Uusi keula. Uusi kuva. Sori.Ja koska nyt kuva on otettu siellä, missä pyörän kuuluu olla. Uskomaton laite, mihin mä tarvian täpäriä enää...
![]()
Uusi keula. Uusi kuva. Sori.Ja koska nyt kuva on otettu siellä, missä pyörän kuuluu olla. Uskomaton laite, mihin mä tarvian täpäriä enää...
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 03.04.2014 at 09.34
Ihan ensimmäinen maastopyörä ikinä. Eiköhän tällä alkuun pääse. En edes muista, koska on tullut edellisen kerran ostettua kokonainen pyörä uutena. Eiköhän tässäkin ala osat vaihtua jo ennen kuin kesään päästään..
![]()
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Piti kokeilla tätä kuvan liittämistä Taptalkilla ja voin tässä samalla todeta että tämä EI ollut hyvä väline työmatkapyöräilyyn. Myötätuulikin tuntuu vastatuulelta.Palaan takaisin käyttämään työmatkoihin tähänastista työmatkapyörääni.
Sent from my iPad using Tapatalk
Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
"Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
"Kyllä on hyvät pitkospuut!"
"Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"
Piti hieman fiilistellä eilen ja ottaa oikein kuva mukavassa auringonlaskun valossa. Olmo pääsi eilen kotiin täyshuollostaan ja sai samassa uuden Velocen kampisarjan, takapakan, ketjut ja jarrut. Pullotelineet nyt ei ihan mene, mutta menköön nyt kuitenkin hetken.
![]()
ebtre muokkasi tätä : 03.04.2014 at 09.39
Oma Spessu.
Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
^^Spessulle!!
Still rides with 26er
Kyllä tässä toistaiseksi 2*9 pysyy.
Täpärissä on 1*10 rallinaaman 30t N/W+11-36 pakka. Just sopiva mönkimiseen, Keski-Suomen mäkiin joskus melkein liian raskas näillä rimppakintuilla.
Alamäkeen ei mun taidoilla tartte lisää vauhtia polkea, välitykset siis riittää.
Ragley'n ei ehkä 30t riittäis eteen, on niin prkl mukava ajaa lujaa(kin) aina välistä.![]()
32t taas on jo yksistään mulle liian raskas. Jos en sitten joskus panosta ylikoon takarattaaseen. :P
2*9 tuntuu toimivalta tähän, mun ajoon.
Edit: Mutta aika näyttää mihin suuntaan mennään. Uumoilen että tälle tulee kilometrejä rutkasti, katsotaan miltä välitykset vaikuttaa pidemmän päälle. Onhan 1*10 mukavan simppeli...
https://app.younited.com/?shareObjec...d-eb87ce299e48
Tällä ajelen Pirkanmaan alueella, nastoista edessä en ole uskaltanut vielä luopua, aamuisin on vielä liukasta
Tervehdys foorumille! Innostuin pitkähkön tauon jälkeen uudelleen pyöräilyharrastuksesta, mutta pitempien maantielenkkien ajaminen hybridillä alkoi tökkimään.
Sittenpä sykkeli vaihtui tuollaiseen vähän käytettyyn Felttiin.
Ainakaan ekan lenkin perusteella ei vaikuttanut ollenkaan huonolta ratkaisulta...
Eski
^ Tervetuloa takaisin.
Talouden uudet jäykät, toinen on alle 10 kg ja toinen alle 15 kg.
Giant ATX 850 17,5" -96, kaikki alkuperäinen tallessa. Tällä hetkellä ajovarustuksessa.
On One Fatty, M-koko, SURLY RD/Hope Pro2Evo/Knard tubelles...Litkua tihkuu renkaan välistä, kun on juuri laitetut renkulat.
Maukasta on kalusto.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kyllähän jäykäksi on mennyt , hyvällä tavalla . Arvostan .
Vakuuttavaa jäykistelyä.
Memento mori
![]()
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Trek Liqid 10
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Mikään ei enää kestä mitään. Kona Kilauea (Tange Prestige) palveli vain 20 vuotta kunnes katkesi takahaarukasta, joka oli murtunut jo toiseltakin puolelta. Tilalle tuli Soma Analog (Tange Prestige edelleen), melkein kaikki osat satulatolppaa ja takajarrua lukuunottamatta pystyi ottamaan vanhasta ratsusta, ei siis ole paljoa maailma muuttunut! Stemmiä ja satulatolppaa joutunee vielä säätämään kotoisan ajoasennon saavuttamiseksi.
- Tomi
Aina niin luotettava cyclocrossarini Rossano Cross Disc 105 kuvattuna päivän lenkillä
![]()
TetedeCourse muokkasi tätä : 05.04.2014 at 20.04
Tomibertin Somalle 5/5 pistettä.
Soma soma.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Tuommonen kuitu-Scalpelli valmistui ajopeliksi ja testilenkin perusteella uskallan toivoa että ei tarvi olla ihan just uutta hommaamassa. Kiekot (Mavic Crossride) ja tolppa (Uno:n alutolppa) kevenee jossain välissä, mutta ei varmaan muuta isompaa. Keula RS SID Race, voimansiirto pääosin XTR:ää, jarrut kokonaan. Stemmi (Syncros) ja tanko ("Sleek SL", eli oisko XLC Pro carbon?) on jo suht kevyet. En tiiä onko vaakassa vikaa kun 10.5kilon paikkeille silti heilahtaa... Pirun hyvän tuntonen kuitenki.
![]()
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Kirjanmerkit