänihän ei luonnollisesti ollut paikkaussettiä mukana, mutta onneksi vastaantulijalla oli. Ensimmäinen rengasrikko ikinä ja muutenkaan en ole renkaita paikannut, joten homma meni oppisopimuskoulutukseksi. Aikaa tuhlaantui, mutta vielä löytyy pyyteetöntä apua tuntemattomia kohtaan.
Sama yhdistelmä tulivastaan ylästössä, ehdittiin jopa pari sanaa vaihtaa.
tänään lenkillä vastaan tuli lauma maantiepyöräilijöitä 13 -tiellä Emetin tienoilla ... Olin se Cervelolla lyhkäsissä ajellut ... ketä lienee nämä pyöräilijät olleet, kun ei tuossa määrin monestikaan lajitovereita täällä näe![]()
-- not fast but furious --
Koitelista Kiiminkiin päin tuli vajaa 10 pyörän porukka 15:40 aikoihin tänään, foorumilaisia? Minä olin se sinimustassa asussa vastaan ajellut.
Kirjanmerkit