GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 98 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48 88 96 97 98 99 100 108 148 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.911 - 2.940 / 4670

Aihe: Bike-discount

  1. #2911
    Heh, itelle tuli tänää tämmöstä palvelua bike-discount.de



    Tunen pullo ja hiilarinen pulloteline, kiitos!

  2. #2912
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    P.P.S. Pääsit juuri estolistalleni, sillä ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa suunsoittoasi näin positiiviseen harrastukseen liittyen.
    Et taida tajuta minkälaisella konseptilla ko. firma saa painettua hinnat alas ja kuinka hyvin kauppa kaikkien muiden asiakkaiden kanssa sujuu. Ehkä ja juu, joo just niin.

  3. #2913
    IncBuff Guest
    Niin se on osa sitä saksalaista äärimmäisyyksiin vietyä tehokkuutta että linjan välistä ei enää nykitä ja jolla pystytään tarjoamaan euroopan halvimmat pyörän osat. Jos ei passaa niin voi ostaa osansa muualta. Itselleni passaa oikein hyvin.

  4. #2914
    Pyöräpummi Guest
    Bike-Discountista on tullut tilattua kymmeniä kertoja niin kauan kuin tämä säiekin on ollut olemassa.
    Poikkeuksetta he ovat toimittaneet juuri sitä tavaraa kuin olen tilannutkin.
    Taisi olla kerran Ultegra-ketjut Dura-Ace:n tilalla, mutta kun sitä en heti huomannut niin meni omaan piikkiin.
    Siellä ihan oikeasti tarkastetaan että meneekö asiakkaalle oikeat tavarat.
    Selkeästi huomaa että firmassa tapahtuu jatkuvaa kehitystä niin kuin pitääkin.
    Bike-Discount.de on hinnaltaan ja palvelutasoltaan yksi kaikkein parhaimpia nettibutiikkeja!
    Ensimmäisenä aina tutkin heidän tarjouksensa.

    Se, että jo kerran tilattuja tavaroita voisi päästä muuttamaan on mahdoton yhtälö. Paitsi siinä tapauksessa että niitä ei voida kohtuullisessa ajassa toimittaa.
    Kuitenkin jo tilattaessa nähdään varastotilanne ja jättää ne tilaamatta joita ei ole suoraan saatavilla.

  5. #2915
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Se, että jo kerran tilattuja tavaroita voisi päästä muuttamaan on mahdoton yhtälö. Paitsi siinä tapauksessa että niitä ei voida kohtuullisessa ajassa toimittaa.
    Mahdoton millä tavoin? Tälle putiikille ilmeisesti mahdotonta, mutta muutenhan se on ihan perusjuttuja nettiostamisessa. Parhaimmissa järjestelmissä pystyy muuttamaan tilausta ennen käsittelyä ihan itse netistä ja miksi ei pystyisikään. Kyseessähän on vain tietojärjestelmän tuoma rajoite siinä vaiheessa, kun kukaan ei ole kerännyt tavaraa vielä yhtään mihinkään. Samoin se säästää kaupan kustannuksissa vähentyneinä asiakaspalautuksina: postitus, palautusten käsittely, laskutus. Tässä tapauksessa se maksoi menetettynä myyntinä. Eikä vielä edes puhuta siitä, että miten tällainen vaikuttaa ostokokemukseen yms. vaikeammin rahassa mitattavaan.

    Kuitenkin jo tilattaessa nähdään varastotilanne ja jättää ne tilaamatta joita ei ole suoraan saatavilla.
    Ei tuo ole ollenkaan optimaalinen tapa tehdä kauppaa. Ihmiset jättävät ostamatta sen pelossa, että koko tilaus viivästyy, jos jotain ei tulekaan järkevässä ajassa ja niitä ei voi sitten edes tiputtaa tilauksesta enää pois. Niinhän minäkin tein. En ottanut tavaraa, koska sitä ei löytynyt varastosta, eikä ollut mitään tietoa siitä, milloin on tulossa ("not available" ei herätä luottamusta, että pian tai edes ollenkaan). Sitä kuitenkin tuli jo seuraavana päivänä. Viikko olisi ollut aikaa lisätä tuotteet tilaukseeni, joka siis käsiteltiin vasta nyt. On todella kumma juttu, jos ihmisten mielestä tuo on optimaalisesti toimiva järjestelmä.

    Ei tämä kummoinen juttu sinällään ole, mutta vara olisi parantaa. Pitkä miinus tulee tuosta, että ei vastata sähköpostiin. Annetaan ihan tikettikin numerolla, mutta ei vastata (ainakaan viikkoon, jonka jälkeen on auttamatta myöhäistä). Se on tyylitöntä antaen piittaamattoman tai huolimattoman kuvan. Hyvä, ystävällinen sähköposti olisi voinut saada minut tekemään uuden tilauksen näistä puuttumaan jääneistä tavaroista tuolta, mutta nyt laitan kilpailijalta ihan vain siksi, että ei tee mieli palkita jäykkää ja asiakasta huomioimatonta järjestelmää. Kun tässä tapauksessa on ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja muitakin, niin miksi ei. Ja tämähän on lopulta vain se ratkaiseva mittari: mitä asiakas tekee. Minun tapauksessani B-d ei onnistunut niin hyvin kuin olisi voinut pelkästään siksi, että heidän tietojärjestelmänsä ei ole riittävän joustava.
    orc biker muokkasi tätä : 24.03.2014 at 22.37

  6. #2916
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Crc on ainakin toinen putiikki missä tilauksia ei voi muuttaa, vain perua. Itse olen ratkaissut muuttamisen perumalla ensimmäisen tilauksen ja näpyttelemällä uuden tilauksen muutettuna.

    Todennäköisesti nämä isot nettikauppojen varastot ovat logistiikka keskuksissa joten tilaus siirtyy yhdestä järjestelmästä toiseen eikä sen muokkailu ole mahdollista.

    Siihen ettei sähköpostiin vastata ei sitten enää hyviä selityksiä olekaan. Tosin enemmän minulla on ollut ongelmia suomalaisten kivijalka kauppojen kanssa...

    Enemmän mua ärsyttää dhl:n seuranta. Ainakaan minä en saa näkyviin seurantaa annetun linkin ja koodin perusteella. Tosin vika tuntuu olevan dhl:n sivuissa eikä Bikediscountissa. Sama ongelma kun on muidenkin sakemanni nettikauppojen kanssa.

  7. #2917
    Pyöräpummi Guest
    Teoriassa jo lukkoon lyödyn tilauksen muuttaminen on mahdollista, mutta asiakas ei ole valmis maksamaan sähläyksestä aiheutuvia kustannuksia. Mahdollisesti jo valmiiksi pakattu lähetys avataan ja laitetaan uusi tavara sisällä ja joku tavara viedään takaisin varastoon. Sitten vielä joku tarkastaa sen uudestaan.
    Vaikka se ei olisi ehtinytkään vielä tähän vaiheeseen niin silti kustannuksia tulee lisää. Jo esimerkiksi siitä että jo veloitetusta maksusta pitää tehdä korjaus.

    Tästä huolimatta on hämärä muistikuva, että mahdollisesti Amazonilla voi peruuttaa tilauksesta osia tai kokonaan.

    @orc-biker voit kokeilla seuraavan kerran vaikka Amazon.de:tä!
    Siellä taas on omat jekkunsa kuten se että tuotteet eivät välttämättä tule Amazonilta itseltään.
    Minä kuitenkin tilaan edelleenkin BD:stä!

  8. #2918
    Jopas on olemattomasta asiasta monta riviä itkua. Tänne kirjoittelun sijasta kun olisit hetken käyttänyt aikaa kaupan sivujen lukemiseen niin olisi saattanut valjeta tilauksen muuttamisen salaisuus. Ei tarvitse soittaa, ei tarvitse kirjoittaa sähköpostia eikä kirjoitella fillarifoorumille . Joskus kauan sitten moista muistaakseni käytin ja homma hoitui, miksei hoituis nyt?

    S.P. Kielioppivirheistä kommentointi ei kiinnosta

    S.P.S. Enkä laita linkkiä sivulle missä valaistaan tilauksen muuttamisen salaisuus, etsi itse !

    Laita uusi tilaus, joka sisältää haluamasi tuotteet ja kommentit kenttään laita peruttavan tilauksen tiedot.

  9. #2919
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti telliv Katso viesti
    Jopas on olemattomasta asiasta monta riviä itkua.
    Kirjoitin pienen moitteen, että tuossa olisi parantamisen varaa, jonka jälkeen tänne tuli vittuilevia foorumilaisia kertomaan, että asiakas on aina väärässä, että kuulemma toimii täydellisesti tuo heidän systeeminsä. Eräältä estolistalle laittamaltani sitä toki osasi odottaakin, koska hänellä on ennenkin ollut tarvetta negatiivisiin purkauksiin tuntemattomasta syystä. Mutta tästä on sitten lähtöisin monta riviä tekstiä.

    S.P. Kielioppivirheistä kommentointi ei kiinnosta
    Eikö edes vastauksena "opettele lukemaan" -tyyliseen kommentointiin?

    Laita uusi tilaus, joka sisältää haluamasi tuotteet ja kommentit kenttään laita peruttavan tilauksen tiedot.
    En todellakaan laita melkoisen ison katevarauksen vuoksi. Ei huvita odotella, että milloinhan se "tupla" sieltä häviää. Enkä laita siksikään, että kyse on tavarasta, jota on rajallinen määrä ja joka näyttää tekevän hyvin kauppansa.

    On kumma, että pieni moite tuo älyttömästi vittuilua. Ihme porukkaa. Aion itsekin tilata vielä tulevaisuudessa tuolta tavaraa, mutta sanopa yksikin poikkipuolinen sana nykypäivän mittapuulla jäykästä toiminnasta, niin hirveä älinä päällä.

  10. #2920
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Teoriassa jo lukkoon lyödyn tilauksen muuttaminen on mahdollista, mutta asiakas ei ole valmis maksamaan sähläyksestä aiheutuvia kustannuksia. Mahdollisesti jo valmiiksi pakattu lähetys avataan ja laitetaan uusi tavara sisällä ja joku tavara viedään takaisin varastoon.
    Ensinnäkin "not available", eikä esim. "2-5 days" tai "coming soon" -arvio on kaupan sähläystä. Toisekseen asiakas oli valmis maksamaan, koska hän olisi lisännyt tilaukseensa ihan vaivan arvoisella summalla tavaraa. Kolmanneksi tilausta ei oltu käsitelty. Ei niitä tilauksia pinota johonkin nurkkaan odottamaan sitä puuttuvaa 1-2 viikon päästä tulevaa viimeistä tuotetta.

    Jo esimerkiksi siitä että jo veloitetusta maksusta pitää tehdä korjaus.
    On melkoista, jos ei ole varaa edes laskuttaa asiakkailta lisää.

    Minä kuitenkin tilaan edelleenkin BD:stä!
    Niin minäkin, mutta en nyt näitä puuttuvia tavaroita. Mikä tässä on niin älyttömän suuri ongelma? Minulla oli ihan normaali kohtuullinen pyyntö, tarjouduin ostamaan enemmän, ja tämän lähtökohtakin oli kaupan antamassa hyvin harhaanjohtavassa varastosaldossa (ei saatavilla, eikä esim. tulossa) ja minusta tämä ei ollut siten mikään mallikelpoinen suoritus kaupalta. Mutta johan osuin hermoon tällä palstalla.

  11. #2921
    Liittynyt
    02/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    84
    Itse laitoin tilauksen sisään ja varmistelin tietysti sitä ennen, että kaikkea on varastossa.
    5pv päästä kävin ihmettelemässä, joko on laitettu matkaan. Yli puolet tilatuista kamoista "not available"...
    Aspaan s-postia, voivatko laittaa matkaan ne kamat, mitä nyt on ja loput myöhemmin. Ei vastausta. Parin päivän jälkeen pyyntö perua tilaus, koska kamat edelleen "not available".
    Tsekkasin tilauksen statuksen ennen tätä, oli vielä "bearbeitung". Parin tunnin päästä tulee Aspasta viesti, että ei voi perua, kun on laitettu jo matkaan. Tämä tilauksen statuksen muutos siis peruutuspyynnön jälkeen. Reilua toimintaa. No mikäpä siinä sitten, tuleepahan joskus, tosin ei infoa, mitä tulee Seurantakoodilla ei saa mitään infoa, joten lienee vielä siellä varaston lattialla koko paketti. 20+ tilausta ja tämä taisi olla sitten se viimeinen, vedätyksen makua. Jatkoviesteihin aspaan ei minkäänlaista vastausta...

  12. #2922
    zipo Guest
    15.3 Tilasin kaverille roippeita ja saldot vihreällä mutta mitään kuulunut ja 3kpl 5:stä tavarasta muuttunut punaiseksi.
    Eilen peruin tilauksen.Paketti oli kuulemma lähtenyt matkaan,eli ei voi perua.Eikä saa seurantakoodia,.Ennen tämä putiikki toimi hyvin ,nyt tökkii "uudistusten" myötä.
    Saa nähdä miten käy ...tietysti tulee vajaa paketti tms saissea.Ei voimansiirtoa voi uusia jos kaikki roinat ole mukana.

  13. #2923
    Liittynyt
    06/2010
    Viestit
    266
    7 työpäivää tilauksesta ja paketti kotona. Seurantakoodi ei toiminut, oli koko ajan ennakkorekisteröityneenä.

    Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

  14. #2924
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Tilasin eilen illalla pari CC:n rengasta ja tänään iltapäivällä tuli vahvistus ja pdf sähköpostiin. Seuranta ei tunnu pelaavan mutta eiköhän ne nakit sieltä alkuviikosta saavu.

  15. #2925
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Tänään sain paketin ovelle. Pyörä vain puuttui. Missä lie. Ei tuo pakettiseuranta näytä muuta kuin, että lähetykselle on luotu elektroninen jälki. Ilmeisesti sitä pyörää tässä kahdessa osassa tulevassa toimituksessa sitten ainoastaan seurataan, mutta aika pitkään näyttää menevän siinäkin, että päätyy edes kuriirille (laskien tuosta saamastani toimitusilmoituksesta). No, kunhan tulee sitten joskus kunnossa olevana, niin ihan hyvä.

  16. #2926
    Äsken soittivat kuljetusfirmasta ja kyselivät, että koska voisivat tuoda paketin, kuulemma kello 20:aan asti onnistuu. 25 päivää tilauksesta meni, mutta onneksi ei tässä niin kauhea kiire ole ollutkaan. Toivottavasti on fillari ja kaikki osat mukana.

  17. #2927
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsaarinen Katso viesti
    Äsken soittivat kuljetusfirmasta ja kyselivät, että koska voisivat tuoda paketin, kuulemma kello 20:aan asti onnistuu. 25 päivää tilauksesta meni, mutta onneksi ei tässä niin kauhea kiire ole ollutkaan. Toivottavasti on fillari ja kaikki osat mukana.
    Niin, sinä tilasit pyörän ja siinä meni tuon verran? Oliko varastossa tilatessasi?

    Tuossa saamassani toimitusilmoituksessa sanotaan, että 2-3 päivää menee sähköpostista, että lähettävät. Että pyörä on "in the final assembly". Tuosta tuli mieleeni, että mitähän se pyörän varastossa oleminen sitten oikeastaan edes tarkoittaa? Kun menee 2-3 viikkoa saada pyörä lähtemään ja puhutaan viimeisestä kasauksesta, niin jotenkin on hieman hankala hahmottaa noita "in stock" ja "in the pipeline" -statuksien eroja.

    En tilannut yhtään liian myöhään, kun nyt on kyseisestä mallista jokainen koko "not available". Tosin mitähän sekin tarkoittaa verrattuna siihen, että toisaalta yksi koko on kokonaan poistettu listalta. Että onko "ei saatavilla" kenties jotain "tulossa, mutta ei vielä putkistossa"?

    (En tiedä, löytyykö sivustolta sananselityksiä. Odottelen tässä erästä ihmistä, niin tässä on aikaa pohdiskella näitä omaksi ilokseen.)

  18. #2928
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Niin, sinä tilasit pyörän ja siinä meni tuon verran? Oliko varastossa tilatessasi?

    Tuossa saamassani toimitusilmoituksessa sanotaan, että 2-3 päivää menee sähköpostista, että lähettävät. Että pyörä on "in the final assembly". Tuosta tuli mieleeni, että mitähän se pyörän varastossa oleminen sitten oikeastaan edes tarkoittaa? Kun menee 2-3 viikkoa saada pyörä lähtemään ja puhutaan viimeisestä kasauksesta, niin jotenkin on hieman hankala hahmottaa noita "in stock" ja "in the pipeline" -statuksien eroja.

    En tilannut yhtään liian myöhään, kun nyt on kyseisestä mallista jokainen koko "not available". Tosin mitähän sekin tarkoittaa verrattuna siihen, että toisaalta yksi koko on kokonaan poistettu listalta. Että onko "ei saatavilla" kenties jotain "tulossa, mutta ei vielä putkistossa"?
    Kyllä, tilasin pyörän, lukkopolkimet ja kengät ynnä muuta sälää. Pyörä oli varastossa ainakin sivuston mukaan, samoin kaikki muut osat. 9 päivän kuluttua tilauksesta tuli tieto, että pyörä on "in the final assembly" ja lähetetään parin päivän kuluttua, neljä päivää myöhemmin seurannan mukaan oli lähtenyt maasta ja 12 päivää tästä, eli tänään, on paketti sitten saapumassa kotiovelle. Kunhan paketissa on kaikki tavarat ja se on kunnossa, niin loppu hyvin, kaikki hyvin

  19. #2929
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsaarinen Katso viesti
    Kyllä, tilasin pyörän, lukkopolkimet ja kengät ynnä muuta sälää. Pyörä oli varastossa ainakin sivuston mukaan, samoin kaikki muut osat. 9 päivän kuluttua tilauksesta tuli tieto, että pyörä on "in the final assembly" ja lähetetään parin päivän kuluttua, neljä päivää myöhemmin seurannan mukaan oli lähtenyt maasta ja 12 päivää tästä, eli tänään, on paketti sitten saapumassa kotiovelle. Kunhan paketissa on kaikki tavarat ja se on kunnossa, niin loppu hyvin, kaikki hyvin
    Minulle sälä tuli tänään ilman mitään ilmoitusta keneltäkään. Huomasin vain ikkunasta, että DPD:n auto on pihassa. Oli aika reikäinen laatikko. Ihme, että pienemmät esineet eivät putoilleet kyydistä, kun kulmassakin oli usean sentin reikä. Odotin, että olisi tullut yhtenä lähetyksenä parina pakettina, kun kesti pari viikkoa näissä tavaroissakin. Mutta joo, kunhan nyt saisi sen pyörän vielä ehjänä (en ottanut Radonin pahvilaatikkoa, kun "not available"), niin hyvä olisi. Vähän vielä jännittää, että tuleehan varmasti se pyörä minulle, ettei ole tullut mitään laskuvirhettä varastossa, kun hilkulle meni riittämisen suhteen. Liekö muuallakin Euroopassa aikainen kevät, niin pyörät tekevät kauppansa.

    Hei, sain juuri sähköpostia. Sorry, ei voi lisätä tilaukseen ja tilauskin on jo toimitettu. Joo-o... Mutta pisteet vastaamisesta kuitenkin, vaikka sopivasti tulikin vasta, kun tilaus on oikeasti jo lähetetty ja vastaanotettu (paitsi pyörä, joka ei ole vielä lähtenyt).

  20. #2930
    No eipä tullutkaan pyörää. Osat ja kuitti koko tilauksesta tuli, mutta pyörää ei näkynyt. Laitoin postia, katsotaan mitä vastaavat.

  21. #2931
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Kyllähän nuo myös puhelimeen vastaavat ja ihan hyvää englantia vääntävät. Rohkeasti vaan puhelin käteen ja soittamaan jos on asialla kiire.
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  22. #2932
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    ^Puhelimella on tosiaan ongelmatilanteet houtuneet parhaiten, jopa niin, että osasin sössöttää niin nopeasti ettei ehtinyt koneella näpyttelemään tarpeeksi nopeasti.

    Tänään iltapäivällä laitoin tilauksen ja paketti onkin normaaliin taapaan matkalla, mutta seuranta ei toimi eikä niin väliksikään. Ennen DPD oli se maksullinen vaihtoehto, mutta nyt ilmainen vai onko sittenkin Hermeksen kyydissä.

  23. #2933
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Новосибирск
    Viestit
    520
    Tasan 14 vuorokautta kesti tulla paketin kotiin. Seuranta ei toiminut missään vaiheessa prosessia.

  24. #2934
    Tilasin pyörän ja sekalaista tavaraa. Pyörä tuli, muista tavaroista ei ole kuulunut mitään. Olen nyt viikon aikana laittanut maileja ja sivujen yhteydenottolomakkeelta terveisiä neljä kertaa, mitään vastausta ei kuulu.

  25. #2935
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Jokunen tunti sitten rekisteröityi pyörä kuriirille. Tilauksesta on kaksi viikkoa. Ei paha, jos nyt vaikka viikossa tulee. Kuitenkin alkaa olla sesonki päällä. Olisi vain ehjä ja oikein koottu ja toivottavasti jopa säädetty, niin saisi heti alle, eikä tarvitsisi tuskailla minkään kanssa. Tuo sähköpostissa annettu seurantalinkki ei toiminut kuin kerran. Aika outoa. Mutta numeron itse syöttämällä DHL:n seurantaan lähetyksen sai näkyviin.

  26. #2936
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3.013
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti askomiko Katso viesti
    Tilasin pyörän ja sekalaista tavaraa. Pyörä tuli, muista tavaroista ei ole kuulunut mitään. Olen nyt viikon aikana laittanut maileja ja sivujen yhteydenottolomakkeelta terveisiä neljä kertaa, mitään vastausta ei kuulu.
    Taitaa olla kova ruuhka. Mutta etköhän sinä vastauksen saa, kun minäkin sain vielä yli viikon päästä.

  27. #2937
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    100
    Eilen tuli lähipostiin maanantai-iltana tilattu pienehkö paketti, mukana kaikki mitä pitikin.

    Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

  28. #2938
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Jokunen tunti sitten rekisteröityi pyörä kuriirille. Tilauksesta on kaksi viikkoa. Ei paha, jos nyt vaikka viikossa tulee. Kuitenkin alkaa olla sesonki päällä. Olisi vain ehjä ja oikein koottu ja toivottavasti jopa säädetty, niin saisi heti alle, eikä tarvitsisi tuskailla minkään kanssa. Tuo sähköpostissa annettu seurantalinkki ei toiminut kuin kerran. Aika outoa. Mutta numeron itse syöttämällä DHL:n seurantaan lähetyksen sai näkyviin.
    Eikös siinä tilausvahvistuksessa sanotakin että kokonaisen pyörän toimittaminen kestää tuon 10-14 päivää?

    Itse tilasin torstaina ja paketti näyttää olevan Tanskassa.

  29. #2939
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    25
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti janip Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia bikediscount.com?
    juu, useita tilauksia, osia lähinnä. Aina tullut juuri sitä mitä tilattu. Toimitus nopeaa. Selkeät pakkauslistat jne.. Mulla ei pahaa sanaa

  30. #2940
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Nakkila
    Viestit
    460
    Mulla otti tasan kuukauden tilauksesta, että pyörä tuli.
    Tilattu siis 28.2 ja eilen saapui.
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •