HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 6 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 1031

Aihe: Garmin Connect

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Joo. Debuggasin vähän connect.garmin.com palvelua... Siinä pitäisi olla nappula metriselle standardille jos ei ole kirjautunut palveluun, ei tule Chromella näkyviin.
    No, ainakin meikäläisen Chrome selaimella (Version 33.0.1750.146 m) tuo yksikön vaihtonappula tulee hyvin näkyville siellä oikeassa ylälaidassa ja yksiköiden vaihdot metric-statute myös toimivat.

Esim. tällä tuolla yllä annetulle harjoituksella asia kokeiltu ja hyvin skulaa:
    http://connect.garmin.com/activity/345450191

Onko kellään tietoa milloin toi sivuston ulkoasupäivitys rantautuu suomalaiselle käyttäjälle"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pay_z Katso viesti
    Onko kellään tietoa milloin toi sivuston ulkoasupäivitys rantautuu suomalaiselle käyttäjälle"
    Tarkoitatko tätä?

Minulla näkyy kaikissa selaimissa metrit ja muut oikein,
    Jos et aja et voi ottaa!

Miulla päivitty moderm sivustoon ku otin vivon käyttöön. Kyll mie vielä sitä vanhaa sivumallia käytän ku siellä on ryhmät mitä ei tossa modermissa näy.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Siirto ei toimi tuosta Connectista G800:seen. Ei vaikka päällään seisoisi. Olis pitänyt jo kaksi tuntia olla tien päällä mutta ei, täällä nysvään #¤%#¤#¤% koneen kanssa. Oon asentanut Communicator pluginia eestaas, yrittänyt Firefoxia, Chromea, IE:ta. Ei. AINA tulee vain "Unable to send course to device".

Onko muilla nyt tänään samoja ongelmia? Viikko sitten kaikki toimi ok, vaikka silloinkin pariin kertaan tuli tuo "ei voi siirtää"

Tämä ongelma alkoi sen jälkeen nyt kun G800 hävitti kaiken datan viikko sitten. Olen asentanut firmiksen uudelleen, olen tehnyt tehdasresetin. Ei auta.

Taisi jäädä nyt B400 ajamatta helvetti sentään kun ei voi lähtee ilman reittitietoa.

TetedeCourse Guest
    Ootko asentanut Garmin Expressin ? Se voi oilla syynä..

Mikä on Garmin Express? En oo asentanut. Olen kokeillut reitin siirtoa jo kolmella eri koneella. Ei vaikutusta. V-Käyrä hakkaa rajoittajalle kun tämmöseen kaatuu nyt hommat tältä päivää näköjään.

Edit: Yritin jopa aloittaa paniikissa reitin piirron wanhalla tavalla millä aikoinaan reitit siirsin eli Bike Route Toasterilla niin se näköjään uusiutunut kokonaan eikä sitäkään nyt tähän hätään osaa käyttää.

Saako Garmin Connectissa tallennettua reittiä manuaalisesti kovalevylle jonka jälkeen sen voisi siirtää fyysisesti itse G800:lle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mikä on Garmin Express? En oo asentanut. Olen kokeillut reitin siirtoa jo kolmella eri koneella. Ei vaikutusta. V-Käyrä hakkaa rajoittajalle kun tämmöseen kaatuu nyt hommat tältä päivää näköjään.

Edit: Yritin jopa aloittaa paniikissa reitin piirron wanhalla tavalla millä aikoinaan reitit siirsin eli Bike Route Toasterilla niin se näköjään uusiutunut kokonaan eikä sitäkään nyt tähän hätään osaa käyttää.
    Saako Garmin Connectissa tallennettua reittiä manuaalisesti kovalevylle jonka jälkeen sen voisi siirtää fyysisesti itse G800:lle?
    Kun Garmin julkaisi uudet sivut niin samalla latausvälineeksi tuli Garmin express. Se on ohjelma, joka ladataan tietokoneella ja se sitten keskustelee Garmin Connectin kanssa.

Sillä ei kyllä mielestäni pitäisi olla tekemistä Connectista laitteeseen ladatessa, mutta toisinpäin on. Connect on nyt jaettu moderniin ja classic-osioon ja kyllä ainakin toistaiseksi reitit ladataan tuolta classicin puolelta.
    hannupulkkinen muokkasi tätä : 05.04.2014 at 16.18
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Kun Garmin julkaisi uudet sivut niin samalla latausvälineeksi tuli Garmin express. Se on ohjelma, joka ladataan tietokoneella ja se sitten keskustelee Garmin Connectin kanssa.
    No kokeilen asentaa sen... Vielä olis pari tuntia aikaa saada tää paska toimimaan ennenkuin täytyy nostaa kädet pystyyn ja vaihtaa B400 viinin juomiseen.

Joo, ei auta tuo Expreskään. Löytää G800:sen aivan hienosti. Niinkuin Communicator Pluginikin. Mutta Connectissa sitten "Send to device" kohdan jälkeen "Processing data to write" varmaan 5 minuuttia aina ja sen jälkeen pamahtaa "Unable to send data to device".

Toiminut tosiaan tähän asti mainiosti. Ei enää ampumallakaan.

Muita vinkkejä millä saisi reitin koneelle? Mitä myöhemmäksi lähtö menisi, sen enemmän joutuu ajaa aamuyön vesi/räntäsateessa

Edit: Tein testilenkin kävelemällä terassia ympäri minuutin ajan. Se "treeni" kyllä siirtyi Connectiin vallan mainiosti. Eli siirto toimii niin päin. Mutta Connectista ei siirry mikään G800:Seen päin.

Siirsin testimielessä pari vanhaa treeniä takaisin laitteelle. Sekin perkeleen perkele toimi loistavasti. "Send to device" kun painoi niin samantien pamahti "Course send to device".

Eli ainut mikä EI TOIMI on omien ajamattomien reittien siirto G800:lle.

Fuking great!

Edit: Sain jonkun wanhan 104km piirtämäni reitin siirrettyä koneelle. OMG.

Kokeilen seuraavaksi tehdä 4 x 100km siivua ja siirtää ne yksitellen... Jos joku bugi tuossa ettei siirrä isoja ajoja mutta lyhyitä vain?

Edit2: YES!! 106km siivu eli 1/4 meni "Course succesfully send to device". Eli tuossa paskassa on nyt bugi, ei siirrä pitkiä lenkkejä kerralla!
    VesaP muokkasi tätä : 05.04.2014 at 16.52

Noniin, nyt on neljä reilun satasen siivua siirretty Garminiin. Alkas pakkaamaan...

Jos yhtään lohduttaa, niin aamuyöstä ei pitäisi sataa. Kts. Yrno.
    Rule #1: Obey The Rules

Saako connectin kartan "perusasetuksia" tallennettua jotenkin? Itseäni häiritsee se, että kun tarkastelen tehtyä harjoitusta ja katson karttaa niin kartan valinnoissa on aina päällä "bicycle" lisävalinta, mikä muuttaa kartan näkymää hieman. Sama ilmenee myös reittien suunnittelun puolella. Saako jostain siis tallennettua "perusasetukset" siten ettei valinta olisi oletuksella aina päällä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Noniin, nyt on neljä reilun satasen siivua siirretty Garminiin. Alkas pakkaamaan...
    VesaP, miksi taistella Garmin Connect'in kanssa, kun on mahdollista käyttää parempia reittisuunnitteluohjelmia?

Joskus käytin http://bikeroutetoaster.com/:ia, kuten näköjään sinäkin. Sen ulkoasu on nyt tosiaan muuttunut täysin, tuskin on mitään jätetty vanhasta jäljelle. Aika hyvä kikka karkoittaa vanhat käyttäjät muiden ohjelmien pariin.

Viime aikoina olen luonut reittini http://ridewithgps.com/:lla. Se on ainakin koodaajiensa mukaan nimen omaan suunniteltu Garmin-laitteille. Voin suosittella opiskelemaan tuon käyttöä.

Ja aivan varmasti joku muu suosittelee jotakin muuta reittisuunnitteluohjelmaa!

Tarkoitatko tätä?

Minulla näkyy kaikissa selaimissa metrit ja muut oikein,
    Joo siis mulla ei toimi tai oo päivittyny moderniin ulkoasuun. Enkä löydä myöskään mitään näppäintä mistä sen voisi kytkeä on/off..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pay_z Katso viesti
    Joo siis mulla ei toimi tai oo päivittyny moderniin ulkoasuun. Enkä löydä myöskään mitään näppäintä mistä sen voisi kytkeä on/off..
    Oletko sinä ladannut tuon Garmin Expressin? Garmin Connectista on siis sekä moderni, että classinen versio. Modernista pääsee classiciin omasta profiilista klikkaamalla linkkiä Switch to Classic Temporarily ja classicista klikkaamalla etusivulla yläällä olevaa linkkiä
    Switch to modern. Millainen laite Sinulla on?
    Jos et aja et voi ottaa!

TetedeCourse Guest
    Garmin Express ei vielä tue kaikkia Garminin laitteita (VivoFitiä kylläkin). Pitää vaan odottaa kärsivällisesti, että päivittävät tuon toimimaan kaikilla laitteilla. Jostain
    luin, että huhtikuun loppuun mennessä pitäisi toimia kaikilla - saapa nähdä.

Joo, Express on ladattu ja toimii. Mun laitteet on 910XT ja Edge 800. Eli oisko sitten noista kiinni..
    Täytyy vaan kiltisti odotella..

Oletko sinä ladannut tuon Garmin Expressin? Garmin Connectista on siis sekä moderni, että classinen versio. Modernista pääsee classiciin omasta profiilista klikkaamalla linkkiä Switch to Classic Temporarily ja classicista klikkaamalla etusivulla yläällä olevaa linkkiä
    Switch to modern. Millainen laite Sinulla on?
    Mä en kyllä löydä tuota "Switch" -nappulaa, millään selaimella. Meneeköhän nämä päivitykset jotenkin käyttäjäkohtaisesti?
    Niin näin alamäessä, ylämäessä ei ollenkaan

Mullakaan ei oikein löydy tuota modernia versiota.

Mutta pitäisikö modernin version sivu olla tämä?
    http://connect.garmin.com/modern/#
    Mulla se vaan herjaa että page not found.

Käytössä mac ja safari selain.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani73 Katso viesti
    Mullakaan ei oikein löydy tuota modernia versiota.
    Mutta pitäisikö modernin version sivu olla tämä?
    http://connect.garmin.com/modern/#
    Mulla se vaan herjaa että page not found.
    Käytössä mac ja safari selain.
    Tuo linkki on ihan oikea mutta olen ymmärtänyt Garminin foorumilta, että se uusi "moderni" käyttöliittymä tulee pikku hiljaa jaettavaksi eri laitteiden käyttäjille. Toistaiseksi uuden käyttöliittymän Garmin Connectiin saavat kai vain Vivofit laitteen rekisteröineet.

Kun oma laitteesi tulee tuon uuden käyttöliittymän piiriin pitäisi GC:n etusivulla näkyä kehoite “Switch to Modern”. Lisäksi selaimen on oltava tuore ja sen yhteyteen käsittääkseni myös Garmin Express asennettuna.

Kannattaa seurata Garminin foorumista osiosta "Garmin Connect" missä tuon uuden käyttöliittymän kanssa kulloinkin mennään.

^Juurikin näin, modern sivusto tulee jaettavaksi pikku hiljaa muille. Itselläni on tuo vivo niin aukes modern versio. Ei ihan se mitä odotin, joitakin juttuja saisivat lisätä mitä tuolla vanhassa on. Tiedän kyllä, kehitystyö kesken, mutta kuitenkin.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti magnuken Katso viesti
    Tuo linkki on ihan oikea mutta olen ymmärtänyt Garminin foorumilta, että se uusi "moderni" käyttöliittymä tulee pikku hiljaa jaettavaksi eri laitteiden käyttäjille. Toistaiseksi uuden käyttöliittymän Garmin Connectiin saavat kai vain Vivofit laitteen rekisteröineet.

Kun oma laitteesi tulee tuon uuden käyttöliittymän piiriin pitäisi GC:n etusivulla näkyä kehoite “Switch to Modern”. Lisäksi selaimen on oltava tuore ja sen yhteyteen käsittääkseni myös Garmin Express asennettuna.

Kannattaa seurata Garminin foorumista osiosta "Garmin Connect" missä tuon uuden käyttöliittymän kanssa kulloinkin mennään.
    Tänx, tämä selvensi.
    Niin näin alamäessä, ylämäessä ei ollenkaan

Itsellä on Edge 810 ja tänään näyttää tuleen uusi lookki tarjolle!
    http://jarru.net
    http://www.vimeo.com/jarru

Edge500 samoin

Mulla on Edge 810, mutta eipä näytä löytyvän. Olen poistanut sivuhistorian ja cookiet ym, mutta ei auta.

Vivofitin myötä tuo tuli joku aika sitten, tuo 'moderni' versio siis.

Edge 800 mulla ja vanhaa lookkia pukkaa muutta eiköhän se tosiaan jossain vaiheessa muutu.
    Grugi muokkasi tätä : 11.04.2014 at 10.23
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

Mulle on ihan sama onko uutta pakettia vanhan (skeidan?) päällä vai ei. Odottaisin uusia toimintoja kuten lepoaika kalkulaattoria tai overall-kehtyskäyriä etc.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •