Eli kuten jo nähtiin, ei ne Nokian nastarenkaat puhkeamattomat ole, mutta todella hyvin kestää kyllä. Itsekin sepelikelissä olen ehkä lähemmäs 10 tkm päästellyt ja kertaakaan ei ole matka katkennut sepelin vuoksi. Mutta oli kerran kyllä todella lähellä. Keväällä renkaita vaihtaessa löysin yhden sepelin palan, joka oli jo jyrsinyt reiän sisäpuolelle asti niin, että ihan sepelin kärjen tunsi sormella. Oli siis hyvä tuuri, montaa kilsaa ei olisi enää päässyt...
Noin siis Nokian talvikumeilla, muut ei sitten taidakaan olla ihan, tai läheskään yhtä hyviä tuossa suhteessa.
Mä en kyllä henk.koht. käsitä näitä yliholhousperiaatteita, vaan mun puolesta kömpelöt vois käyttää kengissä liukuesteitä. Ei ne kaikki polut ole kuitenkaan sepelöityjä jne. Mutta kun nyt holhota pitää, niin voisi todellakin sepelöidä vain toisen puolen klv:stä. Vai joutuuko siitäkin tiemestari nyky-Suomessa linnaan, jos joku kuurosokeatunnoton sitten eksyy kumoon sinne sepelittömään hankeen? En aina jaksa ymmärtää...
Nytkin vedetty tuolla sepelipas**ssa monta kuukautta +5 asteessa, kun ei niitä jakseta välillä kerätä. Great. On vissiin niin kiireistä aurahommissa...
Kirjanmerkit