FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 20 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 70 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viesti
    Olen juuri oppinut leikkimään Lumiallani - tässä alkuperäinen:
    Tattista. Kauneus on katsojan silmässä jne. mutta tämä toimii.

Itellä pisti sama asia silmään..kun katoin kuvaa..Muuten hieno pyörä! 😊

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Rose ekan brevettinsä jälkeen

Lähetetty minun C6603 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vrad Katso viesti
    Rose ekan brevettinsä jälkeen

Paljonko ajoit kerralla, ja mikä on ensituntumasi rungosta ?
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Tuommonen kuitu-Scalpelli valmistui ajopeliksi ja testilenkin perusteella uskallan toivoa että ei tarvi olla ihan just uutta hommaamassa. Kiekot (Mavic Crossride) ja tolppa (Uno:n alutolppa) kevenee jossain välissä, mutta ei varmaan muuta isompaa. Keula RS SID Race, voimansiirto pääosin XTR:ää, jarrut kokonaan. Stemmi (Syncros) ja tanko ("Sleek SL", eli oisko XLC Pro carbon?) on jo suht kevyet. En tiiä onko vaakassa vikaa kun 10.5kilon paikkeille silti heilahtaa... Pirun hyvän tuntonen kuitenki.
    Hieno on ja epäilemättä kevytkin! Ei aihetta epäillä puntarin lukemia. Mulla on ollut noita runkoja kolme vuosien varrella ja nopeahan se on. Laita kuitenkin vasempaan chain-stayhin suoja ketjuniskemien varalta.
    Peikkomainen flaksi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti am8119 Katso viesti
    Paljonko ajoit kerralla, ja mikä on ensituntumasi rungosta ?
    Pyörällä on ajettu nyt 100km neitsyt, 120km porukkalenkki ja 225km pikku-brevet. Aivan mahtava runko, nopea ja ketterä, mutta kuitenkin mukava. Kiihtyy nopeammin kuin kuski myös mäessä, ja vakaa putkeltakin ajettaessa. Erittäin kevytkin on.

Erityisesti tuo satula saa yllätys pisteet, millekään muulle satulalle miun persus ei oo antanut hyväksyntää noin nopeasti, nyt onkin paha kun on kaksi hyvää satulaa

Kännyräpsy päivän lenkiltä.

Varmaan kevät tullut kun fillari alkanu vihertyä lisää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti N-K Katso viesti
    Kännyräpsy päivän lenkiltä.

Varmaan kevät tullut kun fillari alkanu vihertyä lisää.
    Peukut tälle!

Ibis Ripley 140/120

Peukalo ylös

Hieno Ibis!
    The end of the road is just the beginning...

Ei ollenkaan paha.

Tässäpä elämäni toinen maasturi:

Ainakin nyt tuntuu oikein makoisalle kulkupelille.

Kirsu

Nuo valkoiset vaijerikuoret on kolme numeroa liian pitkät . . . .muuten komian näköinen laite

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Nuo valkoiset vaijerikuoret on kolme numeroa liian pitkät . . . .muuten komian näköinen laite

...pitäähän sitä olla isännälle viilaushommia...
    Ehkä saattaa muutakin viilattavaa vielä tulla

Kirsu

Hieno Scott Kirsulla ja Lekun Ibis puhuttelee kans. Komijoita ajopelejä.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Jo toinen vihreä täpäri perheeseen, kyllä nyt kelpaa ajella kun koko seurue maastoutuu täydellisesti. Huomatkaa myös äärimmäisen kätevä vihreä soittokello. 20g ei ole paha hinta siittä, että koiran ulkoiluttajat saavat piskinsä otettua hyvissä ajoin kiinni kun tullaan vauhdilla polkua pitkin kohti.
    Ratareisi, 24 h pyöräilytapahtuma
    Jälleen ensi vuonna

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vuohi Katso viesti
    Vihreä Nomad
    mmm...

On tää väärin, toiset saa komeita cruzeja. Oma on ollut jo 3 viikkoo tilauksessa eikä mitään tietoo milloin sen saa.

Minä tilasin maantiepyörän tammikuussa. Vielä odotellaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leku Katso viesti
    http://pic.useful.fi/3459ab1f5c7fc9d58055d6b1b3e87289.png
    Dem Enves <3
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

OT: ihan kuin olisin nähnyt samassa lähiössä toisetkin Envet myöskin punaraita-navoilla jonkin heebon kannossa viime vkl. Lekulla kiekot tallessa?

Minen tykkää Nomadeista. Yhtään. En tykkää enkä halua. Kamalia.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

^Melko lailla kaikkia rutseja vihaan. Kammoksun. Välttelen ja pelkään. Hyi.
    Memento mori

Täältä löytyy tälläne venkula ja ihan vakiossa kokoonpanossa.
    Painava ja raskas polkea kuin mikä, mutta revittelemään kun pääsee en edes voisi kuvitella itselleni toista pyörää!

Hieno Vihreä nomad ja loistava takarengasvalinta ,mutta ,miten olet uskaltanut laittaa X_kingin myös eteen. Pitääko se oikeasti ja luottoa herättäen paikoissa ja vaudeissajohon tuon nomadin hurmiossaan piiskaa ennemmin tai myöhemmin<??
    Eiko contilla olisi ollut vähän murakampaa ja enemmän Nomad henkistä rengasta tarjolla (MK II ,Trail king ,Baron) chilillä tietenkin.
    - Fear is a mindkiller -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Hieno Vihreä nomad ja loistava takarengasvalinta ,mutta ,miten olet uskaltanut laittaa X_kingin myös eteen. Pitääko se oikeasti ja luottoa herättäen paikoissa ja vaudeissajohon tuon nomadin hurmiossaan piiskaa ennemmin tai myöhemmin<??
    Eiko contilla olisi ollut vähän murakampaa ja enemmän Nomad henkistä rengasta tarjolla (MK II ,Trail king ,Baron) chilillä tietenkin.
    Tulee ajettua tuolla pyörällä aika usein porukassa jossa muilla on vähän kevyemmät pelit niin pakko ottaa vähän tasoitusta kiinni rengas valinalla Alamäessä kyllä on pärjännyt ihan hyvin noillakin nyt nämä pari lenkkiä mitä olen noita ehtinyt ulkoiluttamaan, tai ainakin niin hyvin ettei ole ikävä 2.4'' ardentteja tai rubber queeneja mitkä on vaihtoehto renkaina varastossa. Mutta täytyy ehkä eteen koittaa heittää vaikka ardentti ens lenkille koemielessä, josko sillä sais vähän lisää luottoa laskuihin menettämättä tuota mukavaa rullaavuutta liiaksi.

Kohta täytyy kyllä ostaa varmaan toiset kiekot kun hissipyöräilykausi alkaa, bikeparkkiin ei voi jo ihan perjaate syistä mennä x-kingeillä
    Jälleen ensi vuonna

Tulee ajettua tuolla pyörällä aika usein porukassa jossa muilla on vähän kevyemmät pelit niin pakko ottaa vähän tasoitusta kiinni rengas valinalla Alamäessä kyllä on pärjännyt ihan hyvin noillakin nyt nämä pari lenkkiä mitä olen noita ehtinyt ulkoiluttamaan, tai ainakin niin hyvin ettei ole ikävä 2.4'' ardentteja tai rubber queeneja mitkä on vaihtoehto renkaina varastossa. Mutta täytyy ehkä eteen koittaa heittää vaikka ardentti ens lenkille koemielessä, josko sillä sais vähän lisää luottoa laskuihin menettämättä tuota mukavaa rullaavuutta liiaksi.

Kohta täytyy kyllä ostaa varmaan toiset kiekot kun hissipyöräilykausi alkaa, bikeparkkiin ei voi jo ihan perjaate syistä mennä x-kingeillä
    Heh. Mulla on kokemusta tosta painavalla pyörällä porukkalenkeillä. Maxxixsen larsenia oli mulla ja niinedelleen. Eikö vaikka Mountaun king BC:llä olis aika ideaali. Niinkun
    X-Kingin ja RQ vai mikä se on nykyään välimaastossa.

Kattelin just tossa 2.3 baronin nappuloita ja kävin sit mittaa tönärillä niitä. Nehän on sellasia neliöitä. Ne oli jotain luokkaa 10x12mm tai 10x10mm ja reunanappuloilla syvyyttä
    Nappulan keskivaiheilta mitattuna vajaa 6mm ja keskinappuloillakin melkein 5mm. ei Ihme et kehuuvat pitäväks kun aika tulinen chili vielä on. itselläkin takana XKing 2,4 ja hyvä pidon ja rullaavuuden suhde. Menee takana mut eteen....

.jos sulla tai jollain on kokemusta noista 2,4 EXO Ardenteista ja samanmoisista Highroller kakkosista nniin tekeekö niillä mitään muuten kun takarenkaana. Siis pitääkö ne märällä yhtään edessä. Kun eiks ne oo jotain a60 tai joa a70 "pehmeydeltään". Ardentti nyt on varmaan hyvä takarengas ,mut toi HR II kun se ei oikein kuulemma rullaakaan ja et pitäs olla 3c niin löytys sitä pitoa. Itse aion pokkana kokeilla mimmonen kuivalla ja semikosteella on 2,4 Nobby Nic triple compound Trailstar.
    - Fear is a mindkiller -

Mountainkingit on kyllä hyvät kompromissi renkaat, menin vaan myymään prkl ainoan parini vanhan pyörän mukana...

Mulla on mennyt syksyn märät kelit ardentit edessä ja takana, takana tosin väärin päin parhaan vetopidon saamiseksi. Märkään juurakkoon 2.4'' ardentti jollain 1.5bar paineilla on paras eturengas mitä itse olen kokeillut. Tosin kun pistää reilun 2bar niin ei enään toimikkaan mutta eipä sillä väliä ole kun pysyy vanteella eikä lyö läpikään kun on paljon notkua pyörässä, vaikka olisikin todella vähän ilmaa. Mutta ei ne kyllä sitten enään rullaakkaan mihinkään.

Vaimon pyörässä on nobbynikit alla, seoksesta ei tosin mitään hajua. Taidan kokeilla sellaista kompoa, että lyön toisen x-kingin vaimolle taakse ja siittä nobbynikki itselle eteen. Samalla voin tarkkailla huomaako se mitään jos yön pimeinä tunteina käyn salaa vaihtamassa renkaat

edit: tai onhan tuolla noita vanhan mallin vuorikunkkuja vissiin kaksi paria, mutta ne ovat niin hyvät talvirenkaat ettei niitä viitsi kesällä ajaa loppuun
    Jälleen ensi vuonna

Taidan kokeilla sellaista kompoa, että lyön toisen x-kingin vaimolle taakse ja siittä nobbynikki itselle eteen.
    OT: Pääset tutustumaan sammaleisiin lähietäisyydeltä. Vaikka olis kuivaa. Nobby edessä on kyllä täysi itsemurha.
    Mielenkiinnolla odotan raporttia

Itse en aja porukassa, enkä anna tasoitusta edes itselleni.
    Nyt on täpärissä alla 2.5 Minion DHF EXO 3C:t edessä ja takana. Kokeillaan miten noi toimii jokapaikan- ja jokakelin renkaana.
    Toki täpärillä ajellaan enimmäkseen juurakkojumppaa ja enskaa.

Mountainkingit on kyllä hyvät kompromissi renkaat, menin vaan myymään prkl ainoan parini vanhan pyörän mukana...

Mulla on mennyt syksyn märät kelit ardentit edessä ja takana, takana tosin väärin päin parhaan vetopidon saamiseksi. Märkään juurakkoon 2.4'' ardentti jollain 1.5bar paineilla on paras eturengas mitä itse olen kokeillut.
    edit: tai onhan tuolla noita vanhan mallin vuorikunkkuja vissiin kaksi paria, mutta ne ovat niin hyvät talvirenkaat ettei niitä viitsi kesällä ajaa loppuun
    Hyvä kuulla tuo. ettet vaan oo ajanyt ST.llä tai jolla 3C mallilla. Vitsiv kun noissqa on niin ohuet kyljet ,ettei niitä uskalla hissihommissa kokeillakkaan.
    Noh.m Sitä varten on Kaiser projekt.
    Vanhan mallin MK:tm on kyllä todella hyvät talvikumit. Minusta jopa paremmat kun nokian legendaariset nbx:T
    - Fear is a mindkiller -

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •