^jäi tosiaan vähän vähälle tekniikkareenit viime viikolla. Lauantait käyvät ainakin minulle aika usein, mutta puolestani sunnuntaikin käy hyvin.
Litkutin varmuuden vuoksi alle Ice Spikerit, joka tapauksessa ne olisi pitänyt muutaman viikon sisään laittaa alle.
Kiekoista vielä: Tunen navoilla ja Flow-kehällä 29" kiekkosatsi 350 €, ei kallis. Tekis mieli ostaa varalleEtunapa 20mm akselilla (kävisi mulle hyvin) ja takanapa pikalinkulla. Konversiokitti (50€) on 15mm navalle mutta ei pikalinkkuakselille. Ja toki lisäksi vielä tubeless-teippi joitain kymppejä.
http://www.bike-components.de/produc...=11&xtmcl=tune

Etunapa 20mm akselilla (kävisi mulle hyvin) ja takanapa pikalinkulla. Konversiokitti (50€) on 15mm navalle mutta ei pikalinkkuakselille. Ja toki lisäksi vielä tubeless-teippi joitain kymppejä.
Lainaa viestiä vastauksessa
No kahtotaan, miten tuo lähtee etenemään.

. sanoin sille ettei tartte tulla vetämään turpaan, uskon kyllä puhetta ja lupasin ilmoitella asiasta pyöräilykavereille. (enhän minä mutta ne muut
).
Se oli sitten vimonen ajokuntoinen maastopyörä, täytyy hakea ens viikolla uusi. Mulla on Hopen Pro II navat sekä Rigissä, että Ninerissä, mutta Rigissä 9mm pikalinkku ja RIPissä 15mm läpiakseli. Hopen navoissahan on mahdollista vaihtaa akselityyppiä, mutta onnistuisko se ihan tollai ristiin vai tartteeko hakea kaupasta tarvikkeita?

Kirjanmerkit