ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 78 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 68 76 77 78 79 80 88 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.311 - 2.340 / 2881

Aihe: Maastopyöräily Oulussa - MTB Oulu

Käyvään huomenna pyörittelemässä mettässä pari tuntia alkaen n. klo 10.00 Linnanmaan liikuntahallilta. Saa liittyä seuraan, mutta vauhti on hidasta.
    px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Herukan takana bongattu Läskin jälet ???

Oli aika Konan ensiasennusrenkaan näköinen, jos on sama läski, minkä jälkiä me siellä seurasimme pyhänä?

IncBuff Guest
    Konan Vee Rubberin kuviota muistuttavia jälkiä oli muutenkin viime viikolla siellä täällä pohjoisen poluilla.

Tämähän alkaa muistuttaa rareja jahtaavien bongareiden twiittipalstaa.

Miekin uskaltaudin taas ylittämään hiihtolatuja.
    Huutilammen seudulla ja sen pohjoispuolen luontopolulla oli hyvä ajaa. Sitten tulikin taas hölmöiltyä. Sieltä jostain kulkee nyt Alakylän tietä/-lle renkaan jäljet. Ja suurelta osin siinä vieressä kengän jäljet. Ja aika paljon kumoon runnottua pikkuryteikköäkin.
    Ristus sentään, pitäisi oppia jo pysymään siellä missä joku muukin on kulkenut...

Ei ole tullut paljoa maastoiltua mitä nyt muutaman kerran motarin meluvallien päällä. Äsken kiersin Jäälinjärven ihan metsän kautta. Oli ajettu autollakin ympäri, hyvin oli metsätiet ja polut ajokunnossa.

Sent from my Lumia 1020 using Tapatalk
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Herukan takana bongattu Läskin jälet ???
    Ei ei, en varmana oo ollu, olin kotona!
    - fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-

hemmetti olin varma että se olit sinä

Paljon oli tullut uusia maastopyöränjälkiä Tahkokankaan poluille! Tämän ja viime talven aikana onkin ollut ilahduttavan paljon aktiivisia maastopyöräilijöitä liikenteessä.

Yhdet Floaterin jäljetkin bongattu Tahkokankaalla.

t. se toinen floatereilla ajava

Tunnustan. Mun floaterit tänään piirteli sinne jälkiä yhden ice spiker kuskin perässä. Ihan hyvä sielä oli ajaa vaikka tuli vähän lunta. Nopeesti tamppautuu tuolla alueella polut. Yks muklukkikuski myös tuli vastaan ellinmaan lähistöllä. Paksuja oli tänään lenkillä

Vähän ennen yhtä jäljitin jonkun Floater-jälkiä Tahkiksella. Taisi vaan olla etumatkaa liikaa meidän porukan vauhdille...

Tässä about pari viikkoa aina pakkasten pysyessä kohtuullisina olen eksyillyt tuolla tahkokankaan/ellimaan välisillä talvipoluilla. Kovasti olen yrittänyt päästä jyvälle alueen poluista ja seurata enemmän ajettuja pätkiä mutta silti aina välillä huomaa tulevansa ladun varteen. Siinäpä sitten saa arpoa että kumpaan suuntaan lähtee jos ei heti suoraan edessä näy jatkoa polulle.. jonkin verran polkuja selkeyttää kartta mutta tiedäppä sitten tuolla metsässä minkä polun haarassa milloinkin olet

Kysympä siis että onko tuolla alueella minkään sorttista vakiolenkkiä mitä porukka ajaa? Ja jos on niin milloin ja mistä lähdette, jos vaikka uskaltaisin liittyä letkaan. Jäljistä voisi päätellä että kuitenkin sielä useampi pyörä kerralla etenee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiovan Dynamo Katso viesti
    Vähän ennen yhtä jäljitin jonkun Floater-jälkiä Tahkiksella. Taisi vaan olla etumatkaa liikaa meidän porukan vauhdille...
    Jos jäljitit niitä yksin kulkeneitä floatereita, niin vauhti ei ainakaan ollut kovaa

Sielläpä olisi taas uusia Floaterin jälkiä piirrettynä tälle päivälle! Yksi 29" kuski tuli vastaan Maikkulan Nesteen nurkilla.

Taitaa jäädä Nesteen nurkalta lähtevä 22 tien suuntaisesti kulkeva polku tienlevennyksen alle. Näin ainakin voisi päätellä polun lähelle ilmestyneistä mittakepeistä.

Riittää sitä polkua Oulun pohjoispuolellakin. Parit jäljet oli piirtyneet lumeen, mutta ei tullut ketään vastaan. Kamera oli mukana ja räpelsin jonkinmoisen koosteen päivän ajeluista. Kattoo joka jaksaa:

hyvää pätkää Turtsilta ! Tuolla tulee Farleylläkin ajeltua. Hieno video !!!

Viime aikoina kylläkin muita polokuja on tullut ajettua....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timpp4 Katso viesti
    Tässä about pari viikkoa aina pakkasten pysyessä kohtuullisina olen eksyillyt tuolla tahkokankaan/ellimaan välisillä talvipoluilla. Kovasti olen yrittänyt päästä jyvälle alueen poluista ja seurata enemmän ajettuja pätkiä mutta silti aina välillä huomaa tulevansa ladun varteen. Siinäpä sitten saa arpoa että kumpaan suuntaan lähtee jos ei heti suoraan edessä näy jatkoa polulle.. jonkin verran polkuja selkeyttää kartta mutta tiedäppä sitten tuolla metsässä minkä polun haarassa milloinkin olet

Kysympä siis että onko tuolla alueella minkään sorttista vakiolenkkiä mitä porukka ajaa? Ja jos on niin milloin ja mistä lähdette, jos vaikka uskaltaisin liittyä letkaan. Jäljistä voisi päätellä että kuitenkin sielä useampi pyörä kerralla etenee.
    Avausviestissähän, elikä ensimmäisellä sivulla on kovastikin hienot aikataulut, mutta mahtaako niitä kukaan enää oikeasti ajaa? Mikäli toimintaa on vielä internetin ulkopuolella, niin tuo maanantain lenkki varmaankin suuntailee aika vahvasti noille seuduille Höyhtyältä?

Nojoo siksipä ajattelinkin kysyä täältä ensin ennenkuin menen palloilemaan lähes 5 vuotta vanhan postauksen perässä ostarille About 80km tuon seudun polkuja olen nyt jyrännyt ja alkaa olemaan jo selvillä nuo eniten ajetut pätkät. Muutamia polkijoitakin onkin tullut vastaan ja vähän jotain aiheesta poristukkin..

Viikonloppuna polulla kurvaavia?

Kiinnostusta olisi mutta aikataulut viel vähän epäselvät..
    Syötteen pyöräilyreitit ja karttalinkki:
    http://www.luontoon.fi/Retkikohteet/kansallispuistot/syote/reitit/syotteenpyorailyreitit/Sivut/Default.aspx

IncBuff Guest
    Tarkoitus olisi jossain välissä kurvailla. Säätiedotus näyttää kyllä siltä että polut saattaa olla heikossa kunnossa.

Lähetään Köpi hiihtämään, paljon paremmat kelit siihen!

Mää oon viikon laahannu jalakoja täällä etelässä vesisateessa ja nyt kuumottaa päästä kampia pyörittää Läskillä varmaan helmikuun satanen edessä

Satanen?! Ei pysty. Menee liikaa ruokaa.

Satanen mainittu, kiinnostaa!
    px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Onkos KD dieetillä? Ja minä kun olen aina luullut, että treenaavien nuorukaisten pitää syörä hyvin

Anyways, mulla on poluille la-aamuhuki, kun naisen pitää illaksi töihin..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika K Katso viesti
    Onkos KD dieetillä? Ja minä kun olen aina luullut, että treenaavien nuorukaisten pitää syörä hyvin

Anyways, mulla on poluille la-aamuhuki, kun naisen pitää illaksi töihin..
    Se mitään dieetillä ole, syö kaiken mitä ehdin eteen kantaa ja töissä sit vähän lisää.

Joku pitkä maastolenkki olis kyllä pop, kun edellisestä on jo pari viikkoa, mutta toipilaana ei viitsi rehkiä liikaa. Ehkä ensi viikolla sitten!
    -Heli

"You have reached the final page of Internet. Now go out and play."

Satanen? Läskillä? I'm in!

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2

Onnistusko lähtiä mahollisimman aikasten nii ehtis takas illan rientoihin? Kasilta, ysiltä?
    px muokkasi tätä : 07.02.2014 at 20.55

Hilijasta on. Lähen tästä enivei kohta ajelemaan ja kurvaan vaikkapa Linnanmaan liikuntahallin kautta klo 10.02 kieppeillä, saa liittyä seuraan jos tällä varoajalla ehtii. Puhelin tavoittaa toki myöhemminkin

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •