Selän takana keväällä kukkiva valkea kukka?
Selän takana keväällä kukkiva valkea kukka?
linnuntietä edelliseen 8,7 km
selän takaa
![]()
Alkuviikosta väärä kukka, vuokon sijasta kielo ja Perämiehenpuistonpenkki...
Antimateria varmuuden vuoksi turvassa aidan takana takana, misä?
![]()
Pave muokkasi tätä : 30.09.2013 at 10.48
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Näyttää Lemminkäisen asfalttiaseman kasalta Urusvuoressa.
Tästä tunnettu rastipaikka.
![]()
Shatama, Kolmatta linjaa (ees)takaisin...
Taidetta piiitkällä suoralla:
![]()
Pave muokkasi tätä : 01.10.2013 at 16.00
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Kuvio vaikuttaa suunnattomasti samanlaiselta kuin Moisiontieltä Buddha-temppelin lähettyviltä löytyvä taiteellinen teos. Noilla main.
![]()
IntroHippo muokkasi tätä : 06.10.2013 at 15.45 Syy: Linkki
Jos tuo on uus kuva, niin porukalla rupeaa näköjään pyörimään taas samat kuvat tuon toisen foorumin kanssa.
Vanha, Haankuja 4 (kuvassa myös linssilude eli ampiainen):
Uusi:
![]()
Kugelschreiber muokkasi tätä : 07.10.2013 at 14.43
Suikkilantie
Uusi:
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Noin 300 metriä takarenkaan osoittamaan suuntaan, löytyy liikekeskus, jonka alta mahtuu ajamaan vaikka linja-autolla.
Vanha, Otto Korhosen katu: (laitan karttalinkin kuntoon kotona - EDIT ohoh en muistanut mutta onneks seuraava huomasi niin tehdä näemmä)
Uusi:
![]()
Kugelschreiber muokkasi tätä : 12.10.2013 at 00.19
Skarppakullantie jonka päällä Uudenmaantie
![]()
Uusi on edelleen silta-aiheinen. Tällä sillalla ja alla ajelevilla on vaan hiukka enemmän nopeuseroa
![]()
Ravattulasta Raisioon-/Naantaliinpäin ensimmäisen ylikulun ruskapuska bongattu. Koska rastin siirto on jo ohittanut työmatkatemmon hektisyydessään, varaan kiinnityksen rastin siirtämiseen... Oli sen verran succistelijoita liikenteessä noilla nurkilla.Kuvat tulee jonkin ajan kuluttua, kun ehdin askartelemaan kameran kanssa.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
PIENTEN teknisten vaikeuksien jälkeen:
Peruspertin vinkki vauhtierosta alla meneviin piti paikkansa; ei tarvinnut jarrua painaa rastin kohdalle tullessa. (Jos joku osaaja merkitsisi taas tämän edellisessä viestissä mainitun ylikulun eteläpäähän. Tainnut olla aiemminkin rastin paikka?)
Ja uusi (pika)rasti sijaitee ajamaan houkuttelevalla linimentintuoksuisella bulevardilla.
![]()
Hippoksentie
Uusi rasti jatkaa taas siltateemaa. Tällä kertaa yläpuolella mennään paljon kovemmin kuin alapuolella.
![]()
Nunnan alikulku
Mennään sitten sillasta aitaan
![]()
peruspertti muokkasi tätä : 15.10.2013 at 11.22 Syy: typo
Vanha
Uusi:
![]()
Aboa Vetus & Ars Nova
ja uusi...
![]()
The end of the road is just the beginning...
Vanha rasti oli CM-Kupittaa: tässä
[IMG][/IMG]
ja uusi
[IMG][/IMG]
Kiireessä en siirtänyt rastia kuin reilun kilometrin verran keskusta poispäin...
Kuvaajan selän takana on kivenheiton päässä isohko oppilaitos ja portti lienee auki lähinnä virka-aikaan.
Laitetaan seuraavaksi kuvaa ellei näillä ala löytymään!!!
Lähden tänään tarkistamaan, jos ruosteiset merkit löytyisivät. Katsotaan miten käy...
Löytyi
Uusi:
![]()
Piikkisläinen kivikasa:
Ja linja pitää, toinenkin nopea kivikeko:
(Jotensakin vinoutunut elämänkatsomus?)
^Ou shit. Tämän kävin tänään illalla tarkistamassa edelliseksi rastiksi, kun tulee ajettua ohi aika usein. Ei ikinä ole tullut katseltua "sillä silmällä" tätä sielujen hautomoa. Jos en nyt ihan väärin bongaa, niin viikonloppuna rasti (viimeistään) siirtyy. Huomenna ei ehdi pyörän päälle.![]()
Vanha, Pyhän Pietarin kirkko, Lieto:
Mikäs temppeli siellä aidan takana on
![]()
Maarian kirkko
Uudempi versio edellisistä
![]()
Niukka myöhästyminen, pahus. Tainnut olla vilskettä tänään Maarian sielujen palvaamolla.![]()
Kirjanmerkit