GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 91 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 81 89 90 91 92 93 101 141 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 4670

Aihe: Bike-discount

  1. #2701
    Liittynyt
    04/2008
    Viestit
    80
    Samanlainen kokemus kuin ylempänä, tosin B-D:n ja SRAM:n takuuhuollon kanssa. Kuukausi meni ja keula tuli takaisin korjattuna + luokkaa kalliimmalla vaimennuspuolella, kuin lähtiessään.

  2. #2702
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Kannattaa varmaan ruveta kuljetusyhtiöiltä selvittämään, missä paketti menee.
    Nyt täytyy tyhmän kysyä että mistä tässä tapauksessa? Tuohan ei ole varsinaisesti DHL paketti muuten kuin Saksan päässä, Suomessa kuljetuksen hoitaa Itella. Itellan järjestelmään ei ole tullut mitään tietoa paketista, eikä Saksan DHL:n tiedoissa ole mitään uutta tietoa.

    Ottaakko tuossa nyt sit yhteyttä Saksan DHL palveluun, vai myyjään? Postiin on turha soitella kun ei sitä ole leimattu minnekään.

  3. #2703
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Jos DHL seurannassa lukee jo että paketti on siirtynyt Itellalle, niin ensin Itellaan. Vaikka internetti-seurannassa pakettia ei vielä näy, saattaa se löytyä Itellan sisäisestä järjestelmästä. Jos ei auta, niin yhteyttä DHL:ään, jos ei sekään auta – lähettäjään.

  4. #2704
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.164
    Jep ja en väitä, että niin bike-discountin kanssa kävisi mutta viimekädessä jos muu ei auta niin yhteyttä luottoyhtiöön, joka ei veloita sinulta tilattuja kamoja joita ei kerran toimitettu. Luottoyhtiö sitten sopii ongelmat myyjän kanssa ja asiakas ei kärsi rahamenetyksiä. Tämä siis vain, jos myyjä alkaisi hankalaksi eli ei lähettäisi uusia kamoja kadonneiden tilalle ja kieltäytyisi palauttamasta rahoja.

  5. #2705
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Sivistyksen hautalehto
    Viestit
    242
    Bike-discount:n kautta sähköpostiin saadussa pdf-rechnungissa tjsp on linkki DHLn seurantasivustolle, jossa on myös linkki Itellan englanninkieliselle seurantasivustolle. Rai-vos-tut-ta-vaa ettei alkuperäinen saksalainen seurantakoodi kelpaa Itellan järjestelmälle.

    Viikossa sain oman pakettini, työpaikalle tilaan, kotona kun ei kukaan ole postiljoonia vartoomassa... Kun tilaa kotiin niin premiumina lähetetty paketti käy kotiovella =ei mahdu postiluukkuun/laatikkoon ja menee takaisin postiin noudettavaksi.
    - Hiki syö aivoja -

  6. #2706
    Kyllä se kelpaa siinä vaiheessa, kun paketti rantautuu Suomeen. Tänään just mulla paketti tuli kotomaahan ja nyt se on lajittelussa Itellan logistiikkakeskuksessa. Postiljoonin vartoomisessa olen kanssasi samaa mieltä, pitäisi Itellasta ottaa yhteyttä, milloin paketin voi tuoda, niin kuin käy kotimaasta kotiinkuljetuksena tilatuissa lähetyksissä.

  7. #2707
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Sivistyksen hautalehto
    Viestit
    242
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti keski-ikäinen Katso viesti
    Kyllä se kelpaa siinä vaiheessa, kun paketti rantautuu Suomeen. Tänään just mulla paketti tuli kotomaahan ja nyt se on lajittelussa Itellan logistiikkakeskuksessa. Postiljoonin vartoomisessa olen kanssasi samaa mieltä, pitäisi Itellasta ottaa yhteyttä, milloin paketin voi tuoda, niin kuin käy kotimaasta kotiinkuljetuksena tilatuissa lähetyksissä.
    Kas kummaa, olin ollut "hätänen". Edistystä siis! Kokeilin vielä kerran ja sataa prosenttia näytti. Pakko ollakin sata% koska paketti on jo avattu.

    Item delivered to the recipient.
    Registration: 12.9.2013 09:02:20
    Location: ITELLA LOGISTIIKKA KULJETUS 02610
    Item being delivered to the addressee.
    Registration: 12.9.2013 08:21:33
    Location: ITELLA LOGISTIIKKA KULJETUS 02610
    Item in sorting.
    Registration: 11.9.2013 12:26:55
    Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
    Item arrived in the destination country.
    Registration: 11.9.2013 12:22:18
    Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
    Item has been registered.
    Registration: 11.9.2013 12:22:18
    Location: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
    Item left for the destination country.
    Registration: 7.9.2013 04:55:00
    Location: Ulkomaa/Foreign country 01000
    Item posted in country of origin.
    Registration: 6.9.2013 18:17:00
    Location: Ulkomaa/Foreign country 01000
    Matti S. muokkasi tätä : 12.09.2013 at 20.15
    - Hiki syö aivoja -

  8. #2708
    Olipa hyvä että tässä tuli avauduttua! Eilen juttelin Postin chatissa asiakaspalvelijan kanssa ilman tulosta, ja sen jälkeen lähetin mailia Saksan DHL:lle. Ei vielä tullut vastausta, mutta yllättäen paketti näyttääkin suomeen saapuneelta nyt ja postikin sen saanut rekisteröityä. Tosin paketti näyttää painavan todella paljon siihen nähden että sen pitäisi painaa puolet vähemmän.

  9. #2709
    Liittynyt
    06/2012
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    8
    Hain oman pakettini 13.9. postista ja kauhukseni huomasin että laatikon ympärillä oli "DHL repacked" -teipit. Paketin avattuni huomasin että tavaraa tilauksesta puuttuu n. 200 euron edestä. Sähköpostia ja puhelua firmaan samantien ja nyt sitten vaan odottelen. Vielä ei ole kuulunut mitään, mutta vähän jännittää tuleeko tavaroita ikinäkään minulle asti.
    When your body screams, tell it to shut up!

  10. #2710
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.834
    Torstaina tilasin n. yhdeltätoista illalla, seuraavan viikon torstaina aamulla klo 11 pyörä tuotiin. Nopea lähetys, mailiin vastasivat kattavasti jne. Hyvät fiilikset jäi puljusta, joten jatkossakin voi tuolta kaikkea tilata, ja tuhlata palkkaansa.

  11. #2711
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Sipoo
    Viestit
    28
    Torstaina tilaus sisään ja paketti oli kotona maanantaina päivällä - vaikka DHL:n seuranta näytti, että paketti olisi vielä Hampurissa... Kunpa kotimaiset verkkokaupatkin olisivat yhtä ripeitä. Viimeksi Suomesta tilatessa paketti teki Turku-Helsinki -matkaa toista viikkoa.

  12. #2712
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tsadin ydin
    Viestit
    373

    Bike-discount

    Iso paketti tuli. Nahkahousuilta Itellalle 3 päivässä ja Itella kuhnutti sitä tuplasti kauemmin. Väittivät vielä yrittäneensä jaella sen ovelle, mutta epäonnistuivat surkeasti, sillä nähtävästi ovikello oli ollut liian vaikea käyttää ja voimat eivät riittäneet koputtamiseen.

  13. #2713
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vauhtikorjaavirheet Katso viesti
    Iso paketti tuli. Nahkahousuilta Itellalle 3 päivässä ja Itella kuhnutti sitä tuplasti kauemmin. Väittivät vielä yrittäneensä jaella sen ovelle, mutta epäonnistuivat surkeasti, sillä nähtävästi ovikello oli ollut liian vaikea käyttää ja voimat eivät riittäneet koputtamiseen.
    Hah! Offtopiccia, mutta itse olen kerran kotona ollessani todistanutkin tuota että postilaatikosta kolahtaa "yritin toimittaa teille pakettia, mutta ette olleet paikalla"-lappunen. Samantien kun ryysin ovelle niin ketään ei kyllä enää näkynyt käytävässä.

    Ja jottei menisi turhan offtopiciksi niin viime viikon bike-discount tilaus tuli 5pv sisään, kuten aina.

  14. #2714
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tsadin ydin
    Viestit
    373

    Bike-discount

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ebtre Katso viesti
    Hah! Offtopiccia, mutta itse olen kerran kotona ollessani todistanutkin tuota että postilaatikosta kolahtaa "yritin toimittaa teille pakettia, mutta ette olleet paikalla"-lappunen. Samantien kun ryysin ovelle niin ketään ei kyllä enää näkynyt käytävässä.
    Sori offarista, mutta en vielä osaa siirtää oikeampaan paikkaan.

    Ed asunnossani tuo oli ihan vakiokäytäntö, varsinkin normin jakelun mukana jaeltavilla paketeilla. Kerran sen postipuksun yhyytin tuore lappu kourassani seuraavasta rapusta. Himpun nolona se sitten sanoi, en muista mitä selitti syyksi, et ne paketit ja maksikirjeet jne, mitkä ei luultavasti mahdu, oli paljon käytännöllisempää jättää suoraan jakamatta. Siellä kesti sitten aina 2-3 pv että ne olivat aivan väärässä suunnassa olevalta ärrältä noudettavissa.

    Ystävällinen palaute Itellalle paristi korjasi käytännön.

  15. #2715
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    646
    Sunnuntaina tilaus ja tänään perjantaina paketti perillä eli samalla varmalla linjalla mennään kuin ennenkin.

  16. #2716
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Privileged Katso viesti
    Sunnuntaina tilaus ja tänään perjantaina paketti perillä eli samalla varmalla linjalla mennään kuin ennenkin.
    Täsmälleen samoin.

  17. #2717
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    3.082
    Jaha, pitäisköhän vähän tarinoida minun ja b-d:n yhteisestä taipaleesta tältä vuodelta.

    Kevättalvella aloin miettimään uuden maastopyörän hankkimista, ja pitkällisen tutkimuksen tuloksena päädyin bike-discountin Cube 29er hiilaritäpäriin. Kuulin vielä, että kysymällä saa ovh-hinnasta pois, joten kysyin sähköpostilla, mutta minulle vastattiin, että tarjouksen saa ainoastaan puhelimella. Joten soitin, ja sain 300 euroa pois hinnasta sillä puhelulla. Kannatti 29er-pyörien suosion takia en kuitenkaan saanut mankelia heti, vaan minun piti yli kuukausi odotella sitä tehtaalta. Toukokuun alussa pyörä sitten lopulta tuli.

    Alkutsekkausta ja osien kiinnittelyä tehdessä huomasin, että takajarrun toinen pultti ei ollut kireällä eikä kiristy ollenkaan. Otin sen pois ja sieltä tulikin aimo kasa hiilikuitupölyä ja pultin kierteen jämät mukana. Oli siis takajarrun kiinnike korkattu tehtaalla/bike-discountilla ennen pyörän lähettämistä Suomeen. Ajokausi luonnollisesti oli juuri alkanut ja edessä olisi ollut 4-6 viikon huoltotauko tuliterälle pyörälle. Yritin saada b-d:tä lähettämään uuden osan tuon vioittuneen osan tilalle ja paluupostissa olisin voinut laittaa viallisen takaisin. No ei kelvannut tämä heille, väittivät että alkuperäinen osa pitää korjata. Sain jarrun kuitenkin viriteltyä pysymään kiinni hieman pidemmällä pultilla ja ruuvilukittella, joten sovittiin että laitan osan sinne syksyllä kun kisat on ajettu. Tämä oli ok b-d:lle.

    Elokuun lopulla lähetin sitten rungon chainstayn sinne. Lähetys oli varsin kivuton operaatio, kun heidän webbisivuilta latasi vaan lähetteen ja laittoi matkaan. 6.9. oli osa siellä ja 16.9. tuli ilmoitus, että osa lähtee takaisin Suomeen. 10 päivää siellä siis käpälöitiin sitä. Perjantaina 20.9. osa olikin jo Joensuussa ja eilen pääsin sen hakemaan. Yllätys yllätys, osa olikin vaihdettu toiseen, joka nähtävästi oli puolestaan otettu jostain toisesta pyörästä (siinä oli pieniä naarmuja ja maalilohkeamia). Mutta ainakin jarrun kiinnikkeet olivat kunnossa. Olin alkuperäiseen lähetykseen kuitenkin laittanut myös alkuperäiset pultit, koska niistä toinen oli korkattu pilalle. Niitäpä ei lähetyksessä näkynyt, ja sähköpostiin vastatattiin että "ne eivät kuulu varaosalähetykseen, kysy paikallisesta pyöräkaupasta". V%#&u. No vanhasta stemmista sain sopivat pultit siihen. Samalla selvisi todennäköinen syy sille miksi alkuperäisen osan kiinnike oli korkannut: se pultin reikä oli huomattavasti matalampi vanhassa kuin uudessa osassa. No samapa tuo, nyt toimii taas mankeli.

    Alkukesällä takarengasta ensi kertaa irroitellessa totesin myös, ettei pyörän mukana ollut tullut Syntace X-12 -akseli-vaihtajakorvakevirityksen koossa pitävää ruuvia. Jos olisin joutunut maastossa vaihtamaan takarenkaan, niin vaihtamatta olisi jäänyt, koska vaihtajan korvake ei pysy asennusvaiheessa mitenkään siellä reiässään ilman sitä ruuvia (kokeiltu on). Onneksi keulan jarruletkun kiinnikkeen pultti kävi siihen ja sain takarenkaan paikalleen. Äkäistä mailia b-d:lle ja sieltä tulikin sopivasti päivä ennen Tahkoa kirjekuoressa 4 käypää pulttia. Harmi vaan, että odotellessa kerkesin ostaa niitä 12 kappaletta Motonetistä hintaan 2.49 € tjsp. No onpahan varalla.

    Eli aika paljon säätöä ja hampaiden kiristelyä bike-discountin kanssa. Hinnat kuitenkin ovat kilpailukykyiset ja valikoima laaja. Sähköpostiin tulee vastaus aina nopeasti ja yhteydenpito on sujuvaa. Annan kouluarvosanan 7+.
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

    Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

  18. #2718
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki 28
    Viestit
    222
    Tätä on varmaan jo kysytty ja vastattu jokuseen otteeseen, mutta miten toimii palautus b-d:n kanssa?
    Meinaan, että tilaisin pari takkia ja muutaman parin kenkiä, sovitan ja pidän yhden sopivan takin ja yhden sopivan parin kenkiä. Toimiiko niin, että b-d kustantaa palautuspostituksen maksut? Olin näin ymmärtävinäni noista terms&conditions kapulalausekkeista.

  19. #2719
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.168
    ^^ Jos noiden saksalaisten tai muiden ulkomaalaisten kanssa haluaa nopeasti osan vaihtaa niin paras tapa on asiasta sopia sähköpostissa ja tilata+maksaa se uusi osa niin se lähtee heti eikä tarvi odotella että vanha ehtii palautukseen. Rahat saa sitten takaisin kun saavat palautuksen. Harvoin ne suostuu maksutta mitään uutta lähetteleen ennen kuin ovat saaneet vanhan takaisin.

  20. #2720
    en ymmärrä tuota MJH:n tyyliä ja ihmisiä jotka käyttäytyvät vastaavasti. Tilataan "kopallinen" tavaraa ja kokeillaan, josko niistä joku olisi sopiva ja sitten vielä kysellään saako "ilmaiseksi" palauttaa. Sinähän tiedät jo tilatessasi, ettet ota kaikkea tai välttämättä mitään, niin kyllä se siloin olisi reiluin itse maksaa palautuksen postikulut.

  21. #2721
    Liittynyt
    02/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    186
    Etämyynnissä kuluttajalla on lakiin perustuva peruutusoikeus. Tuo on EU:n laajuinen oikeus, mutta peruutusaika voi vaihdella (7-14 vrk), ja myös palautuspostikulujen korvauksessa voi olla maakohtaisia eroja (katso http://www.ecc.fi/fi-FI/etamyynti/peruutusoikeus/). Rahat pitäisi saada takaisin väh. 30 vrk sisällä.

    En sitten tiedä, onko tuo oikeus tarkoitettu juuri MJH:n tapaiseen toimintaan, mutta niin saa tehdä. Palautukseen ei tarvitse mitään syytä. Kannattaa kuitenkin huomata tämä: "Vaikka voitkin tutustua tavaraan, peruutusoikeutta ei ole, jos olet ehtinyt ottaa sen käyttöösi".

  22. #2722
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki 28
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maantienässä Katso viesti
    en ymmärrä tuota MJH:n tyyliä ja ihmisiä jotka käyttäytyvät vastaavasti. Tilataan "kopallinen" tavaraa ja kokeillaan, josko niistä joku olisi sopiva ja sitten vielä kysellään saako "ilmaiseksi" palauttaa. Sinähän tiedät jo tilatessasi, ettet ota kaikkea tai välttämättä mitään, niin kyllä se siloin olisi reiluin itse maksaa palautuksen postikulut.
    Kannattaisi ymmärtää. Suomen Kuluttajansuojalaissa määrätään, että etämyyntituotteita on saatava sovittaa aivan samalla tavalla kuin jos asioitaisiin myymälässä. Minä harjoitan siis laillista oikeuttani asioida kaupassa, kuten kuuluukin. Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä myyjät vaativat.
    Se, että kauppa sijaitsee Saksassa, tekee asiasta hieman kiemuraisemman, mutta käsittääkseni kun EUn sisällä toimitaan, niin pitäisi (ainakin periaatteessa) mennä ostajan maan mukaan. Suomen kuluttajansuojalakia yritetään parhaillaan EUn toimesta heikentää, sillä EUssa pyritään lainsäädännön yhtenäistämiseen ja nähtävästi on parempi sitten heikentää Suomen kuluttajansuoja Espanjan ja Romanian tasolle kuin vaatia muita meidän tasollemme.
    Tästä opiskeltavaa:
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/...ed679b0a3.aspx

  23. #2723
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki 28
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti veekoo Katso viesti
    Etämyynnissä kuluttajalla on lakiin perustuva peruutusoikeus. Tuo on EU:n laajuinen oikeus, mutta peruutusaika voi vaihdella (7-14 vrk), ja myös palautuspostikulujen korvauksessa voi olla maakohtaisia eroja (katso http://www.ecc.fi/fi-FI/etamyynti/peruutusoikeus/). Rahat pitäisi saada takaisin väh. 30 vrk sisällä.

    En sitten tiedä, onko tuo oikeus tarkoitettu juuri MJH:n tapaiseen toimintaan, mutta niin saa tehdä. Palautukseen ei tarvitse mitään syytä. Kannattaa kuitenkin huomata tämä: "Vaikka voitkin tutustua tavaraan, peruutusoikeutta ei ole, jos olet ehtinyt ottaa sen käyttöösi".
    No siinhähän tuo kansainvälinen puoli. Minä olen Kuluttaja-lehteä lueskeltuani siinä käsityksessä, että tuon palautusoikeuden taustalla on mm. juurikin tuo minun harjoittamani asusteiden sovittaminen ennen ostopäätöstä. Harvoin menen kivijalkakauppaankaan ostamaan kenkiä tai takkia veikkaamalla kokoa.

  24. #2724
    Minulle on jäänyt semmoinen käsitys, että b-d korvaa palautuskulut ulkomailta mikäli he ovat toimittaneet vääriä(koko,väri tjsp) tai viallisia tuotteita. Korjatkaa toki jos omiani höpisen .

  25. #2725
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    448
    Maanantaina tilaus sisään, nyt aamulla paketti kotiovelle. Ei mitään valittamista.

  26. #2726
    "Minulle on jäänyt semmoinen käsitys, että b-d korvaa palautuskulut ulkomailta mikäli he ovat toimittaneet vääriä(koko,väri tjsp) tai viallisia tuotteita. Korjatkaa toki jos omiani höpisen . "

    Toivottavasti näin, koska tällöín tulee esiin se, että täytyyhän tilaajallakin joku "maalaisjärki" hommassa olla, ettei tilaa vain kokeilun vuoksi

  27. #2727
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki 28
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maantienässä Katso viesti
    Toivottavasti näin, koska tällöín tulee esiin se, että täytyyhän tilaajallakin joku "maalaisjärki" hommassa olla, ettei tilaa vain kokeilun vuoksi
    Miksi? Jos laki edellyttää, että on voitava tutustua ja sovittaa ja palauttaa haluttaessa, niin ei siinä pitäisi olla mitään väärää.

  28. #2728
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Tähän alkuun voisin sössöttää vaikka mitä, mutta jätän nyt kuitenkin väliin.

    Mutta, asiaan
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bike-Discount
    "You are to bear the costs of the return consignment if the delivered goods correspond to the ordered ones"

  29. #2729
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki 28
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    Tähän alkuun voisin sössöttää vaikka mitä, mutta jätän nyt kuitenkin väliin.

    Mutta, asiaan
    …ja sitten ko lauseke kokonaisuudessaan:
    Parcel-transportable goods are to be returned on our risk. You are to bear the costs of the return consignment if the delivered goods correspond to the ordered ones and if the price of the item(s) to be returned does not exceed an amount of 40 € (only valid within Germany) or, in case of a higher price of the good(s), if you have not effected the payment or an instalment agreed by contract at the time of the revocation. Otherwise, the return consignment is free of freight charges for you.

    Kiitoksia avartavista vastauksista. Taidan hankkia vastaukseni ennemmin suoraan b-d:ltä ja Kuluttajavirastosta.

  30. #2730
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    juuri tässä ja nyt
    Viestit
    403
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MJH Katso viesti
    Miksi? Jos laki edellyttää, että on voitava tutustua ja sovittaa ja palauttaa haluttaessa, niin ei siinä pitäisi olla mitään väärää.
    Laki ei edellytä että voi sovittaa, vaan että voi tutustua samoin kuin voi tehdä liikkeessä.

    Ja tuohon aiempaan postaukseesi, niin kuluttajan palautusoikeudet yms menee myyjämaan mukaan. Saksasta tilatessasi homma menee saksan lakien mukaan, ei suomen.
    Siis minimissään, liike voi antaa lakia parempia ehtoja halutessaan. Tekeehän niin jotkut kaupat suomessakin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •