Itse itseäni lainaten:

Alkujaan tämän lähetti
mhelander
Itse tykkään 29er takakiekon kanssa 34/25 tuplasta ja 11-28 9-pakasta. Jos renkaana on nopsa sliksi kuten Furious Fred. Kovempaan maastoon sitten 11-32 ja/tai enemmän nappulaa renkaaseen, silloin ei ilman pientä rieskaa pärjää.

Tässä siis 11-28 9-pakan vauhtialueet.

Alkujaan tämän lähetti
mhelander
Aika paljon leikin välityslaskureilla josko yrittäis tuusata tulevaisuudessa 1x10 tsydeemin, ei vaan löydy mieleistä skaalaa ja vaihteiden väliä joka vastais nykyisen hyviä puolia riittävän lähelle. Eteen pitäis saada pienempi kuin 34 joka laittaa kampisarjankin uusiksi, nykyisessä kun on 110 BCD, mieluusti sen ainoan laittais ulommaksi tai keskimmäiseksi rattaaksi.
Leikin vähän lisää näillä laskureilla. Jos edessä pitäisi 34-piikkisen ja taakse rakentelis itse parista 9-pakan lehdistä 10-pakkaan 12-13-15-17-19-22-25-28-34-40 valikoiman. Toisesta fillarista 10-vaihtaja ja kahva lainaan. Tulis jotakin tämmöstä:

Olis budjettivaihtoehto varsinkin jos itse puuhastelis 34 ja 40 -piikkiset.
Vähemmän budjetti hommaamalla 10-pakan ja laittamalla General Lee:n rieskat. Ja kumpikin mahdollistaisi sitten lyhythäkkisen vaihtajan käytön jolla tilkka lisää maavaraa. Hmm...
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
Kirjanmerkit