Onko huomenna (su) halukkaita klv lenkkeilijöitä? moottoriradan puomilta 14:15?
Onko huomenna (su) halukkaita klv lenkkeilijöitä? moottoriradan puomilta 14:15?
Mahdollisesti cc:llä
edit, minkälaista lenkkiä Villellä oli mielessä?
jartsuli muokkasi tätä : 08.02.2014 at 21.19
"Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan
Kiitoksia korjaus välineistä sekä tarpeista vielä. Pitänee pyörän kuivuttua käydä ketjuläpi ja luultavasti laittaa aamul uusi ketjupaikalle. Turha noita on säästellä tuol kaapissa. Kun eivät nyt tolkuttomia moiset ketjut maksa. Niin siis autolle asti kesti mainiosti, vaikka ranta sprintin otinkin.
Mä voisin koittaa päästä myös. Katsotaan ajoympäristö kelin ja kaluston mukaan.
Maasturilla minä kuitenkin olen liikkeellä
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Olipas kosteahko lenkki tänään. Muuten oli mukavaa ajella ja mitalikahvitkin juotiin sotkun lämmössä
Oikaisin lopuks kotiin ahveniston harjun kautta. Siellä oli muuten hyvä ajaa mutta, nyt oli juuria ja kiviä paljaana lumi peitteestä. Piti olla tarkkana ettei tule lipsahduksia kun olivat joissain kohdissa liukkaita.
Juu hyvä lenkki
Ei ollut yhtään huti varuste loksut pyörään.. tienreunassa lensi sitä itseään.
Pitkästä aikaa päivä ettei yhtään pyöräilijää näkynyt maisemissa.Ehkä olisi ollut viisasta jättää rapa-ajot sikseen... Jos nyt ei tule blunssa niin ei milloinkaan. Valkoisen ankanpyrstön raiskaamalla MTB:llä 77km.
http://www.strava.com/activities/112599739
Ps. Hämeenlinnan "Strava yhteisöön" olisi mukavaa saada lisää porukkaa.
Käytin träkkeriä muutaman vuoden. Segmentit, kuukausittaiset haasteet ja mahdollisuus seurata ammattiurheilijoita Twitterin tapaan olivat syy vaihtaa. Stravan formaatti motivoi harrastamaan enemmän kuin träkker mielestäni. Makuasioita, sanoi mäyrä kun muniaan nuoli.![]()
Käytän molempia. Strava on kyllä hyvä. Segmentit lisäävät kummasti hauskuutta
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Terveiset lontoon fillarimessuilta. Kaikenlaista hienoa (liian kallista) hiilikuitukiituria oli näytillä. Planet äXän myyjä ihmetteli miksi suomalaiset tilaavat heiltä niin paljon pyöriä
Asensin puhelimeen stravan ja kunhan tää flunssa menee ohi niin käyn vähän kokeilemassa. Ajattelin kellottaa samoja maastopätkiä täpärillä, Fattylla ja crossarilla niin näkee vähän niiden eroja.
Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.
Nyt on polut taas hyvässä ajokunnossa. Kävin aulangolla rauhaksiin pyörittelemässä kun flunssa yrittää kovasti iskeä. Mieli ois tehnyt pyöriä pidempäänkin mutta täytyy koittaa ettei sairastu ihan hirveästi.
Mä oon taas toipilaana. Lievä flunssaa käynnissä ja ei mitään asiaa urheilemaan. Aamun lehden hakeminen pistää niistämään muutaman nenäliinan. Olo tuntuu todella tukkoiselta ja kuumeiselta, mutta lopulta sitä kuumetta ei ole. Ei auta kuin odotella taas kerran. Oltiinhan sitä jopa kuusi viikkoa terveenä..
Nyt viikonloppuna olisi ollut mahtava keli ulkoiluttaa uutta maastokalustoa Aulangolla. Kyllä kuumottaisi käydä ajamassa Stravaan muutamat pohjat, jotka JH71 on mennyt ottamaan haltuunsa.
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
Stravan helmikuun haaste on 130km:n lenkki yksillä puheilla. Mä lähdin aamulla kokeilemaan ja noin viiden tunnin rykäisyn se vaati. Märkää oli... http://www.strava.com/activities/113946851
^ tekis todella tiukkaa kesällä optimi olosuhteissa.
Mutta että nyt tämmösessä harmaassa mössökelissä (nastoilla?) HUH HUH
Ei nastoilla. Bontrager XR 1 ja 4bar.
Aulangolle käyty tänään jättämässä varsin epämääräisiä jälkiä. Ei ole fatbike, vaan fat biker!Kuvarastia kävin sieltä hahmottelemassa, mutta ei ainakaan tällä kierroksella leikannut ja samalla vähän kokeilemassa ajoa pitkästä aikaa. Kesäkuntoon 2020.
Flunssa se iski tännekkin tai mikä lie aivan järjetön kurkkukipu. Ei oo kyllä mitään asiaa pyörän päälle vaikka mieli tekisi. Mensi vaan nyt tauti noposaan ohi niin pääsis taas nollasta aloittamaan.
Myydään halvalla hyvä mahatauti/flunssa yhdistelmä.
Lähden kuitenkin ihan kevyesti polkemaan fattylla ja yritän samalla löytää muutaman geokätkön parolan varuskunnan suunnalta.
Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.
Ei tuu pikkuflunssat jne kun selän takana 7 tonnia sekalaista roskaa ja 3,5 tonnia biojätettä
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Hauskaa ajella fattylla kun ihmiset jää tuijottamaan pyörää. Ihan kuin eivät olisi ennen fillaria nähneet.
Kokeilin stravaa ekan kerran ja käyttö vaatii vielä opettelua. Träkkeri taitaa olla kuitenkin mun lenkeille paljon parempi juttu.
Laitoin yhden lyhyen segmentin parolannummelle laavun ohi menevälle polulle. Erittäin hitaasti läskeiltynä tänään joten siitä on hyvä lähteä parantamaan aikoja.
Katselinkin auton ratista että fatbike matkusti parolannummen laavun nurkilla..
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Kukaan tänään matkalla metikköön? Ajattelin lähteä jotain rauhallista seikkailua noin 16-17 välillä ajelemaan. Parisen tuntia varmaan, suunta aulangolle![]()
Kirjanmerkit