Jaa, onkohan isokin ero tommosessa irtokuulien kanssa?
Hiustenkuivaajaa käytin tossa asennuksessa, mutta pitää ehkä lämmittää enemmän toholla tjsp, ei löydy kuumailmapuhallinta. Ja laittaa laakerikupit pakkaseen. Huoltomies ei ollut paikalla, joten takanavan huoltokin pitää nyt sitten tehdä itse. Eli laakereihin vaseliinia ja jarrurumpuun ja paloihin tjsp mitä tuolla on sisällä, niin jotain ohutta vähän, esim vaihdelaatikkoöljyä?
E: Takanapa meni niin että auki, putsaus ja joka väliin hitosti vaseliinia. Näyttääpi toimivan ainakin käsin pyöritellen. Saa nähdä mitä käy ku saa fillariin kiinni ja ekan kerran jarruttaa
E2: Meni paikalleen kupit kun toinen henkilö laittoi ne reilusti vasaralla. Kohtuu hyvin pyörii nyt kun sääteli vaikka laakereita pitävä peltikierukka vähän asentaessa vääntyi ja joutui pihdeillä suoristelemaan. Laitan kuvaa tosta laitoksesta kunhan saan kasaan sen kokonaan, maalaushommat jäi nyt väliin mutta eipä tuolla niin väliä, kunhan tekniikka pelaa. Ajan patina näkyy!
Kirjanmerkit