<No ei ollut aprillipila ei.Paljon parempi ja säädettävämpi vaimennus toisessapäässä ja toisessa pelkkä rebound.....Tosi kiva ruveta shimmipakkaa muuttelemaan jossain messilän parkkipaikalla. Tosin mulla on käynyt tuuri kun o/b vani on toiminut todella hyvin ja shimmit kun tehty minulle.
Mikshän täällä aina varoitellaan esim:spessun karvanoppa lyrikeistä ja kehotetaan ottamaan malli dh patruunalla. miks niissä ei se halpis ookaan paras. hirvee kasa prikkoja messiin kun lähtee ajamaan et voi säätää keulaa. Ainiin eihän r lyrikrissä taida edes olla shimmipakkaa.
Vakavasti en voi millään uskoa ,että vanha keula olisi parempi kun top of the line malli.Voi se jossain patikossa ollakin ,mutta entäpä jos haluaa ajaa lenkkiä, parkkia tai käydä katsastamassa vaikka minkälaisia polkuja Åressa menee. Säätömahdollisuuksien huima parantuminen kai tässä se kivoin juttu on. Pyörän jälleenmyyntiarvo myös nousee huomattavasti.
Itsehän minä mielipiteitä kyselin ja vaikka ei ihan mieluisin tullutkaan niin hyvä ,et joku vastasi. Jos vaikka saataisiin keskustelu OEM keulojen ylivoimaisuudesta aikaiseksi.(miksi h3lvetissä se Graves ajaa aina vaan factory foxilla, eiks kukaan oo kertonut sille ,et se avoin kylpy.....

)
Ihmetyttää ,että Wiggumin kaltainen kaveri pitää jousituksen tasapainoa aprillipilana.

Otetaan esimerkki vaikka ,että kun olet saanut loistavan ja uskomattoman pikesi hyvään iskuun sinun sysipaska Foxin iskari pakkaa jarruttaessa kurveihin,ui liian syvällä kun tarvitset keskijouston tukea ja napakkaa potkua ulos bermistä tai vaihtoehtoisesti käyttäytyy kun rodeossa joka nypyn jälkeen. Kumpi sit muuten on tärkeempi jos jouston keskinäisellä laadukkuudella ei ole mitään väliä.?
Kirjanmerkit