HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 77 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 67 75 76 77 78 79 87 127 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.281 - 2.310 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #2281
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Eroaako tuo 142+ jotenkin normaalista 12x142mm takanavasta?

    Mulla lukee Stumpjumper FSR Evon takahaarukassa "X-12 142+ 12mm thru-axle". Hommasin siihen Hope Hoopsit Flow EX -kehillä Hopen X-12 taka-adapterin kanssa ja menee heittämällä niiden mukana tulleiden Rovalien tilalle.
    varmaan hoopsit toki meni ,mutta jouduit däätään rajat ainakin. itse tottunut ,että heittää ne kiekot aamulla alle mitkä huvittaa ja niihin ei tarvitse tehdä mitään säätöjä. Vaihtelen aika usein kiekkoa sään mukkan ja ihan huvikseen.


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henkka.k Katso viesti
    142+ kiekon saa asennettua silleen varmaan mihin tahansa runkoon, että laittaa 1mm prikan sinne vapaarattaan ja navanpäätykupin väliin. Tällöin kiekko on 143mm levee, mutta menee silti heittämällä runkoon. Käytännössä tuoksi prikaksi käy esim semmonen samanlainen kuin polkimen ja kammenväliin tuleva prikka.

    Spessu väittää että 142+ takakiekko on 10% jäykempi, koska pinnat on ulompana.
    Siis pitääkö rajat sillon kutinsa vai millä tavalla toi on parempi Jos
    - Fear is a mindkiller -


  2. #2282
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti

    Siis pitääkö rajat sillon kutinsa vai millä tavalla toi on parempi. Jos käy säätämättä mtä epäilen niin kiitos ja
    Eiku todennäköisesti pakka 142+ -kiekossa hinkkaa dropouttia ilman tuota spaceria.

  3. #2283
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Uusiksi kiekoiksi kaavailin light-bicyclen 33mm hookless kehiä, dt compit pinnoiksi, messinki nippelit ja navoiksi joko perusvarmat hopet tai dt 350:set.
    Jos oot kasaamassa kevyitä kiekkoja, niin miksi DT Compit ja messinkinippelit? Nehän on ns. perusperustasoa myös painoltaan. Mieluummin DT Super Compit tai Aerolitet (nää tosin on kalliit) ja alunippelit. Tosin samaa voi jatkaa napoihin asti, eli kevyitä palikoita ei ehkä järkeä laittaa Hopeihin kiinni?

  4. #2284
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Jos oot kasaamassa kevyitä kiekkoja, niin miksi DT Compit ja messinkinippelit? Nehän on ns. perusperustasoa myös painoltaan. Mieluummin DT Super Compit tai Aerolitet (nää tosin on kalliit) ja alunippelit. Tosin samaa voi jatkaa napoihin asti, eli kevyitä palikoita ei ehkä järkeä laittaa Hopeihin kiinni?
    Kokemus osoittaa että alunippeleitä en laita kurapyörään minkä kiekkoja täytyy rihtailla useammin kuin maantiekiekkoja. Alunippelit jämähtää ajan myötä pinnoihin niin hyvin kiinni että vaikeuttaa rihtaamista. Dt compit perus hinta-laatu ratkasu, supercompit ei ole yhtään sen kevyempi ratkaisu. Jos pinnoissa haluaisi keventää niin sitten melkein jotain aeropinnaa. Aeropinnan kanssa voisi harkitakin alunippeleitä kun rihtauksessa on helpompi pitää pinnasta kiinni. Hopet napoina taas melko perusvarma ratkaisu. Hyvä saatavuus ja melko hyvä napa hintaluokassaan. Tuosta jos haluaa parempaa ja kevyempää niin saa sitten latoa rahaa tuplat tiskiin. Mitään älyttömän kevyitä kiekkoja ei ole puheissa ollut rakentaa vaan perus jämäkät ja kestävät kiekot kohtuu painolla.
    Respect is not given, it is taken.

  5. #2285
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    varmaan hoopsit toki meni ,mutta jouduit däätään rajat ainakin. itse tottunut ,että heittää ne kiekot aamulla alle mitkä huvittaa ja niihin ei tarvitse tehdä mitään säätöjä. Vaihtelen aika usein kiekkoa sään mukkan ja ihan huvikseen.
    Hmm.. mulla on myös hieman eri rengastus eri kiekoilla ja oon noita vaihdellut edestakasin. Vaihtajan säätöihin ei ole tarvinnut koskea, mutta jarrua hieman keskittää.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  6. #2286
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Hmm.. mulla on myös hieman eri rengastus eri kiekoilla ja oon noita vaihdellut edestakasin. Vaihtajan säätöihin ei ole tarvinnut koskea, mutta jarrua hieman keskittää.
    Outoa. Minä jos heitän normi 142 hope II evo navalla olevankiekon taakse niin kaikki rajoista lähtien pitää säätää. Olet onnekas mies.
    - Fear is a mindkiller -


  7. #2287
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Jos oot kasaamassa kevyitä kiekkoja, niin miksi DT Compit ja messinkinippelit? Nehän on ns. perusperustasoa myös painoltaan. Mieluummin DT Super Compit tai Aerolitet (nää tosin on kalliit) ja alunippelit. Tosin samaa voi jatkaa napoihin asti, eli kevyitä palikoita ei ehkä järkeä laittaa Hopeihin kiinni?
    En kyllä välttämättä suosittelisi DT:n Super Comppeja: niissä on nimittäin 1.8mm kierre nippeleille, mitä ei voi pitää ainakaan vahvuutena. 64 kpl setti 264mm Super Comppeja painaa lisäksi enemmän kuin vastaava setti Sapim D-lighteja (joissa on 2mm kierre nippeleille). Tosin vain 6g enemmän...

    Tein itse uudet kiekot vanhoille navoille Sapimin D-Lighteillä, messinkinippeleillä ja FlowEX-kehillä, hyvältä perussetiltä vaikuttaa.


    - Tomi

  8. #2288
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Nuo kiekot painavat hiukan päälle 1700g. En ole aivan tarkkaan punninnut. Arch ex kehät, dt champion pinnat, alu nippelit, edessä notubes 3.30 napa ja takana xtr napa. Osti nuo siis rungon mukana. Itse en ihan noilla spekseillä olisi kasannut jos olisi saanut päättää. Olisin laittanut ainakin messinki nippelit ja dt compit pinnoiksi.

    Uusiksi kiekoiksi kaavailin light-bicyclen 33mm hookless kehiä, dt compit pinnoiksi, messinki nippelit ja navoiksi joko perusvarmat hopet tai dt 350:set.
    No onhan nuo yllättävän kevyet kiekot. Onkos Mojo ollut millainen ajaa?

  9. #2289
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Suuremmin en kevennystä kiekkoihin haluakkaan. Tuollainen 1600-1700g setti on mun mielestä ihan ok hinnan,kestävyyden ja painon osalta.

    Aika pieniä pyörittelyjä on vasta ibiksellä tullut heitettyä, mutta ihan hyvältä se on tuntunut. Jousituksessa on vielä säätämistä että siitä saan mieleisen. DW-link perä tuntuu melkolailla erilaiselta vanhaan single pivottiin verrattuna. Myös keulaksi olen miettinyt rokkarin pikeä tuon foxin tilalle. Täytyy nyt katsoa jaksaako sitä vaihdella. Koitan tuolla kokoonpanolla aluksi saada säädöt kuntoon.

    Respect is not given, it is taken.

  10. #2290
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    498
    Tulipahan sitten hommattua elämäni ensimmäiset Sun Ringle:t kun halvalla sai, ja kokohan on paljon hypetetty 27,5" Saa nähdä onko noista sitten mihinkään. Painoakin huimat 1650g. Ja Offset puslat tänään tilattu, niin pitäisi keulakulma mennä n.66,5". Ja heti ku rahatilanne hellittää niin Pikeä keulalle


  11. #2291
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Eikö noitten isojen kiekkojen kanssa takarengas osu satulaputkeen ennenkuin iskari on pohjassa?

  12. #2292
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    498
    Valmistauduin siihen että joutuu fillariosaan laittaa iskarin "holkitettavaksi", mutta tuolla 2,35 hans dampfilla ei ota satulaputkeen kiinni. Väliä jää joku 6-8mm. Pitää mitata tarkemmin jos kiinnostaa?

  13. #2293
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Ei sinänsä kauheasti kiinnosta, ihmettelin vaan kun omassa Fivessä ottaa jo korkea 26" rengaskin (kuten 2,35" Ice Spiker) satulaputkeen.

  14. #2294
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Alunippeleissä on sellanen paskamainen ominaisuus (toki muissakin, mutta alumiinisia oon saanu poikki), että jos käyttää teippaamalla tubelesoitua kehää (vaikka flow) niin nippelin kanta ampuu komeesti teipistä läpi ja jos ei oo sisuria mukana, niin ajot on siinä, vaikka kiekko suorana pysyiskin muuten..

  15. #2295
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Oisko samulla eripitunen/iskunen iskari kuin alkuperänen? Paljonko keskiön korkeus?

    minäki mittailin omasta pyörästä 27.5" vaihtoehtoa, mutta hylkäsin jo valmiiks korkeen keskiön takia ja joustoakin ois pitäny rajottaa 155mm:stä johkin 125mm paikkeille järkevän kokosilla renkailla

  16. #2296
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    498
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Oisko samulla eripitunen/iskunen iskari kuin alkuperänen? Paljonko keskiön korkeus?

    minäki mittailin omasta pyörästä 27.5" vaihtoehtoa, mutta hylkäsin jo valmiiks korkeen keskiön takia ja joustoakin ois pitäny rajottaa 155mm:stä johkin 125mm paikkeille järkevän kokosilla renkailla
    Tuskin tuo elka erikokoinen on, mitä kuuluisi olla. Mittailin tuon keskiön, mutta jaksa nyt muistaa paljonko oli, ja offset puslilla hieman saa vielä laskettua. Jos tuntuu paskalle, ni onneksi ei ole vielä 27,5" keulakaan, niin helppo vaihtaa takaisin 26" leiriin

  17. #2297
    Liittynyt
    10/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    206
    Hardware-haaveet top3: hissitolppa, type2 tapanapsutin ja nw-etulimppu. Sit olis taas Proffan eläkeikää nostettu.


  18. #2298
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Eihän noista välttämätön ole kuin hissitolppa, loput on vaan pientä luksusta.

  19. #2299
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti samu88 Katso viesti
    Tuskin tuo elka erikokoinen on, mitä kuuluisi olla. Mittailin tuon keskiön, mutta jaksa nyt muistaa paljonko oli, ja offset puslilla hieman saa vielä laskettua. Jos tuntuu paskalle, ni onneksi ei ole vielä 27,5" keulakaan, niin helppo vaihtaa takaisin 26" leiriin
    Ok, on siinä sitten melkosen pitkä takahaarukka tai jyrkkä satulakulma, jos koko 160mm joustonkin pystyy säilyttämään.

    edit.. Kattelinki tuon geometriaa, niin vaikuttaiskin ihan hyvälle rungolle kokeilla isompia kiekkoja, kun keskiökin on noin matalalla, piä hauskaa
    Bässi muokkasi tätä : 18.02.2014 at 01.04

  20. #2300
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Suuremmin en kevennystä kiekkoihin haluakkaan. Tuollainen 1600-1700g setti on mun mielestä ihan ok hinnan,kestävyyden ja painon osalta.

    Aika pieniä pyörittelyjä on vasta ibiksellä tullut heitettyä, mutta ihan hyvältä se on tuntunut. Jousituksessa on vielä säätämistä että siitä saan mieleisen. DW-link perä tuntuu melkolailla erilaiselta vanhaan single pivottiin verrattuna. Myös keulaksi olen miettinyt rokkarin pikeä tuon foxin tilalle. Täytyy nyt katsoa jaksaako sitä vaihdella. Koitan tuolla kokoonpanolla aluksi saada säädöt kuntoon.
    Mikäs zingle pivotti sulla aikaisemmin oli alla? Varmasti vaatii vähän säätämistä että pyörästä tulee juuri sellainen mitä haluaa. En vielä tiedä noista foxin uusista iskareista, että onko ne munia vai kanoja. Eli toimiiko ne hyvin vai nöy, sulla tosin taitaa olla Kashima (CDT?) joten vastaus lienee tuo ensimmäinen..

    Mitä tulee tuohon Pike versus sinun Foxin keula vaihtoajatukseen, niin en tiedä onko rahan arvoinen päivitys. Itsellä oli helppo raapaista kasausvaiheessa Pike mukaan, huimat arvostelut oli saanut ja hintakin oli kohdillaan. Mutta jos sinä vaihdat hyvän/erittäin hyvän foxin erinomaiseen pikeen niin kyllähän sitä rahaa palaa taas aika paljon (700-800€) Ainoa tietty, että pike on kyllä aika kevyt, jos kevennysmielessä ajattelee..

  21. #2301
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    sulla tosin taitaa olla Kashima (CDT?) joten vastaus lienee tuo ensimmäinen..
    Kashima on vaan hiukan kitkaa pienentävä pinnoite, ei se tee huonosta iskarista hyvää. Hyvästä iskarista se saattaa ehkä tehdä vielä hiukan paremman.
    Siihen en ota kantaa kumpaan kategoriaan noi RP23 CTD:t menee, kun en ole koskaan semmoista kokeillut.

  22. #2302
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Mikäs zingle pivotti sulla aikaisemmin oli alla? Varmasti vaatii vähän säätämistä että pyörästä tulee juuri sellainen mitä haluaa. En vielä tiedä noista foxin uusista iskareista, että onko ne munia vai kanoja. Eli toimiiko ne hyvin vai nöy, sulla tosin taitaa olla Kashima (CDT?) joten vastaus lienee tuo ensimmäinen..

    Mitä tulee tuohon Pike versus sinun Foxin keula vaihtoajatukseen, niin en tiedä onko rahan arvoinen päivitys. Itsellä oli helppo raapaista kasausvaiheessa Pike mukaan, huimat arvostelut oli saanut ja hintakin oli kohdillaan. Mutta jos sinä vaihdat hyvän/erittäin hyvän foxin erinomaiseen pikeen niin kyllähän sitä rahaa palaa taas aika paljon (700-800€) Ainoa tietty, että pike on kyllä aika kevyt, jos kevennysmielessä ajattelee..
    Tuota ennen oli nikolai alla johon kerkesin oikein hyvin sopeutumaan kahdessa vuodessa. Tosin nyt tuon ibiksen jälkeen tuntuu että olihan se nikolai ehkä hieman löysä keulasta ja perästä kun perus pikalinkut oli. katsotaan miten kuski sopeutuu tuohon pyörään.
    Respect is not given, it is taken.

  23. #2303
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Kashima on vaan hiukan kitkaa pienentävä pinnoite, ei se tee huonosta iskarista hyvää. Hyvästä iskarista se saattaa ehkä tehdä vielä hiukan paremman.
    Siihen en ota kantaa kumpaan kategoriaan noi RP23 CTD:t menee, kun en ole koskaan semmoista kokeillut.
    RP23 CTD on ihan ok. Kunhan sieltä ensin vaihtaa Foxin sisukset pois sekä laitetaan passelit simmitykset. Tällöin se on hyvä, varmatoiminen ja kevyt vaihtoehto.

  24. #2304
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tmh Katso viesti
    RP23 CTD on ihan ok. Kunhan sieltä ensin vaihtaa Foxin sisukset pois sekä laitetaan passelit simmitykset. Tällöin se on hyvä, varmatoiminen ja kevyt vaihtoehto.
    Eli kuoret on ihan hyvät?

    Tuosta kashimasta vielä, sitä muistaakseni ei saa CDT evolution sarjaan, joten kashimoidut taitaa aina olla paremman pään iskareita (performance/factory-sarjaa). Sitä en sitten tiedä kuinka hyvin ne pärjää kilpailijoille. CDT Evolution on saanut kyllä pyyhkeitä toiminnastaan. Itsellä on juuri tuo evo, joten mielenkiinnolla odotan koeajoa. Ei tuo shimmittäminen kauheen halpaa ole.

  25. #2305
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Mun mielestä RP23:n tuunaamisessa kannattaa miettiä kustannuksia, että onko siinä yleensäkään mitään järkeä. Sehän ei sisuksiltaan vastaa järeempiä ilmaiskareita. Jos vaikka RP23:n tuunaukseen menisi 150€, niin voisi olla järkevämpi myydä iskari ja laittaa tuo 150€ väliä, että sais Monarch Plus RC3:n Saksasta kolmella sadalla. Tosin näitä iskareita jälkikäteen ostettaessa kannattaa olla tarkkana, että tunet sopii oman runkoon. Esim. Bronsoniin ja Nomadiin suositellaan Rokkareissa Low Compression/Mid Rebound tunea ja isoa ilmakannua. Tai CCDB Airin kanssa myöskin isoa ilmakannua (XV). Pieni ongelma vaan se, että Rokkarin iskarit nettikaupoissa on yleensä Mid Compression/Mid Rebound -tunella. CCDB Airissa on ilmeisesti säätöalueet niin isot, että se sopii useimpiin runkoihin sellaisenaan?

    Täällä muuten hyvä topicci Float CTD:n ja Float X:n eroista, eli miksi Float X on parempi:

    http://www.ridemonkey.com/forums/f19...at-ctd-264864/

  26. #2306
    Liittynyt
    04/2000
    Viestit
    294
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Eihän noista välttämätön ole kuin hissitolppa, loput on vaan pientä luksusta.
    Juurikin näin. Riippuu tietty ajotyylistä, mutta itse ainakin tarvitsen bashringin tai muuten saa olla vääntelemässä ratasta suoraksi joka toisen lenkin jälkeen. Ohjurin rullat ja/tai häkit ei siihen päälle montaa grammaa tuo, ja voi ainakin olla varma että ketju pysyy paikoillaan.

  27. #2307
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Nuo mun iskarit on käyny r-techissä tunessa kyllä jo ennen kuin rungon ostin. Suunnilleen saman painoiselle kuskille shimmitelty kuin itse olen. Ehkä pitää vähän pudottaa painoa pois niin iskaritkin on optimi alueellaan
    Respect is not given, it is taken.

  28. #2308
    Liittynyt
    10/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    206
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti itv Katso viesti
    Juurikin näin. Riippuu tietty ajotyylistä, mutta itse ainakin tarvitsen bashringin tai muuten saa olla vääntelemässä ratasta suoraksi joka toisen lenkin jälkeen. Ohjurin rullat ja/tai häkit ei siihen päälle montaa grammaa tuo, ja voi ainakin olla varma että ketju pysyy paikoillaan.
    Ajattelin että jos sen NW-rattaan hommaisi niin sitten tuo vanha LG1 rautasahalla/hiomakoneelle uuteen uskoon ja alarullalle morjens. Eli sitten siitä tulisi saman tyylinen kuin MRP AMG. Tavoitteena saada yksikertaisempi ja hiljaisempi voimansiirto. Bashin haluan todellakin pitää ja luulen että ohjurin ylähäkki jäisi myös. Riittääkö pelkkä NW-ratas vai tarvitsenko ehdottomasti myös TYPE2 -vaihtajan?



    Okei, tärkeysjärjestys meni nyt perse eellä puuhun. Jokos f-osasta on saanut niitä uusia ICE:n tolppia?


    Edit: Väärä quote korjattu
    VilleK muokkasi tätä : 18.02.2014 at 15.29

  29. #2309
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    ... CCDB Airissa on ilmeisesti säätöalueet niin isot, että se sopii useimpiin runkoihin sellaisenaan?
    Noup. Ihan samallaviisiin siihen on tarjolla paria erikokoista ilmakannua ja satsi speisereitä hoitamaan tarkempi tilavuussäätö.
    Sen säätöalueet on laajemmat kun floateissa tai ärsee3:ssa, mut se ei ohita sitä ongelmaa et sen(kin) saat parhaimmillaan toimimaan hyvin joko alamäkeen tai sit ylämäkeen, mut et samalla kertaa samoilla säädöillä. Optimisäädöillä alamäkeen se notkuu polkiessa alla, joillain linkustoratkaisuilla vähemmän ja toisilla enemmän. Siks CC teki sen kytkimellisen CS-mallin.

    disclaimer - on se silti hyvä iskari ja tiettävästi mc_markus pystyy sitäkin vielä hyvemmäks virittämään

  30. #2310
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Tune on ilmeisesti jousen ja vaimennuksen summa?

    ccdba:han ei ole kuin 2 kannua ja niiden mukana tulevat ilamnsäätö palat, xv(extra volume) on reilusti progressiiviselle linkustolle.
    omassa progressiivisessa horstissa toimii hyvin normikannu ja siihenkin vois jopa mallata pikku ilmatilan pienennystä.

    se vaimennuspuoli on erikoinen, kun öljy ei kuljekkaan shimmien välistä vaan ruuvikuristimien, niissä säätömahollisuudet on paljon suuremmat. Tuskin tarvii niitä muutella, muutakuin ruuvia vääntämällä, mut poikkeus vahv... .

    Cs toimii hienosti kans. Hyvä ostos koko paska.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •