GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 81 / 171 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 71 79 80 81 82 83 91 131 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.401 - 2.430 / 5111

Aihe: Hämeenlinna

Huomasin eilen Kohinooriin tullessa kaulustoni kärsineen pientä vauriota. Eli siis, mistä hyvä uusi tankoteippi/tankonauha rikki menneen tilalle. Toive olisi jotta palvelisi mukavasti muutaman vuoden. Olisiko parempia vaihtoehtoja?

Jos lenkki suuntautuu Parolaan ennen klo 18, niin voisin lähteä mukaan käymään Hatusella..
    Ja tietysti mielummin maastoa
    that's life, tough but unfair
    https://www.tawastcc.com
    https://twitter.com/evarjus

Hämeenlinna

Jos hallitus myöntää luvan niin voisin lähteä hyvin kevyelle(sileä asfaltti, myötätuuli ja loiva alamäki) maastolenkille

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Silti passaan tänä viikonloppuna kaikki pyöräilyt

Lähtö puomilta 17:15 maastopyörillä Hattulaa kohden, vai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti suurtumpelo Katso viesti
    Lähtö puomilta 17:15 maastopyörillä Hattulaa kohden, vai?
    Tulen paikalle.

juu mä tulen kans 17:15 maasturilla.

Hämeenlinna

Hyvä oli lenkki. Kotimatkalla jouduin vielä karistamaan yhden hybridillä liikkuneen salapeesaajan.

Ajetaanko lauantaina iltapäivästä tai illalla rauhallista pk lenkkiä maastossa tai maantiellä. Mä voisin lähtee mut vain pk ja klo 14:00 jälkeen, ja jos joku haluu ajaa kovempaa niin jos se ois sit mulle pk:ta peesissä.

Ralli termein ilmaistuna: Tänään kävin Pajulahdessa tehopenkissä mittauttaa maksimitehot ja samalla tuli tietoa vääntöalueesta. Tän ikäisestä ja pienestä koneesta en odottanut isoja tehoja saavan. Konessa on liian vähän voimaa pienillä kierroksilla ja jo alhaisilla kierroksilla polttoaineen palaminen on epäpuhdasta (Aerk aivan liian alhainen suhteessa maksimiin). Ylärekisterissä kone jaksaa laulaa yllättävän kauan (Ank ihan ok). Virittäjä ei ole malttanut ajella konetta tarpeeksi rauhallisesti sisään, joten syksy ja ensi talvi sit ajellaan piiiiiiiiiitkään ja hiljaa.

Oli siinä moottorissa ihan hyviäkin puolia, kansi virtaa ihan ok (ventilaatio) ja kyllä se haukkaa happeakin ihan kohtalaisesti (VO2). Eikä heti leikkaa kiinni vaikka karstaa tulee öljyn joukkoon (maitohapot), tosin hieman nopeemmin sais kyllä suodattua pois.

Vähän ronkeli moottori polttoaineen suhteen, tykkää käydä mieluummin korkea oktaanisella kuin matalalla (rasva-aineenvaihdunta).

Niin, tänään tuli käytyä Pajulahdessa pyöräergotestissä. Oli mielenkiintoinen tapahtuma ja nyt sai kynnykset oikeesti selville. On tullut ajeltua liikaa kovavauhtisia treenejä kesän aikana ja liian vähän oikeaa PK:ta. Olin rajan kuvitellut ylemmäksi ja sen huomaa kyllä tuloksista Aerk oli 139/175W Ank 169/250W ja maksimi 186/313W. Sykkeissä tuli uusi ennätys, joten sain kaiken annettua testissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ville Katso viesti
    Ajetaanko lauantaina iltapäivästä tai illalla rauhallista pk lenkkiä maastossa tai maantiellä. Mä voisin lähtee mut vain pk ja klo 14:00 jälkeen, ja jos joku haluu ajaa kovempaa niin jos se ois sit mulle pk:ta peesissä.
    Voin lähteä mukaan, alla pari reittivaihtoehtoa harkintaan:

1.) Itäinen cc-reitti. Pääosin helppoa metsäistä hiekkatietä, muutama mäki löytyy kuitenkin.
    Monelle varmaan tuntemattomampaa reittiä. Noin +-65km mittainen lenkki. Voi ajaa maasturilla tai crossarilla, mutta ei maantierenkain.
    Tänne lähtisin maasturilla tällä kertaa, vaikka lenkki sopiikin paremmin crossarille.

2.) Maantiepyörillä Leppäkosken ja Tervakosken kautta Vähikkälään Suvipuotiin kaffelle ja pullalle, josta Janakkalan tai Rengon kautta takaisin.

3.) Joku muu reitti.

Hämeenlinna

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tee_pu Katso viesti
    Huomasin eilen Kohinooriin tullessa kaulustoni kärsineen pientä vauriota. Eli siis, mistä hyvä uusi tankoteippi/tankonauha rikki menneen tilalle. Toive olisi jotta palvelisi mukavasti muutaman vuoden. Olisiko parempia vaihtoehtoja?
    Kokeile tehdä tankoteippiä vanhasta sisurista. Halpa ja kestävä.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Mulla meni vähä uusiks suunnitelma. Pääsisin lähtee vast klo 17:00 onko liian myöhään. Max ajoaika 2,5h... mut eihän tota pk vauhtia jaksa kauenpaa ajaakaan on se vaan niiiiiin tylsäää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Kokeile tehdä tankoteippiä vanhasta sisurista. Halpa ja kestävä.
    Ainut vain jotta mulla ei ole semmoista tällä hetkellä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -MSa- Katso viesti
    Ralli termein ilmaistuna: Tänään kävin Pajulahdessa tehopenkissä mittauttaa maksimitehot ja samalla tuli tietoa vääntöalueesta. Tän ikäisestä ja pienestä koneesta en odottanut ....
    Toi kuntotesteissä käynti on kyllä varmaan hyvä juttu. Mun on pitänyt kans käydä on vaan aina jäänyt menemättä vaikka hyöty olis aika iso.
    Mulla tuppaa kans toi pk harjoittelu jäämään kesällä tosi vähäiseksi,mutta onpahan talvella jotain tekemistä

Lähdetäänkö klo 17:00 maantiepyörillä moottoriradanpuomilta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ville Katso viesti
    Lähdetäänkö klo 17:00 maantiepyörillä moottoriradanpuomilta?
    Ok.

Tänään klo 17:30 "maastopyöräilyä" Vaakunan rannasta.

Koitan eksyä ajoissa paikalle

Onko tänään puomilta maantielenkille lähtijöitä ... jos on, niin käykö taas vaikka 18:15 niin kerkiän töistä paikalle?

Hämeenlinna

Minä koitan raahata luuni paikalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -Japi- Katso viesti
    Onko tänään puomilta maantielenkille lähtijöitä ... jos on, niin käykö taas vaikka 18:15 niin kerkiän töistä paikalle?
    On.

Muistakaa taas iltahämärän lähestyessä laittaa valoja tai näkyvämpää ajoasua. Toissapäivänä vastaan tuli ( olin autolla) pyöräilijä klo 9:n pintaan jolla ajoasu mustaa ja punaista. Ensimmäinen näköhavainto 20m ennen kohtaamista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -Japi- Katso viesti
    Juu venataan.

Re: Hämeenlinna

Nyt tuntuis olevan nopeita peesejä tarjolla .. koitan itekki paikalle ellei päiväunet vie voiton töiden jälkeen
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

Vaihtoehtona lauantai-illan kaljoittelulle, miten olisi lamppulenkki maantie/hiekkatie hengessä? Esim lähtö klo 20:30 ja Lehijärven ympäri + Petäys, (sunnuntai) illaksi kotiin.

Ennusteen mukaan kirkas taivas, tyyntä ja vilposta luvassa.

Plan b: huomenna klo 12 maastoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti edu Katso viesti
    Plan b: huomenna klo 12 maastoon.
    Tulen (tänään) motarin puomille 12:00 tarkistamaan onko lähtijöitä.

Re: Hämeenlinna

No replys? .. mä oon koht'puoliin starttaamassa autolla kohti hml, tänään illalla vois toimia vaikka härkätie hitaasti .. lähtö esim klo 18 tai jotain
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

Eilen tuli käytyä ajamassa Luukin MTB http://www.sports-tracker.com/#/work...9qkerf2hpfidet aivan mahtavassa kelissä. Taktiikkana oli tällä kertaa riittävä palautuminen ennen kisaa, jonka takia skippasin keskiviikkolenkin, ja kisassa yritin pitää huolen ettei syke nouse yli ana-kynnyksen, kun sen sain selville viimeviikon perjantaina. Lisäksi yritin tankata hiilareita varastoon edeltävinä päivinä.

Taktiikka toimi hyvin ja sijoitus oli 14. M-40 luokassa ajalla 3:09. Alkukaudesta asetin tavoitteeksi päästä maracupin osakilpailussa tuloksissa puolenvälin paikkeille M-40 luokassa, nyt se tuli toteutettua, seuraavaksi tähtäin kohdistuu: ensimmäisen kolmanneksen joukkoon lopputuloksissa.

Hämeenlinna

Tulipas paljon polkijoita vastaan siirtymäpätkällä. Itse kävin gg-pätkällä ( hiekkatieajeluja) katsomassa päivän kunnon. Hyvät tiet ja rengastus toimi kuin unelma. Siksikö lie kulkukin oli näin omalta kantilta kohdallaan. Miten kännyllä laitetaan st-linkki? No katsoo vaikka st-sivulta ja reitti alkaa renkajärven eteläosalta.
    On kyllä niin kiva ja selkeä reitti, että kannattaisi näin syksyllä tehdä porukkalenkkinä>>>!!!?

http://www.sports-tracker.com/#/work...ondmfbjfcusj3f
    Jake_Kona muokkasi tätä : 09.09.2013 at 09.49
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •