Pari ajoa tehty nyt MXZ303:lla. Koon puolesta tuntuu, että osuin ihan kohdalleen ajatellen talven ajoja. Näillä +-0 asteen keleillä kenkä saisi olla hieman pienempi, ohuella sukalla jää hieman haluttua löysemmäksi mutta on silti ajettavissa. SRAMin S1000-kampien ja M540-poljinten kanssa klossit sai asentaa sisälaitaan ettei kenkä hankaa kampiin ajaessa.
Sen sijaan toinen Boa-kiristin on epäkunnossa. En huomannut ekalla ajolla mitään mutta tokan lähtövalmisteluissa huomasin, että mekanismi antaa periksi. Ohut sukka + löysä kiristys ei ollut kiva yhdistelmä mutta pystyin edelleen ajamaan joten kuten. Kiristimen ääni on huomattavasti vaimeampi kuin toimivassa kengässä. Laitoin Boan nettisaitilta takuutoiminnon kautta tulemaan korjaussarjan. Katsotaan miten homma etenee.
UPDATE: Nyt on Boan sisäelimet ja vaijeri vaihdettu. Oli melko näpräämistä. Vaikuttaa toimivan, vielä testaamatta ajossa. Varaosakitti tuli kahdeksassa päivässä jenkeistä eikä tosiaan maksanut mitään eli plussaa Boalle tästä. Miinusta Boalle ja Lakelle laadunhallinnasta. Ainakin 2013 Lake MXZ303:n kiristimen tyyppi on mallia "Low Power Reel L3+".
Kirjanmerkit