Kokeilin iPadin piirustusohjelmia ja käytin pohjana Toni Tiaisen HEL CX Viikissä ottamaa fotoa.
10k-kerhon jäsen
Tarkasti tulkiten ei enaa ajamista, mutta ajallisesti hyvin liki.
Onko kyseessä henkilö, joka lentää pyöränsä kanssa koiran yli?
Mikä muoti jengillä ajaa ilman ajohanskoja? Prootkin vetää monet ilman hanskoja mitä televisiosta näkee. Luulisi niiden pientenkin kesähanskojen suojaavan aika tavalla käsiä jos lipat vetää.
Toivottavasti ei käynyt pahasti!
offaria:
Buranalla jo kavellaan, ei luita poikki. Enka koskaan ole selvinnyt kaatumisesta nain vahilla asfallti-ihottumilla.
Hanskoja en pida onnettomuuksien varalta. Lampotilan mukaan, tai sitten pidemmilla lenkeilla puutumista estamaan. Jos ne kammenet sinne asfalttiin paatyy niin solisluusta tod.nak kuuluu poks. Silloin on ihan sama kantaako enemman vai vahemman raapiutunutta kammenta kolmioliinassa. Voipa jopa olla ettet yrita suojaamattomalla kammenella ottaa vastaan kaatuessa.
On mukavia kuvia. Fiberin kuva on oikea taidepläjäys! Buhvalon kuva on kyllä vanginnut hetken niin, että ei tollanen satu kun kerran elämässä jos silloinkaan. (Kaikesta päätellen taitaa olla joku itähelsingin porukkalenkki.) Olisin kyllä ylpeä jos itsellä olis tommoinen "just ennen noutajaa" ajokuva.
PS. Arvasin paikkakunnnan Buhvalon kuvassa väärin. Siinähän se nimen alla lukee jotta Pekinki.
Aktiivipyöräilyä jo vuodesta 2013. (tammikuu)
Mites koiralle kävi?
La Bicicletta -lehden syyskuun numerosta löytyi minun ajokuvani![]()
Tahkolta
Tuusulan varuskunnan alueelta. Kesän hupikikkailua![]()
Yllättävän vakavaa läskeilyä tallentunut kuvaan
![]()
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Foorumijuttujen mukaan läski on melkein kuin erään kuuluisan henkilön toinen tuleminen, muttei sekään näköjään sentään vetten päällä pyöri![]()
^^^ Tomssonin kuva ei ainakaan vähennä podettua läskikuumetta. Kiitti vaan !![]()
Duden juurakkohyppykuva on varsin tyylikäs ja tuo videolla näkyvä vesiesteen ylittäminen herättää kokeiluhalua. Lopputuloksen kannalta varmaankin onni, etten omista paksupyörää, eikä lähistöllä ole noin suuria lammikoita![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
DH
Enduro
Dirt
Uploaded with ImageShack.us
Duden droppikuva näyttää siltä, että ollaan ylittämässä omia mukavuusalueen rajoja. Osuinko oikeaan?
Lumikoiralla on aikasta räyhäkkäitä ajokuvia kans!
Mud, sweat and beers.
Olihan noi ekat dropit mulle (pari viikkoa sitten)... Ton kuvan jälkeen tosta on tullut tavaksi ajaa joka lenkillä muutamaan kertaan, jos vain noille kohdille lenkki osuu...
Kyllä sitä muutaman kerran tartti vauhtia ottaa, ennen ekaa kertaa. Mutta tätähän tämä on, sitä kehityy, kun poistuu omalta mukavuusalueeltaan. Nyt toi jo kuuluu mukavuusalueesen ja pitää etsiä isompia droppeja
Vastahan mä oon vuodesta 1995 ajanut, että jo oli aikakin.
Onko ländi flätille vai nokkaan? Näyttäisi hieman alamäkeen olevan. Hienoja kuvia![]()
Kirjanmerkit