Meiltä ei taida tulla huomisellekaan edustusta. Mutta väittävät, että ensi viikonloppuna alkaa talvi!
Tällä kertaa porukkalenkki ajettiin kolmen kuskin voimin, nyt nähtiin myös hetkellinen porukasta eksyminen yhden kuskin osalta tai kuten hän sen käänsi niin eksyneitä oli kaksi![]()
Ajelitteko te eilen niitä hapen Rapola-Koskis-välipolkuja? Jos ajoitte, niin runttasitteko läpi puskan vai kiersittekö?![]()
Sille alkupään ahtaalle polulle ei taida kannattaa mennä ilman vesuria, pienen jumpan jälkeen polku olisikin jo loistava
Lupa asia on täysin totta mutta eksymisasiasta voidaan esittää muitakin mielipiteitä...minusta ratamestari itse eksyi jäätävän iskunsa jälkeen mutta löytyi onneksi ajamasta Korkiksen parkkikselta ympyrää![]()
Nyt kun se talvi näyttäisi lopultakin olevan tulossa, niin onko ajoväen lupa-asiat kunnossa lauantaina?
Mullakin saattaa olla luvat kunnossa lauantaille. Jos wb:n kalusto-ongelma korjaantuu jarruja ilmailemalla, niitä vois ehtiä kattella perjantaina.
Huomenna lenkki salelta 10.30 alkaen, venytin aikaa koska paluu jäähallilta luistelemasta ottaa muutaman minuutinJos halutaan lähteä aiemmin niin pyrin tavoittamaan letkan puhelimen avustuksella.
Musha rain dum a doo, dum a da
Keli olis kai viimeinkin talvinen joten eiköhän sitä täydy sen kunniaksi lähtee polkemaan! 10:30 käy mainiosti mulle.
10:30 sopii tännekin.
sopinee meillekin eli Jii lähtee mukaan
Meiltäkin lähtenee kaksi kolmesta.
Pakkanen on kyllä melko hieno juttu (yhteis)lenkkeilyn kannalta... Noin 45 kilometrin lenkura tuli kieputeltua reilussa neljässä tunnissa. Vauhti oli rauhallinen ja puuta kaatui.Läskit oli pulassa siirtymillä, mutta silti lenkin ainoa negatiivinen juttu taisi olla MTBwb:n kalustovaurio. Kahdeksanpäinen osallistujajoukko lienee Koskin ennätys! Ja kulttuuritornillakin tuli poikettua. Tästä on hyvä jatkaa.
![]()
Ehdottoman mukavaa menoa hienossa kelissä, vielä vähän lisää pakkasta niin loppukin kuran lento on ohi.
Jokaisella kerralla kun lenkille lähtee jää heti kilometrin lähdössä ja kun kalusto hajoaa saa rauhassa talutella.
Eli,
jatkossa en osallistu koska
A) ei kalustoa
b) ei kuntoa vissiiiin
c) Ei todellakaan motivaatota
Katsellaan kesällä 2016
Kowaa tekstiä! Lohdullista kuitenkin on, että kohta b) on valetta, ja sekä a) että c) korjautuvat uudella kalustolla. Eli sanoisin kuitenkin, että katsellaan talvella 2014, joka taisi juuri alkaa.![]()
Puuh, fillarin hankinta on hankalaa hommaa. Mulla oli jo sormi paksukonan liipaisinnapilla, mutta viimehetkellä vedin varmistimen päälle ja ryhdyin tutkimaan muita, nopealla aikataululla saatavia vaihtoehtoja. Nyt oon ihan sekaisin koko genrestä eikä hajuakaan mitä pitäisi tilata.
Mun mielestä Kona ja On One on läskeinä suurinpiirtein samalla viivalla. Tosin Konassa on vakiona se tosi erikoinen tanko, jonka Jarikin vaihtoi samantien. Jos nyt olisin itse ostamassa läskiä, valinta olis varmaan Trek Farley. En tosin tiedä, löytyykö sitä nopeasti mistään. Mutta myös Salsat ja Surlyt on toki läskeinä niitä varmoja valintoja, koska kyseisillä merkeillä on ollu paksupyöriä jo vuosia.
Löytyykös lauantaille lenkkiseuraa? Vähän viileää saattaa olla, mutta kun pysytään pois pyöräteiltä, niin tarkenee kyllä. Sää lienee oikeinkin hyvä hitaalle mönkimiselle tyyliin Heritynniemi.Ja jos paikat alkaa palella jo tunnissa, käydään välillä huoltoasemalla juomassa kupit kuumaa.
Nyt on taas alkanut tottuun tohon kylmään ja jos ei tuule niin -15 asteen pakkasessa tarkenee 2 h
kattos mitä mitä menopelimarket kauppaa ja sillä hiilukuitu Jampoja jokka hakkaa Akin halpaläskin mennen tullen ja voit näyttää takavaloo Korkeekankaan nousussa ?
http://www.menopelimarket.fi/epages/...20Bike-0002%22
Kirjanmerkit