ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 118 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 68 108 116 117 118 119 120 128 168 218 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.511 - 3.540 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Juu ja ei. Ei vaan saa laskea paineita liian alas, samalla tavalla mulle on käyny 2.4" kumin kanssa, ettei se mitään uutta ole.

^No höh. Tubeless kiinnostelee juuri siksi, ettei sisuri mäjähdä vanneiskuista, mut sit sillä ei voi ees käyttää paineita, joilla se vanteellelyönti yleisimmin käy. No säästyy tietty sit vannekin?!

Pitkätossun Pepillä muistelen olleen samankaltaisen ongelman. Kun oli taskurahaa isä kielsi käyttämästä sitä limonaatiin ja sit ku ei ollu taskurahaa, ei ollu myöskään mahdollista ostaa limunaatia. Kiusallisia valintoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    ^Pitkätossun Pepillä muistelen olleen samankaltaisen ongelman. Kun oli taskurahaa isä kielsi käyttämästä sitä limonaatiin ja sit ku ei ollu taskurahaa, ei ollu myöskään mahdollista ostaa limunaatia. Kiusallisia valintoja.
    Tuohan on vähän niinkuin omasta lapsuudesta -70 luvulla. Kun jotakin ruinasi niin vastaus oli, haluat vain kun kaikilla muillakin on, tai eihän kellään muullakaan ole. Lopputulos oli aina sama, en saanut .
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Munkkila ja huominen klo 11:00. Tarjolla laiskaa ajoa tylsissä koo-puiston maisemissa sopivan aikaa. Ekana laaksoon ja tokana kurva toispuoljokke.
    Tarttee aamusta kai tyhjentää piha lumesta, siks ei nyt muuta kivaa muissa maisemissa.

Jos joku tyhmyyksissään aikoo paikalle, niin ilmoitus tänne, dänks.

Laiska on hyvä. Tää vois olla tarpeeks höpö tullakseen, ulkoistanut lumenluonnin kiinteistöhuollolle mä. Eli jos saan lapioitua harmaan TRANSportaatIokotTuran hangen alta, niin sinne. Hihkun täällä varmistuksen vielä aamusti.

mutanaama Guest
    Mä yritän olla tyhmä, ja ilmaantua paikalle.

Hihkun täällä varmistuksen vielä aamusti.
    *keuhkoihin ilmaa ja paatoksella* "Lunta tulvillaan, on raikas talvisää. Ei liinakkommekaan, nyt enää talliin jää!"

*keuhkoihin ilmaa ja paatoksella* "Lunta tulvillaan, on raikas talvisää. Ei liinakkommekaan, nyt enää talliin jää!"
    Ny olis jo ollu käyttöö sille issikalle. Ja lumiauralle. 450neliöö aurattavaa pihaa josta lumen saa ulos vain päistä. 3 tuntia ilman hevosvoimia. -ttu.
    Taitaa laiskasta pyöräretkeilystä tulla myös avutonta ja kyvytöntä.

Mulla on jäsen PaHikselle kiikari, yritän päästä Turbonuuskun™ kera tuomaan sen munkkikoskelle yhdeksitoista. Ensin haen näkimet tsumbosta, tv siinä menee ei-kauan....

mutanaama Guest
    Tää leikkii tänään kotia

^ viisas valinta. ei tuosta paljoa jälkipolville jääny kerrottavaa. saatiin kuiteskin kerran työnneltyä pyörät petjalan kans ukrainan lävitte.

Mää kävin Eteläkeskuspuistossa ja oli poluilla enempi tunkkaamista kuin ajoa. Paras spotti oli Lenin-puiston nurtsia alas Doh, jokunen päivä kun menee niin hjuva tulee. Yyärrä manailee notta plussalla käy ensi viikon lopulla.

Toveri HC oli jonkinmoisen uuden cc-hyrrän hommannut, mutta minkälaisen ?

nimimerkki Utelias

Planet X xls 105

Mä kävin kans työntämässä fillarin tänään Ukrainan läpi hieman Pahiksen ja petjalan jälkeen. Niin paljon kun sille mun huomiselle lenkkikutsulle olikin kysyntää, niin taidan valitettavasti tämän päivän perusteella jättää sen väliin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Jumaleizzon, Vyöhyke™Terapia toimii! Shimaanin popparinkuloilla sain ihqaoman plösöni liikkuvaksi. Emmä kelissä mitään huonoa huomannut, virne peitti näkyvyyden.

Onnea Pastulle!

mutanaama Guest
    Onnea perheenlisäyksen johdosta.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pastu Katso viesti
    ..ihqaoman plösöni liikkuvaksi...
    Menit sit uskomaan sinäkin siihen hypetykseen? Osaanottoni.

Ei oo päivät veljeksiä keskenään; tuoreemmilla jaloilla ja kai lumen myös hiukan tiivistyttyä lähikulmilta löyty tänään jo ajettavaa useemmaks tunniks. Eli joen ja yköskehän välillä isoimmat polut on 95% ajettavia. Peekoo- lenkit kannattaa suunnata vielä muualle.

Lähimetsässä mun taidoilla ei niin paljon ajettavaan vielä ollut. Takaisin päin samaa polkua oli jo huomattavasti helpompaa tuo eteenpäin ajaminen. Neljällä kova kuntoisellla läskillä olisi lähimetsään saanut polut priimakuntoon, mutta yhdellä ainoastaan plösöllä ei. Ajoin sitten pienen metsäilyn lisäksi klv:llä.

Joskus pitää HC:n syslöä testata jos saa. Sellainen unelma kevyt hiilari levari jokapaikan systeemi maantiepyörän tilalle mulle ????????

Viikonlopulle ajoja: la ja su startti ~10:00 - lähtöpaikkoina toisena munkkis ja toisena kattila. Koopuistosta löytyy ajettavaa helposti 4h+ ja nuukselasta ehken jokunen kans, polun loppuessa tarjolla tunkattavaa vähintäänkin tarpeeks.

Saa arpoa suuntia / päiviä, erittäin painavilla perusteilla myös muuta starttiaikaa. Ekskjuussit voi kirjata "miksi en ajanut tänään" lankaan.

apdeit: larstai siis nounou - painun nuukselaan omine aikoineni - sunstain arvonta vasta huomenna
    PaH muokkasi tätä : 07.02.2014 at 20.30

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Viikonlopulle ajoja
    Mulla on vahva ehkä su pörräilylle, hypepyörä kaipaa testailua

Jos näin ensimmäisenä asiakkaana saan ehdottaa, niin lähtölaukaus söndagina voitaisiin ampua munkkiksella, vai hä?

mutanaama Guest
    Mä oon epävarmasti silloin mukana

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Joskus pitää HC:n syslöä testata jos saa. Sellainen unelma kevyt hiilari levari jokapaikan systeemi maantiepyörän tilalle mulle ????????
    Kyllä tuo onnistuu, samaan tarkoitukseen itsekin ostin tuon. Toiset kevyemmät kiekot ovat tässä vielä hankintalistalla.

Mun viikonloppuajot taitaa olla työmatkamix ajoa himan ja Torpparimäen välillä...

Sunnuntaina [yllätys yllätys] ollaan metsässä hakuhaukkuiluilun merkeissä iltapäivään asti, sit saatan pinkaista T-järvelle riekkuilemaan. Tarvii pitemmät viikonloput :-D

apdeit: larstai siis nounou - painun nuukselaan omine aikoineni ...
    Ei ollu sit maailman paras ideja tuo. Lumi kaikkialla pohjaan asti upottavaa soossia, ei vetopitoa eikä ohjattavuutta.

Muutama kuva kurjuutta jakoon;

Sitä perinteistä huoltouraa ei ollu kelkuttu. Kantoa pidoksi asti vain virallisilla kierroksilla ja niissäkin vain aukeilla.

Ei ollu sit maailman paras ideja tuo. Lumi kaikkialla pohjaan asti upottavaa soossia, ei vetopitoa eikä ohjattavuutta.

Muutama kuva kurjuutta jakoon;

Vannevalot! Mahtavuutta!
    slow muokkasi tätä : 08.02.2014 at 14.34 Syy: ouyigafhbvgpiy
    Memento mori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Vannevalot! Mahtavuutta!
    Pimp my ride. Meh.

Mulla samanlaiset vannevalot, kiitokset niistä Pahikselle.

Mites sen huomisen kanssa? Pääseeköhän tuolla keskuspuistossa eteenpäin? Kelvit näyttää kyllä sellasilta, että hyvä jos hengissä pääsee sinne metsään asti ilman nastoja.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •