Nyt jonkin verran ajettuani noilla 303:silla. Minulla on melko palelevat jalat johtuen kehon toiminnasta, käyn enemmän kylmänä kuin kuumana. Jalat eivät palele 4-5h lenkeillä 0-asteen keleillä. Sukkana käytän paksuhkoa merinovilla sukkaa (90%villa) silloin varpaisiin jää vielä kivasti tilaa ja mistään ei paina. Jalan matalan rintavuuden vuoksi Boa kiristys on melkein pohjassa ohuella sukalla, paksulla sukalla sitä ongelmaa ei ole. Sähköpohjallisen voin vielä laittaa alkuperäisen päälle ja ei ole vieläkään liian ahdasta. Minulla olisi saattanut käydä se kapeampi lestinen malli, vaikea sanoa kun ei päässyt sovittamaan molempia. Klossit piti siirtää aivan sisäreunaan ettei kengän sisäsivu hankaa kampiin. Alkuperäisen pohjallisen kuplamuovimainen rakenne painuu nopeasti kasaan, mutta pohjallisiahan saa vaikka millaisia. Pohjan jäykkyys ei ole jäykimmästä päästä mutta saa hieman paremman pidon liukkaalla käveltäessä vaikkeivat ne kävely kengät olekkaan. Ostin vielä mehiläisvaha tyyppistä vahaa joilla käsittelen kenkää säännöllisesti. Olen kenkään tyytyväinen. Talvella pitkillä lenkeillä kengässä kannattaa olla mieluummin aavistus tilaa kuin että ne ovat tiukat, muuten alkaa palelee. Muuten koko politiikkaan en ota enempää kantaa.