Missä toi Nortin rasti oli
Missä toi Nortin rasti oli
Hiano on se etummainen pyörä tuossa uudessa rastissa![]()
![]()
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...424607&lang=fi
Ei ole Paahtimon seinusta:
![]()
I'll be damned if I'm gonna clean up this mess.
Saako ottaa yökuvan??![]()
Kävin tsekkaamassa vanhan juna-aseman kaatosateessa, enkä löytänytPerhana jos se sitten olikin jossain kulman takana.
Rastin sijainti on kyl tiedos mutta tällä säällä en jaksaa polkee mihinkää :/ Vanhoja kuvia löytyis kännykän galleriasta, mutta en ruve fuskaamaan![]()
Täähän on taas gylddyyrimaisema-osastoa. Piti ottaa kuva aika naftilla rajauksella, muuten olis heti pala kaakkua.
I'll be damned if I'm gonna clean up this mess.
Löydetty, laitan infot kunhan kotiudun.
Silmitön raivo korvaa puuttuvan tekniikan.
Hitto, piti itse lähteä etsimään kello kahdelta. No nyt pitää toivoa että tamaani ehtii laittaa uuden rastin ennen junnulenkin loppua.![]()
Niin mä vähän arvelinkin että tänään tonne on ruuhkaa enemmänkinTässä kuitenkin oma kuva näin jälkikäteen, ei onnistunut lähetys tien päällä:
Ja tässä uusi rasti:
Edit: unohtui linkki tuohon löydettyyn rastiin.
Outoa. Mulla toimii kaikkien linkit, mukaan lukien omani, ihan ok.
Nyt en kyllä yhtään tiedä missä toi rotko on
Hei! Kerrankin taidan tietää missä nyt ollaanTaitaa kuitenkin olla joku nopeampi...
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Mun Tapatalkki näyttää toisaalta ihan oikean paikan...
Sent from my Chromag Aperture using alien technology.
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Vaikka case onkin closed niin meinaan vielä kokeilla iPad plus Tapatalk kunhan jaksan etsiä käsiini sen padin..
Sent from my Chromag Aperture using alien technology.
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Aamukurvailua täällä: (ahmalle tiedoksi, että Näsinkivi)
Uusi rasti kun saan ladattua loput kuvat lenkiltä!
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Normi-pc:llä olen tuon linkin luonut ja siinä myös näyttää ok. Samaten android+tapatalk näyttää oikein. Firefox kummassakin selaimena.
Kirjanmerkit