^ Juma. Täytyy tulla kuolaamaan joskus aidan takaa.
A Gentleman will walk but never run
^ Lupaan. Toivottavasti ei tule kallis koeistuminen... Onneksi on sentään Mukluk
On muuten saintilla hieno pyörä.
Sehän se oli, joka siinä häiritsi muuten tasapainoista kokoonpanoa. Mutiscarbonia vielä lokariksi sen kipsisen sijaan ;-)
Minkäs porukan peesiin änkeydyin tänään puolilta päivin Olarin Lukion parkkiksella. Ois muutama kuva ja video droppiharjoittelusta...
Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi
Pari viikkoa sitten joku paineli mun ohi Auransillalla keltaisen fatbiken kanssa? Olin pysähtynyt valoihin ja nojailin kaiteeseen aurasillalla.
Oliskohan käyttäjä "sanaksenaho"? Sillä ainakin on keltanen Pugsley Turussa.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...76#post2032276
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Olin eilen rivarin pihalla ulkona kun ohi ajoi ensin yksi crossarikuski ja hetken päästä sitten risteävää katua toinen mustan crossarin kuski Lahden Kilpiäisissä. Paikka on sellainen että ei tänne kukaan eksyisi, jos ei asu lähikadulla. Lehtimetsänkatu on yksi lähikatu.
Jani R. muokkasi tätä : 28.10.2013 at 10.26
Tänään kuului hirvensalon urheilutalon metsässä levyjarrujen vinkunaa kun mäkeä oltiin ylös ajamassa. Näköhavaintoa ei saatu.
Neljän jannun cc-porukka bongattu Keravan Keinukallion maisemissa tänään noin klo 11.
Rinnekodin mäkeä noustessani sen huipulta lasketteli parinkymmenen metrin päähän pysäköidyn pakun luokse kaveri yksipyöräisellä. Oliko ajellut vain pienen matkaa autolta ylös vai tullut vastakkaisen, jyrkemmän suunnan mäen ylös? Jos oli tullut mäen, niin oli kyllä ollut nopeakinttuinen äijä, kun itse en häntä huomannut, vaikka siinä edestakaisin suhasin.
10k-kerhon jäsen
Vinkiksi sille On One Fattylla Myyrmäen tienoilla ajaneelle että sun takalokari peitti takavalon lähes kokonaan.![]()
Tänään aamulla ennen arungonnousua joku onnellinen kulkija oli pyörineen Hyrylässä valotta ajoradalla sateessa seisoskelemassa, kahden metrin päässä olisi ollut klv. Heijastinkin olisi ollut kiva yllätys.
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Lauantaina ounasvaaran huipulla kikkaili pari kirkkaasti pukeutunutta täysjoustofillaristia.
Oli pakko jäädä vähän naureskelemaan siihen talvikävelypolulle kun levyjarrukuukkelien kieunnat kuului varmaan muurolaan saakka. Oliko peräti avidit alla?
Tänään klo 18 maissa tuli hyvin valaistu ilmesesti maantiekonkeli, hollolan salpakankaan seudulla kelvillä vastaan. Kuskilla tais olla sininen takki sen mitä tuossa valaistuksessa erotti. Pisteet hyvästä valosta ja oikeaoppisesta suuntauksesta.
Kukakohan ajoi tänään 9.11. kello 12.45 Vierumäen urheiluopistolla opistolta kohti hotellia? Oli todella komea maantiefillari!
Kiitokset kolmelle maastopyöräilijälle, joiden perään sain lähteä ajelemaan eilen 16.11. täällä Jyväskylässä. Terveisin kona-kuski
Mahtoiko olla foorumilaisia se tyytyväisen näköinen heppu joka poljeskeli On-Onen läskipyörällä Vanhaa Porvoontietä Nikinmäen kohdilla Vantaan suuntaan tänään puolen päivän aikoihin? Olin juuri tulossa vaimon ja pojan kanssa metsästä tielle. Poika (6 v.) ihasteli oman Specializedinsa selästä kovasti tätä ihmeellisen näköistä paksurenkaista pyörää ja alkoi tietenkin haluta sellaista itselleen.
Liesjärven kansallispuistossa viikonloppuna kahdet suht kapeet renkaanjäljet ... aika vaikeata polkua ajettu. Foorumilaisia?
Kuka valopää (ei ollut otsalamppua) lähti perjantaina 17 maissa ajamaan Pukinmäenkaarelta kehä ykkösen laitaa länteen. Tukevasti ylipakattu reppu, ehkä oli retkellä. Ens kerralla kartta mukaan!
Kirjanmerkit