Nöösinä tulin kirjoitteleen.. Vanha tunnus hukkunut ja viimeksi kirjotellut 2012 cyclo crossin merkeissä jolla ajettu nyt pari vuotta...miinus talviaika. Nyt kuitenkin haluaisin kuntouttaa itseäni pyöräilyn merkeissä myös talvisin ja cyclolla tämä ei luonnistunut alkuunkaan, vaikka loistava pyörä tuo gir's on ollutkin.
Aluksi kerron että olen teknisesti aivan ääliö enkä osaa katsoa muuta kuin suositteluja ja ulkonäköä. Olen nainen 163cm ja aikomukseni on ajaa pyörällä kouluun ja lenkkipoluilla (pururata) salille tai muuten vain lenkkejä. Asfalttiakin matkalta löytyy.
Huonosti olen vielä kerinnyt tutkimaan eri vaihtoehtoja kun olen niin PYÖRÄllä päästäni näistä eri käyttötarkoituksista ja malleista/osista.
Tätä olen kuitenkin himoinnut: http://www.bike-discount.de/shop/k12...-lady-6-0.html
Ulkonäöltään komea ja sen sain selville että minulle sopivi jäykkä peräinen(?) En aja pienillä metsäpoluilla.
Kellään tuosta mitään sanottavaa, onko mun turha ostaa just naisten malli vai voinko huoletta katsoo myös näitä "miesten"?
Sivulta löytyvän laskurin mukaan 17" olisi pituuteeni nähden sopiva koko. Kuitenkin tuo radonin runko melki 10cm pidempi kuin cyclossani, ihmetyttää vain.
Tarvisenko välttämättä nastarenkaat vai pääseekö noilla nykyisillä eteenpäin kaatumatta hiekoitetulla lumisella tiellä?
Muitakin saa ehdottaa tietenkin! Ja kuka nyt viittiikään jotain vastata niin kiitos jo tuhannesti!
Kirjanmerkit