Lainaus Alkujaan tämän lähetti vuohi Katso viesti
Tulee ajettua tuolla pyörällä aika usein porukassa jossa muilla on vähän kevyemmät pelit niin pakko ottaa vähän tasoitusta kiinni rengas valinalla Alamäessä kyllä on pärjännyt ihan hyvin noillakin nyt nämä pari lenkkiä mitä olen noita ehtinyt ulkoiluttamaan, tai ainakin niin hyvin ettei ole ikävä 2.4'' ardentteja tai rubber queeneja mitkä on vaihtoehto renkaina varastossa. Mutta täytyy ehkä eteen koittaa heittää vaikka ardentti ens lenkille koemielessä, josko sillä sais vähän lisää luottoa laskuihin menettämättä tuota mukavaa rullaavuutta liiaksi.

Kohta täytyy kyllä ostaa varmaan toiset kiekot kun hissipyöräilykausi alkaa, bikeparkkiin ei voi jo ihan perjaate syistä mennä x-kingeillä
Heh. Mulla on kokemusta tosta painavalla pyörällä porukkalenkeillä. Maxxixsen larsenia oli mulla ja niinedelleen. Eikö vaikka Mountaun king BC:llä olis aika ideaali. Niinkun
X-Kingin ja RQ vai mikä se on nykyään välimaastossa.

Kattelin just tossa 2.3 baronin nappuloita ja kävin sit mittaa tönärillä niitä. Nehän on sellasia neliöitä. Ne oli jotain luokkaa 10x12mm tai 10x10mm ja reunanappuloilla syvyyttä
Nappulan keskivaiheilta mitattuna vajaa 6mm ja keskinappuloillakin melkein 5mm. ei Ihme et kehuuvat pitäväks kun aika tulinen chili vielä on. itselläkin takana XKing 2,4 ja hyvä pidon ja rullaavuuden suhde. Menee takana mut eteen....

.jos sulla tai jollain on kokemusta noista 2,4 EXO Ardenteista ja samanmoisista Highroller kakkosista nniin tekeekö niillä mitään muuten kun takarenkaana. Siis pitääkö ne märällä yhtään edessä. Kun eiks ne oo jotain a60 tai joa a70 "pehmeydeltään". Ardentti nyt on varmaan hyvä takarengas ,mut toi HR II kun se ei oikein kuulemma rullaakaan ja et pitäs olla 3c niin löytys sitä pitoa. Itse aion pokkana kokeilla mimmonen kuivalla ja semikosteella on 2,4 Nobby Nic triple compound Trailstar.