FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 86 / 181 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 76 84 85 86 87 88 96 136 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.551 - 2.580 / 5421

Aihe: Uudet kiekot maantiepyörään

  1. #2551
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Nää halvimmat kiekothan on tehty halvimmilla kiekon puolauskoneilla. Nyttenhän on olemassa aika paljon parempia aparaatteja joita on sitten ihan maineikkailla kiekkotehtailla käytössä. Mahtavat muuten maksaa!

    Edellisen viestin linkkien avautumista en taija jaksaa ootella mutta Campan Zonda, vaikkapa 2-way fittinä jos joskus tekee mieli tubeleksia. Mullon ittellä maasturissa 3 vuotta vanhat Fulcrumit ja nyt nää Sciroccot. Mielikuvana muutamankin ajetun kilometrin jälkeen että laatua järkirahalla. Ja jos viidestäsataa jää jotain säästöön niin senhän voi sijoittaa sitten kunnon renkaisiin ynnä latexisisureihin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  2. #2552
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Juu, muuten noista halpiskiekoista on ihan riittävästi kokemusta etten sanoisi vuosikymmenten ajalta, ainakin olen oppinut kohtuuvella rihtaamaan
    I väntan på ännu dåligare tidet

  3. #2553
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    533
    Mitäs mieltä raati on Shimanon Dura-ace C24 kiekoista?

  4. #2554
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Mulle näillä todennäköisyyskertoimilla jää ikihaaveiksi Dura-Acet.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  5. #2555
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaksu Katso viesti
    Mitäs mieltä raati on Shimanon Dura-ace C24 kiekoista?
    On hyvät, osta heti.

  6. #2556
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Voitteko lopettaa mun tavaroiden hukkaamisen tai varastamisen. Nyt huomasin, että kadoksissa on Tunen pikalinkut. Ei silleen, että niitä olisin tarvinnut tähän hätään mutta olisin punninnut ne rouvan uudella keittiövaa'alla. Muita jo pidempään hukassa olevia tavaroita on käyttämätön titaanisella crown racella varustettu Chris Kingin kuningasleekeri ja Suunnon Road bike pod. Kaksi jälkimmäistä lienee samassa yhtä hyvässä tallessa. Linkut on sentään kadoksissa vasta edellisestä ajokerrasta eli syksyltä. Eivät olleet kuitenkaan kiekoissa eikä kiekkopussissa. Ärsyttävää.

    No se mitä piti tehdä oli pumpata vähän ilmaa talvisäilössä oleviin renkaisiin ja innostuin samalla punnitsemaan niitä. Tässä tuloksia.

    FFWD LTD F6R takatuubikiekko DT 240 navoilla http://www.ffwdwheels.com/products/w...bular/f6r-ltd/, jossa teipattuna Veloflexin Carbon tuubi ja muistaakseni hieman caffelatexia sisällä litkuna sekä Recordin 10S takapakka yhteensä 1270 grammaa. Ilman niitä perkeleen pikalinkkuja siis.
    FFWD LTD F6R etukiekko DT 240 navoilla Veloflexin Carbon tuubilla ilman linkkuja 926 grammaa. Litkusta ei muistikuvaa, tuskin on. Kiekot yhteensä siis 2196 grammaa, laskennallisesti ilman pakkaa 2008 grammaa.

    Campagnolo Shamal (vähän vanhempi ennen 2wayfittiä) takakiekko http://www.rouesartisanales.com/uplo...l-ultra-08.jpg, Michelinin latex-sisuri, Contin GP4000S ulkokumi ja Centaurin 10S pakka (ilman linkkuja) yhteensä 1395 grammaa.
    Campagnolo Shamal etukiekko (samaa sarjaa), Misukan latexi, Contin gp4000S yhteensä 917 grammaa (ilman linkkuja). Tämä oli yllättävän kevyt, muutaman gramman vähemmän kuin FFWD.
    Kiekot yhteensä siis 2312 grammaa, ilman takapakkaa (joka eri kuin FFWD-kiekoissa ja siksi eliminoitava) olisivat 2079 grammaa.

    FFWD:n 6 cm profiilin tuubikiekot ovat renkaineen (Veloflexin Carbin tuubit painavat noin 260-270 g) siis 71 grammaa kevyemmät (jos samalla pakalla) kuin noin 28-30 mm profiilin Campagnolon parhaan pään aluavot kevyellä gummituksella (latex + gp4000s, jotka noin 25-30 grammaa per pää painavammat kuin veloflexin tuubi ilman litkua). Hinnathan ovat siinä 700 euroa Campat ja 1400 euroa FFWD:t.

    Muita punnituksia.
    FFWD:n pikalinkut yhteensä 86 grammaa.
    Misukan sisäkumi erikseen punnittuna 87 grammaa.

    Koitin myös napojen kuntoa ja parhaiten, ilman mitään sormiin tuntuvaa vastusta (kun otti akselien päistä kiinni ja laittoi renkaalle vauhtia) pyöri ffwd:n etukiekko niillä DT:n 240 navoilla. Takakiekossa tuntui sormiin ihan pienen pientä vastusta, Campatkin rullasivat kuitenkin kivasti, etenkin niistäkin etukiekko. Shamaleissahan on Record-tason hiilikuitunavat.

    edit: Jaa että mitenkö nämä höpötykset liittyivät tähän ketjuun. No molemmat kiekot ovat mielestäni hyviä kiekkoja maantiepyörään. Onko sitten FFWD:t sen kaksinkertaisen hinnan arvoiset on mietittävä kunkin itse. Onhan ne eri tyyliset ja tuntuiset ajaa, mun maksimissaan noin 34-35 porukkalenkkikeskareilla tai kolmenkympin yksin ajeluissa hyöty ei liene suuren suuri. Sinänsä pelkillä ffwd:n kiekoillakin pärjäisi hyvin, koska eivät ne ole olleet tuulessakaan liian hankalat. Ilman käsiä nyt ei voi kuvitella ajavansa sivupuuskissa mutta eipä voi Shamaleillakaan. Jos Shamalien monta vuotta sitten tehdyn kaupan saisi nyt jälkikäteen täydellä hinnalla peruttua niin voisin niiden sijaan ostaa toisiksi kiekoiksi vaikka ffwd:n F2R:ät, jotka sitten matalalla profiililla olisivat ehkä pehmeämmät ajotuntumaltaan (siis tärinämielessä) ja toisaalta niiden painoero toisiin kiekkoihin olisi sitten jo merkittävästi isompi eli 250 grammaa.
    kauris muokkasi tätä : 22.01.2014 at 16.18

  7. #2557
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Kauris kun kirjoitti hyvää faktaa kiekkojen painosta niin omat F6R musta/valk. http://www.ffwdwheels.com/products/w...r-white-dt240/ painoivat 1367g Shimanon vapaarattaalla ilman pikalinkkuja. Ostin nämä alkutalvesta, joten viellä ei ole tarkempaa informaatiota ajotuntumasta. Omistani maksoin lähempänä 1000€, kuin 1500€, joten viimeistelyn ja hinnan perusteella vaikuttavat järkevältä ostokselta jos tälläisiä kiekkoja haluaa. Se on taas eri asia onko näissä kivan ulkonäön lisäksi mitään oleellista hyötyä ajamiseen.

    Noissa F2R tais olla jäykkyydessa hieman sanomista ellei ole viimesien vuosien aikana tullut suuria muutoksia rakenteeseen. Hinta/painosuhde on ainakin kohdillaan jos eivät notku liikaa kuskin painosta.

  8. #2558
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti

    FFWD LTD F6R takatuubikiekko DT 240 navoilla http://www.ffwdwheels.com/products/w...bular/f6r-ltd/, jossa teipattuna Veloflexin Carbon tuubi ja muistaakseni hieman caffelatexia sisällä litkuna sekä Recordin 10S takapakka yhteensä 1270 grammaa. Ilman niitä perkeleen pikalinkkuja siis.
    FFWD LTD F6R etukiekko DT 240 navoilla Veloflexin Carbon tuubilla ilman linkkuja 926 grammaa. Litkusta ei muistikuvaa, tuskin on. Kiekot yhteensä siis 2196 grammaa, laskennallisesti ilman pakkaa 2008 grammaa.
    Tästä innostuneena punnitsin jotain pikaisesti. Minulla ei ole tuubia tolla F6R 240s takakiekolla, enkä jaksa ottaa PT-kiekkoa tähän mukaan. Punnitsin siis tuon F6R 240s takakiekon raakana ja etukiekon Contin Competition tuubin (yllättävän painava, oliskohan n.270g?) kanssa. Etukiekossa teippikin tuomassa lisäpainoa.

    Takakiekko 727g
    Etukiekko renkaan kanssa 877g

    Muistini sanoo että koko setti olisi ollut noin tasan 2kg Tufon 25mm renkailla ja Ultegra 11-23 (vai olikohan 11-25...) pakalla.

    Lopputuloksena kuitenkin se että kai noi Veloflexit on ihan hiton painavia...

  9. #2559
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Minua enemmän mietityttää napojen kestävyys ja huollon helppous. Alla on ksyriumia, aksiumia ja nyt uusimpana shimpan RS10 jota en ole vielä huoltanut ( ensiasennuskiekkoja kaikki). Ihan toimivia, mutta näillä kiloilla on joskus tuntunut, että navan vanhetessa rullaavuus huononee jonkin verran. Jään porukoista

  10. #2560
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tästä innostuneena punnitsin jotain pikaisesti. Minulla ei ole tuubia tolla F6R 240s takakiekolla, enkä jaksa ottaa PT-kiekkoa tähän mukaan. Punnitsin siis tuon F6R 240s takakiekon raakana ja etukiekon Contin Competition tuubin (yllättävän painava, oliskohan n.270g?) kanssa. Etukiekossa teippikin tuomassa lisäpainoa.

    Takakiekko 727g
    Etukiekko renkaan kanssa 877g

    Muistini sanoo että koko setti olisi ollut noin tasan 2kg Tufon 25mm renkailla ja Ultegra 11-23 (vai olikohan 11-25...) pakalla.
    Mun etukiekko on siis 49 grammaa painavampi. Tufon teipillä ja tosiaan veloflexin carbon tuubilla, jonka painoksi valmistaja ilmoittaa 260 grammaa. Olisinkohan laittanut sinne sitten kuitenkin litkua viime kesänä varmuudeksi 30-50 ml eli sen 30-50 grammaa. Kun oikein mietin, niin ehkä lisäsin sitä kun ajattelin, että mahdolliset pienen pienet reiät tukkeutuu ja itsestään hiljalleen tyhjentyminen (sisäosa noissa lateksia) vähenee. Lisäksi estävät/paikkaavat puhkeamiset, jos pieninreikä tulee. Kertaalleen pieni vuoto olikin ennen litkujen laittoa tullut ja mökiltä kotiin lähtiessäni rengas alkoi tyhjentymään ja palasin lisäämään litkun ja täytin uudelleen. En muista varmuudella oliko eturengas, vitsit että on hyvä muisti. Myöhemmin kesällä takarengas räjähti isomman halkeaman tultua ja siinä ei litkut auttaneet. Noh, postissa on tulossa just kaksi uutta carbonia ja punnaan ne sitten. Muistaakseni punnitsin aikanaan nuokin ja taisin laittaa painon tänne palstallekin jonnekin näkyviin. Yhteenvetona: niissä kumeissa on parempi olla noin 50 grammaa litkua tai sitten mulla on tosi painavat kiekkoyksilöt...

    edit: Löysin sen oman punnitusviestini noista tuubikumeista. 262 olin punninnut duunin postittamon vaa'alla. Täytyy niissä siis litkua olla, jotta paino täsmää suunnilleen.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...82#post2006582
    kauris muokkasi tätä : 22.01.2014 at 19.56

  11. #2561
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Omat ffwd F6R Ltd (DT 240) painot oli ilman lisukkeita, etukiekko 612g ja takakiekko 737g. Conti Competition tuubi 262g.

  12. #2562
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Minua enemmän mietityttää napojen kestävyys ja huollon helppous. Alla on ksyriumia, aksiumia ja nyt uusimpana shimpan RS10 jota en ole vielä huoltanut ( ensiasennuskiekkoja kaikki). Ihan toimivia, mutta näillä kiloilla on joskus tuntunut, että navan vanhetessa rullaavuus huononee jonkin verran. Jään porukoista
    Mä olen ymmärtänyt, että rullaavuus jopa paranee hiukan ensimmäisten satojen kilometrien jälkeen. Varmaan jossain vaiheessa sitten huononeekin toki jos laakereita ei vaihda ja rasvaa lisää sekä kireyttä tarkista.

    Mulla on muuten kolmoskiekkoina pyörän mukana aikanaan tulleet vuoden 2006 Campan Ventot. Niissä ei ole irtokuulia, kun viime kesänä niiden napojen kuntoa katsastin ja takakiekon pahan pykimisen takia aloin huoltoa suorittamaan. Jäi huolto tekemättä kun käytössä oli kahdet toimivatkin kiekot jo muutoinkin eikä napa sisältänytkään irtokuulia enkä saanut aikaiseksi selvittää niiden huoltoa. Eli kun muista kuin irtokuulanavoista ei huollon suhteen ole minulla kokemusta, niin kysynkin viisaammilta, saako niihin Ventoihin sen laakeriston vaihdettua ja mistä sellaisen voisi kohtuuhinnalla tilata? Vai jätänkö kiekot pölyttymään ulkovarastoon / heitän menemään?

    edit: Niissä on vissiin tällaiset http://www.vxb.com/page/bearings/PRO...ings/Kit176733
    Mutta tarviiko noiden vaihtamiseen jotkut laakerin irroitus ja kiinnitystyökalut kuten tässä löytämässäni etukiekon huolto-ohjeessa näytetään? http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&...,d.bGQ&cad=rja Niitä ei taloudesta löydy. No voishan noi tietty käydä huollattamassakin jos kauheen montaa kymppiä ei maksa mutta ihan hirveesti ei tosiaan kolmoskiekkojen kuntoon saattamiseen viitsi laittaa rahaa. Nyt menee kuitenkin niin pahasti offtopicin puolelle, että tästä jos jollain on antaa neuvoja, niin jatketaan täällä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...Napojen-huolto
    kauris muokkasi tätä : 22.01.2014 at 20.34

  13. #2563
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.470
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Minua enemmän mietityttää napojen kestävyys ja huollon helppous. Alla on ksyriumia, aksiumia ja nyt uusimpana shimpan RS10 jota en ole vielä huoltanut ( ensiasennuskiekkoja kaikki). Ihan toimivia, mutta näillä kiloilla on joskus tuntunut, että navan vanhetessa rullaavuus huononee jonkin verran. Jään porukoista
    Ajomääristä riippuen 2-3 vuoden välein kannattaa laakerit vaihtaa, jos meinaa pitää ihan tikissä niin keraamisia vaihoissa tilalle.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  14. #2564
    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    275
    Ilmoitellaan myös painoja:

    - Enve 6.7 tubular DT240 etukiekko 980g: Tufo Elite Pulse 22mm renkaalla ja Enve pikalinkulla
    - Enve 6.7 tubular DT240 takakiekko 1379g: Tufo Elite Pulse 22mm rengas ja Enve pikalinkku + Shimano 105 11-25 10sp pakka

  15. #2565
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Joku varmasti vielä nokittaa:

    Enve 1.45 -kehät, Tune MIG70/MAG170 -navat, DT Aerolite -pinnoja 20+24 kpl: 1062 g
    Tune DC-14 -pikalinkut: 34 g
    Continental Competition tuubit, 22/25 mm, 20 mm venttiilijatkot, liimat: 520 g
    Record 11-25 -kasetti: 206 g
    Tune Edelzwicker -lukkorengas: 5 g

    Yhteensä: 1827 g

    Ensimmäiset 6000 km kiekot pysyivät luotisuorina, mutta takatuubi oli kyllä kankailla. Pikalinkut ovat kevennysmalleiksi ihan hyvät, mutta voimaa saa käyttää aika reippaasti että kiekko pysyy napakasti paikallaan. AC-14 on parempi diili jos 16 gramman painoero ei häiritse liikaa.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  16. #2566
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti

    Muistini sanoo että koko setti olisi ollut noin tasan 2kg Tufon 25mm renkailla ja Ultegra 11-23 (vai olikohan 11-25...) pakalla.
    Tätä jäin vielä tänään pohtimaan ja tuntuu kyllä mahdottomalta varsinkin pikalinkkujen ja venttiilinjatkojen kanssa mutta kyllä ilmankin niitä.
    Jos ne FFWD F6R kiekot ilman mitään painaa sen 1350 grammaa, tufon 25 mm tuubit ihan vähintään 2x250g=500 g (valmistajan sivuilla kevyimmät 25mm tuubit 290 g/kpl), Ultegran pakka 220 g http://weightweenies.starbike.com/li...type=cassettes, niin lopputulos on 2070 grammaa. Siinä ei ole mukana siis pikalinkkuja, venttiilinjatkoja ja liimaa tai teippiä.

    Mutta kyllä siihen kahteen kiloon voi päästä, jos kiekot olis 1350, tuubeina vaikka 2x210 g 21mm Tufot, "linkkuina" Tunen Skylinet 19g http://www.tune.de/portfolio/skyline-zeitfahrspanner-rr, liimaa 5 grammaa, pakkana vaikka recordin titaaninen tai Dura-ace 160 g, lukkorengas 10g, jolloin oltaisiin ilman venttiilinjatkoja laskennallisesti 1959 grammassa. Tavallisemmilla kevennyspikalinkuilla (35-50 g) saatetaan päästään juuri ja juuri alle kahden kilon jos venttiilinjatkot eivät paina montaa grammaa. Homma on eniten kiinni siis noista renkaista, joista äkkiä tulee 100-200 grammaa lisää kevyimpien ja raskaimpien vaihtoehtojen välillä.

  17. #2567
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Ööö? Painot ilman linkkuja, ihan kuin edellinenkin ilmoitti. Linkkuineen ja venttiilinjatkoineen varmaan noin 2060-2070g.

  18. #2568
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    No sitten voi päästä lähelle. Tuo sinun muistini sanoo termi ja koko setti termi sai minut luulemaan, että koko setti sisältää linkut ja että vika olis ollut muistissa

  19. #2569
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Varsinais-Suomi
    Viestit
    94
    Nastarengaskausi päätyy ennemmin kuin huomaakaan, joten nyt olisi tarkoitus hankkia jotkut peruskiekot hintaluokassa <250€. Käyttö on hidasta maantien reunaviivaa, 25-28mm kumilla. Kuskilla painoa alle kolmenumeroinen lukema, jos ei syö isoa aamupalaa.
    Nettikauppoista löytyi Mavicia, Fulcrumia joista varmasti helppo tehdä valinta. Nyt kiinnostaisi hiukan kuulla kommentteja DT swissin kiekoista (esim. bike24 on useita malleja kampanjahinnoilla).Onko kenelläkään kokemuksia R1700, RR1600TL, R28?

  20. #2570
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Tässä nää mun uudesti syntyneet kiekot:



    DT-Swiss R520 vanteet kierrätettynä NovaTec SuperLight navoille, väliin Aero424 pinnat radiaalina, 28 eteen ja 32 taakse, vetopuoli 2-ristiin.

    Painoa semmoset 1600g:n paikkeilla, ei paha treenikiekoille joissa vanteet painaa 520g ja kokonaishinta siinä 270 € paikkeilla...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  21. #2571
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Varsinais-Suomi
    Viestit
    94
    Eilen pistin DT:n RR1600 tilaukseen. Jos toimitus sujuu ripeästi, niin viikonloppuna pääsee katsomaan mitä paketista paljastuu. Kalusto on sit valmis kevätkauteen, mies ei koskaan.

    Paketti saapui perille. Nopeaa toimintaa B24:ta ja DHL:ltä. Pitäiskö sittenkin hankkia jotkut "välikelin/kevät" kumit?
    exfatman muokkasi tätä : 21.02.2014 at 08.53

  22. #2572
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    turku
    Viestit
    924
    No laitoinpa omanikin vaa'alle, 'vanhat' Fast Forward F5:et DT 240 navoilla painoivat seuraavasti:

    - etuvanne + Tufo Elite Jet 160 g. = 790 g.
    - takavanne + Conti Competiton 22 mm.+ Sh. Ultegra 12-21 10-speed pakka = 1270 g.

    Painot ilman linkkuja.
    I'm a member of a A(prilia) & A(udi) Club

  23. #2573
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.108
    Tietääkös joku pitääkö sellainen huhu paikkansa, että noissa Planet X 52 mm kiekoissa on sama kehä kuin Mavic Cosmic Carbone SL?

    http://www.planetx.co.uk/i/q/WPPX52C...ncher-wheelset

    http://www.evanscycles.com/products/...l-set-ec025768
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  24. #2574
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Nyt tarvitsisi uudet kiekot maantiepyörään. Rajoitteita aiheuttaa sopivuus Shimanon 11sp pakalla.

    Kriteerit:

    - Paino alle 1500gr
    - Miellään 50mm tai alle laipalla
    - Tuubit tai avot, kummatkin käy
    - Hinta kohtuullinen, alle 600€

    Onko hyviä ideoita? Planet äksää, Ebayta ja muita kauppoja tullut selailtua, mutta hintahaitari ja valikoima vaihtelee suuresti. Kiinakuitu olisi tietysti halvin, kokemuksia tuubikiinakuiduista?

  25. #2575
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.020

    Mack Superlight

    Viime syksynä ostin kehät. 1.12. maksoin käsirahan navoista, jotka tuli nyt kuun vaihteessa (3kk). Kukahan kasais kiekot?

    Onhan noi niin sairaan upeen näköset. Mietin, että jos noista joskus laakerit menee niin pitääköhän ne lähettää takas Puolaan. Itse en keksi mitään, millä noi sais purettua.
    Etunapa hurjat 64 g ja takanapa 214 g. Etunapaa hipelöidessä tunne oli kuin kädessä ei olisi mitään.




  26. #2576
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Hienot Mackit, omia odotellessa jotka tosin on ratanavat.
    Varmaan maantienapojen laakereiden vaihto onnistuu samalla tavalla kuin maastonavoissa, etunapa ja takanapa.

  27. #2577
    Liittynyt
    02/2008
    Paikkakunta
    Uusi-Itämaa
    Viestit
    183
    Tuota noin. Onkohan Suomessa minkään sortin kiekontekijöitä??

    Mulla piti olla tuolla yksityisviesteissä keskustelu tallessa parin vuoden takaa jossa forumisti kertoi että oli teetättänyt kiekot itselleen Lahdessa. Nyt sitä sieltä ei kuitenkaan mistään enää löytynyt.

    Yv:llä voi heittää jos tietoa on.
    Köyhä polseviikki

  28. #2578
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.470
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Väinö Kokki Katso viesti
    Tuota noin. Onkohan Suomessa minkään sortin kiekontekijöitä??
    Hikiän Ajomies on suosikkilistallani ykkösenä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  29. #2579
    Moro!! Kestääkö shimano rs81 c24 vanteet tällasta 92kg kuskia ?

  30. #2580
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    531
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Väinö Kokki Katso viesti
    Tuota noin. Onkohan Suomessa minkään sortin kiekontekijöitä??

    Mulla piti olla tuolla yksityisviesteissä keskustelu tallessa parin vuoden takaa jossa forumisti kertoi että oli teetättänyt kiekot itselleen Lahdessa. Nyt sitä sieltä ei kuitenkaan mistään enää löytynyt.

    Yv:llä voi heittää jos tietoa on.
    Virtasen Jari Järvisen Pyörässä kasaa kiekkoja. Pari kiekkoa kasauttanut Jarilla, hyvät on olleet.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •