GiantGarminElectrobike
Sivu 63 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #1861
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Mutta nimimerkillä odottakaa ei ollut ilmeisesti edes kyse nousemisesta vaan renkaan väännöstä vanteelle ylipäätään.
    Mä ostin viime syksynä parktoolin metalliset parikymmentä senttiä pitkät rengasraudat ja sen jälkeen ei ole asennuksessa ollut ongelmia...
    Pientä naarmua niillä kyllä voi saada vanteeseen.

    Minä kävin eilen vesisateessa pyörähtämässä pienen lenkin metsässä nyt syyskumeilla ja ei voi kun ihmetellä kuinka hyvä pito muddymary hans damph kombolla (edessä pehmein, takana keskimmäinen pehmeys, vert/trail, kumpi nyt olikaan kumpi) taas oli. Paineita tubeleksena edessä 1.4 a takana 1.7 about. Eihän ne rullaa mutta sama tuo nyt oli kun kenenkään perässä ei tarttenut yrittää pysyä. Pari kertaa taas oikein tarkoituksella piti ajaa hitaassa vauhdissa eturengas viiston juuren yli tai vinon kiven yli mutta mitään ei tapahtunut! Kesän niin ikään tubeless versioina RocketRon / RacingRalph yhdistelmällä tuli mentyä aina kyljelleen tai laitettua jalkaa maahan jos ehti. Tämä korostuu toki erityisesti hitaassa vauhdissa märässä juurakossa ja kivikossa. Kovaa jos uskaltaa lasketella niin kesärengastuskin menee paremmin tai sitten mulla on ollut vain tuuria ettei ole kaatumisia sattunut kovassa vauhdissa.

    Se täytyy vielä todeta että onhan noissa kertomissani kahdessa eri rengastuksessa myös tosi suuri ero ajotuntumassa. Erityisesti mielestäni keväällä, kun vaihtaa pienempinappulasiin, ohuempaa kumia oleviin kesärenkaisiin, kalliobaanoilla kovalla alustalla tuntuma on niin paljon kovempi ja äkäisempi. Kestää hetken tottua siis siihen ettei pyörän käytös ole enää niin raskasohjauksinen ja pehmeä (tavallaan mukava paremman vaimennuksen takia).

  2. #1862
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti
    Henkimaailman juttuja. Mulla Hanssi nousi ilman mitään ongelmia vanteelle ihan vaan jalkapumpulla. Vanteet on Stans ZTR Rapid.
    Siis tarkoitin, että en saanut rengasta väännettyä vanteelle ei siis pääse edes pumppaamaan. Toinen puoli menee naftisti mutta kun pitäisi saada se toinenkin puoli sinne vanteelle niin lopussa jää 1-1.5cm uupumaan, että saisi sen väännettyä vanteelle. Puristanut vanteen keskelle reunan, mutta ei auta. Nyt on kaksi turvonnutta peukkua saldona eilisestä äheltämisestä.

  3. #1863
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mutta nimimerkillä odottakaa ei ollut ilmeisesti edes kyse nousemisesta vaan renkaan väännöstä vanteelle ylipäätään.
    Mä ostin viime syksynä parktoolin metalliset parikymmentä senttiä pitkät rengasraudat ja sen jälkeen ei ole asennuksessa ollut ongelmia...
    Pientä naarmua niillä kyllä voi saada vanteeseen.
    Juuri tästä oli kyse. Jos hankkisi tuollaiset pitkät raudat, niin sitten ne pitää muistaa ottaa aina mukaan metsään vs pienet park toolin "raudat" mitkä mulla on ollut mukana (asettaa rajoituksia repun valintaan tuollaiset pitkät). Nimimerkillä viikko sitten metsässä viimeeksi rengas irti ja sisuri vaihtoon.

  4. #1864
    Liittynyt
    11/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    562
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Siis tarkoitin, että en saanut rengasta väännettyä vanteelle ei siis pääse edes pumppaamaan. Toinen puoli menee naftisti mutta kun pitäisi saada se toinenkin puoli sinne vanteelle niin lopussa jää 1-1.5cm uupumaan, että saisi sen väännettyä vanteelle. Puristanut vanteen keskelle reunan, mutta ei auta. Nyt on kaksi turvonnutta peukkua saldona eilisestä äheltämisestä.
    Et siis saanut rengasta vanteelle, vaikka käytit muoveja? No huh. Eipä ole ikinä moinen tilanne osunut kohdalle. Jotkut renkaat menee käsin, tiukat sitten muoveilla.

  5. #1865
    Kai Odottakaa olet käyttänyt jotain liukastetta, esim. saippuavettä renkaan ujuttamiseen?

  6. #1866
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    615
    Renkaan laittaminen vanteelle on tekniikkalaji. Odottakaa katsokoon kun joku kokeneempi tekee. Olennaisuuksia:

    - Sisäkumissa aluksi vähän ilmaa että menee nätisti ilman ryppyjä.
    - Sisäkumin ilmat kokonaan pois loppuvaiheessa.
    - Aloitetaan ulkokumin laitto vanteelle venttiiliä vastapäätä, lopetetaan venttiilin kohdalle.
    - Ei käytetä rengasrautoja vaan muoveja, jos on ihan pakko. Mutta maastokumeilla ei juuri koskaan ole. Teet jotain huonosti/väärin.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

    http://vapaaratas.blogspot.fi

    "Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

  7. #1867
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.088
    Kerran olen kaveripiirissä kuullut, että rengas olis jääny vääntämättä käsin tai rengasmuoveilla vanteelle, silloin oli "matalalla" vanteella tubeless-kitti, ei siis teippi van sellane paksu kumijöötivannenauha missä on integroitu venttiili.. Niinpalkauheesti vei tilaa, ettei yksinkertaisesti saanu viimeistä neljännestä/viidennestä renkaasta väännettyä päälle, en muista mikä yhdistelmä oli kyseessä, mutta kun tilalle laittoi stanin teipin, nou probleemos..

  8. #1868
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Itse olen maastorenkaat saanut pienemmällä tai suuremmalla äheltämisellä kyllä aina peukkuvoiminkin mutta nämä pitkät rautaiset raudat ostin aikanaan sen jälkeen, kun kaverin cycloon ei saatu tunnin ja kahden miehen vääntämisvoimin contin fourseasoneita asennettua. Mulla on ollut myös joitain maantieyhdistelmiä (mm Campan Vento + Misukan Pro2race), joiden asentaminen on vienyt tyyliin tunnin ja peukalot olleet niin pirun kipeät että kunnon rautoja olisin silloin kaivannut. Parktoolin muovisia (niitä paksumpiakin) olen napsautellut poikki muutamat eli ei ne ihan kaikkea kestä.

    Nyt hiljattain luin täällä palstalla jonkun käyttäneet asennuksessa apuna narua tai paksumpaa nippusidettä. Tätä ajattelin joku kerta koettaa itsekin eli ilmeisesti naru ujutetaan renkaan ja vanteen välistä ali ja siitä kiskomalla ja kenties avaustajaa käyttäen saadaan viimeinen kohta renkastaa kiskottua vanteelle. Yllä mainittu liukaste kuten fairyvesi auttaa myös.
    kauris muokkasi tätä : 27.10.2013 at 17.00 Syy: kirjoitusvirhe

  9. #1869
    Liittynyt
    01/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.046
    Kyllä niitä tiukkoja kumeja vaan on joillekin vanteille.
    Kaikista pahin yhdistelmä tähän mennessä on ollut Nokian WXC 300 ja botragerin select kiekko. Siinä vaiheessa kun ei mene enää sormin yhtään, niin kumia pitäisi vielä vääntää 40 cm ja 5 cm harjas edessä. Joskus olen saanut yksinkin, kerran taisin laittaa kaverin kanssa paikoilleen. Lopulta piti käyttää kolmea parkin sinistä muovia ja vääntää kaikilla yhtä aikaa paikoilleen. Ja on noita tiukkoja yhdistelmiä sen jälkeenkin ollut kun olen kerran saanut vääntämällä poikki varmaan kaikkiaan kuusi rengasmuovia...


    ^ joo Contin 4season on kanssa aika tiukka laittaa vanteelle. Olen taistellut pari kertaa samaisten kanssa. Ja on punottanut peukalot sen jälkeen.
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

  10. #1870
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    498
    Tuli sitten ulkoilutettua 29 sinkulaa parin tunnin verran juurakoissa ja kivikoissa. Kyllä yhdistelmä Chunky Monkey Trail Extreme edessä ja HD Trailstar takana oli pidon osalta aika vaikuttavan oloinen. Vaikka pari kertaa liukaalla suoralla juurella tuonkin yhdistelmän rajat tulivat vastaan ja kuski oli kyljellään. Tosin nämäkin olivat varmaankin vain kuskin heikkoutta, kun 34x22 yhdistelmällä ei loivaan ylämäkeen saanut kelattua tarpeeksi vauhtia noilla traktorirenkailla. Siinäpä tuon yhdistelmän ainoa heikkous piileekin eli se on niin saamarin raskas ajettava ainakin sinkulalla, kun ei pääse hakemaan kevyempää vaihdetta.

  11. #1871
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    130
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Itsok Katso viesti
    Kyllä niitä tiukkoja kumeja vaan on joillekin vanteille.
    Kaikista pahin yhdistelmä tähän mennessä on ollut Nokian
    Ei kaikki kumit mene vanteelle niin helposti. Mulla samaten Nokian dh kumit + nc-17 vanteet oli semmoinen kombo että meinas jo itku tulla asennellessa

  12. #1872
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mannavelli Katso viesti
    Kai Odottakaa olet käyttänyt jotain liukastetta, esim. saippuavettä renkaan ujuttamiseen?
    En käyttänyt, kun ei tuntunut olevan siitä kyse, enkä aikaisemminkaan ole käyttänyt. Kivaa metsässä esimerkiksi huhuilla fairyveden perään.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    Renkaan laittaminen vanteelle on tekniikkalaji. Odottakaa katsokoon kun joku kokeneempi tekee. Olennaisuuksia:

    - Sisäkumissa aluksi vähän ilmaa että menee nätisti ilman ryppyjä.
    - Sisäkumin ilmat kokonaan pois loppuvaiheessa.
    - Aloitetaan ulkokumin laitto vanteelle venttiiliä vastapäätä, lopetetaan venttiilin kohdalle.
    - Ei käytetä rengasrautoja vaan muoveja, jos on ihan pakko. Mutta maastokumeilla ei juuri koskaan ole. Teet jotain huonosti/väärin.
    Juu muoviset ParkTool:n matkaversiot mulla "rautoina". Voi olla, että teen jotain väärin voi olla, että en tee. http://www.bike-discount.de/?ac=pddetails&pdid=5562 tuollainen on ollut v-mäisin tähän mennessä kun on se vaijeri siinä reunassa mutta käsin senkin puristelin paikoilleen ja youtube:sta mallia, tämä video on esimerkiksi oikein hyvää suolaa haavoihini : http://www.youtube.com/watch?v=Jc1VjxsPRe8 . Racing Ralph menee hetkessä, vanha misukka meni samalla tavalla kuin tuossa videossa mutta ei tuo HD.

    Ai niin, vanteena on joku 2003 vuoden Bontrager tai joku vanne merkki mitä Trek 4900:ssä tuolloin on käytetty.

  13. #1873
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Ruuvirenkaita (nokia gazzaloidi 2,6) on saanut joskus tosissaan ponnistaa vanteelle (EX823) kun sinne pitäs mahtua suojaks vielä toinen loppuun kulunut ja reunakaapelit leikattu xc/mara rengas. Sit vielä paksua DH sisuria perään niin muoviset rengasraudat vaan napsahteli. Park toolin teräs jooteillähän se lopulta meni. Eipähän oo kumit puhkeillut.

    Asiaan. Otin lusikan kauniiseen käteen ja takkiin painossa 400-500g ja rullaavuudessa helv"tisti ,kun asensin spessun butcherin eteen ja purgatory grid ust:in taakse. Mut olipa kiva ajella kun pitoakin oli. Tosin ei meinannut pysyä oikeiden urheilijoiden kyydissä.

    Olin muuten vahingossa asentanut Butcherin väärinpäin.!!! Tsiisus, mutta tuntu ,että se piti juurilla paremmin kun muistin. Siinähän on keskinappulat rampattu niinkuin.esim Highrollerissa joten nappulan terävä reuna otti ensin kiinni juureen eikä viistottu.

    Pakkohan se on kääntää ,että rullais siirtymillä ees jotenkin ja pitävä rengashan se on painoon ja rullaavuuteen nähden vaikka SC ylempänä muuta julistaa.
    Ei semmosta rengasta oo olemassakaan mikä ois kevyt,rullais hyvin ja pitäs limajuurikolla.
    Eli supertackyä kehiin tahi sit luistellaan enempi tai vähempi.
    - Fear is a mindkiller -


  14. #1874
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Joo, no laitetaan nyt tiedoksi niille jotka eivät ole itse kokeilleet ajamista ISP:t alla juurakoissa ja kivikoissa.

    Että pitkospuut, toivottomat juurakot ja kaatuneiden puiden ylitykset on helppoja.

    Ja miten toivotonta lipsumista on kivikoissa. Verrattuna raivoreetuihin, samalla Isokankaan reitillä ja kostealla kelillä.

    Tyhmän/laiskan saldo 36 hävinnyttä taka- ja 4 etunastaa, kaikki reunanappuloista.

    Sent from my Lumia 1020 using Tapatalk
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  15. #1875
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Ulvila
    Viestit
    409
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Voi olla, että teen jotain väärin voi olla, että en tee.
    Kai oot laittanut sen renkaan reunan sinne vanteen "pohjalle"? Saa lisää löysää loppuvääntöön.

    E: Eiku olihan se tuolla sanottu

    E2: Taitaa olla kyse maanantaikappaleesta
    hemppa muokkasi tätä : 27.10.2013 at 23.17

  16. #1876
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Puristanut vanteen keskelle reunan, mutta ei auta.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hemppa Katso viesti
    Kai oot laittanut sen renkaan reunan sinne vanteen "pohjalle"? Saa lisää löysää loppuvääntöön.
    Tuollahan se sanottiin, että näin oli tehty.

    Myös Stanin Flow EX -vanteille oli renkaiden saaminen tuskaa. Kyseessä oli Schwalben Rocket Ron 2,4", mutta kuulemma myös muiden renkaiden mitoitus kyseiselle vanteelle on tiukka. Kyllähän tuo meni kauhealla tuskalla kolmella Park Toolin muovisella rengasmuovilla, mutta ekalla yrityksellä ainakin sisuri meni paskaksi kun oli tarkoitus sisurilla nostaa toinen reuna vanteelle aluksi tubeless-virityksissä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  17. #1877
    [QUOTE=Odottakaa;2118322]En käyttänyt, kun ei tuntunut olevan siitä kyse, enkä aikaisemminkaan ole käyttänyt. Kivaa metsässä esimerkiksi huhuilla fairyveden perään.

    No sitten ei ainakaan kannata käyttää! Onpa joskus siellä metässä tullut sylkäistyäkin vanteen reunaan, kun ollu rengas tiukassa.

  18. #1878
    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Juu muoviset ParkTool:n matkaversiot mulla "rautoina". Voi olla, että teen jotain väärin voi olla, että en tee. http://www.bike-discount.de/?ac=pddetails&pdid=5562 tuollainen on ollut v-mäisin tähän mennessä kun on se vaijeri siinä reunassa mutta käsin senkin puristelin paikoilleen ja youtube:sta mallia, tämä video on esimerkiksi oikein hyvää suolaa haavoihini : http://www.youtube.com/watch?v=Jc1VjxsPRe8 . Racing Ralph menee hetkessä, vanha misukka meni samalla tavalla kuin tuossa videossa mutta ei tuo HD.

    Ai niin, vanteena on joku 2003 vuoden Bontrager tai joku vanne merkki mitä Trek 4900:ssä tuolloin on käytetty.
    Arvaus - Bontrager Corvair?
    Vaimon -00 Trek 6500:ssa tollaiset ja tuskaa, hikeä & vitutusta joka kerta kun pitää laittaa rengasta. Schwalben rocket ronin ja ralliranen kanssa meinasi usko loppua ja ei asettunut vanteelle 2 barin paineilla vaan jäi epäkeskoksi (sisurilla). Mitään pyörivää bontrageria en osta, kun niiden XR3:kin oli täyttä saippuaa...
    Oletko nahnyt varastettua fillariani?
    Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
    -hopeinen 70mm Marzocchi keula
    -hollowtech keskio
    -mustat DMR V8 avopolkimet

  19. #1879
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    229
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JK71 Katso viesti
    Arvaus - Bontrager Corvair?
    Vaimon -00 Trek 6500:ssa tollaiset ja tuskaa, hikeä & vitutusta joka kerta kun pitää laittaa rengasta. Schwalben rocket ronin ja ralliranen kanssa meinasi usko loppua ja ei asettunut vanteelle 2 barin paineilla vaan jäi epäkeskoksi (sisurilla). Mitään pyörivää bontrageria en osta, kun niiden XR3:kin oli täyttä saippuaa...
    XR3 todellakin on saippuaa.

    Mutta testaa ihmeessä XR4:Sta. Itsellä positiiviset kokemukset.

  20. #1880
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    458
    Bontragerin renkaista kannattaa huomata, että ensinnäkin koko mallisto on päivittynyt ilmeisesti viimeisen vuoden-parin sisällä, mutta nimet pysyivät samoina. Ilmeisesti uudemmat ovat olleet jonkin verran parempia kuin vanhat. Toisekseen, ainakin nykyään suurimmasta osasta renkaita, on kolmea eri versiota. Itsellä ei ole kokemusta muista kuin xr-1 experteistä, mutta veikkaisin että eroa löytyy halvimman ja kalleimman renkaan välillä.

  21. #1881
    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Madone 4.9 Katso viesti
    XR3 todellakin on saippuaa.

    Mutta testaa ihmeessä XR4:Sta. Itsellä positiiviset kokemukset.
    Kiitos vinkistä, mutta pitää ajaa ensin trailstar + pacestar HD:t loppuun ja sitten katsoa vaihtoehdot. Tod.näk. jää bontragerit ostamatta niin kauan kuin muistan XR3:t (-11 team issue) ja muutamat ostamani ja palauttamani ylipainoiset osat eli pitkään...
    JK71 muokkasi tätä : 28.10.2013 at 20.49 Syy: tarkennus renkaan malliin

  22. #1882
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    Tuli sitten ulkoilutettua 29 sinkulaa parin tunnin verran juurakoissa ja kivikoissa. Kyllä yhdistelmä Chunky Monkey Trail Extreme edessä ja HD Trailstar takana oli pidon osalta aika vaikuttavan oloinen. Vaikka pari kertaa liukaalla suoralla juurella tuonkin yhdistelmän rajat tulivat vastaan ja kuski oli kyljellään. Tosin nämäkin olivat varmaankin vain kuskin heikkoutta, kun 34x22 yhdistelmällä ei loivaan ylämäkeen saanut kelattua tarpeeksi vauhtia noilla traktorirenkailla. Siinäpä tuon yhdistelmän ainoa heikkous piileekin eli se on niin saamarin raskas ajettava ainakin sinkulalla, kun ei pääse hakemaan kevyempää vaihdetta.
    Mulla on kahdessa 29" sinkulassa HD pacestar/trailstar yhdistelmä ja toimii. Välitys on tosin 34x19 ja en ole huomannu mitään ongelmia rullaavuudessa. Ei näillä keleillä mikään tuolla märässä metsässä rullaa. Siirtymillä toi rullaavuus mielestäni enempi korostuu...

  23. #1883
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Nyt jo jonkin aikaa rengasta käyttäneenä olen erittäin tyytyväinen paksuun apinaan hardtail 29:n etukumina. Miellyttävän yllätyksetön märällä alustalla.
    Painavahan tuo toki on. Rullaa siirtymillä sen minkä rullaa, mutta ei pahasti ahdista sielläkään. Ja hinta ei päätä huimaa.

    Takarenkaana pyörivä voileipäpöytä ei taas yllä aivan samalle tasolle. Ei varsinaisesti huono, mutta melko vaisu.
    Täytynee testata apinaa taaksekin, tai sitten tuota monen kehumaa HD:tä.
    Memento mori

  24. #1884
    Jonkin verran on ollut juttua Specialized Storm Controllista, onko siitä juurakoihin ja kivikoihin, taitaa olla etupäässä mutarengas?
    „Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)

  25. #1885
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    121
    Kyllä hyvin lookista oli Chunky Monkey trail extreme gummin toiminta eilen Kuopion ilmastossa. Oli märkiä juuria, niljakkaita kiviä, velliä, lehtiä ja oikeastaan kaikkea muuta paitsi kuivaa. Rauhallisessa lenkkiajossa erittäin hyvin pelitti. Yhden kerran 1,5h kestäneen lenkin aikana lähti niin sanotusti kirjottamaan. Sekin johtui osaksi kuskin nukahduksesta, oli jo katse seuraavassa mutkassa kun ei oltu vielä pihalla edellisestäkään. Silloin lipsahti juuresta, mutta otti pidon hyvin pian myös takaisin. Paineet lienee ollu jossain puolentoista baarin kantturoilla ja kuskilla painoa kamoineen noin 80kg.

  26. #1886
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    498
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dude Katso viesti
    Mulla on kahdessa 29" sinkulassa HD pacestar/trailstar yhdistelmä ja toimii. Välitys on tosin 34x19 ja en ole huomannu mitään ongelmia rullaavuudessa. Ei näillä keleillä mikään tuolla märässä metsässä rullaa. Siirtymillä toi rullaavuus mielestäni enempi korostuu...
    No sitten olet vain yksinkertaisesti minua niin paljon vahvempi/kovakuntoisempi kuski! (Tai mulla laahaa jarrut tai jotain....)

  27. #1887
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Jojensuu
    Viestit
    682

    Punapää

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sianluca Katso viesti
    Jonkin verran on ollut juttua Specialized Storm Controllista, onko siitä juurakoihin ja kivikoihin, taitaa olla etupäässä mutarengas?
    Äkkiseltään katsottuna aikalailla samannäköinen kuin schwalben dirty dan, joka on omasta mielestä kapeudestaan huolimatta ihan ok märän kelin rengas (tai ainakin sillä on pärjännyt Kuopiossa puijolla vesisateessa)

  28. #1888
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti t-man Katso viesti
    Äkkiseltään katsottuna aikalailla samannäköinen kuin schwalben dirty dan, joka on omasta mielestä kapeudestaan huolimatta ihan ok märän kelin rengas (tai ainakin sillä on pärjännyt Kuopiossa puijolla vesisateessa)
    kiitos, täytynee kokeilla huomenna hesan keskuspuiston juurakoissa..... rengas täyttyi ainakin helposti litkutettuna.
    „Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)

  29. #1889
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    83
    Musta tuntuu että ainakin stick-e nevegalit toimii märässä kivikkojuurakossa sitä paremmin , mitä kovempaa uskaltaa päästää menemään.

  30. #1890
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    498
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TSOCOM Katso viesti
    Musta tuntuu että ainakin stick-e nevegalit toimii märässä kivikkojuurakossa sitä paremmin , mitä kovempaa uskaltaa päästää menemään.
    No tuo taitaa päteä vähän kaikkiin renkaisiin. Kovassa vauhdissa rengas ei ikäänkuin ehdi luistaa, mutta sitten kun napsahtaa, niin voi sattua sitäkin enemmän tai sitten ei!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •