Pakko oli käydä siirtämässä rastia, jotta saadaan tuo kansallisen häpeän ajan muistomerkki piiloon.
Pakko oli käydä siirtämässä rastia, jotta saadaan tuo kansallisen häpeän ajan muistomerkki piiloon.
ÖRM 2021
Taisit ajaa samantien Kiovaan asti:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Lenini%C3%...f=hs-art-new-1
Vihje 1 : Littoisten asemaa vastaapäätä olevalta rastilta on matkaa seuraavaan tietä pitkin n. 1200 m.
ÖRM 2021
Täältä löytyi dodekedri.
Ja uutta samalla teemalla.
![]()
Suo, kalja ja läski.
Aavistuksen joutuu poikkeamaan asphaltilta (100m?), mutta näkynee sietä tieltäkin. Puisto on tämän vuoden mallia.
Helpotuskuvaa ilmaantuu loppuviikosta jos ei muutoin herätä etsimisviettiä.
Vanha Hannunniitussa:
Ja uutta, melkein samalla teemalla:
![]()
Jiih kuvassa olevalla pyörällä ei ole väliä. Ei siis tarvitse olla samanlainen kuin etsittävässä kuvassa.![]()
Käpylehmä oli ajellut Littoistenjärvelle
Kai tässäkin joku teema on?
![]()
Tämä helppo rasti on kohdaltani jo menetetty.Vasta perjantaina seuraava mahdollinen siirtopäivä... Vain nopeat elävät.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Hävettää myöntää, että mietin tuota hetken.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Oletko Matti varmasti tuosta joskus kulkenut![]()
Itse mietin tovin tuota Litsan hiekkarannan kuvaa ja mielsin sen ensin johonkin Uittamon suunnille.
Uusi on kanssa tuttu, mutta aamulla ei ehdi hakemaan ja iltapäivällä on varmaan jo myöhäistä.
Minä ajan pääni jäädyksiin
Tässähän tämä, liekö karttalinkki edes tarpeellinen?
Olen pahoillani, että en aamun kauppareissulla jaksanut raahata uutta rastia kauemmaksi, mutta ehkäpä suttuinen kuva tuo hieman kaivattua lisähaastetta.
![]()
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
Koristo
Uusi
![]()
Jaahas... myöhästyin. Oli pakko bongata tämä kun on kotikulmilla ja omassa pitäjässä. No en osaa näköjään liittää kuvaakaan....
Edit: no tämä piti laittaa - kiitos neuvosta!
Edit2: kuvan pienennys
![]()
Cookie muokkasi tätä : 19.12.2013 at 21.28 Syy: kuvan pienennys
Vanha...
Uusi...
![]()
The end of the road is just the beginning...
Tässä ohje kuvan lisäämiseen.
Nopeiden miesten hommia on nämä maantierastit. Uusimman ohi ajoin edelliseltä sillalta tullessani. Meinasin muuten laittaa tuon aikavaelluksen varoitusrastin perään![]()
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
vanha:
Uusi:
![]()
Keskeytyipä sitten tämän rastin hakureissu kickbiken takarenkaan antauduttua tappajasepelille. Säilöttyäni kikkarin läheiseen myötämieliseen pihaan olisin voinut jatkaa rastille juosten, mutta säännöissä lienee maininta kaksipyöräisestä ja potkuhärvelikin on siinä rajoilla. Niinpä jolkotin häntä koipien välissä kotiin.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Aloitusviestissä luki:
Joten mun tulkinnan mukaan kickbike käy mainiosti ja olisi vaan piristävä lisä kuvien pyörävalikoimaan.Tervetuloa kaikki pyörätyypistä riippumatta etsimään rasteja.
Tuota tappajasepiliä on kyllä kylvetty älyttömiä määriä. Silloin kun tiet oli jäässä, niin sitä ei ollut ja sitten kun jäät suli, niin tuli sepelit. Ei kyllä mennyt kunnosspitäjillä ajoitukset nappiin.
Bongasin väärän paikan samalla kyltillä - piti poistaa. Tolppakin kallelleen eri suuntaan![]()
Cookie muokkasi tätä : 21.12.2013 at 12.21 Syy: väärä paikka - kuvat pois
Jos huomenna on sateetonta, niin käyn hakemassa tuon.
Tänäänkin latasin lamppujen akut ja tarkoitus oli lähteä ajamaan, kunnes huomasin, että tihuttaa vettä, niin käänsin tyynen rauhallisena sohvalla kylkeä![]()
Jos Matti H aikoi käydä pikku iltalenkkinä jopa juosten hakemassa rastin, päättelin sijainnin marmarin esittämään. Sateessa tuli tänään ajettua, mutta päivän teema vei toisaalle. Odotan TeKun siirtoa, kun olen vasta huomenna illalla (toivottavasti) fillarin päällä.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kerkeiskö jos heti lähtis?
Yrittää kannattaa aina.
Suo, kalja ja läski.
Hääppönen on jäljillä, joskin juoksulenkistäni olisi tullut silti poikkeuksellisen lyhyt.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Kuusiston VPK. Liekkö vaarallista porukkaa, kun noin varoitellaan
Hiukan joulutunnelmaa vaikka tuolla tuulessa ja vesisateessa ei juuri jouluiselta tunnukkaan
(Kerkesin kun heti lähdin)
Kirjanmerkit