siis tänään 10.15. Huomisesta en vielä tiedä, mutta jos lähden, niin auto on.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
siis 1015 alkaa jo pukeutua jotta ehtii sada kaikki vaatteet niskaan
heccu muokkasi tätä : 25.01.2014 at 15.36
Huomisesta oli puhe. Tein omalta osaltani päätöksen olla lähtemättä mukaan. Näin ollen autonikaan ei lähde.
Hieno lenkki tänään. Aivan uutta kilometrikaupalla. Eikä suo upottanut.
Timbe(r)man muokkasi tätä : 25.01.2014 at 17.55 Syy: yhdys sana virhe!
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Noin tasan 1200 Puutarhurintie, Jokipuiston koulu, Nikkilä. Natsaako JukkaH & Rautapelto?
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Jep, kurvailen vaik tommille ekaks 11 hujakoilla?
^Tästä ei Tommille rullaile viittä minuuttiakaan. Tulen sinne 11 hujakoilla.
Olen yhdeltätoista valmis
^,^^ Siel nähään
"Kaikki" taisivat lähteä Sipoonkorpeen koska aamulla kaupalla oli hiljaista, ajelin yksin 3,5h. Ainolan juurakossa Ristinummen päässä oli tehty metsänhoidollisia töitä, minä sain siitä hyvän välijumpan siivoamalla 95% kaadetuista risuista pois polulta.
Laitoin jäykkikseen Ninerin kuitukeulan Surlyn teräskeulan tilalle, vaihteet ja ykköskiekot alle ja avot, tuli uusi pyörä joka kulkee kuin unelma. Fillari keventyi varmaankin aika paljon koska keulasta säästin jauhelihapaketin, kiekoista ehkä vähän vähempi ja vaihteisto toki toi muutaman gramman lisää. Hauska on ajella kevyellä fillarilla. Ehkä pitäisi käyttää vielä fillari vaa'alla.
Flättisprojekti on kärsinyt vähän takaiskuista. Polkimet sain, mutta Varuste.netistä tilaamani kengät olivat liian pienet. Kengät menivät eteenpäin ja tilasin isommat. Viikon odottelun jälkeen tuli selväksi että Impact2 High on poistuva malli eikä sitä saa lisää. Testasin eilen flättejä vaelluskengillä eikä testi ollut ihan menestys, hauskaa oli sinänsä mutta vaelluskengän pohjan kuvio on yhtä harva kuin traktorin kumissa ja jalan asettelu tukevasti vaatii enemmän aikaa kuin lumisen spd-kengän tunkeminen lukkopedaaliin. Pedaalin pito oli kyllä varsin hyvä kun vaan jalka osui kohdalle. Voi tietysti myös olla että taidot loppuivat kesken
Tänään asettanen tilauksen näistä: http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod108771
Vai tietävätkö flättimiehet parempia tossuja kesä/talvikäyttöön, esim. Impact2 Low tai Sam Hill? Karvereissa on vähän korkeampi varsi kuin Impactissa tai Sam Hillissä ja voisin kuvitella Karverin toimivan paremmin talvella/syksyllä (ja ollen toki vähän ahdistava kesällä).
"Kaikki" oltiin tuolla viettämässä mukavaa ylösalas polkupläjäystä pikku pakkasessa. 10 pyörää, joista 8 Pivottia, mulla ja Heculla vaan pirteet poikkeukset.
Kiitoksia vaan idean isille ja muille kanssapolkijoille.
[QUOTE=TuomasR;2157494]"Kaikki" taisivat lähteä Sipoonkorpeen koska aamulla kaupalla oli hiljaista, ajelin yksin 3,5h. Ainolan juurakossa Ristinummen päässä oli tehty metsänhoidollisia töitä, minä sain siitä hyvän välijumpan siivoamalla 95% kaadetuista risuista pois polulta.
Minä heittelin loputkin pois. Motarin liittymän päähän tein oikopolun joka kiertää sen kaatuneen puun.
Lemmenlaaksosta liisukalliolle menevä polku on nyt motomiehen jäljiltä poikki (Kuva)
Sportstracker ei näköjään tykännyt oikopolun raiviaustuokiosta, kun meni pauselle. Kuvanotosta virkistyi taasen.
Tosta jäljetä puutuu varmaan 10 km ja 1h. Kivaa oli taas poljeskella.
Eilinen meni Tuomaalan suolla ja löysin vielä yhden sulan ojan sieltä.
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Hmm... missä Tuomalansuolla on sula oja? Olen ajellut siellä joitakin tunteja ja luulin kaikkien ojien jo jäätyneen. Täytyy siis muistaa edelleen varoa, ettei vesi ja kylmyys pääse jäädyttämään.
Tässä lauantain jälki
Sula oli Heccun osoittamasta paikasta vähän etelään.
Tunkkasin sitten ojan vartta eteenpäin kunnes löysin taas ajettavaa uraa
Antsu muokkasi tätä : 27.01.2014 at 10.06 Syy: Muistin aluksi paikan väärin
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
kuvia matkan varrelta
![]()
Hans tavattu tänään itse teossa pimeällä Tuomalansuolla
Oisko ketään lähdös huomenna polkuja aukomaan? Suuntima ja aika vapaa.
Täytyy kai tunnustaa. Pekkaspäivän pakkaslenkki. Muutta oli siel muutki ajellu...
http://www.sports-tracker.com/#/work...itlbjhulqoccjv
tänään lenkki suuntautui toisaalle. huomenna tehdään lumitöitä.
kasarilla hieno lenkki
9-11 välillä ajattelin aamulla startata, jos jotakuta kiinnostaa lenkkiseura...suunta varmaankin tuomalansuo.
^No oliko polut ollenkaan ajettavissa?
Kiitos vaan shaföörille, olisi reissu muuten jäänyt väliin.
Aika hyvä. Pari juttua kun vielä treenaat kohdalleen, niin tehdään vid... editti!
Onko kukaan ajatellut huomenna lähteä tsekkaamaan, ovatko koirankusettajat hoitaneet hommiansa? Itse vähän vaiheilen; lunta on sen verran, että polut voivat olla aika surkeassa kunnossa, mutta toisaalta snögöä ei ole oikein tarpeeksi lumikenkäilyynkään. Meh.
Muoks: Tässä kypsyi ajatus lähteä liikkeelle vasta iltapäivällä, tossa 1400 kulmilla. Lähipolut on siinä vaiheessa varmaan jo suht tampatut, jos semmoisen 3-4 tuntia sit pörräilis. Vaikka siirtymäpainotteisesti, jos ei muuten.
ertsi muokkasi tätä : 01.02.2014 at 21.17
No olihan sitä lunta sen verran tullut ettei ollut aamulla poluille asiaa.Reilun tunnin pyörittelin auraamattomia kelvejä ja Tuusulanjärven luistinradan ympäri.
Lähden kyllä aamulla ajelee, vois käydä vaikka sielä Tuomalan suunnilla tutkimassa tilannetta, mukavaa keliä ainakin luvassa.
Pannaas uudestaan, kun ei kukaan tuota muokkausta kuitenkaan huomaa: kypsyi ajatus lähteä liikkeelle vasta iltapäivällä, tossa 1400 kulmilla. Lähipolut on siinä vaiheessa varmaan jo suht tampatut, jos semmoisen 3-4 tuntia sit pörräilis. Vaikka siirtymäpainotteisesti, jos ei muuten.
Mulle käy tai jos vaikka yheltä niin kerkeis ilman valoja pois.
Ajatus kypsyi siinä kohtaa, kun likka halusi, että menen yleisöluisteluun katsomaan ja hurraamaan kun hän näyttää taitojaan. Eli 12-13 palelen katsomossa, ~1330 ollaan varmaan kotona, siinä jotain suupalaa ja vaatteiden vaihto (vessa varattu, "laita sä likalle leipä", "väistä vähän", "eks sä voisiks sä?") ja kello on äkkiä 1430Ja kaiken lisäksi minä tykkään ajella valopäänä
1430 voisin koittaa kaupalle huomenna.
Kirjanmerkit