Alkujaan tämän lähetti
kuovipolku
Marathon Plussia en maantiepyörääni laittaisi, Marathonit ehkä jos ajaisin paljon myös (kovapintaisilla) hiekkateillä, muuten Durano Plussat. Mutta sitten kun kelvillä alkaa olla runsaammin sepeliä eli irtohiekkaa tai kun jäisiä tienpintoja alkaa olla syytä varoa Winterit, jos vain mahtuvat.
Jokapäiväiseen sivistysajoon, ajettiin se sitten maantiepyörällä tai krossarilla, en laittaisi mitään muuta, kuin Mara Plussaa syys- ja kevätkausiksi. Sitten kun sepelit on sudittu, niin kevyempää kumia.
Tai oikeasti mulla on vuoden ympäri mara plussat siinä pyörässä, jolla ajetaan tosissaan. Sillä voi lähteä liikkeelle vaikka sataisi tappajasepeliä. Fiilistelypyörässä on sitten kevyempää kumia ja sillä ajetaan kun on kiva sää ja ruusunlehtiä leviteltynä tien pientareelle. Liukkaan kelin pyörä on erikseen, sillä minähän en kuulu niihin pyöräilijöihin, jotka ropistelee nastat alla vesisateessa...
Noin 12000 meni ekoilla mara plussilla ja sinä aikana tuli yksi reikä ja sekin aika loppuvaiheessa. Tokalla setillä olen ajanut muutaman tonnin ongelmitta.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Kirjanmerkit