GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 70 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Kukas nainen fillaroi tänään vastaan Raision ja Länsikeskuksen välillä vastaan ja hymyili?
    Kellon aikaa en tarkalleen muista, mutta oisko jotain 16.00 kieppeillä.
    En tajunnut muuta, kuin että (ehkä) valkoinen pyörä, tummat vaatteet ja hyvä valo edessä ja -takana.
    Säädin siinä pyöränlampun kanssa, kun olin kiireessä ottanut vääränkokoisen kiinnikkeen ja lamppu oikeen tahtonut pysyä oikeassa asennossa.
    Lämmitti kyllä mieltä nähdä että Turussakin sentään osataan hymyillä

Eilen (7.12) havannoitu paksupyöräiliä Turun Katariinanlaakson liepeillä menossa uittamolle päin. Alla musta läski, merkkiä/mallia ei ehtinyt tarkastaa. Päällä vihreä takki ja selässä harmaa reppu. Kypärässä näytti olevan kiinni jotain, todennäköisesti valo. Näytti olevan myös etuhaarukassa kummallakin puolella juomapullot. Kello oli oli siinä 12:09 auton kellon mukaan. Meinasin avata ikkunan ja näyttää peukkua, mutta tilanne meni hiukan nopeasti ohi.

Samainen fillaristi näkyi jo n. 10min aikaisemmin Eteläkaaren ja Kataraistentien risteyksessä alikulkutunnelin suulla.

P.S Läskikuume taas pilvissä.

Eilen ajelin lenkin kotipoluilla Hirvensalossa. Ainakin Friskalan metsissä näkyi (nastattomia? About 2.4´´) renkaan jälkiä. Poluilla ei oltu kävelty joten päättelin, että saattoivat olla lauantailta tai sitten aikasemmalta aamulta. Itse olin liikenteessä siinä 11-13 välillä. Metsissä ei tullut ketään vastaan. Ei kävellen eikä fillarilla.

Ketkä oli ajelemassa tänään klo 20 maissa Oulussa Lintulan ja Mäntylän maastoissa valolenkkiä? Hyvin näky valot ja lenkille alko tekeen mieli, mutta piti tyytyä pyöräileen töihin...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    http://eksyilylenkit.wordpress.com/

Oliko ketään foorumilaista tänään Turussa järjestetyssä pyörämarssissa?
    Ainakin muutama täysjousto sekä useempi jäykkäperä näky olevan ja monen muunlaistakin pyörää oli laidasta laitaan
    Keli oli upea, tunnelma katossa ja kaikki sujui hyvin, mikäs sen parempi polkea

Oliko foorumilainen, joka ajoi lauantaina 21.12. Trancella tyttärensä kanssa? Paikkana Tali (Talin frisbeegolfpuiston läpi) n. klo 12. Siellä oli kisat käynnissä ja seisoskeltiin tauolla.
    Kuskilla taisi olla punainen takki.

Kivasti oli porukkaa tänään Espoon keskuspuiston poluilla. Niin maastopyöräilijöitä kuin muitakin ulkoilijoita. Terveisiä kaikille T: keltakypäräinen cubekuski

Kuka ajeli tänään tapaninpäivänä täysissä joululupukin vetimissä valkoisella Jamiksen maantiepyörällä Kirkkonummella Upinniementiellä klo 13:n jälkeen? Toivottavasti "syyllinen" ilmottautuu, jottei tarvitse ruveta tällä iällä joulupukkiin uskomaan.

Ketkä tuli mua vastaan maastureilla yhden pintaan tänään Turun Lähteenmäen kohdilla kelvillä? Ensin kolme kuskia ja sitten hiukka myöhemmin kaveri täysjäykällä maasturilla. Itse olin matkassa ihme häristimellä, musta foxin potta päässä.

Mää olin varmaan se jäykistelijä. Mustalla Karate Monkeyllä.
    Palailin kuusiston poluilta. Ohitin kolme kaveria noilla paikkeilla.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Mää olin varmaan se jäykistelijä. Mustalla Karate Monkeyllä.
    Palailin kuusiston poluilta. Ohitin kolme kaveria noilla paikkeilla.
    Juu, tuntomerkit täsmäävät. Vielä yks maasturikuski, mitäs se kello nyt oli, varmaan vähän ennen yhtä, tuli Halisten kosken luona vastaan nastarenkaat ainakin äänestä päätellen alla. Kaverilla oli myös buffi suun edessä. Muita fillaroitsijoita ei sitten näkynytkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pelichio Katso viesti
    Kivasti oli porukkaa tänään Espoon keskuspuiston poluilla. Niin maastopyöräilijöitä kuin muitakin ulkoilijoita. Terveisiä kaikille T: keltakypäräinen cubekuski
    Mulle tuli vastaan vain 3 kolme fillaria 3 tunnin lenkillä kun Fattya ulkoilutin. Tuoreita jälkiä oli kyllä paljon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pelichio Katso viesti
    Taisit tulla vastaan siinä vähän ennen Finnoontien alitusta.
    T. Läskipyörä ja Cube laiheliini.

Olen melko varma että bongasin lansiven Fattyn selässä tänään Märkiön grillin kohdalla n. kl. 12.25 ajamassa idän suuntaan.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tänään ajelin Kaarinan puolella retkeilyreittejä ympäriinsä ja havaitsin maastossa läskin ja ainakin kahden muun pyörän suht tuoreet jäljet. Omat ekat havainnot jäljistä alkoi Lemunniemen risteyksen jälkeen ensimmäisen metsäsaarekeen (oikealla) alkavan reitin alusta. Ajelin samoja reittejä näemmä pidemmän matkaa. Itse olin liikenteessä sielläpäin n. klo 14 aikaan.

P.S Paljon oli puita nurin polun päällä.

^ Mä kävin puolita päivin siellä läskillä mylläämässä/tunkkaamassa.. Juu aikast paljon oli Seija puita kaadellu polulle siellä suunnalla, eikä ketään ole näemmä innostunut metsurin hommista siellä kun muualla on jo korjailtu enimmät puut poluilta..
    The end of the road is just the beginning...

Uskalsin jopa varovasti arvata, että teikäläinen saattoi olla, kun kerran paikkakuntalaisia olet. Ihan ei 2,3" / 26" uskaltanut samoja jälkiä ajaa Kateellisena kiersin pahimmat lätäköt

Kaks läskiä näin ite tänään, Luolavuoren kuplahallin viereisellä metsäsaarekkeella, tummahko pyörä ja kuskin vaatteet myös. Toinen läskipyörä tuli vastaan Maarian kirkon edustalla, kuskilla punainen takki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Olen melko varma että bongasin lansiven Fattyn selässä tänään Märkiön grillin kohdalla n. kl. 12.25 ajamassa idän suuntaan.

Oikeassa olet, lansive, joku hoikka poika Kalukkalasta? Fattyllä myös, häneen törmäsimme metsässä ja sitten läskipoika oranssilla Ninerillä ( allekirjoittanut). Perus Sääksinkierto loppusuoralla tuolloin.
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Oikeassa olet, lansive, joku hoikka poika Kalukkalasta? Fattyllä myös, häneen törmäsimme metsässä ja sitten läskipoika oranssilla Ninerillä ( allekirjoittanut). Perus Sääksinkierto loppusuoralla tuolloin.
    Kolme teitä taisi olla, olin juuri palaamassa Onnenkoira koirauimalasta kohti mökkiä 25 pitkin.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Oikeassa olet, lansive, joku hoikka poika Kalukkalasta? Fattyllä myös, häneen törmäsimme metsässä
    Minähän se, joskin syöttöporsas voisi olla parempi ilmaisu näin joulun jälkeen.

Meno maistui sen verta hyvin että kävin vielä kiertelemässä Fattyn kanssa Rajamäen polkuja melkein pari tuntia yksinäni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Kaks läskiä näin ite tänään, Luolavuoren kuplahallin viereisellä metsäsaarekkeella, tummahko pyörä ja kuskin vaatteet myös. Toinen läskipyörä tuli vastaan Maarian kirkon edustalla, kuskilla punainen takki.
    Ajoin siitä Luolavuoren koulun ja kuplahallin ohi siinä about 12 paikkeilla mustalla läskillä tummissa vaatteissa..
    The end of the road is just the beginning...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Ajoin siitä Luolavuoren koulun ja kuplahallin ohi siinä about 12 paikkeilla mustalla läskillä tummissa vaatteissa..
    Kappas! Olin susta katsottuna takavasemmalla, menossa päinvastaiseen suuntaan, muuten olisin morottanut.

Tänään Malminkartanon mäkeä alas laskiessani tuli kaksi maastomiestä vastaan. Morjestettiin.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Hyvää Uutta Vuotta kaikille. Olin aamupäivällä vuoden ekalla pikku lenkillä maasturin kanssa, ja kymmenen maissa tuli joku vastaan Rymättylän tiellä Meridan CC:llä. Kaverilla oli päällä keltainen takki, ja hän moikkasi iloisesti toivottaen Hyvät Uudet Vuodet. Olin vissiin vähän omissa ajatuksissani, joten kysyin hölmönä: MITÄ? Hän toisti Hyvät Uudet vuodet, jolloin toivottelin hänellekin. Anteeksi möllö käytökseni, ei ollut tarkoitus olla epäkohtelias, olin vaan jotenkin omissa mietteissäni.

Mikähän porukka ajoi uudenvuoden päivänä klo 10 jälkeen Vantaan Koivukylässä Tarhurinpuistossa sen pellon poikki? Näytti olevan 6-7 kuskia cyklocross- ja maastopyörillä liikkeellä.

Puol yhdeksän maissa illalla tapaninkyläntiellä ohitin jonkun ridley crossarin, oliko foorumilaisia? Itse olin liikkeellä harmaalla canyonin crossarilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ArtoR Katso viesti
    Mikähän porukka ajoi uudenvuoden päivänä klo 10 jälkeen Vantaan Koivukylässä Tarhurinpuistossa sen pellon poikki? Näytti olevan 6-7 kuskia cyklocross- ja maastopyörillä liikkeellä.
    Me järvenpääläiset olimme siellä liikenteessä. Pari 29 maastopyörällä ja loput crossarilla. Mutkiteltiin Vantaan polut ja pellot siinä aamupäivän aikana. CCH:n maantieporukka tuli vastaan jossain vaiheessa isolla slungalla. Hieno lenkki.
    Xamnala muokkasi tätä : 03.01.2014 at 12.10 Syy: -

Kuka on käyny lenkillä Orimattilassa viime sunnuntaina?
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...638817003.html

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •