Puhuessani ketjulinjasta yrtin kuvailla syytä tehohäviöön mahdollisimman yksinkertaisesti,mutta kun tarkkoja ollaan,ketjulinjahan ei itsessään ole pielessä.Tehohäviön tuottaa vaihtajan ylemmän ja alemman rattaan,häkin vääntymisestä aiheutuva ketjun hankaaminen ja paikkojen ahtaus.Kampia taaksepäin pyörittäessä tavallisesti tapahtuva rauhallinen liike ei onnistu vaan hankauksesta johtuen kampien pyörittämiseen tarvitaan voimaa.Kenttätestissä suoristetulla häkillä ajaminen,oli huomattavasti,jos ei 200 wattia niin ainakin 100 volttia kevyempää.Vino ketjulinja aiheuttaa teho-häviöitä, mutta sinulla ketjulinjalle ei ole tapahtunut mitään muutosta, se on se linja, mikä kulkee yläkautta takarattaasta eturattaalle. Alla löysä ketju tekee mutkan, mutta tämä taas ei aiheuta käytännössä mitään tehohäviöitä.
Vaikka on onen renkaat ovat suhteellisen painavat,tuntuma alustaan märällä kelillä oli tyydyttävä.Smårgosboardien(onkohan tämä kirjoitettu oikein,ettei tule keppiä
"pyöräjumalilta") parjattua sivuttaispidon puutetta märillä alustoilla en havainnut.






 
					
					 
				
				
				
					 Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 
						
					 
						
					 Alkujaan tämän lähetti Odottakaa
 Alkujaan tämän lähetti Odottakaa
					
 
						
					
 
						
					 
				 
						
					 
					
					 
						
					
 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					
 
			
Kirjanmerkit