ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 7 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 1317

Aihe: Cyclocross VOL. II

Parru kysyt mahdottomia, Cubea pitivät Tourin 11/2013 vertailussa teknisesti hyvänä, pikkasen raskaana. Ne Tourlehdessä ovat kovasti vaakan perään. Varmasti molemmat on hyviä ja niinkuin toisella säikeellä purpatin tommosen 10 tuhannen kilsan koe-ajon jälkeen toivottavasti kirjoitat kokemusperäistä viestiä. Pakka ja välitykset ynnä tolpan takajätöt sekä tangon reachit ja dropit, unohda koko sekametelisoppa ja osta jompikumpi ynnä aja tyytyväisenä ja sitten sen mukaan kuin kilsat ja kokemus kertoo vaihda osia ja ymmärrä ettei semmosta bike-fittinkiä ees ole joka kertoo että näin on tai sitte fittingin hinnalla saat ostettua monta stemmiä... 56 senttinen Cube painaa 10.1 kiloa, mitä Canjoni? Ottaisin itse kevyemmän.
    I väntan på ännu dåligare tidet

46/34 toimii oikein mukavasti, vaikka Shimanon mielestä ei. rjrm
    Hyvä tietää kokemuksesi, itte asiassa mun nykyiseen 48/34 verrattuna ois paaljon parempi meikäläiselle.

Tattis arctic biker vastauksesta. Joo, en varmaan osaa eroa mittoihin tehdä maantienöösinä kun kokemuksen kautta. Lähinnä noissa satulatolpissa kun on valittavissa nuo kolme vaihtoehtoa, niin mikä mahtaisi olla sopivin? En ymmärrä eroa niin jos osaisi valita semmoisen mikä ei olisi ihan päin hanuria. Vai saisikohan noista säätämällä/asentoa muuttamalla käymään minkä vaan. Pitänee myyjää lähestyä sähköpostilla kera tyhmien kysymysten.
    Netin mukaan tuo canyon painaisi lokareiden kanssa noin 9.5 kiloa, ei taida isoa eroa olla.
    Vaultdweller

Mä sain vihdoin ratkaistua oman syklospeksauksen vihdoinkin. Ajelehdin edestakaisin custom-teräsrunkojen ja Canyon- aluhalpiksien välillä pystymättä päättämään oikein mitään. Marssin tänään Larunpyörään ja istuskelin muutaman hiilarisen Fokuksen päällä ja sit tehtiin kaupat. Kuuntelin kerrankin itseäni ja speksasin sen tarkkaan omien tarpeiden mukaan eli ei levareita, mahd kevyt, suht hyvillä osilla, ylivuotinen eli hinnastakin sai keskusteltua hyvin. Larussa homma toimi yleisestiottaen hyvin, tosin fillari pitäisi olla kasassa vasta huomenna. Kannatin kotimaista liikettä. Ja lauantaina grindaan mettätiellä kuin hirvi.

Jaaha, sakari liittyy järkimiesten joukkoon. Parrulle ehdottaisin 27,2 hiilaritolppaa, sen saa shimmillä kiinni isompaankin satulaputkeen. Setbackia eli takajättöä ja saksaksi jotain nacklaufia, luokkaa 20 mm. Siinä ei pahasti harhaan mene. Tuo tolpan takajättö tarkoittaa myös että silloin se joustaa parraiten.
    Hmm, Canyonin crossari heijän ja Ergonin yhteistuumin värkkäämällä VCLS-tolpalla ois ittelle aika haave. Tosin mun 67kg ja kohta 61v tarkoittaa etten niin kovasti osiani, ainakaan pyörissäni rasita.

Ja nuo rattaitten ja pakan koot, osta Parru jotain kunhan et 50-34 eessä isompaa. Kun tähän kippuratankoseurakuntaan taas uudestaan vakavammin liityin niin kovastihan minä tankojeni mittoja otin ja netissäkin roikuin, mulle on Tompan Evo/Evo Curve tyyppiset compactitangot osoittauneet parhaiksi. Kun kahvoilta ajaessani on ajo-asento rento, ei liian pysty ja taasen ala-otteellakaan en kärsi niin olen tyytyväinen.

Itse en ole koskaan mitään bike-fittinkiä ees nähny, ajattelen että kilsojen kertyessä kullakin rakkineella huomaan ihan itte nää hommat.

Kaikkea hyvää sinulle Parru. Pyöräily on hieno laji ja ainova liikuntamuoto jossa tää hyötymentaliteetti myös varsin vaivattomasti on mukana.

Omat mittani ovat 184 cm ja inseam 92 cm. Cubesta olisi tarjolla 59 cm koko ja canyonista lienee L-koko oikea.Parru
    Tähän en osaa enkä halua mitään vähemmän viisaita ohjeitani antaa. Sen vain ettei ettei se niin milleistä kiinni ole. Ja lähibudjettiin tieten nää toiset kiekot...

Kiitoksia arctic biker kun viitsit vastailla. Ööh, tässä vaiheessa oma tietämättömyys/typeryys viimeistään paljastuu, vaan väliäkö tuolla; onko tuo ehdottamasi 27.2 hiilikuitutolppa siis jompi kumpi noista canyonin VLCS 2.0 tolpista? Tarkoitatko tuolla 20 mm takajätöllä että sopivin tolppa olisi tuo 2.0 (+25 / +13 mm Setback)? Päättelin sen tuosta 20 mm takajätöstä josta kirjoitit.
    Joo, turhahan tästä touhusta tehdä tällä minun tasolla mitään rakettitiedettä, osaisi vaan ottaa sopivilla mitoilla olevilla kilkkeillä. Kävin liikkeissä koeajelemassa pyöriä, ja siellä feltin f65x:n kooksi myyjä suositteli 60 cm runkoa, ja saatesanoilla ettei missään nimessä pienempää. Joku totesi taas tämän kerrottuani että ei hemmetissä niin suurta runkoa. Huoh, otappa näistä selkoa. Toisessa liikkeesä taas canondalen caax disc pyörän myyjä sanoi että ei missään nimessä yli 56 cm runkoa minulle. Hmm..
    Oikein hyvää kevättä myös sinulle arctic biker ja turvallisia kilometrejä! Pyöräily on tosi hieno laji, olen maastopyörällä tykännyt tosi paljon metsäpolkuja ajella. Nyt pitää hommata rinnalle tuo cyclocrossipyörä työmatkalle.
    Vaultdweller

Pikkasenhan nuo kauppiaitten koko-suositukset eroaa. Omat 173,5/83,5 mittani kertoo että maantiefeltti F-sarjaa vuodelta -11 54cm koossa on sovelias, oikein passeli nää pari vuotta pyörällä ajaneena. Ekana cyclona on nyt Poisonin Opium, sain viimesyksynä runkosetin 54cm koossa eli tään vanhan koulukunnan mukainen pikkasen pieni runko, passaa mulle hyvin, ja oikein pirteä ajettava. Tosin kannatin on positiivi-asennossa 2x10mm spacereilla. Jos Opiumille seuraajaa tarviisin (lue jos ois varaa) niin hyvin samalla geometrialla ostaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Parru Katso viesti
    .. Kävin liikkeissä koeajelemassa pyöriä, ja siellä feltin f65x:n kooksi myyjä suositteli 60 cm runkoa, ja saatesanoilla ettei missään nimessä pienempää. Joku totesi taas tämän kerrottuani että ei hemmetissä niin suurta runkoa. Huoh, otappa näistä selkoa. Toisessa liikkeesä taas canondalen caax disc pyörän myyjä sanoi että ei missään nimessä yli 56 cm runkoa minulle...
    Aika jänskää hajontaa. Sulla kun on pitkät jalat (inseam 92?) tilanne voi oikeesti olla se että molemmista saa rakennettua jos tietää mitä tekee mutta just jonnekin työmatkoille ottasin itse ehkä sieltä isommasta päästä, en välttis kyllä 60:stä (riippuen taas rungon oikeista mitoista). Noin esimerkkinä mulla on Kanjonin L- (58cm) maantiepyörä, kun taas Focuksella mukava ajoasento löytyi helpoiten XL- koosta, pituus 188 ja inseam persjalkanen 86. Melkein vois veikata että L-Kanjoni menee mutta että 56cm runko 92cm jaloilla... Tää ehkä kertoo myös siitä kuinka tärkeää olis löytää se asiantunteva myyjä ja ehkä osata haastaa pikkasen ne ehdotukset silloin kuin kuulostavat himppasen omituisilta. Hyvä myyjä kyllä näkee suurinpiirtein optimaalisen ajoasennon kun uhri nousee pyörän päälle ja huono myy sen varastossa olevan fillarin tietäen että "perästä kuuluu". Tai siis että ei kuulu.

IncBuff Guest
    60cm Feltti on selvästi iso tuon mittaiselle. Siellä on taas ollut asiantunteva myyjä kehissä

Älkää katsoko niitä kokomerkintöjä vaan mitä ne rungon mitat ovat. Eihän T-paitojakaan osteta aina samalla kokomerkinnällä.

Multa löytyy tuo F65x 55cm koossa 88cm inseamilla ja 183cm pituudella. Satulatolpan vaihdoin pidempään varmuuden vuoksi, mutta muuten koko on todella passeli kun en ole notkeimmasta päästä. En tykännyt ollenkaan 57cm koon pituuden sekä stemmin pituuden lisäyksestä. Parrulle varmaan sopisi 57 pidemmällä stemmillä tai 60 lyhyemmällä stemmillä ihan hyvin. Riippunee ajohaluistakin varmaan vähän.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Älkää katsoko niitä kokomerkintöjä vaan mitä ne rungon mitat ovat. Eihän T-paitojakaan osteta aina samalla kokomerkinnällä.
    Nimenomaan. 60cm Feltti on ihan pirun pitkä. Itse ajoin 55 senttisellä johon vaihdettu pidempi stemmi.

Pirullisia asioita, kun noiden mittojen kanssa rupeaa internettiä tutkimaan. Oli tuossa tarkoitus käydä yhtä XL-koon Focusta, kooksi ilmoitettu 58cm. Tiesin heti, että pyörä olisi pystysuuntaan aivan liian pieni, koska 97-98cm inseam ja pituus 194, mutta olisi ollut mielenkiintoista nähdä miltä olisi ajo tuntunut pienen koeajon aikana. Ensimmäistä cyclocrossia olen ostikselemassa, ja koska budjetti jää alle 1k€, niin olen todennut käytetyn pyörän paremmaksi vaihtoehdoksi, koska osat ovat jo sentään hieman parempaa luokkaa. Käytettynä noita 60-61cm runkoja tuntuu vain hirvein harvoin olevan kaupan ja jos koko olisi lähellä optimia, niin sitten ei miellytä väritys yms. silmää!
    Olen miettinyt, että onko mitenkään mahdollista saada tuollaista "pienehköä" runkoa sopimaan hyvin.

Kiitoksia kaiklle jotka vinkkejä olette tähän kokomietintään viitsineet ottaa. Vielä kyselisin neuvoa (kun nyt olen päätymässä tuohon canyon inflite 8.0S-pyörän) tuon satulatolpan valinnan suhteen, eli osaisiko joku vinkata mikä noista kolmesta olisi minun mittaiselle hyvä: VCLS Post (15-35mm Setback), VCLS Post 2.0 (+2 / -10 mm Setback) vaiko VCLS Post 2.0 (+25 / +13 mm Setback)? (kuskin mitat siis 184 cm ja inseam-mitta 92 cm) Vai voiko näillä mitoilla edes päätellä mikä noista olisi sopivin? Kysäisin asiaa myös canyonilta sähköpostilla mutta en ole vielä saanut vastausta. L-kokoinen inflite soutaa edestakaisin ostoskorissa ja sormi syyhyää tilausnappia ja visan kohonumeroita..heh.
    Vaultdweller

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Parru Katso viesti
    Kiitoksia kaiklle jotka vinkkejä olette tähän kokomietintään viitsineet ottaa. Vielä kyselisin neuvoa (kun nyt olen päätymässä tuohon canyon inflite 8.0S-pyörän) tuon satulatolpan valinnan suhteen, eli osaisiko joku vinkata mikä noista kolmesta olisi minun mittaiselle hyvä: VCLS Post (15-35mm Setback), VCLS Post 2.0 (+2 / -10 mm Setback) vaiko VCLS Post 2.0 (+25 / +13 mm Setback)? (kuskin mitat siis 184 cm ja inseam-mitta 92 cm) Vai voiko näillä mitoilla edes päätellä mikä noista olisi sopivin? Kysäisin asiaa myös canyonilta sähköpostilla mutta en ole vielä saanut vastausta. L-kokoinen inflite soutaa edestakaisin ostoskorissa ja sormi syyhyää tilausnappia ja visan kohonumeroita..heh.
    Näillä tiedoilla et vielä saa oikeaa vastausta. Etkä tosiaan ilman monimutkaisempia mittailuja muutenkaan, silloinkin on riski että koet penkin paikan vääräksi. Tämä johtuu ihan siitä että meillä kaikilla on erilaiset mittasuhteet, siis sen lisäksi että vartalot ovat muutenkin sen verran erilaisia että tietty yksilöllinen asento vaan sopii paremmin joillekin, vaikka se ei sovi toisille.

Ääh Parru ota se keskimmäinen, jos ei passaa niin lupaan olla jonossa ensimmäinen sitä ostamassa! Joudun myöntämään etten ole lokakuussa tulleen crossarini penkkiä tällä luotilangalla saanut aikaiseksi kohdistaa... Varsinkin kun isävainaalta jäi kirvesmiehen hommissa käyttämänsä oikein style työkalu perinnöksi. Onko tuon Canjonin kannatin tällä ei-normimitalla?

B-componentsilla on ainakin ollut saatavilla, jollei niin Parru arpoo ottaako varuiksi vakiota pidemmän vai lyhyemmän. Samalla kun tilailee niin yksi takavaihtajan kannatin kannattaa ottaa vara-osana. Mistäkö tiedän, noo jostain.

arctic biker, kysyt mahdottomia! Siis kun kysyit onko canyonin kannatin tällä ei-normimitalla..siis tuota puhutaanko nyt tangonkannattimesta eli stemmikö se nyt on viralliselta nimeltään? En tiedä mikä on ei-normimitta niissä. Tarkemmin ajatellen en tiedä mikä on normimittakaan! Onkohan tämä bike fitting oikeasti näin haastavaa vai onko vika yksinkertaisessa aloitelijassa. Toisaalta täältä saa lukea ettei pyöräkauppiaillakaan aina se kokoasiat onnistu.

Joo, ajattelinkin että jos sen tilaan niin ruksaan samalla ylimääräisen vaihtajan korvakkeen kun jostain luin että voi tarvetta tulla. Kummalista että niitä menee maantievehkeissä kun maasturilla olen ryskänyt ja kaatuillut kivikoihin eikä yleensä ole särkynyt kuin kuski! No, oppia ikä kaikki. Ja edelleen, hyvä kun kokeneemmat jelppii meitä vähemmän harrastaneita. Ei tarvia kaikkea kantapään ja kalleimman kautta opetella.
    Vaultdweller

Normimitalla tarkoitetaan 1 1/8 tuuman ohjainputken yläpäätä. Canyonissa se on 1 1/4 tuumaa. Eli vaatii samankokoisen stemmin.

Jeesatkaas maastopyöräilijää, käyn poistamassa lähikaupasta Fujin Cross 1.5:n näillä näkymin huomenna. Inseam on 86cm, mittaa kokonaisuudessaan on 177cm, onko 56cm runko todennäköisesti paras? 54 kuulostaa pienelle. Tuossa geometrioita, mutta enhän mä noista mitään tajua http://www.fujibikes.com/bike/detail...15#bk_desc_tab
    Bono estente!

Toivottavasti Andrelli poimi 54 senttisen. Muutamaakin saittia seuranneena siellä firmojen spokespersoonat kieltäytyy nykyään antamasta bikefitting-ohjeita netissä ja täällä surutta . Perustan oman käsitykseni omiin mittoihin ja omaan subjektiivisesti hyväksi kokemaani pyörään ja kokoon. Fujissa on vaakaputkessa 54senttisessä kovasti mittaa ja emäputkikin kohtuu pitkä ettet karseeta spaceripinoa tarvii. Jos sitten pidempi ajoasento alkaa kiinnostamaan niin 110millinen kannatin ei millään muotoa tuhoa geometriaa. Andrelli, äänestän 54 senttistä.

Moi,

Klassinen kyssäri kokoon liittyen; mitat 190/90 (pitkä selkä):

Sain ensituntumaa "nopeisiin pyöriin" viikonloppuna Focus Maresista koolla XXL/60. Pyörä ja asento tuntuivat ihan hyvältä parin keskustakorttelin pätkällä. Aiempaa kokemusta ja vertailukohtaa ei kuitenkaan ollut, ja seuraavien liikkeiden myyntitykit saivatkin epäilemään omia tuntemuksiani, kun kehottivat ottamaan aivan maksimissaan 58:n. Cyclocrossi kuulemma vähän "isompi, kuin maantiepyörä, jollainen taas sopisi 60cm rungolla"??

Tässähän ei olisi ongelmaa, jos kaupungissa olisi yksikin cyclocrossi kokoa 58, jota pääsisi testaamaan (Vaasalle pienet). Koska näin ei kuitenkaan ole, niin vinkkejä kaivataan. Tai mieluummin kokemuksia eli onkohan täällä samoilla mitoilla varustettuja kuskeja?

No ei ihan mutta oma konkeli on Fiikuksen Mares CX 3.0 XL joka siis lienee 58. Omat mitat 188/86 (lyhyet jalat) ja mulle toi oli kertaistumalta täydellinen. Mulla satulaputkea on melko vähän "ulkona" joten voisin kuvitella että toimisi, mutta ajoasento on mulle melko pysty ja vaakaputki ei voisi olla kyllä yhtään lyhyempi.. Jos oletetaan että tuon rungon geo on sama kuin se mill' olet itse ajanut, niin se voi olla pikkasen siinä rajoilla, riippuen tosiaan siitä minkälaiseen asentoon olet tottunut. Ehkä vakiota (11cm?) pidemmällä stemmillä ja set-back tolpalla voisi toimia.

Oon menossa viikonloppuna katsomaan käytettyä Kona jake the snakea. Minkälaisia mietteitä pyörästä? On 2008 malli. Jossain vaiheessahan ne kai pidensi runkoa vähän. Tässä on lyhyempi.
    Toi olis meikäläisen ensimmäinen kosketus kippurasarvisten maailmaan. Samaan hintaan saattaisi saada jonkun pari vuotta vanhan Focuksen levyillä ja tiagroilla. Tykkään jotenkin esteettisesti enemmän vannejarruista maantietyylisissä pyörissä, vaikka tehossa häviäisikin.

Paikallinen putiikki lykkäs myrkyn ja tarjouksesta lähtis Meridan 4D crossari karvan alta tonnin. 105 vaihtajat, levarit, hiilikuituhaarukkaa ei ole mutta paino siedettävät 10.87 polkimien kanssa (suoraan mittarista luettu). BD:ltä tulossa jo Duranot niin sais crossarin nakit varastoon ja maantiet alle. Ajoasento oli erittäin hyvä, koko oli Meridassa 55 ja itse olen 178. Ensimmäinen maantie/crossari tämä olisi, ja hinta/laatusuhde kyllä mututuntumalla osuis tosi kauniisti mun tarpeisiini (aloitteleva pyöräilijä, vanha urheilija), pääasialliseen maantieajoon mutta talvi/maasto-ominaisuudet tarvis olla.

Tuplat, anteeksi.

Nyt on pakko kysellä kokeneemmilta. Ensimmäistä droppitankoista pyörää ostamassa työmatkoille (15km suuntaansa).
    Kävin pyöräliikkeessä koeajamassa Kona Jake 2014 mallia 56 kokoisena. Ehkä hieman liian suurelta tuntui. Vai johtuiko vaan oudolta droppitangon takia. 53 kokoista ei ollut muistaakseni silloin juuri kasattuna, että olisi päässyt koeajamaan. Nyt on kuitenkin mieli muuttunut ja olen vaihtanut mallin Kona Roveen. Olen kokotaulukoita tutkaillut muutamia päiviä ja pohtinut että olisiko 53 Kona Rove sopivampi minulle? Standover kasvaa hieman Jake -> Rove 56 koossa, joten 83,5cm pituisilla jaloilla olisi jo tukalat oltavat.

Nykyinen maastopyöräni on Trek X-Caliber 7, joka tuntuu sopivalta pituuden puolesta.
    http://www.trekbikes.com/fi/fi/bikes...liber_7_2014/#

Kona Jake
    http://www.konaworld.com/jake.cfm
    Kona Rove
    http://www.konaworld.com/rove.cfm

EddyFit
    top tube length 54.3 - 54.7 cm
    seat tube range CC 55 - 55.4 cm
    seat tube range CT 56.6 - 57.1 cm
    stem length 10.1 - 10.7 cm
    BB saddle position 70.2 - 72.2 cm
    saddle handlebar 54.1 - 54.7 cm
    saddle setback 6.9 - 7.3 cm
    seatpost style saddle setback

EddyFit mukaan 53 koko olisi sopiva jos katsoo top tube pituutta. Ja silloin myös standoverissa olisi muutama sentti varaa haaroväliin. Stemmien pituuksia Kona ei ilmoita, mutta eikös 53 voisi olla passeli ja kasvattaa stemmin pituutta 10mm tarvittaessa? Pyöräliikkeitä ei kuitenkaan tällä kylällä ole ja ei viitsi pelkästään koeajamaan lähteä toiseen maakuntaan asti.

Kyllä se vaan kannattaa koeajo käydä tekemåsså. Satanen tai kaks autoilua ja sitten 5000km vuodessa ajoa sopivan kokoisella fillarilla. Tai sitten väärän kokoisella. Olen isompi kuin sinä. Siksi en ota sen enempää kantaa oikeaan kokoon.

Tervehdys!

olisi tarkoitus hankkia pyörä josta on mahdollisimman moneen eli ilmeisesti cyclocross olisi todennäköinen vaihtoehto.

Nykyisellä yleishybridillä on ihan kiva päästellä omiin tarpeisiin hyväpintaisella tiellä mutta reitin eli varrelle maantien ja kelvien lisäksi useasti nykyään tulee hiekkateitä tai sileää pururataa ja polkua joita ei ole kovin palkitsevaa ajaa nykyisillä 25mm slickseillä mukavuuden ja puhkeamisen pelossa.
    Maantiepyöräkin on ollut mutta ajoasentoa en saanut miellyttäväksi tälle ruholle vaikkakin käyräsarvet jäivät kyllä miellyttämään. joten cyclocrossi hieman pystymmällä ajoasennolla on kiinnostava.

Lisäksi tuskin tulen käyttämään trikoosortseja ja lukkopolkimetkin ovat "ehkä" osastolla vaikka maantiepyörällä en kertaakaan niillä kaatunutkaan, mutta jalkautuessa niiden epäkäytännöllisyys kävellessä alkoi risomaan pahasti, ja koska suurimman osan lenkeistä ajan rouvan kanssa kuntoilupohjalta, kilpaillen ainoastaan itseämme vastaan.

Muutamia vaihtoehtoja olen jo kehitellyt ja kysyisinkin muiden mielipiteitä ja pointtereita. olin alunperina ajatellut levyjarruja ja hiilarihaarukkaa mutta eipä noissa neljässä vaihtoehdossa toteudu kuin giantissa kyseinen combo
    Lisäksi teräsrunkoinen alkanut osaltaan ehkä hieman kiinnostamaan puhutun rungon mukavuuden ja retrolookin yhdistelmästä.

-surly cross-check hinta lienee jotain +-1200e http://surlybikes.com/bikes/cross_check tässäkin jotekin hauskat nuo retrovaihtajat.. käytännöllisyyteen en ota kantaa

-Traitor ruben ovh 1399e varuste. net https://www.traitorcycles.com/2013/Bikes_Ruben.cfm?Token={ts_2014-06-22_04:43:58}-fcd4ceb947201004-7DDE422F-920A-CE84-87A8D64EAF1CE962 jotenkin hieman arvelluttaa maksaa tollaista hintaa sora osasarjalla varustetusta vaikka kuinka onkin teräsrunkoinen.

alumiinisista.

-giant revolt ovh n.1200e http://www.giant-bicycles.com/fi-fi/...1/16243/69685/

-Orange rx9 1090e http://www.orangebikes.co.uk/bikes/rx9/

tarkoitus olisi että ainakin 32mm renkaat mahtuisivat pyörimään ja pyörä olisi mahdollisimman monikäyttöinen.

jos jollain kokemuksia pyöristä tai muita rakentavia mielipiteitä niin kaikki ovat tervetulleita.
    - U must be kidney!???
    - Why so cereal?

Cannondale CAADX 105 , 56 koko Pyörä-Suvalassa Oulussa käytettynä kuin uusi halvalla,uusiakin taitaa olla, mulla takana jo tuhansia kilometrejä. Kevyt alu runko, hyvä hiilikuitukeula. Suosittelee sekä maantielle että soratielle

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •