ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 76 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 66 74 75 76 77 78 86 126 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.251 - 2.280 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #2251
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    333
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    En nyt sen kärkevämmin kommentoi, ettei kukaan saa väärää kuvaa, mutta perustele nyt ihmeessä jotenkin tota "paljon paremmin" kohtaa..
    Jos kyse on nimenomaan shimmittämisestä tai muista vähän vaativimmista muutostyöstä niin kyllä oman ja lukuisten foorumilaisten kokemusten perusteella Fillariosassa homma hoidetaan enemmän kuin hyvin.
    Sen sijaan Rtechin shimmityksistä en ole ainakaan itse pahemmin foorumilta lukenut.

    Itse kysyin viimeksi molemmista puljuista keulan muutostyötä ja ei tuntunut asia Rtechissä pahemmin kiinostavan eikä vastauksessa puhuttu edes oikean vuosimallin ominaisuuksista.
    Fillariosassa sen sijaan Markus tiesi heti mistä on kyse ja palvelu oli muutenkin hyvää ja asiantuntevaa. Siksi omat Foxit menee Vantaalle, vaikka asun lähes kävelymatkan päässä Rtechistä.

    Ihan kohtuullista palvelua sieltä Rtechkistäkin saa, jos menee aina paikan päälle käymään ja on joku perus huolto kyseessä.

    Nämä oli siis vaan meikäläisen kokemuksia liikkeistä, jokainen saa tietysti viedä iskarinsa mihin haluaa.

  2. #2252
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    R-Techin pro-tune: pistetään ilmakannuun spaceri ja kustannus 40€, voila! En ole kuullut myöskään, että siellä mitään shimmityksiä tekisivät..
    The end of the road is just the beginning...

  3. #2253
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Voi teitä.. No, kukin teettää siellä missä tykkää..

    edit, niin ja kyllä r-kioskilla shimmitetään iskarit ihan asiakkaan toiveiden ja rungon tarpeiden mukaan, pitää vaan osata pyytää ja kertoa mitä haluaa iskarilta..

    mutta, iskariosio on erikseen joten eipä tätä offtopikkia enempää..
    Kemizti muokkasi tätä : 08.02.2014 at 15.15

  4. #2254
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.328
    ^Tuohan se on monen pikkuliikkeen ongelma että tutuille tehdään hyvää jälkeä ja muille tehdään jotain jos jaksetaan. Positiivisena poikkeuksena F-osa, kokemukset tuosta toisesta ei varmaan mene foorumin kirosanafiltteristä läpi.

  5. #2255
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    HKI
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    En nyt sen kärkevämmin kommentoi, ettei kukaan saa väärää kuvaa, mutta perustele nyt ihmeessä jotenkin tota "paljon paremmin" kohtaa..
    Muuta ei itsellä paremmuudesta tietoa, mutta on palvelu ollut fillariosassa ihan eri planeetalta kuin R-techissä. R-techin kanssa asioidessa on ollut sama fiilis kun veis paskan auton valtion katsastuskonttorille 80-luvulla.
    "Hän jarruttaakin nenällään"

    -Muumipeikko ja pyrstötähti-


  6. #2256
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prestige Katso viesti
    Muuta ei itsellä paremmuudesta tietoa, mutta on palvelu ollut fillariosassa ihan eri planeetalta kuin R-techissä. R-techin kanssa asioidessa on ollut sama fiilis kun veis paskan auton valtion katsastuskonttorille 80-luvulla.
    Tässähän puhuttiin iskarien shimmittämisestä alunperin ja aihe lähti paisumaan, kun kysyin vaan millä perusteella F-osa tekee sen paljon paremmin kuin R-tech, sen jälkeen tulikin kommentteja palvelusta.. no, mutta tää on tätä.. peace!

    ja sanotaan nyt vielä selvennykseksi, että minullakin on asiakassuhde fillariosan kanssa, ei pahaa sanottavaa..!
    Kemizti muokkasi tätä : 08.02.2014 at 21.16

  7. #2257
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lisää vaan kokemuksia iskarien tuunaamisesta. Sopii tänne vallan hyvin, pyörän oikein säätäminen kun on oleellinen asia. Kauheesti hyvää en ole lukenut noista fox evo cdt iskareista. Kysymys kuuluukin, että miten hyvä se käytännössä on ja jos se on kehno, niin saako siitä hyvää tekemälläkään.

    Porukka ei vissiin paljoa ole noilla foxin CDT-iskareilla ajellut?

  8. #2258
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    168
    Onko kellään kokemusta Marzocchin Roco Air TST iskareista? Niitä näkyy tosi vähän ja netistä ei löydy mitään kunnon review:tä tai testiä.

    Ja toinen kysymys liittyy Monarch iskariin kun niitä voi ostaa eri Tune:lla, niin miten pystyy valitseen itselle sopivan iskarin. Jos nyt haluisin Lapierre Spicyyn semmosen laittaa niin mistä tiedän mikä Tune siihen natsaa?

  9. #2259
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    498
    Kun nyt keuloista päästiin puhelemaan, mistä ei paljoa mitään löydy, niin sattui myös tämmöinen silmään. http://www.formula-italy.com/de/prod...ive-27-5-29/74
    Onko kukaan kuullut/lukenut mitään kokemuksia tuosta?

  10. #2260
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henkka.k Katso viesti
    Onko kellään kokemusta Marzocchin Roco Air TST iskareista? Niitä näkyy tosi vähän ja netistä ei löydy mitään kunnon review:tä tai testiä.

    Ja toinen kysymys liittyy Monarch iskariin kun niitä voi ostaa eri Tune:lla, niin miten pystyy valitseen itselle sopivan iskarin. Jos nyt haluisin Lapierre Spicyyn semmosen laittaa niin mistä tiedän mikä Tune siihen natsaa?
    Tuossa on ihan kivasti kirjotettu yleisesti iskunvaimennuksesta ja "tuneista" linkku kohdassa, sitä sitten tiä millanen linkusto lapierressä on. Sun pitää tutkia esmes sitä linkage blogia... http://www.plushsuspensiontuning.co....ech_info/c1a4e

  11. #2261
    zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henkka.k Katso viesti
    Onko kellään kokemusta Marzocchin Roco Air TST iskareista?
    On ollut about 3 vuotta sitten slopestyle fillarissa,pari kertaa meni takuukorjaukseen kun tiivisteet eivät kestäneet.
    Ihan normi ilmaiskari toiminaltaan mutta ne huollot/varaosat...

  12. #2262
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henkka.k Katso viesti

    Ja toinen kysymys liittyy Monarch iskariin kun niitä voi ostaa eri Tune:lla, niin miten pystyy valitseen itselle sopivan iskarin. Jos nyt haluisin Lapierre Spicyyn semmosen laittaa niin mistä tiedän mikä Tune siihen natsaa?
    ne on kyllä tärkeitä laittaa tunet oikein heti ,ettei tarvii lähettää push:iin samantien
    Itsellä kokemusta vaan RP23:sesta. Yeti asr 5 rungossa tällähetkellä kiinni 2012 RP23 Factory.
    Tunet muuten samat kun alkuperäisessä ,mut BV tune selvästi isompi ja minulla on suuria vaikeuksia saada käytettyä koko joustomatkaa normi sagilla.

    Luulis valmistajan sivuilta löytyvän. Nopsalla googlauksella löyty pari linkkiä. tosin Foxin iskareihin. Esim.
    http://singletrackworld.com/forum/to...t-shock-to-use
    - Fear is a mindkiller -


  13. #2263
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vauhtikorjaavirheet Katso viesti
    Vanhaan viestiin liittyen kyselen, joten voi olla, että tässä nälkävuoden mittaisessa ketjussa on jo vastattukin, pahoittelut siis mahdollisesta toistosta.

    Miten on Spessun Enska evo kestänyt ja oletko ollut tyytyväinen?

    Itsellä on ihan alkutekijöissä fillarin etsintä, mutta mukava ja leppoisa täpäri vois kiinnostaa. En osaa jouston pituuksista sanoa, kun viimeisestä kerrasta, kun täpäriä testasin, lie vuosia. Enkä toisaalta siitäkään, löytyykö jotain yleisvehjettä vai kuinka paljon vähemmän kompromissittomat menee ylämäissä työntöhommiksi. Hitauden tasaisella ja ylämäissä voin kyllä helposti antaa anteeksi, jos sitten loivassa alamäessä, juurilla ja vaikka parkissa tai jyrkemmässä paikassa on vastaavasti mukavampaa.

    K.
    Sorry vauhtikorjaavirheet ,et vastaamiseen vähän kesti.
    Ei siinä ole ollut mitään murheita kuskin kunnon lisäksi. Etujarrun vaihdoin kun itse hajotin entisen ja osaahan siihen on vaihtunut kammista ,tankoon jne.. mutta ne tärkeimmät eli runko ,eritoten linkusto on erinomaisessa kunnossa vieläkin. Huolsin ja putsasin linkuston tossa vähän aikaa sitten linkuston ja ei minkäänlaista klappia mihinkään suuntaa. Laakeripesät puhtaat ja laakerit hyvässä kunnossa.

    Erittäin tyytyväinen ollut spessuun mitä laatuun tulee vaikka en sen 142+ sikamaisuuden suuri fani olekaan.
    Joustoakin lisäsin taakse sinne 172-175 milliin eikä ongelmia ole ollut.
    Nyt kun taas sillä lenkkiä ajanut niin hyvin se vaan kulkee kuiteskin ja alaspäin ei varmaan FSR;n voittanutta.

    Pakkohan se kuva laittaa ja kantsii aina kysellä jos kiinnostaa monella oravan-nahalla se lähtis. Minä oon vähän tuulella kulkia ja koskaan ei tiedä vaikka pitäs saada äkkiä rahaa johonkin runkoon yms.
    Tollanen se nyt on.




    Vähän miettinyt ,et mitenhän se kulkis jos iskis 650 kiekon kiinni kun tohon foxiin taitaa se mahtua.
    Aika sekasikö syntys.
    - Fear is a mindkiller -


  14. #2264
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    kiskot ne on täälläkin
    Viestit
    557
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henkka.k Katso viesti
    Onko kellään kokemusta Marzocchin Roco Air TST iskareista? Niitä näkyy tosi vähän ja netistä ei löydy mitään kunnon review:tä tai testiä.

    Ja toinen kysymys liittyy Monarch iskariin kun niitä voi ostaa eri Tune:lla, niin miten pystyy valitseen itselle sopivan iskarin. Jos nyt haluisin Lapierre Spicyyn semmosen laittaa niin mistä tiedän mikä Tune siihen natsaa?
    http://www.bike-components.de/downlo...ence_chart.pdf
    "I think a bike is a major part of anybody winning races." Steve Peat

  15. #2265
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Etuvaihtaja ja vaihtajan liipasimet uupuu vielä.

    Respect is not given, it is taken.

  16. #2266
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Ei näytä pöllömmältä laisinkaan, mutta eiks nykymuodin mukaisesti etuvaihtaja ja sen liipasin pidäkin puuttua..

  17. #2267
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Ei näytä pöllömmältä laisinkaan, mutta eiks nykymuodin mukaisesti etuvaihtaja ja sen liipasin pidäkin puuttua..
    Näinhän se menee jos valtavirtaa seuraa. Tarkoitus on kuitenkin pitää jokapaikanhöylänä tuo ja tahkotkin ajella tuolla, joten etuvaihtajalla koitetaan ainakin alkuun. Täällä etelässähän etuvaihtaja on melko turha, mutta tahkolla mummoratasta on aina tarvinut. Katsotaan miltä tuo tuntuu ja mihin suuntaan alkaa muotoutumaan. Takavaihtajaa olisi ainakin ihan mukava päästä rämppäämään.
    Respect is not given, it is taken.

  18. #2268
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    No joo, ite ajattelin pärjätä tahkonkin tuolla omalla jokapaikanhöylällä 30 / 11-36 välityksillä.. tosin nyt on 32 / 11-36, kun toinen 30t n/w ratas ei ole vielä hallussa..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  19. #2269
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Näinhän se menee jos valtavirtaa seuraa. Tarkoitus on kuitenkin pitää jokapaikanhöylänä tuo ja tahkotkin ajella tuolla, joten etuvaihtajalla koitetaan ainakin alkuun. Täällä etelässähän etuvaihtaja on melko turha, mutta tahkolla mummoratasta on aina tarvinut. Katsotaan miltä tuo tuntuu ja mihin suuntaan alkaa muotoutumaan. Takavaihtajaa olisi ainakin ihan mukava päästä rämppäämään.
    Niin, kyllähän täällä Kuopijon ilmastossa vaihteille on käyttöä. Komea ibis!

    Yhyy, pitkät on kuukaudet olla ilman pyörää. Ei ziisus, saa olla viimenen pyöräprojekti vähään aikaan. Kattelin että mettässä olisi erinomaisen hyvä ajella tänä talvella polkuja pitkin.

  20. #2270
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Näinhän se menee jos valtavirtaa seuraa. Tarkoitus on kuitenkin pitää jokapaikanhöylänä tuo ja tahkotkin ajella tuolla, joten etuvaihtajalla koitetaan ainakin alkuun. Täällä etelässähän etuvaihtaja on melko turha, mutta tahkolla mummoratasta on aina tarvinut. Katsotaan miltä tuo tuntuu ja mihin suuntaan alkaa muotoutumaan. Takavaihtajaa olisi ainakin ihan mukava päästä rämppäämään.
    Minä odottelen kuumeisesti OneUP Componentsin 42 hampaista kymppipakkaan käyvää ratasta saapuvaks.
    Ei se trailipyörässä niin välttämäton ,mutta evolla kivempi kun noita mäkiä täälä tosiaan on.

    Ongelma vaan on se ,että mulla on kolmet kiekot joihin kaikkin ,en kyllä ala satasen ratasta hommaamaan. Laitan sen semijämäkkiin Hope II Evo /Spank Oozyihin.
    Dt:n Triconeita ei Enduroon uskalla edes alle laittaa ja Rovaleilla jos ajas vaan alamäkeen ja enskaa.

    Tahko MBT:hen laitan varmaan 2 rattaan kammet tai sit hommaan spiderin mikä käy nykyisiin. siellä tarvii kuitenkin aika laajaa välitystä kun välillä mennään tiellä viittäkymppiä ja kuitenkin polkua ja nousua riittää.(tai jos hommais kuntoo).

    Pirun hieno Ibis muuten. Peukkua.
    - Fear is a mindkiller -


  21. #2271
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Itehän speksasin Traceriin sellasen vaihtajan, ettei tarvi haaveilla one-upeista tai general leestä (joka omastamielestä olis 119€lla houkuttelevampi), mutta läskiin ehkäpä..

  22. #2272
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Spämmätään nyt vielä pari kuvaa kun sain sittenkin puuttuvat osat tänään käsiin.




    Ibishän on s-kokoinen ja painoa tuolle tuli noin 13kg. Osasarja ja jarrut xt:tä, putkiosat eastonin havenia, satula selle slr ja kiekot arch ex, xtr, notubes sekotusta. Renkaat kaapista löytyneet contin 2.2 rubber queenit sisureilla. Kesäksi olisi tarkoitus vaihdella kumit ja litkuttaa ne sekä uudet kiekot rakennella.

    Onko kenelläkään halukkuutta tilata light-bicyclen hiilikuitukehiä? Itsellä tarkoitus tilata tuolta nuo 33mm leveät vanteet hookless versiona. Postikuluja saisi jaettua jos tulisi muitakin tilaajia.

    edit. Pikainen testilenkki osoitti että stemmiksi tuli valikoitua aavistuksen liian pitkä malli. 85mm havenin tilalle lähti tilaukseen siis 70mm vastaava.
    juu-zo muokkasi tätä : 10.02.2014 at 19.38
    Respect is not given, it is taken.

  23. #2273
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Erittäin tyytyväinen ollut spessuun mitä laatuun tulee vaikka en sen 142+ sikamaisuuden suuri fani olekaan.
    Eroaako tuo 142+ jotenkin normaalista 12x142mm takanavasta?

    Mulla lukee Stumpjumper FSR Evon takahaarukassa "X-12 142+ 12mm thru-axle". Hommasin siihen Hope Hoopsit Flow EX -kehillä Hopen X-12 taka-adapterin kanssa ja menee heittämällä niiden mukana tulleiden Rovalien tilalle.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  24. #2274
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Eroaako tuo 142+ jotenkin normaalista 12x142mm takanavasta?

    Mulla lukee Stumpjumper FSR Evon takahaarukassa "X-12 142+ 12mm thru-axle". Hommasin siihen Hope Hoopsit Flow EX -kehillä Hopen X-12 taka-adapterin kanssa ja menee heittämällä niiden mukana tulleiden Rovalien tilalle.
    Yhteensopivuus pitäisi toimia siten, että 142+ -haarukkaan mahtuu mikä tahansa 12x142 -kiekko, mutta Rovalin 142+ -napainen kiekko ei välttämättä mahdu jokaiseen normaaliin 142-haarukkaan. Muistaakseni erona on ainoastaan että vetopuolen pinnat on navassa aavistuksen ulompana, jolloin myös takapakka on lähempänä haarukkaa. Takapakan paikassa on eroa käytännössä parin millin verran. Helposti takavaihtajan säädöllä korjattavissa jos vaihtaa kiekkoja jatkuvasti.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  25. #2275
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    168
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Yhteensopivuus pitäisi toimia siten, että 142+ -haarukkaan mahtuu mikä tahansa 12x142 -kiekko, mutta Rovalin 142+ -napainen kiekko ei välttämättä mahdu jokaiseen normaaliin 142-haarukkaan. Muistaakseni erona on ainoastaan että vetopuolen pinnat on navassa aavistuksen ulompana, jolloin myös takapakka on lähempänä haarukkaa. Takapakan paikassa on eroa käytännössä parin millin verran. Helposti takavaihtajan säädöllä korjattavissa jos vaihtaa kiekkoja jatkuvasti.
    142+ kiekon saa asennettua silleen varmaan mihin tahansa runkoon, että laittaa 1mm prikan sinne vapaarattaan ja navanpäätykupin väliin. Tällöin kiekko on 143mm levee, mutta menee silti heittämällä runkoon. Käytännössä tuoksi prikaksi käy esim semmonen samanlainen kuin polkimen ja kammenväliin tuleva prikka.

    Spessu väittää että 142+ takakiekko on 10% jäykempi, koska pinnat on ulompana.

  26. #2276
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti

    Onko kenelläkään halukkuutta tilata light-bicyclen hiilikuitukehiä? Itsellä tarkoitus tilata tuolta nuo 33mm leveät vanteet hookless versiona. Postikuluja saisi jaettua jos tulisi muitakin tilaajia.

    edit. Pikainen testilenkki osoitti että stemmiksi tuli valikoitua aavistuksen liian pitkä malli. 85mm havenin tilalle lähti tilaukseen siis 70mm vastaava.
    Kiinnostavat vanteet, mut heti herää epäilys, että miten voi olla noin halvat!

    Hieno Mojo, mutta stemmi pisti silmään jo ekassa kuvassa

  27. #2277
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Etuvaihtaja ja vaihtajan liipasimet uupuu vielä.

    Komea laite! Toivotan nautinnollisia ja leikkisiä kilometrejä.
    Keulakulma näyttää ainakin kuvassa kumman jyrkältä? 160mm keulahan tuossa on? Anglesettiä suosittelen seuraavaksi.

    EDIT: Ilmeisesti todellakin vain näyttää; teline jäi huomaamatta

  28. #2278
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Ei tuo keula nyt kauhean jyrkkältä ainakaan ajossa tuntunut. Tai no jyrkkähän se on jos vertaa esimerkiksi enduro evo expertin 65 asteen kulmaan. Tuolla 160mm keulalla kulma on 67-68 asteen luokkaa. Säätämistä tuo vielä vaatii että saa itselle sopivan. Satulaa otin 5mm eteenpäin ja tolppa nousi pari senttiä. Stemmiksi on tulossa tuo 70mm versio. Tanko kääntyi myös pikkasen enemmän taaksepäin ja jarrut kääntyi alaspäin. Jousituksen paineet myös hakusessa hieman. Nyt on talvi aikaa säädellä ennen kesää.

    Ennen tuon rungon ostoa mietin onko s-koko liian pieni, mutta hyvinkin sopivalta vaikuttaa. M-koostakin olisi varmasti saanut sopivan, mutta munille olisi jäänyt 4cm vähemmän tilaa ja stemmi olisi lyhentynyt pari senttiä vielä.
    Respect is not given, it is taken.

  29. #2279
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Spämmätään nyt vielä pari kuvaa kun sain sittenkin puuttuvat osat tänään käsiin.




    Ibishän on s-kokoinen ja painoa tuolle tuli noin 13kg. Osasarja ja jarrut xt:tä, putkiosat eastonin havenia, satula selle slr ja kiekot arch ex, xtr, notubes sekotusta. Renkaat kaapista löytyneet contin 2.2 rubber queenit sisureilla. Kesäksi olisi tarkoitus vaihdella kumit ja litkuttaa ne sekä uudet kiekot rakennella.

    Onko kenelläkään halukkuutta tilata light-bicyclen hiilikuitukehiä? Itsellä tarkoitus tilata tuolta nuo 33mm leveät vanteet hookless versiona. Postikuluja saisi jaettua jos tulisi muitakin tilaajia.

    edit. Pikainen testilenkki osoitti että stemmiksi tuli valikoitua aavistuksen liian pitkä malli. 85mm havenin tilalle lähti tilaukseen siis 70mm vastaava.
    Aijaijai! Olisit kysellyt parisen kuukautta sitten, olisi voinut olla kiinnostunut.

    Onko nuo sinun nykyiset kiekot kuinka painavat?

  30. #2280
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Nuo kiekot painavat hiukan päälle 1700g. En ole aivan tarkkaan punninnut. Arch ex kehät, dt champion pinnat, alu nippelit, edessä notubes 3.30 napa ja takana xtr napa. Osti nuo siis rungon mukana. Itse en ihan noilla spekseillä olisi kasannut jos olisi saanut päättää. Olisin laittanut ainakin messinki nippelit ja dt compit pinnoiksi.

    Uusiksi kiekoiksi kaavailin light-bicyclen 33mm hookless kehiä, dt compit pinnoiksi, messinki nippelit ja navoiksi joko perusvarmat hopet tai dt 350:set.
    Respect is not given, it is taken.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •