Juu ja ei. Ei vaan saa laskea paineita liian alas, samalla tavalla mulle on käyny 2.4" kumin kanssa, ettei se mitään uutta ole.
Juu ja ei. Ei vaan saa laskea paineita liian alas, samalla tavalla mulle on käyny 2.4" kumin kanssa, ettei se mitään uutta ole.
^No höh. Tubeless kiinnostelee juuri siksi, ettei sisuri mäjähdä vanneiskuista, mut sit sillä ei voi ees käyttää paineita, joilla se vanteellelyönti yleisimmin käy. No säästyy tietty sit vannekin?!
Pitkätossun Pepillä muistelen olleen samankaltaisen ongelman. Kun oli taskurahaa isä kielsi käyttämästä sitä limonaatiin ja sit ku ei ollu taskurahaa, ei ollu myöskään mahdollista ostaa limunaatia. Kiusallisia valintoja.
Munkkila ja huominen klo 11:00. Tarjolla laiskaa ajoa tylsissä koo-puiston maisemissa sopivan aikaa. Ekana laaksoon ja tokana kurva toispuoljokke.
Tarttee aamusta kai tyhjentää piha lumesta, siks ei nyt muuta kivaa muissa maisemissa.
Jos joku tyhmyyksissään aikoo paikalle, niin ilmoitus tänne, dänks.
Laiska on hyvä. Tää vois olla tarpeeks höpö tullakseen, ulkoistanut lumenluonnin kiinteistöhuollolle mä. Eli jos saan lapioitua harmaan TRANSportaatIokotTuran hangen alta, niin sinne. Hihkun täällä varmistuksen vielä aamusti.
Mä yritän olla tyhmä, ja ilmaantua paikalle.
Mulla on jäsen PaHikselle kiikari, yritän päästä Turbonuuskun™ kera tuomaan sen munkkikoskelle yhdeksitoista. Ensin haen näkimet tsumbosta, tv siinä menee ei-kauan....
Tää leikkii tänään kotia
^ viisas valinta. ei tuosta paljoa jälkipolville jääny kerrottavaa. saatiin kuiteskin kerran työnneltyä pyörät petjalan kans ukrainan lävitte.
Mää kävin Eteläkeskuspuistossa ja oli poluilla enempi tunkkaamista kuin ajoa. Paras spotti oli Lenin-puiston nurtsia alasDoh, jokunen päivä kun menee niin hjuva tulee. Yyärrä manailee notta plussalla käy ensi viikon lopulla.
Toveri HC oli jonkinmoisen uuden cc-hyrrän hommannut, mutta minkälaisen ?
nimimerkki Utelias
Ride harder - Ride a totally rigid.
Planet X xls 105
Mä kävin kans työntämässä fillarin tänään Ukrainan läpi hieman Pahiksen ja petjalan jälkeen. Niin paljon kun sille mun huomiselle lenkkikutsulle olikin kysyntää, niin taidan valitettavasti tämän päivän perusteella jättää sen väliin.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Jumaleizzon, Vyöhyke™Terapia toimii! Shimaanin popparinkuloilla sain ihqaoman plösöni liikkuvaksi. Emmä kelissä mitään huonoa huomannut, virne peitti näkyvyyden.
Onnea Pastulle!
Onnea perheenlisäyksen johdosta.
Menit sit uskomaan sinäkin siihen hypetykseen? Osaanottoni.
Ei oo päivät veljeksiä keskenään; tuoreemmilla jaloilla ja kai lumen myös hiukan tiivistyttyä lähikulmilta löyty tänään jo ajettavaa useemmaks tunniks. Eli joen ja yköskehän välillä isoimmat polut on 95% ajettavia. Peekoo- lenkit kannattaa suunnata vielä muualle.
Lähimetsässä mun taidoilla ei niin paljon ajettavaan vielä ollut. Takaisin päin samaa polkua oli jo huomattavasti helpompaa tuo eteenpäin ajaminen. Neljällä kova kuntoisellla läskillä olisi lähimetsään saanut polut priimakuntoon, mutta yhdellä ainoastaan plösöllä ei. Ajoin sitten pienen metsäilyn lisäksi klv:llä.
Joskus pitää HC:n syslöä testata jos saa. Sellainen unelma kevyt hiilari levari jokapaikan systeemi maantiepyörän tilalle mulle ????????
Ride harder - Ride a totally rigid.
Viikonlopulle ajoja: la ja su startti ~10:00 - lähtöpaikkoina toisena munkkis ja toisena kattila. Koopuistosta löytyy ajettavaa helposti 4h+ ja nuukselasta ehken jokunen kans, polun loppuessa tarjolla tunkattavaa vähintäänkin tarpeeks.
Saa arpoa suuntia / päiviä, erittäin painavilla perusteilla myös muuta starttiaikaa. Ekskjuussit voi kirjata "miksi en ajanut tänään" lankaan.
apdeit: larstai siis nounou - painun nuukselaan omine aikoineni - sunstain arvonta vasta huomenna
PaH muokkasi tätä : 07.02.2014 at 20.30
Mä oon epävarmasti silloin mukana
Mun viikonloppuajot taitaa olla työmatkamix ajoa himan ja Torpparimäen välillä...
Sunnuntaina [yllätys yllätys] ollaan metsässä hakuhaukkuiluilun merkeissä iltapäivään asti, sit saatan pinkaista T-järvelle riekkuilemaan. Tarvii pitemmät viikonloput :-D
Ei ollu sit maailman paras ideja tuo. Lumi kaikkialla pohjaan asti upottavaa soossia, ei vetopitoa eikä ohjattavuutta.
Muutama kuva kurjuutta jakoon;
Sitä perinteistä huoltouraa ei ollu kelkuttu. Kantoa pidoksi asti vain virallisilla kierroksilla ja niissäkin vain aukeilla.
Mulla samanlaiset vannevalot, kiitokset niistä Pahikselle.
Mites sen huomisen kanssa? Pääseeköhän tuolla keskuspuistossa eteenpäin? Kelvit näyttää kyllä sellasilta, että hyvä jos hengissä pääsee sinne metsään asti ilman nastoja.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit