Alkujaan tämän lähetti
PaH
@J.S / kmzti - BOS toimittaa BOS-specifejä osia vain valtuutetuille BOS service centereille eikä kovin sujuvasti ees niille. Ei toimita mulle eikä McMarkukselle. Eikä niitä saa iibeistäkään. Foxin osia saa ostaa kuka vaan, aina löytyy kanavia.
Devilleen käy 34:n FOXin stefat, omissani on ihan SKF:t. Vip`R / Vip`R 2:n IFP- puolen paineistus vaatii erikoisvälineet, ei onnannu fillariosan diy-systeemillä. Mut perushuollot onnistuu kalliosolantien pyöräpesulassa.
Jos on mahdollisuus hankkia vain yksi keula ja yksi iskari, niin valitkaa mikä tahansa muu kun BOS. Jos on varaa pariin keulaan ja pariin iskariin, niin sit BOSseja vaan. Tuo iskarin lento Royal Mailin toimesta roskiin ei oo urbaani legenda, tunnen kaverin jonka Avalanche Woodielle kävi noin. Mut tuota MadElkCyclesiä voin suositella, Stefan on pätevä kaveri ja palvelu on nopeeta - varaosavaranto heillä lie liki täydellinen ja kääntöajat on mulla ollu noin viikkoa. Toulouse ja BOS itse on huollollinen p*rsreikä - liekö kukaan saanu sieltä koskaan odotettua palvelua?
Kirjanmerkit