Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
Tallista täytyy tosin siina tapauksessa löytyä myös pystyasentopyörä
Ehkä. En ole kokeillut. Mutta toisaalta itse ajan maastopyörällä ja silloin ei käytännössä ole painoa kuin istuinluilla jyrkkiä ylämäkiä lukuun ottamatta. En tiedä, miten suuren nojan nuo sallivat ilman, että menee muuten hankalaksi. Olisi joskus jännä kokeilla, mutta ovat aika tyyriitä pelkästään kokeiluun. Katseita tuollaisella varmaan keräisi.

Sikäli kuin olen ymmärtänyt oikein, 611 Active eroaa 611:stä siten että se "keikkuu" sivusuunnassa eli myötäilee lantion heiluntaa (mikä voi johtua ajajan rakenteellisista ongelmista tai vain puutteellisesta pyöritystekniikasta). Onko täällä kokemuksia systeemin toimivuudesta ns. vauhtikuntoilijoiden tai succispellejen käytössä?
Itse olen pohtinut myös aihetta. En vain tunne fysiologiaa niin hyvin, että osaisin sanoa, mikä on lantiolle parasta. Onko sen luontaista liikkua vai pitäisikö pysyä paikallaan? Jos tunnette lääkäreitä, fysioterapeutteja, osteopaatteja yms., niin kyselkäähän tuosta aiheesta, että kumpi on luontaisempaa ja vähemmän kuluttavaa lantion seudulle.