Ettan # missäs päin on noin sulaa pörrätä.?Hieno pöörä
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Ettan # missäs päin on noin sulaa pörrätä.?Hieno pöörä
Kiitos! Osassa Lohjaa. Välillä polut umpijäässä...
En oo kyl nyt myymäs valitettavasti...![]()
Vaimon uus 9:ZERO:7.
![]()
*iso peukku*
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Jeesus varjele!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
savierkin rouva on saanut asiallisen näköisen paksuttimen, onnea rouvalle.
Tällainen tuli hankittua
![]()
Viemäriputkea kikkakallioiden kupeessa.
![]()
Toi on hiano toi sun uus pöörä
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
komeaa on !
Pah voisi esitellä hieman enemmänkin. Hieno!
There can be only one.
Kun ristisiittää vassoguun ja fätbäkin geometrioiden parhaat puolet ynnä lisää siihen pari kustomijuttua, saa tommosen.
Noin 15h ajotunnin perusteella juurikin se mitä halusin.
@tankikuski - tarttis viittiä kuvata joskus useempikin ruutu - pohjana tuossa härvelissä on reebin donkadonk 170mm perällä, keula-
kulmaa on kiristetty 0.5astetta, lyhennetty chainstaytä snadisti (bud mahtuu taakse hyvin 70mm uma-kehällä) ja ympätty iscg-05 mountit.
Dropit, keskiömuhvi ja 44mm kaulaputki paragonia. Keula tuossa vielä fätbäkin vanhempi karbooni.
Jahka jaksan säätää, vaihtuu (ainakin kokeeksi) keula tuoreempaan fätbäkiin, keskiö+kammet erimerkkisiiin ja taakke reiäillisen tilalle ehjempi Nate.
Ja laittaa tacobäshi paikalleen. Siks vielä ylimääräsentit kaulaputkessa. Välitys vielä 32x19, häätyy laittaa taakse 18t.
PaH muokkasi tätä : 05.03.2014 at 20.52
Niin on tosi hienoja!
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Säväyttävä kaljamankeli. Kelpaisi.
Memento mori
Varsin hieno on PaH:n uusi. Niin kuin ne vanhatkin.
En tiedä onko tuo nyt pyhäinhäväistys, mutta tykkään hissitolpasta ja kun tuolla Läskilläkin tulee mäet laskettua aika railakkaasti, niin saapa satulan pois tieltä..
![]()
^ tota kuvaa kun katsoo niin juolahti mieleen että kuka ekana maalauttaa fatbiken rungon 70-luvun sinapinkeltaisella värillä ja teippaa VALMET tarrat runkoon![]()
Minä. Paitsi etten tota hiilarirunkoa viitti. Ettanillahan taisi olla jo Deutz Fahr ennenkö möi pois.
There can be only one.
plastilak, lähtee vetämällä pois jos/kun kyllästyy, eikä vaurioita pohjaa..![]()
Kellä se vihriä alunollaseiska oli, mulla on huono muisto.
There can be only one.
Köh, pitäisköhä joskus pestä toi omanäyttää niin likaiselta vrt. tohon Ettanin ketuaiseen
![]()
Olihan noita valametteja nelivetojakin jo tuolloin. Eihän tuo tarvitse kuin Loun taakse ja Black Floydin eteen jos tuupparivaikutelmaa halutaan.
There can be only one.
Kirjanmerkit